Auteur |
Bericht |
|
HENNIE294
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 12:17
|
|
|
Na het ontwaken, mijn rolgordijnen om hoog doen, en de zon weer heerlijk zien schijnen!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 12:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Moet jij niet werken van de baas Zomaar op dit tijdstip op cm foei |
kijk jij ben wakker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 13:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | kijk jij ben wakker |
Ja he vond ik ook al haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 13:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja he vond ik ook al haha |
sociale controle noemen ze dat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 15:27
|
|
|
Na 6 maanden mag ik eindelijk weer auto rijden, lang leve vrijheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 16:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | sociale controle noemen ze dat.... |
Sttttttt Zn vrouw was vast niet in de buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 16:38
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Na 6 maanden mag ik eindelijk weer auto rijden, lang leve vrijheid |
Lekker hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 17:07
|
|
|
Mijn mooiste moment gaat nog komen: Om 20.00 uur vanavond begint het Concert van Martin Mans, Jan Vayne en Petra Berger hier in de st.Janskerk. Reken maar dat ik ga genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | mooi voor jou en slecht voor mij. De waarde van mijn huis is gisteren met overleg met mijn makelaar met 10.500,00 gezakt En het staat 2 jaar en 2 maanden te koop en er waren 3 kijkers hier. |
Hier is de prijs ook met ruim 30.000 gezakt Herman, maar niet getreurd, soms kun je het maar beter kwijt zijn, en anderen zijn er gelukkig mee. Het was hier ook de derde kijker in twee jaar.
Het hoeft niet aan je huis te liggen, maar wel aan het marktaanbod, en wat de gek ervoor wil geven
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op vrijdag 4 november 2011, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:35
|
|
|
Mijn mooiste moment was precies een maand geleden. Op 4 oktober, een lieve ontmoeting. Veel gelachen en gepraat. Een voortzetting van de weken er voor. Lichamelijkheid, liefde, respect, zaligheid...weet je nog Boefje? Er zou meer komen...meer van die momenten...en nu???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 00:26
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment gaat nog komen: Om 20.00 uur vanavond begint het Concert van Martin Mans, Jan Vayne en Petra Berger hier in de st.Janskerk. Reken maar dat ik ga genieten! |
En??? Mooie avond geweest???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 14:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En??? Mooie avond geweest??? |
Schitterend Zeeland, ik heb vreselijk genoten! Die lui zijn echt RAS-artiesten, en in de pauze staan ze gewoon met je te praten, nix geen ster-allures. Ik mocht zelfs met ze op de foto (niet gedaan hoor, zonde van die foto )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 19:06
|
|
|
Dooe één klein berichtje te plaatsen op het forum , iemand anders een mooi moment van de dag bezorgen.Wordt je daar niet blij van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 20:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dooe één klein berichtje te plaatsen op het forum , iemand anders een mooi moment van de dag bezorgen.Wordt je daar niet blij van? |
Het zijn de kleine dingen die het doen he Visser!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:20
|
|
|
met stipje op één : de herfstwandeling, prachtig weer, lekker gewandeld en top gezelschap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 17:26
|
|
|
Mijn mooiste moment gaat vast nog komen: straks thema-plus dienst hier in Gouda, dat wordt weer lekker jubelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 19:56
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag, er is een foto gemaakt in de kerk van onze gemeente om te geven aan een zustergemeente in Engeland voor hun 30 jarig bestaan als gemeente dit jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 20:32
|
|
|
‘k Heb vele mooie momenten gehad vandaag, wat begon met een bemoedigend chat-gesprek in de nacht. Nadeel; de wekker leek zo vroeg te gaan vanmorgen.
Vanmorgen had ik een mooie dienst met een preek, die voor mij geschreven leek. Een boeiend thema, waar niet vaak over gepreekt wordt. Het ging over het brandoffer ( Lev. 1), dat een beeld is van onze totale overgave aan God als een offer. Het gaat in de 1ste plaats om de eer van God, niet om je eigen eer (ego, wil, verlangens, enz.). Ik voelde dat God tot mij sprak, echt een eye-opener dus. Wie tijd/zin/energie heeft, de volgende link geeft de grote lijn weer. http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=16639
Na kerktijd ben ik gezellig op bezoek geweest bij leuke mensen, daar ook gegeten en nog een wandeling gemaakt. Bij thuiskomst lag er een cadeautje, van de buren, in de brievenbus. Ook ontdekte ik dat ik CM niet op kon, dat is pas een rustdag. In tegenstelling tot sommige anderen vond ik het heerlijk!
En morgen mag ik weer werken. Nee hoor, is ook voorrecht.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 6 november 2011, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 20:48
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment gaat vast nog komen: straks thema-plus dienst hier in Gouda, dat wordt weer lekker jubelen! |
En inderdaad, ben net terug....heerlijk gejubeld! Ons slotlied wens ik jullie allen toe: "De vrede van God zij met jou!" (Ik kan er weer een weekje tegen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 22:13
|
|
|
MARYAN401 schreef: | ‘k Heb vele mooie momenten gehad vandaag, wat begon met een bemoedigend chat-gesprek in de nacht. Nadeel; de wekker leek zo vroeg te gaan vanmorgen.
Vanmorgen had ik een mooie dienst met een preek, die voor mij geschreven leek. Een boeiend thema, waar niet vaak over gepreekt wordt. Het ging over het brandoffer ( Lev. 1), dat een beeld is van onze totale overgave aan God als een offer. Het gaat in de 1ste plaats om de eer van God, niet om je eigen eer (ego, wil, verlangens, enz.). Ik voelde dat God tot mij sprak, echt een eye-opener dus. Wie tijd/zin/energie heeft, de volgende link geeft de grote lijn weer. http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=16639
Na kerktijd ben ik gezellig op bezoek geweest bij leuke mensen, daar ook gegeten en nog een wandeling gemaakt. Bij thuiskomst lag er een cadeautje, van de buren, in de brievenbus. Ook ontdekte ik dat ik CM niet op kon, dat is pas een rustdag. In tegenstelling tot sommige anderen vond ik het heerlijk! En morgen mag ik weer werken. Nee hoor, is ook voorrecht. |
Aaaach, 'k zal je voortaan dan maar niet meer lastig vallen met mail
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 23:22
|
|
|
toen ik vanavond een goed gesprek had met iemand na een dag werken (helaas ben je in de zorgsector niet altijd vrij op zondag) en ik toch nog met iemand over God kon praten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aaaach, 'k zal je voortaan dan maar niet meer lastig vallen met mail |
Oeps , daar had ik even niet aan gedacht. Leuke mail is altijd welkom. Als ik maar niet direct moet reageren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:46
|
|
|
Mooiste moment en tevens een energie vreter Vanmorgen arbeidskundig gesprek gehad over reintegratie op mn werk, das de energie vreter het mooiste is dat ook zij het ziet zitten dat ik weer gewoon in mijn eigen functie terug kan reintergreren Helemaal opgelucht daarover ook al gaat het nog wel even duren ben blij met het vooruitzicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 18:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooiste moment en tevens een energie vreter Vanmorgen arbeidskundig gesprek gehad over reintegratie op mn werk, das de energie vreter het mooiste is dat ook zij het ziet zitten dat ik weer gewoon in mijn eigen functie terug kan reintergreren Helemaal opgelucht daarover ook al gaat het nog wel even duren ben blij met het vooruitzicht |
Mooi... mooi..... succes ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 18:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooiste moment en tevens een energie vreter Vanmorgen arbeidskundig gesprek gehad over reintegratie op mn werk, das de energie vreter het mooiste is dat ook zij het ziet zitten dat ik weer gewoon in mijn eigen functie terug kan reintergreren Helemaal opgelucht daarover ook al gaat het nog wel even duren ben blij met het vooruitzicht |
Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 19:53
|
|
|
Fijn Erika!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 20:42
|
|
|
Mijn oudste dochter en haar vriend hebben vandaag een huis gekocht en 1 april (!) krijgen de sleutels. Toppie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:10
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn oudste dochter en haar vriend hebben vandaag een huis gekocht en 1 april (!) krijgen de sleutels. Toppie |
Geen grapjes Herman!! Dat wordt klussen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:23
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Fijn Erika! |
Dank jullie voor de lieve reacties Nou Jolan en Josina nu jullie ook nog en dat wordt het nog wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dank jullie voor de lieve reacties Nou Jolan en Josina nu jullie ook nog en dat wordt het nog wat |
Gaan we een open huizen route organiseren.
|
|
Naar boven |
|
|