Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 19:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nog wat practische dingen; - zijn er mensen die een EHBO diploma hebben en dat hier willen melden, zodat we weten wie we kunnen vragen als er iemand uit een boom keldert? - denken jullie aan een teken-tangetje, toilletpapier en evt pleisters/verbanddoosje? |
tja ik heb wel officieel ehbo diploma maar helaas niet verlengt dus officieel ongeldig maar met ook nog een aantal mensen die in de zorg werken (zoals ik begreep) komen we al een heel eind denk ik en verder mogen de kiddo's gewoon niet uit de boom vallen.als we allemaal goed onze beschermengelen meevragen zal dat ook vast niet gebeuren aan de rest had ik al gedacht tot zaterdag allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 19:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ha christiaan, hieronder vind je de info die je zoekt.....
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen shanita130
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude een vriend van dtje 40 jr? arjan007 en zijn echtgenote christian892 met kinderen??
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me..... ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!! |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 mei 2010, 08:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:01
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja ik heb wel officieel ehbo diploma maar helaas niet verlengt dus officieel ongeldig maar met ook nog een aantal mensen die in de zorg werken (zoals ik begreep) komen we al een heel eind denk ik en verder mogen de kiddo's gewoon niet uit de boom vallen.als we allemaal goed onze beschermengelen meevragen zal dat ook vast niet gebeuren aan de rest had ik al gedacht tot zaterdag allemaal |
Grace...je kunt Hannah ook een tuigje aan doen, zodat ze niet in de boom kan klimmen. Pas op met haar, want ze is nog speelser dan de kindjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:29
|
|
|
picknicken op de hei;. er is veel aandacht voor de picknick op het forum. het hield mij ook een beetje bezig, en ik had ook zo mijn gedachte er over ik denk wat een zielig gebeuren toch allemaal, gescheiden vaders en moeders met kinderen ook singles er tussen, trek men d.v. zaterdag richting de hei, een ieder met zijn ziel onder de arm en zijn iegen verhaal,en dat alles om de zonde wil, om de zonde even op de achtergrond te drukken. ik denk dat het beter geweest had, om de binnen kamer op te zoeken, dan zou de HEERE nog wonderen kunnen doen. het volk van israel, die gingen op de hoogten rooken, om alle ellende voor even te vergeten, maar het was een gruwel in de ogen van de HEERE HEERE bekeerd gij mij, want dan zal ik bekeerd zijn. niet die bekeeringkies van ons,is een walg voor de HEERE, stinkt in zijn neusgaten.
bij deze;..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:41
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | picknicken op de hei;. er is veel aandacht voor de picknick op het forum. het hield mij ook een beetje bezig, en ik had ook zo mijn gedachte er over ik denk wat een zielig gebeuren toch allemaal, gescheiden vaders en moeders met kinderen ook singles er tussen, trek men d.v. zaterdag richting de hei, een ieder met zijn ziel onder de arm en zijn iegen verhaal,en dat alles om de zonde wil, om de zonde even op de achtergrond te drukken. ik denk dat het beter geweest had, om de binnen kamer op te zoeken, dan zou de HEERE nog wonderen kunnen doen. het volk van israel, die gingen op de hoogten rooken, om alle ellende voor even te vergeten, maar het was een gruwel in de ogen van de HEERE HEERE bekeerd gij mij, want dan zal ik bekeerd zijn. niet die bekeeringkies van ons,is een walg voor de HEERE, stinkt in zijn neusgaten.
bij deze;.. |
dit meen je niet he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:42
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | picknicken op de hei;. er is veel aandacht voor de picknick op het forum. het hield mij ook een beetje bezig, en ik had ook zo mijn gedachte er over ik denk wat een zielig gebeuren toch allemaal, gescheiden vaders en moeders met kinderen ook singles er tussen, trek men d.v. zaterdag richting de hei, een ieder met zijn ziel onder de arm en zijn iegen verhaal,en dat alles om de zonde wil, om de zonde even op de achtergrond te drukken. ik denk dat het beter geweest had, om de binnen kamer op te zoeken, dan zou de HEERE nog wonderen kunnen doen. het volk van israel, die gingen op de hoogten rooken, om alle ellende voor even te vergeten, maar het was een gruwel in de ogen van de HEERE HEERE bekeerd gij mij, want dan zal ik bekeerd zijn. niet die bekeeringkies van ons,is een walg voor de HEERE, stinkt in zijn neusgaten.
bij deze;.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNEKE817
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:43
|
|
|
bij deze;.. |
Wat mij betreft gaat niemand hier serieus op in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:44
|
|
|
Gods volk wordt uitgeleid, zij gaat met vreugde voort. En de heide en heuv'len juichen rondom haar. Alles zingt erbij, zelfs de bomen zijn blij en zij klappen voor hun God. En de bomen in het veld zullen klappen voor Hem, en de bomen in het veld zullen klappen voor Hem, en de bomen in het veld zullen klappen voor Hem, en wij gaan vrolijk voort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:44
|
|
|
JOHANNEKE817 schreef: | Wat mij betreft gaat niemand hier serieus op in... |
en wij gaan vrolijk voort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:47
|
|
|
JOHANNEKE817 schreef: | Wat mij betreft gaat niemand hier serieus op in... |
ik heb ooit van iemand geleerd... spreken is zilver..maar zwijgen is goud!
ik zie dit dus ook als een gouden moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNEKE817
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | en wij gaan vrolijk voort |
... denk dat dit de enige goeie reactie is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:50
|
|
|
Tsja misschien ook wel beter. Het valt niet serieus te nemen al maakte ik me even kwaad.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 20 mei 2010, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:52
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | en wij gaan vrolijk voort |
ben al gestopt.... maar ik zing wel vrolijk voort, samen met de bomen die klappen op de heuvels en de heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:57
|
|
|
bij deze;.. |
Kan je nog negatiever zijn? Wordt er iets leuks bedacht, wordt dat de grond in geboord. Ik zie er zelf niks zondigs in. Ik denk dat God het fijn zal vinden hoe een groep christenen plezier maakt, Ik denk zelf dat God zal walgen als wij thuis zitten te kniezen hoe zondig wij wel niet zijn. God heeft Zijn Zoon gegeven. Onze zonden zijn vergeven. Daar mogen we God dankbaar voor zijn, dat wij na dit leven het eeuwige leven hebben.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 20 mei 2010, 21:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Kan je nog negatiever zijn? |
niet meer op door gaan....
Ik weet dat ik vrolijk mag gaan Door God gewild en gezegend in dit bestaan Genietend van Zijn Koninkrijk reeds hier En leven met Liefde en plezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:10
|
|
|
het elfde gebod:
GIJ Z U L T GENIETEN!
het leven is al zuur genoeg!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 20 mei 2010, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:12
|
|
|
daar hoort in:
goed humeur.
wie vult hem verder?
vuilniszak voor het afval. wel zelf de vuinis mee naar huis nemen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 20 mei 2010, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:22
|
|
|
bij deze;.. |
ben je in aanraking geweest met 10000 volt of meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:25
|
|
|
MAR907 schreef: | ben je in aanraking geweest met 10000 volt of meer. |
je kan beter met God's Geest in aanraking komen De Opwekkingsbijeenkomst in Flevo is daar uitermate geschikt voor.
Of ga naar New Wine over een 2 maanden.... hoe God ook de kerken van binnen wil raken met Zijn Geest en daar verandering wil brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:48
|
|
|
bij deze;.. |
Ik zeg maar zo...ik zeg maar niks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:52
|
|
|
ik begrijp jullie (vijandige) reacties wel; komt uit een onbijbelse houding. je mag tegenwoordig niemand meer op de zonde wijzen, wat wel degelijk bijbels is. lees 1 kon 17 maar,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:54
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEARL292
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:55
|
|
|
Hallo allemaal,
Graag wil ik ook naar de picknick, maar zit vooralsnog zonder vervoer. Met wie mogen mijn zoontje (2,5) en ik meerijden?? Wij wonen in Rotterdam. Ik hoop iets te horen. Alvast bedankt.
Groetjes, Pearl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:59
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | dat alles om de zonde wil, om de zonde even op de achtergrond te drukken. |
O ja, gij zult niet naar de hei gaan was het elfde gebod
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:59
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik begrijp jullie (vijandige) reacties wel; komt uit een onbijbelse houding. je mag tegenwoordig niemand meer op de zonde wijzen, wat wel degelijk bijbels is. lees 1 kon 17 maar, |
picknicken , genieten van het leven is GEEN zonde Ga ajb niet dingen uit de Bijbel rukken en overal op van toepassing laten zijn God heeft Zijn woord zo absoluut niet bedoeld.
Zonde is je doel missen. God schiep de wereld, de mens, en Hij zag dat het goed was. God heeft de wereld gemaakt voor ons mensen zodat wij er met plezier en vreugde konden wonen.
En ik weet ook wel dat niet alles is zoals God het bedoeld heeft. Maar God zij dank mogen we door Jezus weer leven in Zijn Koninkrijk. En weet je...... Jezus zelf was ook een positief vrolijk ingesteld mens. Op een bruiloft veranderde Hij water in wijn. En nee....hij maakte er gaan zure azijn van.....Hij vierde daar het feest gewoon mee......
Waarschijnlijk zouden enkelen daar liever azijn van hebben gemaakt van dat water.....zodat we met een zure pruimen gezicht, in het leven gaan staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:01
|
|
|
bij deze;.. |
God doet nog elke dag wonderen,je moet ze alleen wel willen zien.... daar hangt een gezellige picknick op de hei niet vanaf..en ook daar kan hij wonderen doen..en het zien van z'on grote groep van zijn kinderen die met elkaar daar van elkaar,hun kinderen en de prachtige hei genieten.. Gods weekend kan niet meer stuk,zoveel mensen bij elkaar op de hei en bij opwekking...iedereen die gaat picknicken op de hei Heeel veeel Plezier met elkaar...geniet ervan!!!!
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op donderdag 20 mei 2010, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:09
|
|
|
Quote: | iedereen die gaat picknikken op de hei Heeel veeel Plezier met elkaar...geniet ervan!!!! |
Dat zal wel gaan lukken!
Hoop alleen wel dat het niet gaat regenen, dat zou pas zonde zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:10
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik begrijp jullie (vijandige) reacties wel; komt uit een onbijbelse houding. je mag tegenwoordig niemand meer op de zonde wijzen, wat wel degelijk bijbels is. lees 1 kon 17 maar, |
Ik zie het verband niet tussen 1 kon 17 en een picknick.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:11
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Grace...je kunt Hannah ook een tuigje aan doen, zodat ze niet in de boom kan klimmen. Pas op met haar, want ze is nog speelser dan de kindjes. |
heb haar al eens eerder ontmoet carien, dusweetwat voor vlees we in de kuip hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
daar hoort in:
goed humeur.
wie vult hem verder? |
thermoskan met goeie koffie (wie vult verder?
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 20 mei 2010, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
|
|