Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 17 augustus 2014, 00:15
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Ja ik heb mij maar eens bedacht, nu kan ik het nog allemaal aan........en blijft lekker rustig.......... |
Leuk Meis! Lekker vlot koppie!
Terug naar vandaag. Wat ik heb gedaan is gewacht op het vuurwerk op een uitgelezen plekje met briljant uitzicht. Alleen het kwam niet. Na een klein uurtje vergeefs gewacht te hebben toch maar eens poolshoogte op de plek des onheils genomen. Wat blijkt?! Vuurwerk afgelast vanwege de harde (welke, waar???) wind. Die ook nog eens uit de verkeerde richting kwam. Nou ik heb zelf boven op de dijk gestaan en het waaide niet half zo hard als vorig jaar
Ach, elk nadeel heeft z'n voordeel: iets minder luchtvervuiling boven Yerseke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 17 augustus 2014, 00:47
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | naar de kapper geweest, de kapper knipt de kapsel moderner...en met een andere kleurtje erin......mooie meid ben ik weer....(was ik al hoor ) |
Leuk kapsel , staat je mooi .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zondag 17 augustus 2014, 16:18
|
|
|
dank je wel......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 17 augustus 2014, 20:33
|
|
|
MAMY994 schreef: | MOSSELDAG!!!!
Zegt eigenlijk al genoeg. Maar ben braaf geweest, ik heb me ingehouden tot na de middag. Lekker slenteren langs de kraampjes, langs de haven met versierde schepen, rondje kermis. Zag een oude rups opgesteld. Waar ze die nou toch teruggevonden hebben? Leuk nostalgisch. En massa's toeristen. Ik hoorde zeggen dat er dit jaar maar liefst 17 touringcars waren. De auto's staan grotendeels buiten het dorp geparkeerd. Mensen komen massaal op de mosselen en boottochtjes met mosselschepen af. Druk maar heel gezellig. Vanavond traditiegetrouw vuurwerk boven de haven. Heel mooi en onder begeleiding van de brandweer. Daar wil ik ook weer gaan kijken. Maar dat hoort eigenlijk onder het topic: Wat zijn we van plan te gaan doen. | En mijn visite uit Brabant belde.....Heeft een half uur in de file gestaan...Pas later realiseerde ik me dat het vanwege de mosseldag was....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: maandag 18 augustus 2014, 17:36
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | dank je wel...... |
Heyyyyy dat coupie staat je goed dame!! Wat ik vandaag heb gedaan pfff voor chauffeur gespeeld Rondje ziekenhuis, fysio en tante en daarna naar huis hoe het hier in huis is vraag maar niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 13:30
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Heyyyyy dat coupie staat je goed dame!! Wat ik vandaag heb gedaan pfff voor chauffeur gespeeld Rondje ziekenhuis, fysio en tante en daarna naar huis hoe het hier in huis is vraag maar niet |
Oke ik zal het niet vragen....wel een dikke knufff geven, dappere vrouwtje....
Ja staat mooi he, ik ben er blij ermee....
Ach ach.....Bobby hakki taki vandaag......hondje zielig nu. Jilly heeft ruis op haar longetjes en heeft last van haar luchtwegen. Arm vrouwtje. Dus 2 zielige hondjes. En in het huis opruimen....ff peotsen hoort erbij....niet bepaald mijn hobby.... Fijne dag allen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:09
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Oke ik zal het niet vragen....wel een dikke knufff geven, dappere vrouwtje....
Ja staat mooi he, ik ben er blij ermee....
Ach ach.....Bobby hakki taki vandaag......hondje zielig nu. Jilly heeft ruis op haar longetjes en heeft last van haar luchtwegen. Arm vrouwtje. Dus 2 zielige hondjes. En in het huis opruimen....ff peotsen hoort erbij....niet bepaald mijn hobby.... Fijne dag allen |
Jilly dus maar niet laten helpen???
Zo huis is weer aardig aan kant, opgeruimd, gestoft en gezogen... ik zeg genoeg voor vandaag....
Nou ja dat zegt mn lichaam zelf had ik het liefste nog gedweild maar moet wel luisteren... dus zal braaf zijn en zo weer even lekker gaan haken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:16
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Jilly dus maar niet laten helpen???
Zo huis is weer aardig aan kant, opgeruimd, gestoft en gezogen... ik zeg genoeg voor vandaag....
Nou ja dat zegt mn lichaam zelf had ik het liefste nog gedweild maar moet wel luisteren... dus zal braaf zijn en zo weer even lekker gaan haken |
Braaf vrouwtje.......ik ook een braaf vrouwtje.... Als ze mij niet voor de voeten lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 15:00
|
|
|
Zoveel mogelijk genoten van de zon.... Sinds lange tijd er weer even ""uit"" geweest.... De logeerkamer leeg gemaakt...i.v.m een grote renovatie... Een grote pan soep gemaakt en de eigengemaakte sate staat klaar...
Boluscake gekocht (voor mijzelf en de visite vanavond)
En nu koffie!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 15:40
|
|
|
Bezig met lasagne maken, één schaal met en één kleinere schaal zonder mozzarella voor de verschillende wensen ...
en omdat ik de bakgekte te pakken heb gelijk maar een lekkere crumble met zomerfruit... flinke scheut contreau erdoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 16:30
|
|
|
Dat fruit brengt me op een idee...alleen voor mij zonder die alcohol...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 17:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat fruit brengt me op een idee...alleen voor mij zonder die alcohol...haha |
Vervliegt in de oven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 22:23
|
|
|
veel , na zo korte nacht.. bergje opgelopen.. foto's gemaakt boeren in hun kieltje tractoren die draaien. bak koffie erbij tijd stilgestaan.. nee het was rogge feestje .
nu moe eigenlijk naar bedje toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 augustus 2014, 15:03
|
|
|
tjonge, dat ging lekker vanmorgen, de pup begint opeens te grommen en ja kon net op tijd mijn hand terug trekken, bijten. nou meneertje heeft het geweten. wilde de baas zijn, niks ervan aan pakken die mannen. euh ik bedoel hond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 augustus 2014, 15:24
|
|
|
Vanmorgen gewerkt....maar ook veel gesproken...gepraat.... Moeilijk....als je 88 bent...en zo moe bent...en vind...""Het is goed...als ik vannacht mag ""gaan""....
Nu naar de keuken....vanavond Braziliaanse gasten...en schotel ik ze mijn degelijke maar volgens iedereen zo heerlijke bami voor....Gezelligheid bovendien!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 augustus 2014, 22:59
|
|
|
Heel erg luxe...uit eten...PALING!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 augustus 2014, 00:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heel erg luxe...uit eten...PALING!!! |
Erg luxe uit eten, hoe smaakte de paling? Gr Marenth
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 augustus 2014, 09:23
|
|
|
MARENTH030 schreef: | Erg luxe uit eten, hoe smaakte de paling? Gr Marenth |
Wat denk je?? Jammig....(en dat is dus heerlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: donderdag 4 september 2014, 23:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat denk je?? Jammig....(en dat is dus heerlijk)
|
Dacht even aan mijn roots en paling!! Begrijp dat je hebt gesmuld!
Gr Marenth.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 september 2014, 13:07
|
|
|
Tot nu toe...bijna niets... Een flinke kou...en terug naar de bank...slapen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 september 2014, 15:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tot nu toe...bijna niets... Een flinke kou...en terug naar de bank...slapen!!! |
Ben je al wakker? Het is ondertussen al dinsdag hoor, Zee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 september 2014, 17:59
|
|
|
FFT360 schreef: | Ben je al wakker? Het is ondertussen al dinsdag hoor, Zee
|
Wakker en weer beter hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 september 2014, 23:37
|
|
|
Een gesprek met de ARBO arts kwam er van ....... een gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid draait het nu op uit, was er bang dat het eens zal komen maar als het dan zover is ...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: woensdag 24 september 2014, 07:01
|
|
|
HANNS104 schreef: | Een gesprek met de ARBO arts kwam er van ....... een gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid draait het nu op uit, was er bang dat het eens zal komen maar als het dan zover is ........... |
Dat is zeker even slikken, want het betekent een stukje rouwen en een wellicht nieuwe fase in je bestaan. Mij heeft het gebracht dat ik na ging denken over wat ik echt belangrijk vind in mijn leven en daar keuzes in te maken. Gebruik die mogelijkheid, zou ik je willen toevoegen. Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 september 2014, 07:49
|
|
|
HANNS104 schreef: | Een gesprek met de ARBO arts kwam er van ....... een gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid draait het nu op uit, was er bang dat het eens zal komen maar als het dan zover is ........... |
Niet makkelijk...maar ik hoop dat je ondanks alles..DIE dingen zult gaan doen...die je nog wel kunt...misschien een hobby...lezen...maar ook onder de mensen blijven....Sterkte hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 september 2014, 15:59
|
|
|
Ik probeer positief te zijn en te blijven ....door zo te zijn kom ik er doorheen ......niet rouwen om wat je niet meer kunt ......genieten van wat je wel kunt .....iets kan altijd erger is ook een regel die me helpt om te relativeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 29 september 2014, 19:40
|
|
|
uh gewerkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 september 2014, 21:04
|
|
|
mn koffers gepakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 september 2014, 19:07
|
|
|
Fijne vakantie samen.
Eind gewandeld door de bossen, paddestoelen gekleurde bladeren hier en daar, mooi hoor! Lekker de mais veld heen gelopen, bobby knettergek door de zwarte grond..... Zonnetje heerlijk hoor.... Fijne avond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 9 oktober 2014, 17:55
|
|
|
Keihard gewerkt deze week om mijn moeder terug te krijgen naar haar eigen stad in een verpleeghuis dichtbij mij. Na een paar dagen witten, klussen en inruimen, haar eigen plekje waar haar eigen spulletjes staan na een periode van een half jaar niets voor zichzelf... Wat mooi om haar thuis te zien komen.
|
|
Naar boven |
|
|