Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 10:53
|
|
|
wij eten spinazie-ricotta tortelini met een lekkere tomatensaus met champignon en ui , ff makkelijk vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:00
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | wij eten spinazie-ricotta tortelini met een lekkere tomatensaus met champignon en ui , ff makkelijk vandaag. |
Ik zal maar niet vragen hoe dat in het Duits klinkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:43
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik zal maar niet vragen hoe dat in het Duits klinkt  |
Spinat-ricottatortelini mit tomatensoße und pilzen und zwiebeln Ga je nou echt dagelijks mn duits testen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 17:51
|
|
|
ik heb geen ijs meer in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 17:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Spinat-ricottatortelini mit tomatensoße und pilzen und zwiebeln Ga je nou echt dagelijks mn duits testen?  |
Nee hoor, maar het klinkt zo lekker smakelijk in het Duits. Bijna exotisch. Waarom zijn er geen Duitse restaurants in Nederland: pilzen und zwiebeln.... Dat lust ik iedere dag wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 17:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb geen ijs meer in huis  |
Ik wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 18:47
|
|
|
broodjes shoarma(home made) met veeeel knoflooksaus(ook home made)
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 20 mei 2010, 18:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 19:55
|
|
|
GRACE585 schreef: | broodjes shoarma(home made) met veeeel knoflooksaus(ook home made)  |
Knoflooksaus? Oh, oh....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:11
|
|
|
Heb vanavond spitkool gegeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb geen ijs meer in huis  |
Ik heb net weer gehaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb vanavond spitkool gegeten. |
Spitkool? Spit-kool? Helpt dat tegen spit? Daar heb ik nl. last van gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 18:36
|
|
|
Wat het hoofdgerecht was, ben ik al weer vergeten.... maar het toetje is: vruchtenvla met hele verse aardbeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 19:58
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat het hoofdgerecht was, ben ik al weer vergeten.... maar het toetje is: vruchtenvla met hele verse aardbeien  |
Geen slagroom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 20:13
|
|
|
rijst met sate
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 22:05
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Geen slagroom? |
No, nein, nada, nothing. Geen slagroom....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 23:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | wij eten spinazie-ricotta tortelini met een lekkere tomatensaus met champignon en ui , ff makkelijk vandaag. |
uuuh watte? ... dat kennen wij hier niet ... leg dit weekend wél braadworst op de bbq ... ik mis die leuke feesie's van vroeger ... jij snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 23:29
|
|
|
INKA401 schreef: | uuuh watte? ... dat kennen wij hier niet ... leg dit weekend wél braadworst op de bbq ... ik mis die leuke feesie's van vroeger ... jij snap? |
snapper functioneerd prima hier hoor wij zijn vandaag Annet dr nieuwe autootje in Wesel wezen halen en hebben dat gevierd met ijs op het terras van het Eiscafe op het marktplein in Goch daar hebben wij besloten dat Eiscafe een cultureel hoogstandje is wat jullie hollanders niet hebben 
daarnaast maak ik van deze gelegenheid gebruik jullie bij voorbaat sterkte te wensen wegens de vroegtijdige uitschakeling in Zuid-Afrika
Groet van Pieter649 die het wederom niet kan laten op het forum te reageren via Annette dr profiel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 23:39
|
|
|
daarnaast maak ik van deze gelegenheid gebruik jullie bij voorbaat sterkte te wensen wegens de vroegtijdige uitschakeling in Zuid-Afrika
Hahahahahahahahahahahaha Wat hebben duitsers een geweldige humor .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 00:07
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | snapper functioneerd prima hier hoor wij zijn vandaag Annet dr nieuwe autootje in Wesel wezen halen en hebben dat gevierd met ijs op het terras van het Eiscafe op het marktplein in Goch daar hebben wij besloten dat Eiscafe een cultureel hoogstandje is wat jullie hollanders niet hebben 
Groet van Pieter649 die het wederom niet kan laten op het forum te reageren via Annette dr profiel  |
Mario zich afvraagd of Pieter649 geen zakgeld krijgt om zijn cm-abbo te betalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 08:46
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mario zich afvraagd of Pieter649 geen zakgeld krijgt om zijn cm-abbo te betalen |
Mario heeft gelijk, meneer 649 moest gisteren de nieuwe auto van mevrouw649 betalen, dus zakgeld weer op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 08:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | daarnaast maak ik van deze gelegenheid gebruik jullie bij voorbaat sterkte te wensen wegens de vroegtijdige uitschakeling in Zuid-Afrika
Hahahahahahahahahahahaha Wat hebben duitsers een geweldige humor . |
Onze duitse buurman is deze week de voetbaloorlog begonnen. Hij is zn huis aan het isoleren en heeft er een steiger omheen staan, waar woensdagavond een duitse vlag aan bevestigd werd, precies voor ons raam! Waarna mijn echtgenoot de viltstiften van mijn dochter opeiste en 2 nederlanse vlaggetjes op het isolatiepiepschuim naast zijn voordeur heeft gekleurd Daarna werd er na een flinke lachbui gezamelijk een biertje gedronken. Konden alle voetbalfans van verschillende clubs maar zo gezellig met elkaar omgaan he!
En om weer ff ontopic te gaan:
speciaal voor Imre: heuteabend grillabend, mit Fleisch,Kartoffelsalat und Brod mit Krauterbutter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 10:52
|
|
|
[quote=ANNETTE792]Onze duitse buurman is deze week de voetbaloorlog begonnen. Hij is zn huis aan het isoleren en heeft er een steiger omheen staan, waar woensdagavond een duitse vlag aan bevestigd werd, precies voor ons raam! Waarna mijn echtgenoot de viltstiften van mijn dochter opeiste en 2 nederlanse vlaggetjes op het isolatiepiepschuim naast zijn voordeur heeft gekleurd Daarna werd er na een flinke lachbui gezamelijk een biertje gedronken. Konden alle voetbalfans van verschillende clubs maar zo gezellig met elkaar omgaan he!
Je moet tegen die buurman zeggen: Der Tot oder die Gladiolen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 16:56
|
|
|
Nou, bami dus. Met.... mette.... uhm..... tomatensaus en een snufje.... kom, hoe heet dat spul ook al weer? Juist: aromat. Ijs toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 17:03
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nou, bami dus. Met.... mette.... uhm..... tomatensaus en een snufje.... kom, hoe heet dat spul ook al weer? Juist: aromat. Ijs toe! |
Ik:frietjes met een frikandel met frietsaus en ketchup en als toetje ook een ijsje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 18:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik:frietjes met een frikandel met frietsaus en ketchup en als toetje ook een ijsje. |
Op de frietjes, de frikandel en de frietsaus na, eten we hetzelfde!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:26
|
|
|
Ik denk dat ik vandaag maar verder vast. Op het ontbijt na....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:33
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik denk dat ik vandaag maar verder vast. Op het ontbijt na....  |
Lege koelkast en keukenkast?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:36
|
|
|
vanaaf staat er goulash op het menu. en als toetje een ijsje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Lege koelkast en keukenkast?  |
Geen inspiratie genoeg.
Maar van al dat vasten, krijg ik nog meer chips- en nootjeshonger. Ik was al bijna naar het dichtstbijzijnde benzinestation gefietst voor een paar zakken krakerige chips.
Nou ja, zo maar een krokerige kroket (croquet) in de frietpan laten duiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vanaaf staat er goulash op het menu. en als toetje een ijsje. |
Ik vraag me wel eens af of jij soms twee diepvriezers hebt: eentje voor het vlees, de groente en het brood (en de frituurwaren) en eentje vol met ijs: waterijs, roomijs, vruchtenijs, rum-rozijnen-ijs, ijs met nootjes en vooral veel roomijs met slagroom!
|
|
Naar boven |
|
|