Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Juist of ze komen op msn binnenrollen Tante mag ik.... hihi |
In die fase zitten de meeste van mijn neefjes/nichtjes nog niet, maar die tijd komt vast nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:25
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Haha, ze boffen best wel met een tante die alle tijd heeft hè. Ik kan ook super van ze genieten, maar inderdaad.....soms ook lekker als ze weer gaan. |
heel herkenbaar Suikertante zijn is een dankbaar beroep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DAS OPLICHTERIJ!!!!! |
WAAROM?????????
weet je hoeveel jaar ik er over gedaan heb om em vol te krijgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:59
|
|
|
Ik hou niet zo van de maand november en die is nu gelukkig al voor de helft om. Over vijf weken is de kortste dag en dan gaan de dagen al weer lengen. Verder valt het mee met de horrorwinter die rond deze tijd zou beginnen.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik hou niet zo van de maand november en die is nu gelukkig al voor de helft om. Over vijf weken is de kortste dag en dan gaan de dagen al weer lengen. Verder valt het mee met de horrorwinter die rond deze tijd zou beginnen.
Thomas |
Over ca 18 weekjes weer het voorjaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over ca 18 weekjes weer het voorjaar |
Positivo..... Heb net winterbanden op mijn fiets....(geen grapje) want ik ben altijd bang met gladheid te fietsen......dus de komende 18 weken kan ik er tegenaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Positivo..... Heb net winterbanden op mijn fiets....(geen grapje) want ik ben altijd bang met gladheid te fietsen......dus de komende 18 weken kan ik er tegenaan! |
'k Heb ze sinds vandaag weer op mijn auto, dus de sneeuw kan komen.
Gelijk heb je, winterbanden op de fiets. 't Is dat ik mijn fiets te weinig gebruik, want anders....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Positivo..... Heb net winterbanden op mijn fiets....(geen grapje) want ik ben altijd bang met gladheid te fietsen......dus de komende 18 weken kan ik er tegenaan! |
Dat zou balen zijn als er dan geen sneeuw komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:47
|
|
|
spelletje lingo aan het spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | spelletje lingo aan het spelen |
Oh ja Dat is toch vroeger op de avond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 09:15
|
|
|
ik heb mijn zomervakantie geboekt...in het engels.....pfffff...gaat goed vooruit, mijn engels...maar heb er reuze zin in.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 09:17
|
|
|
Toen ik krom liep van een hernia kreeg ik een heeele dikke bekeuring binnen, en toen ik bijkwam van de medicijnen kwam er bijna een verdubbeling overheen omdat ik niet betaald had.
Een briefje geschreven naar het CJIB, en nu werd de verhoging kwijt gescholden....YES!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 10:17
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb mijn zomervakantie geboekt...in het engels.....pfffff...gaat goed vooruit, mijn engels...maar heb er reuze zin in..... |
wanneer is zomer dan? Zuid Afrika is bijna zomer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:18
|
|
|
HERMAN388 schreef: | wanneer is zomer dan? Zuid Afrika is bijna zomer |
Das wel erg ver van me bed Her!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:52
|
|
|
MARYAN401 schreef: | In die fase zitten de meeste van mijn neefjes/nichtjes nog niet, maar die tijd komt vast nog. |
Ik heb er twee op msn nog vier te gaan maar voordat de jongste zover is oeps
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 12:59
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Toen ik krom liep van een hernia kreeg ik een heeele dikke bekeuring binnen, en toen ik bijkwam van de medicijnen kwam er bijna een verdubbeling overheen omdat ik niet betaald had.
Een briefje geschreven naar het CJIB, en nu werd de verhoging kwijt gescholden....YES!! |
Das balen voor den overheid, die hadden die verhoging al aan griekenland beloofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 15:06
|
|
|
Dat, toen ik net thuis kwam, er een gigantische bos bloemen voor mijn deur lag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 16:22
|
|
|
Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 16:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt! |
Ik was ook een ui aan het snijden maar had nergens last van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 16:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat, toen ik net thuis kwam, er een gigantische bos bloemen voor mijn deur lag |
whow! das superfijn thuiskomen zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:11
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat, toen ik net thuis kwam, er een gigantische bos bloemen voor mijn deur lag |
kijk.... Sint was er al vroeg!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:16
|
|
|
Heerlijk he die kinderlogica !!!!!!!!!!!!
Hoe zou dat komen...ik heb dat nooit meer...(tranen dus) Vroeger wel...Zelfs de rode die veel sterker zijn laten mij niet meer huilen...Gek!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk he die kinderlogica !!!!!!!!!!!!
Hoe zou dat komen...ik heb dat nooit meer...(tranen dus) Vroeger wel...Zelfs de rode die veel sterker zijn laten mij niet meer huilen...Gek!! |
Rode uien heb ik ook geen last van, gek he. Maar ik ben verkouden, dus alle troep kwam mn hoofd uit bij het uien snijden. Lucht enorm op moet ik zeggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:00
|
|
|
mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:57
|
|
|
MOMO697 schreef: | mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk |
en dat was ook al het slechtste moment. Ik snap het je kon niet kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:12
|
|
|
MOMO697 schreef: | mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk |
En dat is het mooiste moment ik vind het maar sadistisch
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 19 november 2011, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 10:02
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En dat is het mooiste moment ik vind het maar sadistisch |
Sommige honden worden heel angstig en onrustig van vuurwerk, dan wens je haast dat ze doof zijn. Die honden kunnen je op de zenuwen werken. Die ervaring heb ik gehad.
Dan is het makkelijk gezegd ga met ze op vuurwerktraining. Ik kreeg mijn hond amper de deur uit als er geknald werd.
De hond die ik nu heb vind vuurwerk niet erg. En mijn katten zitten met oudjaarsnacht voor het raam te kijken naar alle knalletjes en kleurtjes. Ze rennen door de huiskamer om maar niks te missen van wat er voor en achter het huis te zien is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 12:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Sommige honden worden heel angstig en onrustig van vuurwerk, dan wens je haast dat ze doof zijn. Die honden kunnen je op de zenuwen werken. Die ervaring heb ik gehad.
Dan is het makkelijk gezegd ga met ze op vuurwerktraining. Ik kreeg mijn hond amper de deur uit als er geknald werd.
De hond die ik nu heb vind vuurwerk niet erg. En mijn katten zitten met oudjaarsnacht voor het raam te kijken naar alle knalletjes en kleurtjes. Ze rennen door de huiskamer om maar niks te missen van wat er voor en achter het huis te zien is. |
Doet mijn kater ook, die vliegt alleen weg voor de stofzuiger, ook vanwege de herrie. En ik zuig om de dag, en geloof mij maar, hij zou het heel erg vinden, als hij niets meer zou horen, enkel en alleen om de stofzuiger? Dan hoort hij het spinnen van de poes van de buurvrouw ook niet meer, en dan weet hij ook niet of ze al lig te wachten voor de voordeur hij mot dur niet aan denken alleen de gedachte al Brrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Doet mijn kater ook, die vliegt alleen weg voor de stofzuiger, ook vanwege de herrie. En ik zuig om de dag, en geloof mij maar, hij zou het heel erg vinden, als hij niets meer zou horen, enkel en alleen om de stofzuiger? Dan hoort hij het spinnen van de poes van de buurvrouw ook niet meer, en dan weet hij ook niet of ze al lig te wachten voor de voordeur hij mot dur niet aan denken alleen de gedachte al Brrrrrrrrrrr |
Oooohh....stofzuigers en katten...vertel mij wat! Rampspoed en ellende...maar ja...ik blief geen katteharen op mijn bord, dus gestofzuigd wordt er hier iedere dag.....tot heftig leed van....
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zaterdag 19 november 2011, 13:50
|
|
Naar boven |
|
|