ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 191 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:17

ERIKA129 schreef:
Oeps Josina hij komt wel erg dicht in de buurt nu Geschokte, onthutste smiley

Welnee, geloof er helemaal niets van...hij moet eerst asiel aanvragen... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:18

JOSINA022 schreef:
Welnee, geloof er helemaal niets van...hij moet eerst asiel aanvragen... Engeltje smiley

En wat dacht je van een verblijfsvergunning!!!
Kom nou we kennen niet zomaar iedereen toelaten in deze mooie provincie zeg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:19

VISSER278 schreef:
Succes met het wennen bedoel je zeker? Knipoog smiley

Zo kun je het ook stellen, ik denk dat je heel snel weer huilend terugrent...zo snel dat Bolt je niet ineens in kan halen Lachende smiley met blinkend witte tanden Ik zal je heel hard toejuichen, dat beloof ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:20

ERIKA129 schreef:
En wat dacht je van een verblijfsvergunning!!!
Kom nou we kennen niet zomaar iedereen toelaten in deze mooie provincie zeg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zover komt ie geeneens Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:27

JOSINA022 schreef:
Zo kun je het ook stellen, ik denk dat je heel snel weer huilend terugrent...zo snel dat Bolt je niet ineens in kan halen Lachende smiley met blinkend witte tanden Ik zal je heel hard toejuichen, dat beloof ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik denk het ook . Als ik dat onderontwikkelde gebied alleen maar zie , dan heb ik er al genoeg van denk ik. Ze hebben er nog niet eens zee. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 09:00

VISSER278 schreef:
Ik denk het ook . Als ik dat onderontwikkelde gebied alleen maar zie , dan heb ik er al genoeg van denk ik. Ze hebben er nog niet eens zee. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat klopt, wij hebben de zee onderverdeeld in meerdere plassen waardoor wij een prachtcombi met de bossen...hoe slim... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 09:33

JOSINA022 schreef:
Dat klopt, wij hebben de zee onderverdeeld in meerdere plassen waardoor wij een prachtcombi met de bossen...hoe slim... Engeltje smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:03

JOSINA022 schreef:

Pfff als je echte bossen wilt zien dan moet je hier zijn hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:10

ANNA415 schreef:
Pfff als je echte bossen wilt zien dan moet je hier zijn hoor Knipoog smiley

Haha, zijn de bomen bij jullie echter als hier op de Utrechtse Heuvelrug? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:21

JOSINA022 schreef:

Meerdere plassen? Regenplassen en modderplassen zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 11:40

VISSER278 schreef:
Meerdere plassen? Regenplassen en modderplassen zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hm, je mag nooit meer raden Boze smiley Weet je zeker ook al die namen wel die ze gekregen hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 11:45

JOSINA022 schreef:
Hm, je mag nooit meer raden Boze smiley Weet je zeker ook al die namen wel die ze gekregen hebben?

Ik weet er maar één maar dat is geen utrecht volgens Erika..... kwintelooien. Daar kom ik ieder jaar een keer. Maar die bergen daar vind ik veel imposanter dan dat modderbad.
O ja , de zuiderzee en de friese meren , of ligt dat ook niet in Utrecht? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:13

VISSER278 schreef:
en de friese meren , of ligt dat ook niet in Utrecht? Smiley die vol vragen zit

Tssssssss, Visser.
Aan verbeeldingskracht hebben die Utrechtenaren geen gebrek, maar onze meren krijgen ze écht niet hoor!!!
Die houden we hier, evenals onze eigen bossen, de friese worst en Be(e)renburger, de wijdse luchten, de betaalbare huizen, de nuchtere mensen zonder poespas, ons eigen cultuurtje, die toch verder terug gaat als die opeenstapeling van culturen bij jullie, het skûtsjesilen, het fierljeppen, het kaatsen, de Waddenzee en 4 van de 5 grote Waddeneilanden, de elfstedentocht, de rust en ruimte, smogvrij, file-arm, de rechtdoorzeese mentaliteit, waar "ja" nog gewoon "ja" is, waar alle vormen van natuur nog gewoon te vinden is, zonder opgesloten te moeten worden in nationale parken etc.etc, waar je je vis nog gewoon uit het water kunt halen, ipv bij de visboer...... moet ik nog ff doorgaan???

Nee, zolang jullie maar in de waan blijven dat wij in het "verre" noorden het slechter getroffen hebben dan jullie, genieten wij nog lekker van de rust en schudden meewarig onze hoofden.....

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:26

STEENTJE178 schreef:
Tssssssss, Visser.
Aan verbeeldingskracht hebben die Utrechtenaren geen gebrek, maar onze meren krijgen ze écht niet hoor!!!
Die houden we hier, evenals onze eigen bossen, de friese worst en Be(e)renburger, de wijdse luchten, de betaalbare huizen, de nuchtere mensen zonder poespas, ons eigen cultuurtje, die toch verder terug gaat als die opeenstapeling van culturen bij jullie, het skûtsjesilen, het fierljeppen, het kaatsen, de Waddenzee en 4 van de 5 grote Waddeneilanden, de elfstedentocht, de rust en ruimte, smogvrij, file-arm, de rechtdoorzeese mentaliteit, waar "ja" nog gewoon "ja" is, waar alle vormen van natuur nog gewoon te vinden is, zonder opgesloten te moeten worden in nationale parken etc.etc, waar je je vis nog gewoon uit het water kunt halen, ipv bij de visboer...... moet ik nog ff doorgaan???

Nee, zolang jullie maar in de waan blijven dat wij in het "verre" noorden het slechter getroffen hebben dan jullie, genieten wij nog lekker van de rust en schudden meewarig onze hoofden.....

Clown smiley

Dat vind ik nou leuk dat je zo reclame maakt voor Zeeland.
Maar het belangrijkste vergeet je ........... de deltawerken , beroemd over de hele wereld. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:36

VISSER278 schreef:
Dat vind ik nou leuk dat je zo reclame maakt voor Zeeland.
Maar het belangrijkste vergeet je ........... de deltawerken , beroemd over de hele wereld. Verlegen lachende smiley

Visser???? ben je nu ECHT de weg kwijt????
Je verwart het prachtige noorden nu al met die opgespoten zandhopen helemaal aan de onderkant van Nederland.....
Dat ze daarvoor die Deltawerken nodig hadden, is dan ook wel begrijpelijk, voor het door het water helemaal weggespoelt wordt....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:37

VISSER278 schreef:
Ik weet er maar één maar dat is geen utrecht volgens Erika..... kwintelooien. Daar kom ik ieder jaar een keer. Maar die bergen daar vind ik veel imposanter dan dat modderbad.
O ja , de zuiderzee en de friese meren , of ligt dat ook niet in Utrecht? Smiley die vol vragen zit

Huh Verraste, verbaasde smiley
Kwintelooyen geen Utrecht hoe kom je daar nu weer bij Gefrustreerde smiley
Dat is wel de Utrechtse heuvelrug domme zeeuw Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:43

ERIKA129 schreef:

Laat maar, Erika. Visser is ECHT de weg kwijt, zoals ook nu weer blijkt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:52

STEENTJE178 schreef:
Laat maar, Erika. Visser is ECHT de weg kwijt, zoals ook nu weer blijkt Knipoog smiley

Ach wanneer niet Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:10

STEENTJE178 schreef:
Tssssssss, Visser.

Clown smiley

Ach ik zeg altijd maar: er is maar 1 goeie Fries en dat is een diepvries Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:46

ANNA415 schreef:
Ach ik zeg altijd maar: er is maar 1 goeie Fries en dat is een diepvries Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Blijf vooral gezellig weg, houden wij onze rust en ruimte Knipoog smileyKnipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 14:47

ERIKA129 schreef:

En hoe vaak heb jij hier al verkondigd dat je NIET in Utrecht woont? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 14:48

Waardeloze provincie , ik ga wel weer naar Domburg , daar schijnt tenminsre de zon. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:05

VISSER278 schreef:
En hoe vaak heb jij hier al verkondigd dat je NIET in Utrecht woont? Boze smiley

Bij mijn weten nooit!!! Want ik woon in de provincie Utrecht!!
Dus geen idee waar dat staat Verraste, verbaasde smiley
Denk dat je het door elkaar haald met dat ik niet in Gelderland woon want dat is vaak gezegt en tja das maar een dorp verderop Knipoog smiley
Ikke is een geboren en getogen dame uit de provincie Utrecht Lachende smiley
Waar het momenteel erg nat is Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:13

ERIKA129 schreef:
Bij mijn weten nooit!!! Want ik woon in de provincie Utrecht!!
Dus geen idee waar dat staat Verraste, verbaasde smiley
Denk dat je het door elkaar haald met dat ik niet in Gelderland woon want dat is vaak gezegt en tja das maar een dorp verderop Knipoog smiley
Ikke is een geboren en getogen dame uit de provincie Utrecht Lachende smiley
Waar het momenteel erg nat is Boze smiley

Hier is het droog en zonnig , maar dat zijn we wel gewend. Lachende smiley

Ben ik blij dat ik vandaag toch niet naar Utrecht verhuisd ben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser kan dan wel een zeeuw zijn maar is er niet geboren en ook niet in utrecht :-p

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 6 augustus 2012, 17:15
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 19:32

VISSER278 schreef:
Hier is het droog en zonnig , maar dat zijn we wel gewend. Lachende smiley

Ben ik blij dat ik vandaag toch niet naar Utrecht verhuisd ben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser kan dan wel een zeeuw zijn maar is er niet geboren en ook niet in utrecht :-p

Hum... vandaar dat wij dus net opeens onweer hadden Boze smiley en regen terwijl we dat steeds niet hadden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:42

Il pleut!! Ik probeer het van de zonnige kant te bekijken, maar zelfs in het Frans vind ik het niet mooi klinken.......
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:26

JANS221 schreef:
Il pleut!! Ik probeer het van de zonnige kant te bekijken, maar zelfs in het Frans vind ik het niet mooi klinken.......

Nee in het frans klinkt het helemaal triest
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:47

ROELANDE345 schreef:
Nee in het frans klinkt het helemaal triest

Het is om te Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:51

JOSINA022 schreef:
Het is om te Huilende smiley, smiley in tranen

Mag ik meedoen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
wat een jankweer Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:52

ERIKA129 schreef:
Mag ik meedoen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
wat een jankweer Boze smiley

IS HET GEEN MOOI WEER DAN? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 191 Volgende
Pagina 119 van 191