Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:26
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Het forum wordt vast steeds gezelliger hoe meer mensen er mee kletsen hoe gezelliger het wordt enne eten moet ik maar dat ik er nu echt zin in had dat viel tegen. Maar gezellig onder het lezen gaat het toch allemaal naar binnen |
...ik heb nog tijden gekend dat je haast niet kon eten omdat het op het forum en in de chatroom het zo druk was. Nu moet je echt goed zoeken niets dat geschreven wordt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:34
|
|
|
FFT360 schreef: | ...ik heb nog tijden gekend dat je haast niet kon eten omdat het op het forum en in de chatroom het zo druk was. Nu moet je echt goed zoeken niets dat geschreven wordt... |
Pas jij nu maar op dat je je niet verslikt in een heet k*pp*nb**tj*.... En ondertussen wel gezellig het forum blijven vullen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Pas jij nu maar op dat je je niet verslikt in een heet k*pp*nb**tj*.... En ondertussen wel gezellig het forum blijven vullen hoor |
k*pp*nb**tj*? bedoel je deze?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:46
|
|
|
JOL252 schreef: | k*pp*nb**tj*? bedoel je deze? |
Oh Jol, ik probeerde het nog een beetje voorzichtig te brengen, maar ik hoop nu dat dit voor niet teveel shockerend zal zijn......
Alhoewel....... wat een lekker uitziende chickies!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 26 mei 2014, 22:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 06:23
|
|
|
JOL252 schreef: | k*pp*nb**tj*? bedoel je deze? |
oh Jol, wat onlief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 08:12
|
|
|
FFT360 schreef: | ...ik heb nog tijden gekend dat je haast niet kon eten omdat het op het forum en in de chatroom het zo druk was. Nu moet je echt goed zoeken niets dat geschreven wordt... |
en heb je genoeg tijd om ondertussen effe een frikadel ofzo te bakken.... of effe te barbecuen.... ha ha, ik herinner me die tijd ook nog, als je dan honger kreeg, effe een frikadelletje bakte, moest je snel lezen om bij te houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 08:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | oh Jol, wat onlief |
idd erg heel onlief...nu vertel ik nooit meer wat, voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 11:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | en heb je genoeg tijd om ondertussen effe een frikadel ofzo te bakken.... of effe te barbecuen.... ha ha, ik herinner me die tijd ook nog, als je dan honger kreeg, effe een frikadelletje bakte, moest je snel lezen om bij te houden. |
Ja, dat was mooi toen. Het eerste wat je deed na het inloggen was naar het forum gaan om bij te lezen.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 27 mei 2014, 11:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:20
|
|
|
FFT360 schreef: | idd erg heel onlief...nu vertel ik nooit meer wat, voila |
Volgens mij....... hebben we dat vaker gehoord/gelezen Dus valt het ongetwijfeld weer mee, Voila!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:37
|
|
|
Gedaan vandaag???
Naar de pijpenstelen gekeken....de sombere lucht en de hele dag lichhies aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:07
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Volgens mij....... hebben we dat vaker gehoord/gelezen Dus valt het ongetwijfeld weer mee, Voila! |
Dat verhaal komt toch elk jaar rond juni tevoorschijn Omdat dan naar de picknick wil maar omdat dan de hei niet kan vinden moet tie achter iemand aanrijden.. en dan bied iemand een lekker boutje aan en dan moppert tie nog
Wat heb ik gedaan?? Nou gewoon mijn huishouden, beetje haken, beetje chatten een gewone dag dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:35
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Dat verhaal komt toch elk jaar rond juni tevoorschijn Omdat dan naar de picknick wil maar omdat dan de hei niet kan vinden moet tie achter iemand aanrijden.. en dan bied iemand een lekker boutje aan en dan moppert tie nog
Wat heb ik gedaan?? Nou gewoon mijn huishouden, beetje haken, beetje chatten een gewone dag dus |
Oei, een vast patroontje dus eigenlijk..... Misschien handig om hem dan tevoren een routebeschrijving in het Belgenlands toe te sturen? En natuurlijk de uitdrukkelijke waarschuwing dat kippenboutjes ernstig lekker maar ook ernstig heet kunnen zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:10
|
|
|
Stukjes forum gelezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:27
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Stukjes forum gelezen. |
Ik ook, en nu maar es beginnen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:37
|
|
|
weer eens inglogd op CM. Kreeg zo maar 7 dagen kado omdat ik een enquette heb ingevuld Dus hallo allemaal I am back
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:37
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | weer eens inglogd op CM. Kreeg zo maar 7 dagen kado omdat ik een enquette heb ingevuld Dus hallo allemaal I am back |
Hey Roelande.. haha ze strooien met enquêtes zo te lezen alleen is de mij beloofde dagen nog niet gegeven dacht dat ik vandaag al niet meer in kon loggen maar ben er nog tot vanavond of zo...
Las dat je de liefde hebt gevonden veel liefde en geluk samen!!!
Wat heb ik gedaan?? De boodschappen verder nog niet zoveel even energie sparen voor vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:49
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | weer eens inglogd op CM. Kreeg zo maar 7 dagen kado omdat ik een enquette heb ingevuld Dus hallo allemaal I am back |
gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:51
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Hey Roelande.. haha ze strooien met enquêtes zo te lezen alleen is de mij beloofde dagen nog niet gegeven dacht dat ik vandaag al niet meer in kon loggen maar ben er nog tot vanavond of zo...
Las dat je de liefde hebt gevonden veel liefde en geluk samen!!!
Wat heb ik gedaan?? De boodschappen verder nog niet zoveel even energie sparen voor vanavond |
Oh Nou word ik nieuwsgierig...wat ga jij vanavond doen???? Petra die grieperig is, dus wat op pc hangt en ook energie spaart voor vanavond, dan komen twee kleinkinderen van me logeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 15:01
|
|
|
Leuk !!!!....Ik ook .....lekker snuffelen op de site !! Heel verrassend wie je allemaal nog tegenkomt ..hier!! Dankjewel CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 22:17
|
|
|
PETRA373 schreef: | Oh Nou word ik nieuwsgierig...wat ga jij vanavond doen???? Petra die grieperig is, dus wat op pc hangt en ook energie spaart voor vanavond, dan komen twee kleinkinderen van me logeren |
Haha die reactie verwachte ik al Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint 250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 29 mei 2014, 07:25
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Haha die reactie verwachte ik al Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint 250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld |
Dat is saai.... ik zat in spanning..... en dan... pfffffffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:51
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Haha die reactie verwachte ik al Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint 250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld |
Zo jonge meid....wat goed van jou.......je kan het.......je bent een super vrouw........ik moedig je even aan , dat begrijp je wel ...........kom op je kan het....je bent een kanjer.....
zo nu is het voor vandaag genoeg geweest.......morgen zal ik je verder ondersteunen.....
wat heb ik vandaag gedaan, niet zoveel, maar wel genoeg......
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op maandag 2 juni 2014, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 20:38
|
|
|
Hard gewerkt na vier dagen vrij te zijn geweest dan ligt er weer een hoop werk te wachten maar het was weer reuze gezellig op het werk! Nu met een bakkie koffie achter de pc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 15:35
|
|
|
Leuk, hier begint vanavond me kleine zoontje de tweede dag aan de 5 km ben wel blij dat zijn papa mee loopt ik ben de aanmoediger, is iets minder vermoeiend.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 19:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | Leuk, hier begint vanavond me kleine zoontje de tweede dag aan de 5 km ben wel blij dat zijn papa mee loopt ik ben de aanmoediger, is iets minder vermoeiend..... |
Ook hier heeft de wandel koorts toegeslagen.... wat ben ik blij dat ik niet meer mee hoef......heb heel wat km achter mn hakken.... laaaaaaater.....als er kleinkinderen zijn, sta ik aan de lijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 20:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ook hier heeft de wandel koorts toegeslagen.... wat ben ik blij dat ik niet meer mee hoef......heb heel wat km achter mn hakken.... laaaaaaater.....als er kleinkinderen zijn, sta ik aan de lijn... |
ha ha , die moet je ook niet met hakken lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 22:35
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Zo jonge meid....wat goed van jou.......je kan het.......je bent een super vrouw........ik moedig je even aan , dat begrijp je wel ...........kom op je kan het....je bent een kanjer.....
zo nu is het voor vandaag genoeg geweest.......morgen zal ik je verder ondersteunen.....
wat heb ik vandaag gedaan, niet zoveel, maar wel genoeg...... |
Dank u dank u hahaha
Ondertussen zitten twee avonden erop wel heel anders op startburo zitten of lopen maar zeker leuk En al twee dagen heerlijk weer al komt het nu met bakken naar beneden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juni 2014, 20:59
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Dank u dank u hahaha
Ondertussen zitten twee avonden erop wel heel anders op startburo zitten of lopen maar zeker leuk En al twee dagen heerlijk weer al komt het nu met bakken naar beneden |
Hier liepen kinderen door stromende regen, onweer, de fanfare speelde gewoon door en je zag kinderen springend lopen door diepe plassen, alleen al die blijdschap van die kinderen zien, maakt je heel blij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juni 2014, 22:58
|
|
|
Samen gekookt, gezellig en even de hondjes uit gelaten, die zijn nu aan het dollen in het huis......! Ik geniet ervan...... Dat zijn de kleine mooie momenten........... Slaap lekker ......
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op donderdag 5 juni 2014, 23:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 10:24
|
|
|
Na een paar slechte dagen....alle moed weer bijeen geraapt... Go girl!!!
Omdat het de komende dagen mooi weer gaat worden...de witte tornado aanzwengelen voor mijn toko...
Moeder (Oma) gebeld...en haar uitgenodigd voor de BBQ ...2e Pinksterdag..
87 jaar...nog altijd druk...maar...""Nee hoor dan heb ik niks...ik kom...gezellig""
|
|
Naar boven |
|
|