Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:55
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | of deze:
'Regent het in mei, dan is april al voorbij'
voorwaar een spreuk voor op een tegeltje. |
Als de wijn is in de man, is de kan leeg.
Smulfmurf, du vin, du pain et du chagrin au matin.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 6 augustus 2010, 12:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:18
|
|
|
Ben nog steeds zonder pc , nu ff illegaal tijdens mn pauze Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:24
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ben nog steeds zonder pc , nu ff illegaal tijdens mn pauze Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor |
geen internet op je mobiel?
(ik ben helemaal niet verslaafd aan hebbedingetjes hoor,heb maar 1 computer,4 laptops en een mobiel met alle franje die je kunt bedenken )
Voor ik commentaar krijg.......ik heb ze met mijn eigen handen en hoofd verdiend.......
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 6 augustus 2010, 17:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | geen internet op je mobiel?
(ik ben helemaal niet verslaafd aan hebbedingetjes hoor,heb maar 1 computer,4 laptops en een mobiel met alle franje die je kunt bedenken ) |
een telefoon is er nog steeds om mee te telefoneren! toch?
of ben ik nou ouderwets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:35
|
|
|
snijbonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | snijbonen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:38
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | een telefoon is er nog steeds om mee te telefoneren! toch?
of ben ik nou ouderwets? |
ja!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:39
|
|
|
laat mijn dan maar ouderwets zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:39
|
|
|
en bedankt, he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | en bedankt, he... |
zei je wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | zei je wat? |
nee, maar ik praat wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 18:00
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ben nog steeds zonder pc , nu ff illegaal tijdens mn pauze Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor |
Gauw terugkomen hoor Carin, veels te stil hier zonder jou... Miss you too...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 6 augustus 2010, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 20:48
|
|
|
Amazing Discoveries
Hee Mike, wat heb je daar nou?
Ik heb iets heel bijzonders. Iets waar de wereld al lang op zit te wachten.
Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is...
Ik heb een wit vierkant materiaal en een stokje. U zult zich wel afvragen, wat is dit nu weer.
Ja Mike, laat ons niet in spanning
Als ik met dit stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurt het op de plek waar ik met het stokje over heen ben gegaan.
Ongelooflijk...
Ja, maar dat is nog niet alles. Als ik met het stokje, wat overigens een Pen heet, een letter, zoals je die normaal op het scherm ziet, op het materiaal teken...
Ongelooflijk, ik begin het te snappen... dus als je meerdere letters neerzet kan je gewoon lezen *zonder* dat je een beeldscherm nodig hebt.
Inderdaad, jij snapt het. Als dat geen amazing discovery is; het materiaal heet trouwens Papier.
Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike?
Nee, geweldig he, er zitten zelfs geen batterijen of accu in.
Nou, nou, nou zeg. Onvoorstelbaar.
Ha, Mike, je klapt het dicht. Dat kan mijn notebook ook.
Nee, dit is anders, je kan het zovaak vouwen als je wilt tot het de door jouw gewenste afmeting heeft.
Oooh, Mike je gaat maar door en het wordt kleiner en kleiner.
Ja, nu past het zelfs in mijn portefeuille.
Ongelooflijk, dus ik kan het altijd bij me dragen.
Kom eens Mike, mag ik het eens vasthouden.
Maar natuurlijk, ga je gang.
Maar dit is ongelooflijk, het weegt bijna niets.
Dat klopt, het weegt 100 maal lichter dan het kleinst verkrijgbare notebook. Dat komt natuurlijk omdat er geen accu in zit.
Nee, nee, je droomt niet, knijp maar flink in je arm. Kijk, ik vouw het weer uit en....
Maar Mike, wat doe je nu??
Nee, dat kan niet, je scheurt het papier doormidden.
Dit materiaal is zo geweldig. Kijk, ik houd de helften gewoon tegen elkaar aan en je kan het gewoon weer lezen.
Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, ha ha ha.
Maar wat doe je nu? Nee, niet doen, niet doen!! Je gaat er zomaar op staan springen.
Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen!!
Stel je voor zeg, als je zo op je monitor zou gaan springen.
Ongelooflijk, wat een discovery! Zeg Mike, hoe lang kan je papier eigenlijk bewaren?
Nou, veel langer dan een diskette of hard-disk waarvan de magnetische gevoeligheid op den duur verdwijnt.
Ongelooflijk, wat een amazing discovery.
Maar dat is nog niet alles!
Nee ???
Je kan het overal mee naar toe nemen, je kan het gebruiken bij hoge en lage temperaturen.
En als je het niet meer nodig hebt, kan je altijd nog je neus erin snuiten en...
Ja Mike, ongelooflijk...
Zeg Mike, maar dat zou betekenen dat we op een dag helemaal geen beeldschermen, computers en notebooks meer nodig hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Amazing Discoveries
|
Leuke bijdrage!
Een schrijfmachine kan ook al printen en saven tegelijk. En mijn leerlingen zien nog steeds grote voordelen van een spiekbriefje boven de laptop, en briefjes doorgeven is ook een vroege vorm van chatten, zo zie je maar.
Thomas, toch wel blij met computers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:35
|
|
|
Voor wie 't nog niet wist...
Wanneer je vorig jaar voor 1.000 euro aandelen van KPN kocht, heb je vandaag nog 45 euro.
Wanneer je in januari 2000 voor 1.000 euro aandelen van Versatel kocht, heb je vandaag nog 36 euro.
Wanneer je in januari 2000 voor 1.000 euro aandelen van UPC kocht, heb je vandaag nog 18 euro.
Wanneer je echter verleden jaar voor 1.000 euro volle kratten bier gekocht hebt, alles opgedronken hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van 390 euro!
Moraal van het verhaal: De economisch meest verantwoorde oplossing is dus de hele dag in je stoel kijken naar voetbal op TV, met een goed glas bier bij de hand.
Uw beleggingsadviseur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:45
|
|
|
Engels voor beginners:
The bad man made his breakfast. De badman maakte zijn broek vast.
He had a carfull mother. Hij had een kar vol modder.
He had his trouble for his pains. Hij had zijn druppels voor zijn pijn.
There was a lawyer in the room. Er was een luier in de kamer.
Do you need a ticket, Jack? Doe je niet een tikkie gek?
The girl with the soft eyes. De kerel met het softijs.
What do you mean? Wat doe je, Mien?
The play is not fair. De plee is niet ver.
No parking here! Niet het park in, heren!
She made the noise. Ze meet de neus.
There is a long way. Er is een long weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:51
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Leuke bijdrage!
Een schrijfmachine kan ook al printen en saven tegelijk. En mijn leerlingen zien nog steeds grote voordelen van een spiekbriefje boven de laptop, en briefjes doorgeven is ook een vroege vorm van chatten, zo zie je maar.
Thomas, toch wel blij met computers. |
Heb deze docent al de HEMA-website gecheckt voor het nieuwe schooljaar. Voor spiekadviezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb deze docent al de HEMA-website gecheckt voor het nieuwe schooljaar. Voor spiekadviezen. |
En vooral spiekpennen!
Maar er staat onderaan de folder wel netjes vermeld dat ieder verantwoordelijk is voor eigen daden...dat dan weer wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 21:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Engels voor beginners:
The bad man made his breakfast. De badman maakte zijn broek vast.
|
I viel met my reet in the prikkeldreed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 22:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Voor wie 't nog niet wist...
Wanneer je vorig jaar voor 1.000 euro aandelen van KPN kocht, heb je vandaag nog 45 euro.
Wanneer je in januari 2000 voor 1.000 euro aandelen van Versatel kocht, heb je vandaag nog 36 euro.
Wanneer je in januari 2000 voor 1.000 euro aandelen van UPC kocht, heb je vandaag nog 18 euro.
Wanneer je echter verleden jaar voor 1.000 euro volle kratten bier gekocht hebt, alles opgedronken hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van 390 euro!
Moraal van het verhaal: De economisch meest verantwoorde oplossing is dus de hele dag in je stoel kijken naar voetbal op TV, met een goed glas bier bij de hand.
Uw beleggingsadviseur |
Okee , dan trekken we nog maar een juupje open!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 22:57
|
|
|
De weekelijkse tussenstand;
1 Mariska610.....1887 postings 2 Henk710.........1347 postings 3 Tessybear.......1246 postings 4 Mario216.........1088 postings 5 Chatuliem........1079 postings 6 Hannah810.......982 postings
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 23:25
|
|
|
MARIO216 schreef: | De weekelijkse tussenstand;
1 Mariska610.....1887 postings 2 Henk710.........1347 postings 3 Tessybear.......1246 postings 4 Mario216.........1088 postings 5 Chatuliem........1079 postings 6 Hannah810.......982 postings |
Ik ben kansloos, ik zie het al, lol.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 23:31
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik ben kansloos, ik zie het al, lol.
Thomas |
Ik ook Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 23:43
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En vooral spiekpennen!
Maar er staat onderaan de folder wel netjes vermeld dat ieder verantwoordelijk is voor eigen daden...dat dan weer wel |
EEEEEh,deze meneer leest dit soort folders ook, jongelui!
Op de politieschool hadden enkele aanstaande agenten een list bedacht. Ze zouden de antwoorden zacht tikkend in morse aan elkaar doorgeven. De toezichthouder hoorde dit en was als oud-telegrafist in staat het te begrijpen. Hij tikte luid en nadrukkelijk op zijn tafel in morse: Ik laat me niet belazeren!
De aspiranten zijn er met een reprimande van afgekomen.
_ / _ _ _ / _ _
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 6 augustus 2010, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 00:31
|
|
|
MARY052 schreef: | Ik ook Thomas |
Effe een knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 09:42
|
|
|
Koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 10:03
|
|
|
1 Mariska610.....1887 postings 2 Henk710.........1347 postings 3 Tessybear.......1246 postings 4 Mario216.........1088 postings 5 Chatuliem........1079 postings 6 Hannah810.......982 postings |
Hartelijk gefeliciteerd! Al is het stiekem wel een opluchting, dat ik niet in dit rijtje sta.
Dit gaat dus alleen over de kwantiteit (hoeveelheid) aan postings, maar wie let op de kwaliteit? Een posting met soms maar 1 woordje, brengt de teller wel heel gauw omhoog. Mij schieten zo 5 namen te binnen, die een plekje verdienen in de top 5. De meesten komen in dit lijstje niet voor. Als ik hun naam zie staan, ben ik altijd benieuwd naar wat ze schrijven. 'k Hou ze liever voor me, want het is mijn persoonlijke top 5.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 11:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hartelijk gefeliciteerd! Al is het stiekem wel een opluchting, dat ik niet in dit rijtje sta.
Dit gaat dus alleen over de kwantiteit (hoeveelheid) aan postings, maar wie let op de kwaliteit? Een posting met soms maar 1 woordje, brengt de teller wel heel gauw omhoog. Mij schieten zo 5 namen te binnen, die een plekje verdienen in de top 5. De meesten komen in dit lijstje niet voor. Als ik hun naam zie staan, ben ik altijd benieuwd naar wat ze schrijven. 'k Hou ze liever voor me, want het is mijn persoonlijke top 5. |
ik ben evenmin blij met het rijtje, waar mijn naam ook tussen staat! en wat mij opvalt, is dat het namen zijn die al wat langer op cm actief zijn. logisch dus, dat er meer berichten zijn geplaatst, dan van degenen die vers cm binnen komen vallen. overigens herken ik wel dat je bij bepaalde namen graag wilt weten welke wijsheden er gepost zijn!
(he, bah, weer een bericht............... maak er even een top 5 van, ipv een top 6, mario?)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 7 augustus 2010, 11:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 11:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben evenmin blij met het rijtje, waar mijn naam ook tussen staat! en wat mij opvalt, is dat het namen zijn die al wat langer op cm actief zijn. logisch dus, dat er meer berichten zijn geplaatst, dan van degenen die vers cm binnen komen vallen. overigens herken ik wel dat je bij bepaalde namen graag wilt weten welke wijsheden er gepost zijn!
(he, bah, weer een bericht............... maak er even een top 5 van, ipv een top 6, mario?) | tja lastig he het forum dan krijg je van die vele postings
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 11:39
|
|
|
1 Mariska610.....1887 postings 2 Henk710.........1347 postings 3 Tessybear.......1246 postings 4 Mario216.........1088 postings 5 Chatuliem........1079 postings |
Ik hou me even kalm geloof ik........ (speciaal aangepast voor Hannah )
|
|
Naar boven |
|
|