ChristianMatch

Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:07

Ik wil graag iedereen bedanken die, op welke manier dan ook, de laatste weken met mij meegeleefd en voor mij gebeden heeft!
Het heeft mij heel goed gedaan!

Ook bedankt voor de kaarten die ik mocht ontvangen, mede namens Dora Knipoog smiley

Zoals ik al eerder schreef ben ik er nog lang niet, er is nog veel gaande in mijn lichaam dat nog niet klopt, en ik hoop dan ook dat ik op jullie gebed en steun mag blijven rekenen!

Liefs, José

Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 7 september 2011, 13:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:17

JOSINA022 schreef:
Ik wil graag iedereen bedanken die, op welke manier dan ook, de laatste weken met mij meegeleefd en voor mij gebeden heeft!

Zoals ik al eerder schreef ben ik er nog lang niet, er is nog veel gaande in mijn lichaam dat nog niet klopt, en ik hoop dan ook dat ik op jullie gebed en steun mag blijven rekenen!

Liefs, José

Ja hoor meis, het gebed gaat gewoon dóór! Veel liefs...en weet dat er met je meegeleefd wordt, ook nu, nu het herstel moet gaan beginnen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 09:21

MARIA576 schreef:
Ja hoor meis, het gebed gaat gewoon dóór! Veel liefs...en weet dat er met je meegeleefd wordt, ook nu, nu het herstel moet gaan beginnen.

Fijn, dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:18

JOSINA022 schreef:

Liefs, José

Tuurlijk mag je daarop blijven rekenen geld niet alleen als je in een ziekenhuis ligt hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:26

ERIKA129 schreef:
Tuurlijk mag je daarop blijven rekenen geld niet alleen als je in een ziekenhuis ligt hoor Knipoog smiley

Da's fijn om te weten!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:43

JOSINA022 schreef:
Da's fijn om te weten!

Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:48

FRANKT627 schreef:
Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley

Zieke smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:50

FRANKT627 schreef:

Da's beroepsgeheim Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:22

FRANKT627 schreef:

Hij is weer es niet nieuwsgierig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:24

YELNIN491 schreef:
Hij is weer es niet nieuwsgierig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee hoor, hij wil gewoon graag horen dat hij de enige lieverik is van heel CM Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:26

FRANKT627 schreef:

Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd???
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:49

ZEELAND736 schreef:
Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd???

Dora misschien? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:42

ZEELAND736 schreef:

Denk dat tie alle namen wil weten Knipoog smiley
Laat ik die nu hebben... en laat ik die nu niet met hem delen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Ach jong wat zeide gij weer nieuwsgierig.
Zou bijna net als een kleind kind zeggen nananananaaaaaaaaaaa Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:46

ERIKA129 schreef:
Denk dat tie alle namen wil weten Knipoog smiley
Laat ik die nu hebben... en laat ik die nu niet met hem delen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Ach jong wat zeide gij weer nieuwsgierig.
Zou bijna net als een kleind kind zeggen nananananaaaaaaaaaaa Coole smiley met zonnebril

Je kunt natuurlijk ook zeggen dat er meer mensen waren die geen kaart hebben gestuurd dan dat er mensen waren die wel een kaart hebben gestuurd Knipoog smiley
En gezien het aantal leden dat CM heeft is dat, geloof ik, maar goed ook Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 06:41

ZEELAND736 schreef:

Neen dat denk ik niet Boze smiley
ondanks haar geplaag verdient ze het wel eigenlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 07:50

FRANKT627 schreef:
Neen dat denk ik niet Boze smiley
ondanks haar geplaag verdient ze het wel eigenlijk...

Zo af en toe bennie best een beetje lief Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 09:58

JOSINA022 schreef:
Zo af en toe bennie best een beetje lief Knipoog smiley

Even zonder gekheid..heb je nog een beetje kaarten gehad thuis????
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 10:07

ZEELAND736 schreef:
Even zonder gekheid..heb je nog een beetje kaarten gehad thuis????

Jazeker!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:34

JOSINA022 schreef:
Jazeker!

Aaaaaaa nu ga ik het voor Frank opnemen hoor Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hij mag het niet wetenen Zeeland krijgt gelijk antwoord Boze smiley
Nou Frank mooie bak hoor ben je meelevend weer niet goed Knipoog smiley

Effe het jochie helpen eenmalig hoor Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 10 september 2011, 11:34
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:43

ERIKA129 schreef:
Aaaaaaa nu ga ik het voor Frank opnemen hoor Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hij mag het niet wetenen Zeeland krijgt gelijk antwoord Boze smiley
Nou Frank mooie bak hoor ben je meelevend weer niet goed Knipoog smiley

Effe het jochie helpen eenmalig hoor Knipoog smiley

Waaaaaaaat krijgen we nu dan Verraste, verbaasde smiley Een paar postings geleden heb ik nog geschreven dat ie af en toe best lief is, maar da's zeker ook weer niet goed Gefrustreerde smiley

Overloper Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:45

JOSINA022 schreef:
Waaaaaaaat krijgen we nu dan Verraste, verbaasde smiley Een paar postings geleden heb ik nog geschreven dat ie af en toe best lief is, maar da's zeker ook weer niet goed Gefrustreerde smiley

Overloper Boze smiley

Ik zei erbij eenmalig he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:51

ERIKA129 schreef:
Ik zei erbij eenmalig he Knipoog smiley

't is je geraden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 13:16

JOSINA022 schreef:
't is je geraden Knipoog smiley

Ik zal braaf zijn Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 13:18

ERIKA129 schreef:
Ik zal braaf zijn Engeltje smiley

Goed zo Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:58

JOSINA022 schreef:
Goed zo Knipoog smiley

ik ben zo'n volgzaam meisje he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:37

Ff weer een update...

Ben inmiddels een week thuis en heb alweer 2 controles gehad.

Het abces zit en draagt nog behoorlijk. Op zich goed dat het draagt, maar minder goed is dat het nog niet minder wordt.

Wat betreft mijn hb...uitslag krijg ik maandag (net als alle andere waardes), maar de klachten worden niet minder, dus veel gestegen zal het nog niet zijn.
Maar zolang ze niet bellen is het iig niet gezakt naar het niveau dat ik weer een bloedtransfusie nodig zal hebben en dat is weer positief.

De inwendige catheter mag er pas 31 oktober uit, die moet dus langer dan gepland blijven zitten. Dit omdat mijn lijf erg traag is in het genezen.

Beide artsen hebben wel gemeld dat het nog wel heel lang kan gaan duren voordat ik echt weer de oude ben. Ik ben nu 4 maanden bezig en volgens de gynaecoloog kan ik er rustig het dubbele van gaan maken voordat ik weer mijn normale en werkzame leven terug heb.

Intussentijd nog steeds flink aan de pijnstillers en vooral niets kunnen. Alles dat ik doe is teveel. Gisteravond ben ik wel naar de Bijbelkring geweest en dat was fijn, maar wel met gevolg dat vannacht weer erg veel pijn heb gehad en er nu weer uitzie (en voel) als een spook.
Maar het weegt niet op tegen het fijne van het samenzijn gisteravond!

Ik verlies nog steeds de moed niet, hoewel het wel een aanslag is op mijn geduld zo langzamerhand. En die extreme moeheid, pijn en lamlendigheid maakt het er niet beter op.

Dus helaas...ik blijf jullie nog ff vervelen hier...heb tijd in overvloed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:51

JOSINA022 schreef:
Ff weer een update...

Het abces zit en draagt nog behoorlijk. Op zich goed dat het draagt, maar minder goed is dat het nog niet minder wordt.

Wat betreft mijn hb...uitslag krijg ik maandag (net als alle andere waardes), maar de klachten worden niet minder, dus veel gestegen zal het nog niet zijn.
Maar zolang ze niet bellen is het iig niet gezakt naar het niveau dat ik weer een bloedtransfusie nodig zal hebben en dat is weer positief.

De inwendige catheter mag er pas 31 oktober uit, die moet dus langer dan gepland blijven zitten. Dit omdat mijn lijf erg traag is in het genezen.

Beide artsen hebben wel gemeld dat het nog wel heel lang kan gaan duren voordat ik echt weer de oude ben. Ik ben nu 4 maanden bezig en volgens de gynaecoloog kan ik er rustig het dubbele van gaan maken voordat ik weer mijn normale en werkzame leven terug heb.

Intussentijd nog steeds flink aan de pijnstillers en vooral niets kunnen. Alles dat ik doe is teveel. Gisteravond ben ik wel naar de Bijbelkring geweest en dat was fijn, maar wel met gevolg dat vannacht weer erg veel pijn heb gehad en er nu weer uitzie (en voel) als een spook.

Ik verlies nog steeds de moed niet, hoewel het wel een aanslag is op mijn geduld zo langzamerhand. En die extreme moeheid, pijn en lamlendigheid maakt het er niet beter op.

Dus helaas...ik blijf jullie nog ff vervelen hier...heb tijd in overvloed Knipoog smiley

Hoi Josina,

Gelukkig dat je de moed niet verliest.

In een ander topic werd geschreven over vertrouwen hebben en vertrouwen houden.
Ik hoop en bid dat je je vertrouwen houdt in God de Vader, dat Hij ondanks alle moeilijkheden en ziektes dicht bij jou staat en blijft staan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:55

CROSSROAD317 schreef:
Hoi Josina,

Gelukkig dat je de moed niet verliest.

In een ander topic werd geschreven over vertrouwen hebben en vertrouwen houden.
Ik hoop en bid dat je je vertrouwen houdt in God de Vader, dat Hij ondanks alle moeilijkheden en ziektes dicht bij jou staat en blijft staan.

Dat vertrouwen heb ik zeker! Niets maar dan ook niets kan mijn vertrouwen in Hem nadelig beinvloeden. Ik weet dat God niet wil wat ik allemaal dooe moet maken, maar ik merk en voel zeker dat God het wel gebruikt.

God zal alles medewerken ten goede...dat vertrouwen heb ik altijd gehad en ook de ervaring dat dat echt zo is!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:57

JOSINA022 schreef:
Ff weer een update...

Nou Josina het zit je idd nog niet echt mee.
Maar je weet en vertrouwd erop dat Hij bij jou is en blijft en voor je zorgt, dat is het beste waar je op mag zien!

Ach meis dan blijven we hier in iedergeval samen vervelen want ik zit de komende maanden ook nog thuis Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:05

ERIKA129 schreef:
Nou Josina het zit je idd nog niet echt mee.
Maar je weet en vertrouwd erop dat Hij bij jou is en blijft en voor je zorgt, dat is het beste waar je op mag zien!

Ach meis dan blijven we hier in iedergeval samen vervelen want ik zit de komende maanden ook nog thuis Knipoog smiley

Gezellig, gedeelde smart is nog altijd halve smart Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende
Pagina 13 van 17