Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:49
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert! Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr. Helemaal bij boer FRANK, die huilt wat af en we zetten allemaal EEN MAN MAG NIET HUILEN POM POM op want O O O het is zo moeilijk he. Hij heeft al lang voor de blonde gekozen en over vier jaar weet NIEMAND meer dat ANITA dan is afgestudeerd en dan eeeeeeh. Boerin ANNEMARIE heeft geen mannenvlees maar stiekem wel en moet kiezen tussen een stevige man als ADRIAAN met andere principes of HARRY die zo goed is in de supermarkt dat ze er waarschijnlijk het gevoel van over houdt dat ze er een KOE om te verzorgen bij krijgt. Als ADRIAAN haar vraagt mag ik je kussen dan zegt ze heb je zelf geen kussen, het is toch wel erg!. Maar als er nog maar EEN MAN is kan ze haar gevoelen eindelijk tonen en dat komt de BERIN in haar los hoor. En dan die glimmende oogjes van XENIA, nou nou die spreken BOEKDELEN. Sommigen zouden wakker worden naast MARCEL een nachtmerrie lijken, mij ook, maar XENIA lust er wel PAP van zou boer MARCEL zeggen. De andere dame heeft het NAKIJKEN. En Boer RICHARD krijgt de harde zakenvrouw die hij wil, want ze kwam terug en ze koos met haar mooie bruine ogen eieren en duizend koeien voor haar geld!
Thomas, gelooft soms zichzelf niet |
Een echte mannen analyse Thomas Maar je bent wel aardig goed op de hoogte van het gebeuren....., zoals de meeste mannen he ( je hebt vast vrouwelijke collega's)
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 13 februari 2011, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:50
|
|
|
Denk dat ik maar schaatsen ga kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:52
|
|
|
MARIO216 schreef: | Denk dat ik maar schaatsen ga kijken. |
je valt me tegen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je valt me tegen.... |
Hij zegt dat maar zo..wedden dat hij vanavond ook voor de buis naar BZV zit te kijken? Die mannen ..ze zijn net zo nieuwsgierig als wij..
en weten er ook nog meer van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:59
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Hij zegt dat maar zo..wedden dat hij vanavond ook voor de buis naar BZV zit te kijken? Die mannen ..ze zijn net zo nieuwsgierig als wij..
en weten er ook nog meer van. |
Je hebt gelijk Marian, Mario wil even stoer doen....... Wedden dat hij helemaal op de hoogte is straks??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 20:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt gelijk Marian, Mario wil even stoer doen....... Wedden dat hij helemaal op de hoogte is straks?? |
Tijdens de dweilpauze en er was zonet een tijdstoring. Heb daarom het keuzemoment van die geiteboer gezien. Juiste keuze.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 13 februari 2011, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:05
|
|
|
ZE ETEN DE PATAT NIET OP!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:12
|
|
|
Schaatsen is heel erg leuk. Sablikova toch nog toe heel erg tereulstellend op de 1500 m.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:15
|
|
|
Zal de dames even bijpraten. Wüst nummer 1 bij de 1500 m.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:17
|
|
|
Jammer, wilde overschakelen naar BZV nu de 1500 m voor dames is afgelopen, is BZV ook afgelopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:20
|
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:33 MARIJAN072 schreef: Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je.
Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert! Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr.
Ook niet friezen kunnen zich in Friesland wel handhaven Thomas, zie je maar weer aan Gijsbert....... Hij verstaat het zelfs........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Tijdens de dweilpauze en er was zonet een tijdstoring. Heb daarom het keuzemoment van die geiteboer gezien. Juiste keuze. |
geweldig he? en dat met 4 lastige jaren voor de boeg..hij durft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:22
|
|
|
MARIAN519 schreef: | geweldig he? en dat met 4 lastige jaren voor de boeg..hij durft |
Ja, hij kiest voor de liefde en niet voor het praktische........geweldig! En hij moest zo schattig een traantje wegpinken..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, hij kiest voor de liefde en niet voor het praktische........geweldig! En hij moest zo schattig een traantje wegpinken.......... |
Vond dat wel het beste stel, volgens mij is/wordt dat echte liefde...
( doet me aan mijn dochter en schoonzoon denken )
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 13 februari 2011, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, hij kiest voor de liefde en niet voor het praktische........geweldig! En hij moest zo schattig een traantje wegpinken.......... |
Jij hebt zeker mee zitten janken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:28
|
|
|
MARIO216 schreef: | Jij hebt zeker mee zitten janken. |
Nog net niet Mario, maar vond het wel schattig........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:33
|
|
|
Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Waar zal ik beginnen ‘k Heb blauwe vingers van het smsen met ‘n vriendin en mijn zus. Mijn zus (en dochter) liep 10 minuten achter, die heeft digitale tv namelijk. Handig is dat. Ik mocht niks zeggen en zij reageerde, terwijl ik al in de volgende ‘soap’ zat. Dus ‘k heb het al een beetje besproken.
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel! En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke. En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan. En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet. En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 13 februari 2011, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:39
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Waar zal ik beginnen ‘k Heb blauwe vingers van het smsen met ‘n vriendin en mijn zus. Mijn zus (en dochter) liep 10 minuten achter, die heeft digitale tv namelijk. Handig is dat. Ik mocht niks zeggen en zij reageerde, terwijl ik al in de volgende ‘soap’ zat. Dus ‘k heb het al een beetje besproken.
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel! En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke. En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan. En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet. En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening! |
Ben het bijna helemaal met je eens. Of Richard nou geniet met zijn Annemieke? Zij wel met hem, dus dat is mooi.. Zij heeft het voor het zeggen, zoveel is wel duidelijk en hij serveert taart van een week oud, allemaal ziek dus volgende week.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:42
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel!
Een onverwachte keus wat mij betreft, wel mooi om in ' de voorbeschouwing' van volgende week een stralende Anita te zien
En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke.
En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan.
Adriaan is echt een leuke vent, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat, hij wil wel over meer praten dan over de boerderij.
En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet.
Ik blijf jeuk krijgen van Marcel, griebels
En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Jawel!! 's Wel een leuk stel samen
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening! |
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op zondag 13 februari 2011, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:49
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik blijf het een hele vreemde formule vinden........stel!!! dat een man op cm je mailt dat je op zijn lijstje met 10 voorkeuren staat en dat hij je volgende week laat weten of je op zijn shortlist van 3 vrouwen mag........dat je dan een week zijn huis en hem mag verzorgen en onderling moet strijden om zijn voorkeursvrouwtje te worden ....... jij gooit je natuurlijk voor zijn voeten,verklaard hem je liefde en zorgt dat door wat ellebogenwerk de concurrentie huilend vertrekt.......ondertussen wikt en weegt hij je voor- en nadelen.......kan ze nog een elftal baren?kan ze goed soppen en het huishouden plannen?(en stiekem vindt hij al die vrouwtjes om van te kwijlen)
Zou je trots zijn op je overwinning als je door zijn keuring zou komen? |
en met z'n allen kijken, hè, hoe de koehandel deze keer afloopt.....tsjongejonge. WIJ doen zoiets niet, we willen gewoon de koningin zijn en niet minder.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:50
|
|
|
Ik vond het wel een mooie aflevering........
Die Richard......tja...ik weet niet wat ik van hem moet denken ook gezien zijn handelen tijdens BZV, typeert de mens he? En Adriaan ? Leuk voor hem dat ze hem gekozen heeft maar of het wat gaat worden? ik hoop maar dat ze zonder camera's toch wat leukere gesprekken hebben..... En Marcel, ik krijg er de kriebels van.....brrrr En zijn poolse vrouw keek nog niet heel gelukkig....en hij gaat voor zekerheid en snel.....maar wie weet heeft hij verborgen charmes.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een echte mannen analyse Thomas Maar je bent wel aardig goed op de hoogte van het gebeuren....., zoals de meeste mannen he ( je hebt vast vrouwelijke collega's) |
je hebt goed opgelet, Thomas, wat vind je van de combinatie Femke en Gijsbert......je zag hem verschieten na haar opmerking "dan weet je hoe jouw huis er over tien jaar uitziet...."was dat een bedreiging of een grap ... Annemarie heeft niet naar haar hart geluisterd en wat zal haar dat opleveren, volgens mij is hij niet warm te krijgen voor haar terwijl Harry en zij samen schitterden....hoe zie je dat?
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op zondag 13 februari 2011, 21:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:56
|
|
|
MIEKE364 schreef: | en met z'n allen kijken, hè, hoe de koehandel deze keer afloopt.....tsjongejonge. WIJ doen zoiets niet, we willen gewoon de koningin zijn en niet minder..... |
Nou Mieke, ik dacht wel even toen ik de ouders zag, ben je mooi klaar mee als je kind meedoet aan BZV..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou Mieke, ik dacht wel even toen ik de ouders zag, ben je mooi klaar mee als je kind meedoet aan BZV.......... |
valt mee denk ik, iedereen opgedoft op de tv, kicken!!! voor het familiegeschiedenisboek en de sterke verhalenvoorraad op de komende verjaardagen en kerstdiners zitten ze weer even goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 23:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Berichten: 757
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:33 MARIJAN072 schreef: Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je.
Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert! Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr.
Ook niet friezen kunnen zich in Friesland wel handhaven Thomas, zie je maar weer aan Gijsbert....... Hij verstaat het zelfs........ |
Nee hoor, schoonmoeder zei dat ze haar haar kort(er) had en hij vertaalde het met een kleurtje, wat overigens ook wel zo was, Maar hij was lief voor het kleine mannetje, dus hij redt het wel.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 13 februari 2011, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 00:54
|
|
|
Een leuke aflevering deze keer. Ik ben wel verbaasd trouwens dat Annemiek voor Adriaan ging. Zag je hoe lastig Harry het ermee had...?? die baalde flink. Maar in het voorstukje voor volgende week zagen we al even dat zij beiden niet zo heel veel gespreksstof hadden en ze zouden telefoonnummers uitwisselen want dan KONDEN ze nog eens bellen.....wordt dus niet wat met die twee, had ze toch voor Harry moeten gaan
Wat moeten trouwens die schaatsuitslagen hier....das toppic vervuiling !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 12:22
|
|
|
IMKE917 schreef: | Een leuke aflevering deze keer. Ik ben wel verbaasd trouwens dat Annemiek voor Adriaan ging. Zag je hoe lastig Harry het ermee had...?? die baalde flink. Maar in het voorstukje voor volgende week zagen we al even dat zij beiden niet zo heel veel gespreksstof hadden en ze zouden telefoonnummers uitwisselen want dan KONDEN ze nog eens bellen.....wordt dus niet wat met die twee, had ze toch voor Harry moeten gaan
Wat moeten trouwens die schaatsuitslagen hier....das toppic vervuiling !! |
eh, Annemarie bedoel je zeker... Adriaan leek me wel een leuke vent, maar Harry vond ik meer bij Annemarie passen... Het lijkt erop dat ze voor de verkeerde heeft gekozen, maar ja, dat haal ik dan uit een heel kort stukje wat de volgende keer komt... afwachten maar...
Ik vermoed dat Frank zijn liefde echt gevonden heeft... ik vond het van haar (Anita) knap dat ze haar studieplannen hierdoor niet veranderde, ik vind hun het leukste stel en als voorproefje op volgende week zie je hen al zo samen dat je denkt... dat zit wel goed !!
Femke vind ikzelf een aparte... wat maakt het nou uit hoe dat bestek ligt... en om Gijsbert dan ook nog een 'boer' te noemen daarom, ik vond het niet nodig... Ik vraag me ook af waarom Femke Gijsbert's vraag niet beantwoorde, waar ze alles opborg....of had ze echt amper spullen ? ...ik vroeg me af waarom Femke eigenlijk die kast heeft met mandjes als er toch niks inzit... Maar ja, iedereen zal er wel een mening over hebben.
Ik denk niet dat ik het iets zou vinden om op die manier aan de man te komen... voor hetzelfde geldt ben je het net niet, lijkt me niet gemakkelijk als er gevoelens ontstaan voor diegene.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 14 februari 2011, 12:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 12:57
|
|
|
IMKE917 schreef: | Een leuke aflevering deze keer. Ik ben wel verbaasd trouwens dat Annemiek voor Adriaan ging. Zag je hoe lastig Harry het ermee had...?? die baalde flink. Maar in het voorstukje voor volgende week zagen we al even dat zij beiden niet zo heel veel gespreksstof hadden en ze zouden telefoonnummers uitwisselen want dan KONDEN ze nog eens bellen.....wordt dus niet wat met die twee, had ze toch voor Harry moeten gaan
Wat moeten trouwens die schaatsuitslagen hier....das toppic vervuiling !! |
Ik had het er vanochtend even met een vriendin over en we waren het er toch wel over eens dat Adriaan nog niet zo enthousiast is.....ze gaan met elkaar om of het elkaars buren zijn......net dat mooie ontbreekt even.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 14 februari 2011, 13:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 13:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | ZE ETEN DE PATAT NIET OP!!!!! |
hahaha Chat... Yvon had idd. beter kunnen wachten tot na het eten om de keuze bekend te maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:49
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hahaha Chat... Yvon had idd. beter kunnen wachten tot na het eten om de keuze bekend te maken... |
Dat dacht ik dus ook hahaa, dat bord gaat niet meer leeg haha.
annemarie heeft verkeerd gekozen ze had de moeilijkere weg moeten kiezen met harry die was zeker weten wel heel erg gesteld op haar. Hij deed zich groter voor als dat hij zich voelde . In dat voorstukje leek het er op dat er werd gezegt door adriaan dan kunnnen we is EEN KEER bellen. waarop annemarie zei EEN KEER bellen? dus nee dat komt denk ik niet goed maar ach harry woont niet zo ver ervandaan toch mischien dat hij over zijn goede hartje kan strijken en hij haar nog een kans wil geven NADAT het programma is afgelopen.
en qua frank ja dat was voor mij wel heel erg verassend dat had ik echt niet verwacht omdat hij zo naar die praktische kant keek het leek echt of hij voor die blonde zou gaan. Maar denk dat hij een erg goede keuze heeft gemaakt want denk dat anita stapel op hem is en er echt wel alles aan doet om oplossing te bedenken dat ze toch zoveel mogenlijk tijd met elkaar kunnen besteden want dat doe je als het echte liefde is hehe.
marcel was al duidelijk vanaf dag 1 dat ksenia het zou worden
gijsbert heeft denk ik een verkeerde gekozen, wat een lullige opmerking zeg over dat bestek ik had zoiets van je hoeft echt nie zo neerbuigent te doen.
en richard met zijn taart brrr
|
|
Naar boven |
|
|