Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 11:02
|
|
|
vertrokken (bijna)
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op maandag 7 februari 2011, 10:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 11:15
|
|
|
GERT856 schreef: | Als het hier echt de laatste vrouwen waren op deze aardkloot blijf ik echt vrijgezel Tuurlijk, ik weet het tis geheel wederzijds |
Zou 't misschien ook in jezelf kunnen zitten, Gert? Ach ja, je geeft het zelf al aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 13:30
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zou 't misschien ook in jezelf kunnen zitten, Gert? Ach ja, je geeft het zelf al aan. | ook vertrokken
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op maandag 7 februari 2011, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 10:26
|
|
|
gelukkig wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:48
|
|
|
3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 12:19
|
|
|
Ook nu je toch tot de conclusie bent gekomen dat er best enkele aardige vrouwen op CM zitten?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:05
|
|
|
Rond 20 februari verloopt mijn abonnement hier op cm. Karel 390 en ik zijn erg blij met elkaar en tja het is natuurlijk nog wat vroeg maar de bedoeling is, en dat spreken we beide uit, dat we met de zegen van Vader samen onze weg mogen volgen. Dus luitjes, bedankt alvast voor de gezelligheid, grappen en grollen, en ook de serieuzere zaken. Tot die tijd zal ik hier nog wel zijn maar dan stopt het voor mij.
Liefs namens Klaas en Rita(ik dus hihihi)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ook nu je toch tot de conclusie bent gekomen dat er best enkele aardige vrouwen op CM zitten????? | Er zullen best wel aardige tussen zitten alleen niet voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:15
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Rond 20 februari verloopt mijn abonnement hier op cm. Karel 390 en ik zijn erg blij met elkaar en tja het is natuurlijk nog wat vroeg maar de bedoeling is, en dat spreken we beide uit, dat we met de zegen van Vader samen onze weg mogen volgen. Dus luitjes, bedankt alvast voor de gezelligheid, grappen en grollen, en ook de serieuzere zaken. Tot die tijd zal ik hier nog wel zijn maar dan stopt het voor mij.
Liefs namens Klaas en Rita(ik dus hihihi) |
Van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst op jullie verdere levenspad!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:39
|
|
|
Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:58
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd |
jammer, net nu ik enkele mensen begin te leren kennen.... begrijp je wel maar als iedereen zegt de sfeer is niet meer leuk en iedereen vertrekt...... toch een knuffel Does en kwens je veel geluk en Gods Zegen!
ps : en net ik deze morgen een gps ging kopen, om mijn weg te vinden naar die uitstapjes van jullie
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 9 februari 2011, 13:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 13:14
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | jammer, net nu ik enkele mensen begin te leren kennen.... begrijp je wel maar als iedereen zegt de sfeer is niet meer leuk en iedereen vertrekt...... toch een knuffel Does en kwens je veel geluk en Gods Zegen!
ps : en net ik deze morgen een gps ging kopen, om mijn weg te vinden naar die uitstapjes van jullie |
ow maar er zijn er nog genoeg die hier nog ff blijven hangen hoor marylien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:59
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd |
O nee he?? O ja blijven ademen.....in...uit...in ....uit.
Groetjes Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:29
|
|
|
MARY052 schreef: | O nee he?? O ja blijven ademen.....in...uit...in ....uit.
Groetjes Mary |
Hahahaha ik blijf wel ademen hoor dankzij jou ademhalings curcus Adem IN Adem uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:35
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Hahahaha ik blijf wel ademen hoor dankzij jou ademhalings curcus Adem IN Adem uit.... |
mijn vriendin geeft les voor ehbo cursus, dat is toch ideaal voor jou. wil je laten inschrijven voor de cursus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:00
|
|
|
Ik vind het oprecht jammer, Robbedoes, maar wel begrijpelijk!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:06
|
|
|
Gelijk heb je does. Ik laat mijn abonnement ook maar voor wat ie is. Ik ben niet meer actief in de chat. En heel af en toe nog op het forum. Meid heel veel plezier in je verdere leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:17
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
MARISKA601 schreef: | Gelijk heb je does. Ik laat mijn abonnement ook maar voor wat ie is. Ik ben niet meer actief in de chat. En heel af en toe nog op het forum. Meid heel veel plezier in je verdere leven. |
Waar heeft Robbedoes dan gelijk in ?? Dat volgens haar "de sfeer hier momenteel giga bagger is .... " Dat is haar persoonlijke mening .... Ik lees het hele forum, ik kom regelmatig in de chatbox en vind de sfeer helemaal niet "giga bagger". Over het algemeen vind ik het zelfs heel leuk op CM. Waarin zich dat uit .... de goede forum postings van veel leden .... de leuke onderlinge sfeer in de chatbox. Dat het af en toe wel eens "fout" gaat wil nog niet zeggen dat het allemaal maar "giga bagger" is wat de klok slaat ....
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je de sfeer vind op CM, en als je dat dan "als giga bagger" wilt gaan bestempelen, prima... Alleen, als ik me zo zou ergeren dat ik dat "giga bagger" ga noemen, dan zou ik zeker niet zo vaak meer in de chatbox komen of postings plaatsen op het forum!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ROBBEDOES873 schreef: Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
Waar heeft Robbedoes dan gelijk in ?? Dat volgens haar "de sfeer hier momenteel giga bagger is .... " Dat is haar persoonlijke mening .... Ik lees het hele forum, ik kom regelmatig in de chatbox en vind de sfeer helemaal niet "giga bagger". Over het algemeen vind ik het zelfs heel leuk op CM. Waarin zich dat uit .... de goede forum postings van veel leden .... de leuke onderlinge sfeer in de chatbox. Dat het af en toe wel eens "fout" gaat wil nog niet zeggen dat het allemaal maar "giga bagger" is wat de klok slaat ....
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je de sfeer vind op CM, en als je dat dan "als giga bagger" wilt gaan bestempelen, prima... Alleen, als ik me zo zou ergeren dat ik dat "giga bagger" ga noemen, dan zou ik zeker niet zo vaak meer in de chatbox komen of postings plaatsen op het forum!! |
Helemaal mee eens Crossroad...klachten die er nu zijn lees je in het verleden ook ....beetje weer positief denken Maar wens robbedoes alle goeds en Gods Zegen in de toekomst en misschien kom je nog eens terug...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:31
|
|
|
Het ga je goed Does........het was een fijne tijd!
CU.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:34
|
|
|
Hoi Doessie,
Jammer dat je weggaat meid, we zullen je hier missen. Gelukkig behoor ik (vooral natuurlijk door Duckie) bij de groep waar je contact mee kunt blijven houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:00
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ROBBEDOES873 schreef: Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je de sfeer vind op CM, en als je dat dan "als giga bagger" wilt gaan bestempelen, prima... Alleen, als ik me zo zou ergeren dat ik dat "giga bagger" ga noemen, dan zou ik zeker niet zo vaak meer in de chatbox komen of postings plaatsen op het forum!! |
Ik denk dat je heel goed weet waar ik op doel Cross, Maar ik mail je nog wel even... Verder heb ik ook benadrukt dat er nog GENOEG leuke lieve en aardige mensen zijn, En ja zolang ik hier nog ben wil ik daar graag contact mee houden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:03
|
|
|
Ik kom na de zomer, waarschijnlijk wel weer terug Zie het als een vervroegde zomerstop
Wie weet heb ik als het na de zomer weer koud en guur word wel zoveel heimwee dat ik er dan weer snel ben
Hoop wel dat de sfeer dan wat opgeknapt is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:13
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik kom na de zomer, waarschijnlijk wel weer terug Zie het als een vervroegde zomerstop
Wie weet heb ik als het na de zomer weer koud en guur word wel zoveel heimwee dat ik er dan weer snel ben
Hoop wel dat de sfeer dan wat opgeknapt is |
In mijn beleving valt het wel mee met de sfeer, maar misschien mis ik dingen? 'k Vind het fijn dat Judith actie ondernomen heeft, heb ook het gevoel dat er de laatste dagen veel minder gesneerd wordt. Er zou van mij wel iets meer/actiever/leuker gereageerd mogen worden (of houden sommigen zich bewust - misschien uit angst - stil?) 'k Vind het soms erg saai hier.
Robbedoes, ik wens jou in ieder geval alle goeds toe. En als ik het goed gelezen heb; tot ziens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:22
|
|
|
Volgens mij hoort dit onder de topic "de sneer"...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:24
|
|
|
MAR907 schreef: | Volgens mij hoort dit onder de topic "de sneer"... |
Van wie? Voor buitenstaanders is het allemaal erg onduidelijk.
Thomas, houdt niet zo van het sneertopic.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 9 februari 2011, 19:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:28
|
|
|
MAR907 schreef: | Volgens mij hoort dit onder de topic "de sneer"... |
Dan moet je jou opmerking snel even verplaatsen want die hoort daar thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:49
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Dan moet je jou opmerking snel even verplaatsen want die hoort daar thuis |
Laat ik maar verstandig zijn om er niet op te reageren, alleen bij dit.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 9 februari 2011, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 13:54
|
|
|
GRACE585 schreef: | ow maar er zijn er nog genoeg die hier nog ff blijven hangen hoor marylien |
Gelukkig maar grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|