Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 14:42
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vanochtend om 11.20 uur is Mara overleden. Het is beter zo voor haar, er was eventueel nog een pijnbestrijdingstraject te gaan maar volgens de dierenarts zou dat een lijdensweg voor Mara betekenen. Ik heb haar 15 jaar gehad , het is een goede beslissing maar ben er wel verdrietig onder. Bedankt voor jullie steun! |
ow wat erg voor je Carin, ik wens je heel veel sterkte !! Heel begrijpelijk dat je er verdrietig onder bent....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 15:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vanochtend om 11.20 uur is Mara overleden. Het is beter zo voor haar, er was eventueel nog een pijnbestrijdingstraject te gaan maar volgens de dierenarts zou dat een lijdensweg voor Mara betekenen. Ik heb haar 15 jaar gehad , het is een goede beslissing maar ben er wel verdrietig onder. Bedankt voor jullie steun! |
Hoi Carin, een moeilijke maar moedige beslissing, zo zouden alle "dierenliefhebbers" moeten denken en handelen. Sterkte !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 16:56
|
|
|
Heey Carin.....wat rot...... 15 jaar is toch een hele poos........je hecht je toch aan zo'n beestje he? Dit probleem staat mij ook te wachten.....ik zie er wel tegenop. maar je kiest toch het beste voor je dierenvriend..... Wat zal het leeg zijn...........sterkte hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 18:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Heey Carin.....wat rot...... 15 jaar is toch een hele poos........je hecht je toch aan zo'n beestje he? Dit probleem staat mij ook te wachten.....ik zie er wel tegenop. maar je kiest toch het beste voor je dierenvriend..... Wat zal het leeg zijn...........sterkte hoor |
Het is een hele rare dag, het voelt leeg, koud en ongezellig aan in huis. Geen kat die op je staat te wachten, bij je gaat zitten, om eten schooit als jij aan het eten bent. Ik ben nog wat verdoofd, vind het zo moeilijk te bevatten dat het nu voor altijd is, pffff. Maar tegelijk weet ik dat het de allerbeste beslissing was. Mara was behoorlijk afgevallen en de dierenarts vertelde dat ze zelfs wat dement was ( hoezo, een originele kat ). Ik ben onder de beslissing zelf erg rustig maar vind de gedachte dat ze weg is bijna niet voor te stellen. Marianne, veel sterkte als jij de keuze moet gaan maken, mij heeft het wel geholpen dat ik , sinds januari, hier al rekening mee gehouden heb. Misschien gaat dat ook voor jou gelden!
Lieve mensen , bedankt voor jullie lieve reactie`s op dit forum of per mail, het doet mij zeer goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 18:54
|
|
|
knuffel voor je en heel veel sterkte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 21:02
|
|
|
Wat erg voor jouw, sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 22:02
|
|
|
Ik zie best tegen de nacht op, geen trippelende pootjes, geen zacht lijfje aan mn voeteneind, niet om 03.00 wakker gemaakt worden door een katje dat NU naar buiten wil...... Willen jullie voor een rustige nacht bidden voor mij? Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 22:14
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik zie best tegen de nacht op, geen trippelende pootjes, geen zacht lijfje aan mn voeteneind, niet om 03.00 wakker gemaakt worden door een katje dat NU naar buiten wil...... Willen jullie voor een rustige nacht bidden voor mij? Dank je wel! |
Zal ik doen Carin... sterkte... ! Dikke knuf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:29
|
|
|
Jaja...het is écht waar...
Ook ik heb de 1000 voor elkaar!
En niemand online om mee te feesten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 09:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Jaja...het is écht waar...
En niemand online om mee te feesten! |
ik toost op je Tess.....zal zo de prosecco gaan halen!!
Ben toch bijna altijd online
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 14:52
|
|
|
Ga zo naar de kapper. Bekijk m'n foto dus nog maarres goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 14:53
|
|
|
Van harte gevéélisiteert!! Feessie op 3-hoog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:01
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ga zo naar de kapper. Bekijk m'n foto dus nog maarres goed...
|
Wellukuh foto??? Wat ga je nemen?Blauw permanentje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 19:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wellukuh foto??? Wat ga je nemen?Blauw permanentje? |
Het resultaat is verbluffend! Werd onderweg al achternagezeten. Hellup! Bodyguard gezocht!!
Wel es n kameel met een pony gezien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 19:39
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Het resultaat is verbluffend! Werd onderweg al achternagezeten. Hellup! Bodyguard gezocht!!
Wel es n kameel met een pony gezien? |
GEEN foto's plaatsen!!!Gun een ander ook een kans.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 19:51
|
|
|
Wat schrijf ik dan weinig.....
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 19:53
|
|
|
ja.....je gaat wel erg hard....dit blijf ik niet voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 21:37
|
|
|
Imke, dank je wel het was zwaar herkenbaar jammer dat ik haar nu pas snap. Het is zeker stil in huis,moet nog wel wennen maar ik heb ook de rust, het is goed zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:47
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ga zo naar de kapper. Bekijk m'n foto dus nog maarres goed...
|
Ik kom ook net terug van de kapper met een heel ander kapsel dan ik gedacht had. Maar ben er wel blij mee hoor, is alleen een beetje hip!
Zal , als ik iemand kan strikken, later een foto van plaatsen, kun je zelf oordelen of het wat is !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 11:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik kom ook net terug van de kapper met een heel ander kapsel dan ik gedacht had. Maar ben er wel blij mee hoor, is alleen een beetje hip!
Zal , als ik iemand kan strikken, later een foto van plaatsen, kun je zelf oordelen of het wat is ! |
helemaal goed....ik wilde gelijk al gaan schrijven.....over de kapper beginnen hoe leuk het wel niet is en hoe hip......en dan geen foto plaatsen??
ik ga zo ook.....heel klein stukkie korter...want de komende 3wk geen tijd. hahaha...vakantie hebben en geen tijd ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 12:26
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik kom ook net terug van de kapper met een heel ander kapsel dan ik gedacht had. Maar ben er wel blij mee hoor, is alleen een beetje hip!
Zal , als ik iemand kan strikken, later een foto van plaatsen, kun je zelf oordelen of het wat is ! |
Weleens gehoord van een zelfontspanner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 12:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Weleens gehoord van een zelfontspanner |
Mario...wat ben je slim ik ben een vrouw hè, dus....natuurlijk daaraan gedacht!! Maar , zal je trots maken, ik kom net van de fotograaf vandaan, nog beter hè! Zal mijn moeder verrassen met de nieuwe look van haar dochter!
En....hoezo zijn mannen NIET nieuwsgierig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 12:38
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mario...wat ben je slim ik ben een vrouw hè, dus....natuurlijk daaraan gedacht!! Maar , zal je trots maken, ik kom net van de fotograaf vandaan, nog beter hè! Zal mijn moeder verrassen met de nieuwe look van haar dochter!
En....hoezo zijn mannen NIET nieuwsgierig? |
Ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 12:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben benieuwd |
Als ik dit weekend kans zie dat iemand een foto kan maken zal ik die toesturen naar je,beloofd! Wedden dat het tegenvalt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 13:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben benieuwd |
Heb de buurvrouw gevraagd, de foto staat op mn profiel, niet heel duidelijk, achter is het namelijk errug kort. Je hebt nu een impressie !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:28
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heb de buurvrouw gevraagd, de foto staat op mn profiel, niet heel duidelijk, achter is het namelijk errug kort. Je hebt nu een impressie ! |
t Staat leuk Carin!
Valt me reuze mee. Bij "een beetje hip" kreeg ik al visioenen van hanekammen of dreadlocks ofzo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:07
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heb de buurvrouw gevraagd, de foto staat op mn profiel, niet heel duidelijk, achter is het namelijk errug kort. Je hebt nu een impressie ! |
Leuk, well anders ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:18
|
|
|
CARIN303 schreef: | Het is een hele rare dag, het voelt leeg, koud en ongezellig aan in huis. Geen kat die op je staat te wachten, bij je gaat zitten, om eten schooit als jij aan het eten bent. Ik ben nog wat verdoofd, vind het zo moeilijk te bevatten dat het nu voor altijd is, pffff. Maar tegelijk weet ik dat het de allerbeste beslissing was. Mara was behoorlijk afgevallen en de dierenarts vertelde dat ze zelfs wat dement was ( hoezo, een originele kat ). Ik ben onder de beslissing zelf erg rustig maar vind de gedachte dat ze weg is bijna niet voor te stellen. Marianne, veel sterkte als jij de keuze moet gaan maken, mij heeft het wel geholpen dat ik , sinds januari, hier al rekening mee gehouden heb. Misschien gaat dat ook voor jou gelden!
Lieve mensen , bedankt voor jullie lieve reactie`s op dit forum of per mail, het doet mij zeer goed! |
dank je wel Carin.... ik hou er ook rekening mee, dat dit haar laatste zomer is. iedere week is meegenomen......en ach.....ik mag helemaal niet klagen..........ze is al 17.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:20
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | dank je wel Carin.... ik hou er ook rekening mee, dat dit haar laatste zomer is. iedere week is meegenomen......en ach.....ik mag helemaal niet klagen..........ze is al 17..... |
Mijn poes Jasmijn moch helaas niet ouder worden dan 10 jaar. Ze was zieker dan we dachten. Röntgenfoto's gaven aan wat ze had. 2 dagen later heb ik haar inlaten slapen.
Paar maanden later heb ik mijn hond Brenda moeten laten inslapen. Het lopen ging helemaal niet meer. Ze kreeg ook pijn in haar nek en schouders. Zij mocht bijna 15 jaar worden. Ik zag dit allemaal al aankomen, iedere dag liep ze slechter.
Een week na het overlijden van mijn hond, werd mijn poes Bianca doodgereden in de straat, zij mocht de leeftijd van bijna 3 jaar halen.
|
|
Naar boven |
|
|