Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 12:39
|
|
|
ha ha, ik heb net zwembadje opgepompt voor me zoontje pfffff en nu ook witte tornado en dan weekend van drie dagen!!!!! met barbecue met al mijn kinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 19:35
|
|
|
Gewandeld........ruim 5 km.....tussen door bankkie hangen...! Nu weet ik niet, wie nu het meest moe is...hondjes of ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 21:07
|
|
|
32 kilometer gefietst, mijn laatste stukje straat schoongemaakt. Boodschappen gedaan, en nu avond houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 21:50
|
|
|
Na vier avonden actief te zijn geweest op het startburo van de avondvierdaagse tja 5272 mensen heb je niet zomaar de straat op.... Vandaag dan toch echt tijd voor het huishouden maar nu alles schoon voor het weekend Ik zeg kom maar op met dat mooie weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 21:53
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Na vier avonden actief te zijn geweest op het startburo van de avondvierdaagse tja 5272 mensen heb je niet zomaar de straat op.... Vandaag dan toch echt tijd voor het huishouden maar nu alles schoon voor het weekend Ik zeg kom maar op met dat mooie weer |
Beentjes omhoog......zonnebril op je neus.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juni 2014, 09:35
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | 32 kilometer gefietst, mijn laatste stukje straat schoongemaakt. Boodschappen gedaan, en nu avond houden! |
En als je morgen niets te doen hebt, heb ik nog een tuintje waarin je, je volop kan uitleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zondag 8 juni 2014, 14:57
|
|
|
Wat een kabaal...... Aan het zoeken gegaan.... Wat er viel was vast een groot iets... Nou ja...... In de gang.....daar lag het... De schilderij en de glas in diggelen .... Niks kapot de touwtje aan de achter kant... En de spijker zit nog netjes in de muur......
Hoe kan de schilderij in vredesnaam eraf vallen......?
Hup opruimen de zooi glas.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: maandag 9 juni 2014, 11:02
|
|
|
Om zeven uur uit je bedje stappen en ff ruiim 14 kilometer hardgelopen heb ik dat in ieder geval vandaag vast weer gedaan voordat het warm wordt. Trouwens het was onderweg al warm. nu nog ff opruimen en vanmiddag bezoek en dan steken we vanavond maar gezellig samen de BBQ aan! Wordt vast weer een prachtige dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 9 juni 2014, 13:16
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Om zeven uur uit je bedje stappen en ff ruiim 14 kilometer hardgelopen heb ik dat in ieder geval vandaag vast weer gedaan voordat het warm wordt. Trouwens het was onderweg al warm. nu nog ff opruimen en vanmiddag bezoek en dan steken we vanavond maar gezellig samen de BBQ aan! Wordt vast weer een prachtige dag! |
Ja, 't zag er hier ook prachtig uit en ik wilde er net lekker op uittrekken. Nog even het weer checken en toen zag ik tot mijn verbazing dat het onweer al erg dichtbij Gelderland was. Toch wel handig, die sites...want anders had ik nu midden op de hei gefietst....en op die site kun je zien dat het een hele pittige bui is die eraan komt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: maandag 9 juni 2014, 13:58
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, 't zag er hier ook prachtig uit en ik wilde er net lekker op uittrekken. Nog even het weer checken en toen zag ik tot mijn verbazing dat het onweer al erg dichtbij Gelderland was. Toch wel handig, die sites...want anders had ik nu midden op de hei gefietst....en op die site kun je zien dat het een hele pittige bui is die eraan komt.... |
Klopt Annette, hier ook al lekker donker maar ik geloof dat hij net langs mij heen gaat, maar ja er komen er vanavond nog meer aan, dan maar onder de carport met de BBQ want de temperatuur is prima!! Fijne dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 9 juni 2014, 14:02
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Klopt Annette, hier ook al lekker donker maar ik geloof dat hij net langs mij heen gaat, maar ja er komen er vanavond nog meer aan, dan maar onder de carport met de BBQ want de temperatuur is prima!! Fijne dag! |
Ja, op een radarsite kun je zien dat het noodweer net over Arnhem trekt, op facebook al berichten dat het echt noodweer is, code oranje nu voor vanavond voor Gelderland o.a. Jammer!
Maar we zullen zien of het KNMI wel gelijk heeft. Op geen enkele site van welk weerstation dan ook maar is en aanwijzing te vinden dat het noodweer idd vanaf vijf uur zou losbreken.....ik ga er lekker op uit en gun het KNMI haar feestje...ik heb het mijne....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 9 juni 2014, 15:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 21:17
|
|
|
net voor niks naar een vergadering gereden, was een uur te laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 21:54
|
|
|
Op mijn werk alles voetbal proof gemaakt dus gezellig versiert, laat de voetbal gekte maar losbreken nog een paar dagen wachten en dan heerlijk bijna iedere dag voetbal kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 23:21
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Op mijn werk alles voetbal proof gemaakt dus gezellig versiert, laat de voetbal gekte maar losbreken nog een paar dagen wachten en dan heerlijk bijna iedere dag voetbal kijken |
Je meent het?? Ik wordt van die gekte niet goed... Ben bijna verplicht oranje w.c papier te kopen En oranjevla te eten.... En ik heb niks met voetbal...en vind het niet erg...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 14:20
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Op mijn werk alles voetbal proof gemaakt dus gezellig versiert, laat de voetbal gekte maar losbreken nog een paar dagen wachten en dan heerlijk bijna iedere dag voetbal kijken |
Ik kijk alleen wanneer Rusland en Japan spelen...de eerste 5 minuten dan want die hebben een heel mooi volkslied
http://www.youtube.com/watch?v=k3IQC3HCg-w
http://www.youtube.com/watch?v=EYLzyRl0hUw&feature=kp
Laatst aangepast door
|
FFT360
|
op woensdag 11 juni 2014, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 16:04
|
|
|
Nou dan kijk je in ieder geval ook een stukje mee toch!!! Zo te horen geen echte voetbalfan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 16:05
|
|
|
Auto naar de garage gebracht want de uitlaat lag er bijna onderuit, dus die hebben ze ff vastgezet, daarna naar het zwembad om even 80 baantje te zwemmen, naar het dorp geweest lekker in de zon gelegen en nu heerlijk even achter de laptop. Wat een rust zeg..... Morgen weer gewoon een dagje aan het werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 22:03
|
|
|
dagje op de hei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 22:58
|
|
|
Mijn neefje van 11 heeft week vakantie en kwam voor zijn tante de heg snoeien Daar word ik ook nog eens blij van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 23:27
|
|
|
Denken...dat je een heleboel doet...en dan weer denken...WAS DIT ALLES????
Plannen gemaakt voor een leuk maar groot hobby project...
Morgen nu even werken...en dan starten met dat plan!!!
Wat heb ik nu eigenlijk gedaan??? Pfff...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juni 2014, 08:17
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Mijn neefje van 11 heeft week vakantie en kwam voor zijn tante de heg snoeien Daar word ik ook nog eens blij van |
Kan je weer eindelijk over je hegje kijken.....als de op de keuken trapje staat.......
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op donderdag 12 juni 2014, 08:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juni 2014, 10:45
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Mijn neefje van 11 heeft week vakantie en kwam voor zijn tante de heg snoeien Daar word ik ook nog eens blij van |
ha ha zag de foto op Facebook langskomen, leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juni 2014, 12:35
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha zag de foto op Facebook langskomen, leuk |
Heb mn nieuwe bril gehaald was na 4 jaar geen overbodige luxe gelukkig niet kippiger geworden maar er juist een kwart op vooruit gegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 16 juni 2014, 00:10
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Heb mn nieuwe bril gehaald was na 4 jaar geen overbodige luxe gelukkig niet kippiger geworden maar er juist een kwart op vooruit gegaan |
Nieuwe bril...FOTO...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: maandag 16 juni 2014, 09:46
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Heb mn nieuwe bril gehaald was na 4 jaar geen overbodige luxe gelukkig niet kippiger geworden maar er juist een kwart op vooruit gegaan |
Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien Erika! Ik een dagje aan het werk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: maandag 16 juni 2014, 21:15
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien Erika! Ik een dagje aan het werk... |
Ik en selfies zijn niet echt een combi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juni 2014, 00:33
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Ik en selfies zijn niet echt een combi |
Nou vooruit dan alleen een foto van je bril
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juni 2014, 01:04
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Nou vooruit dan alleen een foto van je bril |
ja ik sluit mij hier bij aan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juni 2014, 06:04
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | ja ik sluit mij hier bij aan...... | ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juni 2014, 09:23
|
|
|
moed verzameld om e s te beginnen met me huis op te ruimen, nadat ik met van alles druk ben geweest en me huishouden een beetje heb laten liggen dus ik sleep me van d e pc af, mp3 op en vanavond is me huis weer prachtig schoon...
|
|
Naar boven |
|
|