Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 11:48
|
|
|
regenachtige dagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 11:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | regenachtige dagen. |
kijk...zo houdt je de nr 1 positie wel in handen.
stortregendagen hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 12:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | regenachtige dagen. | Ach als het zaterdag ook zulk weer is, eet je een broodje water...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:09
|
|
|
Waar is nou dat topic voor vrouwen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:11
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Waar is nou dat topic voor vrouwen ? |
Vriendschap en relaties, sus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 15:37
|
|
|
Mijn kleine mannetje is vanmorgen voor drie weken uit logeren vertrokken...eerst voor een paar dagen naar opa en oma en dan twee weken naar papa...tis veel te stil hier, niet leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 15:45
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Mijn kleine mannetje is vanmorgen voor drie weken uit logeren vertrokken...eerst voor een paar dagen naar opa en oma en dan twee weken naar papa...tis veel te stil hier, niet leuk! |
Heej Tess, wat een gemis hé...soms kun je ze wel achter het behang plakken maar als ze er dan niet zijn...pfffffff
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 15:52
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Heej Tess, wat een gemis hé...soms kun je ze wel achter het behang plakken maar als ze er dan niet zijn...pfffffff
ik mag nog 11 dagen van ze genieten..dan ook 3 weken missen |
Pfff...succes ermee alvast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:14
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Pfff...succes ermee alvast |
Jij ook succes de aankomende weken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:24
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Jij ook succes de aankomende weken! |
ik heb vanaf vandaag mijn kids voor 3 wk....ben blij hoor daarmee.
Maar de 3wk zonder ze ben ik gelukkig goed door heen gekomen. Ja kinderen heel de dag in huis en dan opeens stilte is verrekte lastig, een heel gemis.
sterkte voor ieder van jullie die dit meemaken.
Voor onze kids is het ook allemaal moeilijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:17
|
|
|
yeah......
schreef zonet mijn 1111ste reactie op t forum
t wordt wel steeds lastiger om bijzondere getallen te scoren.
op naar 1234 ste bericht....haal ik dat nog???
op paar na 4000 bezoekers op mijn profiel gehad..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:19
|
|
|
Vandaag mijn 888ste bericht geschreven... Maar wat ik dan niet begrijp is dat ik daar een mail over krijg ? Net zo min als dat ik geloof dat vrijdag de 13 ongeluk brengt, ben ik verbaasd als iemand meer achter het 888ste bericht zoekt.
Hoe gaan jullie daar mee om ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:19
|
|
|
zo, 't Muisje is binnen. ze moet wel even d'r draai, kattenbak en etensbak vinden, maar ik denk dat dat wel zal lukken. ik zal morgen overdag nog wel even 'de bokken van de schapen' scheiden, voor alle zekerheid. ze is wel kleiner dan de kat die ik gehad heb, maar dat was ook een theezak (mannelijke theemuts ) van 10 jaar oud, toen die bij me kwam.
angezien ze blaasgruis heeft gehad, heeft ze levenslang aangepaste voeding. op zich geen ramp, 't is alleen wat duurder dan normaal kattenvoer. verder zit ze nog in een 'behandelingstraject' met een antibioticum, dus ik mag proberen haar elke avond een pil te vreten te geven c.q. door haar strot te duwen. in de week van 11 augustus mag ze nog even ter controle en blaasonderzoek bij de huis-dierenarts van het asiel langs.
ik ben benieuwd hoe het met elkaar accordeert. foto's volgen daarna, je weet tenslotte nooit of je ze samen op 1 foto krijgt, he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:24
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | op paar na 4000 bezoekers op mijn profiel gehad.. |
hahaha zit net ff te surfen...kom ik op een site....je kent ze vast wel...gefeliciteerd u bent de 1.000.000ste bezoeker.
Wie wordt mijn 4000ste..... ik hou het in de gaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:27
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wie wordt mijn 4000ste..... ik hou het in de gaten |
Koelkast?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Koelkast? |
moet nog eens nadenken over de prijs..... straks zeg ik wat...... en dan blijkt t iemand te zijn die een bosje brandnetels verdiend...hahahha bij wijze van spreken. hahahahha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Koelkast? |
jammer je bent nog niet de 4000ste trouwens.
hoop maar dat ik t zie, maar t zijn er nog 11....... dus denk dat ik wel aan t eten kan beginnen, ergens in de avond of morgen moet t toch gebeuren denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:34
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | jammer je bent nog niet de 4000ste trouwens.
hoop maar dat ik t zie, maar t zijn er nog 11....... dus denk dat ik wel aan t eten kan beginnen, ergens in de avond of morgen moet t toch gebeuren denk ik. |
11x klikken is de moeite niet als de prijs het waard is.......eeuwige roem?of voor 1 dag de baas op cm????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:40
|
|
|
uitzwaaien op Schiphol?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | uitzwaaien op Schiphol? |
Nou nee bedankt,ik wacht nu op iemand en die heeft "slechts" 7,5 uur vertraging..........zo lang kank nie zwaaien hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:54
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo, 't Muisje is binnen. ze moet wel even d'r draai, kattenbak en etensbak vinden, maar ik denk dat dat wel zal lukken. ik zal morgen overdag nog wel even 'de bokken van de schapen' scheiden, voor alle zekerheid. ze is wel kleiner dan de kat die ik gehad heb, maar dat was ook een theezak (mannelijke theemuts ) van 10 jaar oud, toen die bij me kwam.
angezien ze blaasgruis heeft gehad, heeft ze levenslang aangepaste voeding. op zich geen ramp, 't is alleen wat duurder dan normaal kattenvoer. verder zit ze nog in een 'behandelingstraject' met een antibioticum, dus ik mag proberen haar elke avond een pil te vreten te geven c.q. door haar strot te duwen. in de week van 11 augustus mag ze nog even ter controle en blaasonderzoek bij de huis-dierenarts van het asiel langs.
ik ben benieuwd hoe het met elkaar accordeert. foto's volgen daarna, je weet tenslotte nooit of je ze samen op 1 foto krijgt, he |
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,dat het een lange en liefdevolle relatie mag worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 18:08
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo, 't Muisje is binnen. ze moet wel even d'r draai, kattenbak en etensbak vinden, maar ik denk dat dat wel zal lukken. ik zal morgen overdag nog wel even 'de bokken van de schapen' scheiden, voor alle zekerheid. ze is wel kleiner dan de kat die ik gehad heb, maar dat was ook een theezak (mannelijke theemuts ) van 10 jaar oud, toen die bij me kwam.
ik ben benieuwd hoe het met elkaar accordeert. foto's volgen daarna, je weet tenslotte nooit of je ze samen op 1 foto krijgt, he |
Zo, das snel...hier krijg je een beestje meestal niet meteen mee...
Maar veel geluk saampies he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 18:57
|
|
|
Gefeliciteerd Griffin, wat ontzettend leuk voor je! Echt een zorgkatje dus,lief! Kijk uit naar de foto`s, geef je een seintje als je ze geplaatst hebt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:06
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hahaha zit net ff te surfen...kom ik op een site....je kent ze vast wel...gefeliciteerd u bent de 1.000.000ste bezoeker.
Wie wordt mijn 4000ste..... ik hou het in de gaten |
Ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:09
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik |
leuk Mario, kun je samen naar Amsterdam gaan op 7 augustus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:09
|
|
|
CARIN303 schreef: | leuk Mario, kun je samen naar Amsterdam gaan op 7 augustus |
Ben net online en snap het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben net online en snap het niet |
haha, als jij de 4000e bezoeker bent van Jonathan`s site mag je samen met hem naar Amsterdam gaan op 7 augustus..... gay parade
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:44
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik heb vanaf vandaag mijn kids voor 3 wk....ben blij hoor daarmee.
Maar de 3wk zonder ze ben ik gelukkig goed door heen gekomen. Ja kinderen heel de dag in huis en dan opeens stilte is verrekte lastig, een heel gemis.
sterkte voor ieder van jullie die dit meemaken.
Voor onze kids is het ook allemaal moeilijk. |
Mijn kids zouden vanaf vorige week 3 weken bij hun moeder zijn. Ze weten alleen niet hoe ze de tijd daar door moeten brengen. Zijn vorige week al 3 keer hier langs geweest en vanavond ook weer . De jongste is net weg , de oudste is niet weg te branden.Maar of het altijd even leuk is , nee, vorige week kwamen ze met een bericht......... Heb er 2 nachten van wakker gelegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:49
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik |
Hoever ben je al?????????????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:08
|
|
|
Slaap lekker iedereen en morgen weer lekker het forum schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|