Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 12:26
|
|
|
Better let as net...
Mark van harte gefeliciteerd....
en nog vele jaren erbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 13:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | kijk, das nou het leuke van de man met meerdere gezichten, hij struint over de site hier, zoekende wie hij kan daten... in stilte maakt hij zijn plan, noemt zich afwisselend rellok, relloko, rellepel of rollo helemaal hoogte van dit fenomeen zullen wij, simpele zielen, nooit krijgen vrees ik mijn laatste, min of meer betrouwbare, info over zijn verblijfplaats is dat hij gisteren een date had in het pittoreske Hegelsom. 1 ding is echter zeker... hij zal zijn hoekie hier niet verzaken... hij komt terug !!! |
Gelukkig weer gerustgesteld.......Pietju hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 13:14
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Na gister meerdere smsje van hem te hebben ontvangen, moest ik melden dat hij vandaag gewoon weer terug komt Hij had gister even niet de beschikking over internet, Wel krijgt Carien een en een knuffel en de groetjes bij deze dus... En eeeh Carien is het willicht handig dat jij hem om zijn nummer vraaqt? Dan kan je zelf contact met hem zoeken als je hem mist |
Bedankt Robbedoes, enne aan dat nummer gaan we werken. Akkum moar kan verstoan! deur de tillefoan, hij sprekt zoe limboos haha.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 17 januari 2010, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 13:24
|
|
|
IKKE607 schreef: | Hier moet ik echt even van mezelf op reageren..
JENNY524 schreef: Met die laatste zin bedoel ik:
vaak word binnensmonds of 'boers' praten niet vrouwelijk gevonden. Tenminste, dat heb ik kerels horen zeggen en ik kan mij er wat bij voorstellen. Zagen ze een hele mooie dame en dan kwam er ineens een onverstaanbaar boers accent uit. Nou dat was even schrikken. Dat idee. Het klinkt niet 'sierlijk'
JANNY weet je wat het probleem is met mensen zoals jij?? Gorter en intresanter voor doen dan ze zijn en te veel aantrekken wat mensen om je heen van je vinden, zo van oh praat ik wel kakkerig genoeg of zit mijn knoetje nog wel recht!! Ik ben blij dat ik niet elke dat die kant en klare uitlaatgassen snuif en lekker vrij kan wonen dan opgepropt in een flatje met geen m² om je kont te kunnen keren, This gewoon jalouzie. en het maakt niet uit, als je er maar voor uitkomt. Weet je wat er meer gedan moet worden?? Mensen respecteren zoals ze zijn, zo niet dan toch..
Zo hehe dat lucht op!! Fijne avond verder.. |
Heuj Ikke.....tis sund da ge weg bent.....moar ik zo zeggen , we blieven lekker ploat proate en altee bleve laoche war?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 14:04
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Heuj Ikke.....tis sund da ge weg bent.....moar ik zo zeggen , we blieven lekker ploat proate en altee bleve laoche war? |
bijna carnaval weer he... alaaf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 14:15
|
|
|
PIETER649 schreef: | bijna carnaval weer he... alaaf |
Ja Pieter...tis bijna weer zover. Ga je ook nog carnaval vieren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 14:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ja Pieter...tis bijna weer zover. Ga je ook nog carnaval vieren? | doet tie zo al wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 14:31
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Bedankt Robbedoes, enne aan dat nummer gaan we werken. Akkum moar kan verstoan! deur de tillefoan, hij sprekt zoe limboos haha. |
Da komp wel goe Ik als Fries kan em verstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 14:51
|
|
|
sola, ik ben er van overtuigd, dat je t allemaal heel goed bedoeld; maar op mij kom je ietwat belerend over, en ik weet niet of iedereen dat prettig vind...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 15:00
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Da komp wel goe Ik als Fries kan em verstaan |
Marre assie nie mer truugkomt hier....Rels hoekske houwe we wel in ere hur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 15:11
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marre assie nie mer truugkomt hier....Rels hoekske houwe we wel in ere hur. | Hij is nog steeds lid dus waarom zou die niet terug komen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 15:37
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Hij is nog steeds lid dus waarom zou die niet terug komen???? |
Je weet maar nooit met die Limboos, zijn echt niet bij te houden heur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:00
|
|
|
tada hierrrrrrrrrrrrrrrr is ik weer.... was ff bij vrienden oa idd hegelsom bij hegelsomn.... oke die is ff weg maar komt weer terug(goede vriend van me btw) Dus wanhoop niet mesen en Carien jullie kunnen weer opgelucht adem halen of juist niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:05
|
|
|
RELLOK036 schreef: | tada hierrrrrrrrrrrrrrrr is ik weer.... was ff bij vrienden oa idd hegelsom bij hegelsomn.... oke die is ff weg maar komt weer terug(goede vriend van me btw) Dus wanhoop niet mesen en Carien jullie kunnen weer opgelucht adem halen of juist niet..... |
De rust was wedergekeerd was maar van korte duur hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:14
|
|
|
CARIEN982 schreef: | De rust was wedergekeerd was maar van korte duur hihi |
benk zo erg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:16
|
|
|
JOHAN400 schreef: | Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen een beetje respect voor voor mij alstublieft dank u wel. |
eeeeeeeeej johan je bent er weer? en nee ik geen knelknietjes meer halen bij de formido
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:50
|
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 21:53 JILL658 schreef: Wie kan er nou niet van dieren houden?
Kan ik me niet voorstellen, ik hou ontzettend van dieren! Ik eet zalm, koe, varken, tong, garnaal, kip en noem maar op! Heel lekker, er zat dood varken in mijn soep en goed gekruid.
Thomas
Laat de dierenbescherming het maar niet horen Thomas Wordt je van schrik vegetarier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ja Pieter...tis bijna weer zover. Ga je ook nog carnaval vieren? |
das het zielige van brabanders en limboos... die vieren feest op schema. ikke daarentegen vier feest wanneer ik daar zin in heb... heb ik geen kalender voor nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:03
|
|
|
Ik heb dit van het begin af aan gevolgd Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:13
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Mijn dag begon vandaag... ff denken ...ik was om 9 uur uit bed...heerlijk uitgeslapen ......ff was in de wasmachine....eten.... opgeruimd. Ik heb het nu relaxt want ik hoef vandaag in de stal niks te doen. Mn ramen buiten gezeemd, was weer hard nodig, nog ff wat gestreken. Koffie gezet....10.15 de hele keuken gevuld met koffiedrinkers...wel gezellig...inmiddels werd het etenstijd..half 1... mn zus en zwager bleven mee eten...en mn buurmanneke en meisje...lekker erwtensoep en bospaddensoep op met frietjes en hapjes. Weer alles opgeruimd...op de buurkids gepast, dan nog ff naar de sportzaak en getankt, gelijk ff de auto in de wasstraat. Weer thuis , koffie gezet en zometeen nog ff het hele huis stofzuigen. Vanavond heerlijk thuis voor de tv en af en toe hier ff loeren . Dit was mn relaxte zaterdag,de meeste zijn drukker . |
Hoeveel padden had je in je soep gedaan ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | das het zielige van brabanders en limboos... die vieren feest op schema. ikke daarentegen vier feest wanneer ik daar zin in heb... heb ik geen kalender voor nodig |
Pieter, ik wil je ff zeggen....ik ga nooit naar het carnaval. Ik feest zo wel.... op mijn tijd dus niet op schema.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:36
|
|
|
Voel wat ik voel voor jou ,
Jouw leven is bijzonder, soms verward, De wereld oordeelt meestal spijkerhard, In andere ogen ben jij heel apart, Voel wat ik voel voor jou.
Soms kan jouw wereld kort de mijne zijn Iets samen delen is ontzettend fijn Uniek, gescheiden door die starre lijn Voel wat ik voel voor jou.
Ik weet jij bent een heel bijzonder kind Autisme is een diepe wond En jij die telkens weer de strijd aanbindt, Met een wereld die je niet doorgrond.
Als iemand openstaat voor wat jij voelt Zou snappen dat jij het zo goed bedoelt Dat jouw beperking je steeds hersenspoelt Dan voelt hij wat van jou
Jij bent mijn kind, uniek en wonderbaar Jouw wereld zal de mijne zijn. Soms heftig, soms volstrekt onhandelbaar Maar geen beperking krijgt ons klein.
Als ,s morgens vroeg de nieuwe dag begint Voel ik jouw warmte, mijn bijzonder kind Voelen wij vaak een harde tegenwind ’k hou mateloos van jou. ’k hou mateloos van jou.
(geschreven door mijn vriendin, maar ozo herkenbaar)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 18:53
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Voel wat ik voel voor jou ,
Jouw leven is bijzonder, soms verward, De wereld oordeelt meestal spijkerhard, In andere ogen ben jij heel apart, Voel wat ik voel voor jou.
Soms kan jouw wereld kort de mijne zijn Iets samen delen is ontzettend fijn Uniek, gescheiden door die starre lijn Voel wat ik voel voor jou.
Ik weet jij bent een heel bijzonder kind Autisme is een diepe wond En jij die telkens weer de strijd aanbindt, Met een wereld die je niet doorgrond.
Als iemand openstaat voor wat jij voelt Zou snappen dat jij het zo goed bedoelt Dat jouw beperking je steeds hersenspoelt Dan voelt hij wat van jou
Jij bent mijn kind, uniek en wonderbaar Jouw wereld zal de mijne zijn. Soms heftig, soms volstrekt onhandelbaar Maar geen beperking krijgt ons klein.
Als ,s morgens vroeg de nieuwe dag begint Voel ik jouw warmte, mijn bijzonder kind Voelen wij vaak een harde tegenwind ’k hou mateloos van jou. ’k hou mateloos van jou.
(geschreven door mijn vriendin, maar ozo herkenbaar) |
Wow echt mooi Robbe, en inderdaad heel herkenbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 19:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sola, ik ben er van overtuigd, dat je t allemaal heel goed bedoeld; maar op mij kom je ietwat belerend over, en ik weet niet of iedereen dat prettig vind... |
Dat mag jij vinden Hannah......... ik krijg heel andere reacties in mijn mailbox.........
En......ik ben ook helemaal niet geroepen om dat te doen, wat IEDEREEN prettig vind, Hanna. God beware me er voor, want dat zou ik geen goed teken vinden en dan zou ik me eens ernstig gaan afvragen of ik nog wel de Heer op een juiste wijze volg.
Als je n.l. Jezus serieus volgt, dan zul je juist vervolgd worden, weerstand krijgen, bespot worden etc...... De wereld moest Jezus destijds al niet en dat is heden ten dage echt niet anders.
Als DAT de voorwaarde zou zijn om op dit forum hier te mogen participeren, dan zou ik me er meteen van distancieren.
Jezus zei tot Zijn leerlingen:
Luc 6,26 Wee jullie wanneer alle mensen lovend over je spreken, want hun voorouders hebben de valse profeten op dezelfde wijze behandeld. (NBV)
Wee u, wanneer al de mensen wel van u spreken, want hun vaders deden desgelijks den valsen profeten. (Statenvertaling, Jongbloed editie)
en
2 Tim 3,12 Allen die vroom en in eenheid met Christus Jezus willen leven, zullen worden vervolgd. (NBV)
2 Tim 3,12 En ook allen, die godzaliglijk willen leven in Christus Jezus, die zullen vervolgd worden. (Statenvertaling (Jongbloed-editie))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:12
|
|
|
Mijn dag begon vandaag ... uuuh uitgeslapen ? haha ... in mijn nieuwe 2-persoonsbed ... mmmm ... niet meer te vergelijken met wat er eerst stond .. haha En het is met recht een slaapkamer geworden ... Vandaag een relaxed daagje, heb wel wat spulletjes opgeruimd, ow ja en vanmorgen natuurlijk een ontbijtje op bed hihi .... Morgen ga ik weer aan de slag ... moet nog een plaats zien te vinden voor de spullen die uit die slaapkamer kwamen ... dus veel wegdoen weer ... want de slaapkamer komt het niet meer in, tenzij het in een van de kasten past ...
Met super veel dank aan mijn zus en haar vriend !!!!!! mwah
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 17 januari 2010, 20:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | das het zielige van brabanders en limboos... die vieren feest op schema. ikke daarentegen vier feest wanneer ik daar zin in heb... heb ik geen kalender voor nodig |
Verjaardagsfeesten zijn ook feesten op schema..... maar dáár hoor ik jou niet over, Pieter! Dus als we je stelling: "wie op schema feest viert is zielig" even wat verder doortrekken dan moeten we constateren dat iedereen die een verjaardagsfeestje (of ook een bruiloftsfeestje!!!) viert, zielig is.....
Gelukkig gaan de meeste mensen niet van die stelling uit!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:24
|
|
|
2 mensen van hetzelfde geslacht... door een speling van de natuur hebben ze deze gevoelens... wellicht is het een doorn in hun vlees, een uitdaging van God, hun kruis op deze aarde. Hebben ze er om gevraagd? Hebben ze het gezocht? Vast niet!!
Toch zoeken ze Jezus in hun leven, zoeken hem als hun Zaligmaker. Ze zoeken samen, want.... ze houden van elkaar.
Deze mensen zoeken een kerk of gemeente waar ze zich thuis mogen voelen. Op oud-testamentische wijze pakken ze de hoornen van het altaar beet, zo hebben ze recht op Gods bescherming!! Teveel willen hier dorpelwachter zijn... voor God besluiten wie er deel hebben aan Zijn genade.
Wie meent te staan, zie toe dat hij-zij niet valle....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:27
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Verjaardagsfeesten zijn ook feesten op schema..... maar dáár hoor ik jou niet over, Pieter! Dus als we je stelling: "wie op schema feest viert is zielig" even wat verder doortrekken dan moeten we constateren dat iedereen die een verjaardagsfeestje (of ook een bruiloftsfeestje!!!) viert, zielig is.....
Gelukkig gaan de meeste mensen niet van die stelling uit!!!
|
Goh Arjan... ik heb jou er nou nooooooit voor aangezien dat jij je verjaardag viert zoals een brabo carnaval viert. De meeste verjaardagsfeesten komen niet verder dan in een kringetje koffie met gebak, later een frisje of biertje, voor opa een borrel en wat hompies kaas en worst op tafel ... joepie!!!!!!! feessie!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:30
|
|
|
zoepeh en nog ens zoepuh? is dat feesten... maar euhm wat heeft carnaval/vasteloavend nu te maken met dit topic? eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:46
|
|
|
RELLOK036 schreef: | zoepeh en nog ens zoepuh? is dat feesten... maar euhm wat heeft carnaval/vasteloavend nu te maken met dit topic? eigenlijk? |
geen vuk
|
|
Naar boven |
|
|