Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 12:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laten we samen maar hard springen die mopperpot verdient gewoon een natte was |
laat zeeland maar alleen springen dan blijft die regen daar ik hoef em hier niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 12:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | laat zeeland maar alleen springen dan blijft die regen daar ik hoef em hier niet hoor |
Haha...dan spring ik wel op postcode!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...dan spring ik wel op postcode!!!!!!!!!!!!! |
postcode
c of b? Toch geen verschil hè
postbode of postcode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...dan spring ik wel op postcode!!!!!!!!!!!!! |
postcode
c of b? Toch geen verschil hè
postbode of postcode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laten we samen maar hard springen die mopperpot verdient gewoon een natte was |
...de laatst tijd ben je wel heel erg onschattig...
Hier regent het niet...en aangezien het in België de nationale feestdag is zal het daar ook niet regenen...en laat ik nu net vandaag in België zijn...op een BBQ
...in Nederland mag het vandaag eens flink regenen...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 08:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...de laatst tijd ben je wel heel erg onschattig...
Hier regent het niet...en aangezien het in België de nationale feestdag is zal het daar ook niet regenen...en laat ik nu net vandaag in België zijn...op een BBQ
...in Nederland mag het vandaag eens flink regenen...voila |
Ja ja ja volgende week verwacht eindelijk echte zonnige dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 09:27
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ja ja ja volgende week verwacht eindelijk echte zonnige dagen |
Hier schijnt nu de zon al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 11:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hier schijnt nu de zon al |
Hier niet...werd wakker met regen..gelukkig niet zo veel... Ook aan de frisse kant, maar dat weerhoud me er niet van in mijn hoekje buiten te gaan zitten...stapel kranten en koffie... Inmiddels droog en denk ik toch de zon nog wel te zien vandaag... Volgende week zon??? Graag...........donderdag begint mijn vakantie... Voor iedereen...een fijne vakantie....hopelijk nog een beetje zon...en voor hen die weer...(of nog) moeten werken...ook veel WERK-plezier!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 12:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier niet...werd wakker met regen..gelukkig niet zo veel... Ook aan de frisse kant, maar dat weerhoud me er niet van in mijn hoekje buiten te gaan zitten...stapel kranten en koffie... Inmiddels droog en denk ik toch de zon nog wel te zien vandaag... Volgende week zon??? Graag...........donderdag begint mijn vakantie... Voor iedereen...een fijne vakantie....hopelijk nog een beetje zon...en voor hen die weer...(of nog) moeten werken...ook veel WERK-plezier!!! |
DE zon probeert zijn best te doen maar ik vind het maar koud Maar goed van de week wordt het weer 30 graden dan vinden we het weer te warm Tis ook nooit goed of het deugd niet he Geef mij dan toch maar de 30 eventjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | DE zon probeert zijn best te doen maar ik vind het maar koud Maar goed van de week wordt het weer 30 graden dan vinden we het weer te warm Tis ook nooit goed of het deugd niet he Geef mij dan toch maar de 30 eventjes |
Lekker weer vandaag!!! Laat de zomer maar komen............hoe heter...hoe beter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 15:46
|
|
|
HET WEER????
zonnebrilletjheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:08
|
|
|
YES356 schreef: | HET WEER????
zonnebrilletjheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! |
Niet te bruin worden he Maar idd en languit in de tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:32
|
|
|
Het begint in Zeeland , de zonnigste provincie van het land, behooórlijk donker te worden. Het koelt behoooorlijk af , .............. ik denk dat het niet lang duurt voor dat het regent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het begint in Zeeland , de zonnigste provincie van het land, behooórlijk donker te worden. Het koelt behoooorlijk af , .............. ik denk dat het niet lang duurt voor dat het regent. |
Visser hier heeft het al geregend. maar de aarde is zo warm,dat het nauwelijks nat werd..
wel even alle ramen open,dan waait het even door.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 19:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het begint in Zeeland , de zonnigste provincie van het land, behooórlijk donker te worden. Het koelt behoooorlijk af , .............. ik denk dat het niet lang duurt voor dat het regent. |
Begint hier wel lekker door te waaien alle ramen open heerlijk die frisse lucht in huis! De eerste bui heb ik langs zien gaan, volgens de radar wordt het hier vannacht feest heb het liever nu als het dan toch moet komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Begint hier wel lekker door te waaien alle ramen open heerlijk die frisse lucht in huis! De eerste bui heb ik langs zien gaan, volgens de radar wordt het hier vannacht feest heb het liever nu als het dan toch moet komen |
Nou , hier is het begonnen hoor met regenen . Het komt nog niet met bakken uit de hemel maar als je er een half uurtje in gaat staan , weet ik zeker dat je doornat bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , hier is het begonnen hoor met regenen . Het komt nog niet met bakken uit de hemel maar als je er een half uurtje in gaat staan , weet ik zeker dat je doornat bent. |
Klopt helemaal...een verregende BBQ... Nou ja...niet helemaal hoor...onder het afdak...plus een zeil...hebben we het net gered...gewoon binnen verder gegaan, maar is toch aardig wat gevallen... Toch goed voor de tuin...maar inderdaad voor vannacht geven ze veel gestommel af...we wachten maar af...
Wel opgefrist buiten...het is heerlijk nu!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 27 juli 2012, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:22
|
|
|
Nog droog hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:34
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nog droog hier |
Het heeft hier net twee keer even gespetterd maar mag de naam regen nog niet echt hebben hoor!! Maar als ik naar de radar kijk hebben we hier midden in de nacht feest met alles erop en eraan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 07:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het heeft hier net twee keer even gespetterd maar mag de naam regen nog niet echt hebben hoor!! Maar als ik naar de radar kijk hebben we hier midden in de nacht feest met alles erop en eraan |
NAT HIER
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | NAT HIER |
Het heeft hier zo te zien vannacht heerlijk geregend, heb er niets van gemerkt. Ook niet van eventueel onweer, maar mn tuin is weer heerlijk opgefrist En straks komt weer de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:35
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het heeft hier zo te zien vannacht heerlijk geregend, heb er niets van gemerkt. Ook niet van eventueel onweer, maar mn tuin is weer heerlijk opgefrist En straks komt weer de zon |
NAh als dit alles is van het slechte weer dat ze voorspelt hadden Gisterenavond om half twaalf nog buienradar en andere radars bekeken ja we zouden echt vanaf een uur of drie vier in de nacht zware buien met regen en onweer krijgen ze vergaten er alleen bij te zetten of dat in 2012 of 2013 zou zijn hier een enkel buitje geweest stoepen zijn allang weer droog aach de bloemen hebben wel wat gehad maar veel is anders
Tja woon blijkbaar weer eens in het goede gedeelte van Nederland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | NAh als dit alles is van het slechte weer dat ze voorspelt hadden Gisterenavond om half twaalf nog buienradar en andere radars bekeken ja we zouden echt vanaf een uur of drie vier in de nacht zware buien met regen en onweer krijgen ze vergaten er alleen bij te zetten of dat in 2012 of 2013 zou zijn hier een enkel buitje geweest stoepen zijn allang weer droog aach de bloemen hebben wel wat gehad maar veel is anders
Tja woon blijkbaar weer eens in het goede gedeelte van Nederland |
Tssss. Hier de zon en een paar wolkjes. Leker opgeklaard na vanochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tssss. Hier de zon en een paar wolkjes. Leker opgeklaard na vanochtend |
Hier ook echt geen spatje gevallen lekker weertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:58
|
|
|
Het was een wonderschone mooie 1e vakantiedag. Droog , niet te koud , niet te warm, van mij mag het 3 weken zo blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:47
|
|
|
Gisteravond een uurtje lekker geregent! bloempjes weer blij Erika weer blij (hoefde niet te sproeien) En nu weer een lekker zonnetje Zo hoort de zomer te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gisteravond een uurtje lekker geregent! bloempjes weer blij Erika weer blij (hoefde niet te sproeien) En nu weer een lekker zonnetje Zo hoort de zomer te zijn |
Je zult maar buiten in de zon zitten eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:36
|
|
|
En ja hoor, hier bulderen de kanonnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:38
|
|
|
Hier ist voorbij en lekker afgekoeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ja hoor, hier bulderen de kanonnen... |
En laat me raden jij bent zeker wel zo gul want het begint hier enorm grijs te worden en hoor in de verte rommelen
|
|
Naar boven |
|
|