Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | eh ik ben toch geen concurentie voor jou????? |
Nee, daarom: pik jij maar wat mannen weg Nou ja....één per vrouw is genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:46
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Wel grappig dat een aantal mannen wat weifelachtig proberen duidelijk te maken dat zij de leukste man op CM zouden kunnen zijn. De enige echte leuke man van CM doet dat niet, hij kent zijn status! |
Euh....heb ik mijn prinselijke status dan verraden? Ik moet weer gaan, m'n paard roept hihihihiiiiiiii. Ja, ik kom al!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:51
|
|
|
Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen? |
Ten aanval!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:32
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ten aanval!! |
*verzamelt alvast witte zakdoekjes voor de dames, en pakt veiligheidshalve ook maar de EHBO-kist erbij*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:40
|
|
|
PETRA373 schreef: | eh ha ha ha nee denk niet dat jij het weet Shanita. en ik z eg lekker niks |
ik ben bezorgd
Maar als jij de leukste man hebt, dan moet ik het zeker met nummero 2 op de lijst doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:43
|
|
|
Nee Anna, ik weet wie de leukste man is... maar heb hem niet
en is voor mij de leukste man.... denk ik.....
en aangezien het geen holbewoner is, is dat helemaal geen probleem voor jou. Jij houd toch van harige mannen ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh, nou gaan er meerdere mannen op paarden rondrijden...... wordt het wel ingewikkeld van zo...... Of gaan ze duelleren om de CM-vrouwen? |
spannend........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 07:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *verzamelt alvast witte zakdoekjes voor de dames, en pakt veiligheidshalve ook maar de EHBO-kist erbij*
|
EHBO! Bloed ! Waar? Ik kom er aan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LABJE613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:20
|
|
|
Ik zal je assisteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:55
|
|
|
Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen... Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen... Er is mogelijk een weg.... Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!
Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen... Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen... Er is mogelijk een weg.... Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!
Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet... |
Oh leuk Zeeland, ik zou het zeker een kans geven. Als je bij elkaar in de buurt woont is ook mooi meegenomen.
Gezellig eerst koffie en dan wandelen over de boulevard. Wens je veel plezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen... Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen... Er is mogelijk een weg.... Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!
Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:20
|
|
|
Mangs bi'j te bange!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:31
|
|
|
ha ha, geweldig, maar niet te hopen voor ons dat dat de enige leuke man is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:32
|
|
|
en misschien is dit wel the one voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | EHBO! Bloed ! Waar? Ik kom er aan!!! |
LABJE613 schreef: | Ik zal je assisteren |
Laat maar, ik reanimeer mezelf wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 20:41
|
|
|
Gooi je zeeuwse zunigheid wat betreft durf oan de koonte en ik zegge: DOEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:17
|
|
|
KLUS667 schreef: | Gooi je zeeuwse zunigheid wat betreft durf oan de koonte en ik zegge: DOEN! |
vooral doorgaan, niet geschoten is altijd mis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:19
|
|
|
maar het lijkt er op dat er inderdaad een leuke man op cm zit
wordt vervolgd voor nu zeg ik lekker niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:40
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | maar het lijkt er op dat er inderdaad een leuke man op cm zit
wordt vervolgd voor nu zeg ik lekker niks |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:46
|
|
|
PETRA373 schreef: |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:49
|
|
|
Ja, en die ik leuk vind is ook nog in de markt voor jullie, Vooral nadat ik hem debieligge mail heb verstuurt..... Tsss warom doe ik altijd zo debielig soms met mannen.... Ha ha hij heeft hem nog niet geopend, maar warom kan je verzonden mails niet gewoon weer effe terug halen, op niet verzenden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:54
|
|
|
PETRA373 schreef: |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen |
Zoek de ENIGE leuke man op. Er kan er maar één de leukste voor jou zijn. En als je hem dan vindt, geniet dan mateloos van hem. Er gaat niets boven wederzijdse onvoorwaardelijke liefde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ja, en die ik leuk vind is ook nog in de markt voor jullie, Vooral nadat ik hem debieligge mail heb verstuurt..... Tsss warom doe ik altijd zo debielig soms met mannen.... Ha ha hij heeft hem nog niet geopend, maar warom kan je verzonden mails niet gewoon weer effe terug halen, op niet verzenden |
haha ik ken het hoop ook altijd dat hij hem leest en dat als die gelezen is ook terug mailt, want dat is ook altijd maar afwachten he ...
en waarom debielig je laat uit enthousiasme je hart spreken is daar wat mis mee dan ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:04
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | haha ik ken het hoop ook altijd dat hij hem leest en dat als die gelezen is ook terug mailt, want dat is ook altijd maar afwachten he ...
en waarom debielig je laat uit enthousiasme je hart spreken is daar wat mis mee dan ? |
Ach, misschien vind hij d email wel heel debielig Zou kunnen
Zie wel.... H ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ach, misschien vind hij d email wel heel debielig Zou kunnen
Zie wel.... H ha ha |
je niet druk om maken wat hij vind, jij bent het waard of niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:14
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | je niet druk om maken wat hij vind, jij bent het waard of niet he |
Klopt, ha ha, hij moet vereerd zijn hij een mail van me krijgt, ha ha, zo Kun je het ook bekijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | Klopt, ha ha, hij moet vereerd zijn hij een mail van me krijgt, ha ha, zo Kun je het ook bekijken |
zo bekijk ik het ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:49
|
|
|
Als je in je profiel zou schrijven dat je waarschijnlijk de minst leuke man van CM bent, dan ben ik benieuwd hoe de dames daar op reageren ? Ben je dan idd gelijk niet interessant meer, of gaan ze dan ook een topic op een forum openen om erachter te komen ? Ik zou zelf niet gauw zeggen dat ik de leukste man hier op de site ben, maar als je als vrouw geprikkeld wordt door zo'n statement moet je die persoon misschien gewoon maar eens even een berichtje sturen ? Kijken of hij een fantastische reactie terugmailt ? Zelf zou ik niet reageren op een dame die zich de leukste van CM noemt. Maar er zijn ongetwijfeld heren die dan gelijk aan hun (touch)screen vastzitten...............
|
|
Naar boven |
|
|