ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 ... 122 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:26

MARIEKE408 schreef:
Het forum wordt vast steeds gezelliger hoe meer mensen er mee kletsen hoe gezelliger het wordt enne eten moet ik maar dat ik er nu echt zin in had dat viel tegen. Maar gezellig onder het lezen gaat het toch allemaal naar binnen Knipoog smiley

Boze smiley ...ik heb nog tijden gekend dat je haast niet kon eten omdat het op het forum en in de chatroom het zo druk was. Nu moet je echt goed zoeken niets dat geschreven wordt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:34

FFT360 schreef:
Boze smiley ...ik heb nog tijden gekend dat je haast niet kon eten omdat het op het forum en in de chatroom het zo druk was. Nu moet je echt goed zoeken niets dat geschreven wordt...

Pas jij nu maar op dat je je niet verslikt in een heet k*pp*nb**tj*.... Geschokte, onthutste smiley
En ondertussen wel gezellig het forum blijven vullen hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:43

STEENTJE178 schreef:
Pas jij nu maar op dat je je niet verslikt in een heet k*pp*nb**tj*.... Geschokte, onthutste smiley
En ondertussen wel gezellig het forum blijven vullen hoor Knipoog smiley

k*pp*nb**tj*? bedoel je deze? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 26 mei 2014, 22:46

JOL252 schreef:

Oh Jol, ik probeerde het nog een beetje voorzichtig te brengen, maar ik hoop nu dat dit voor Boze smiley niet teveel shockerend zal zijn...... Knipoog smiley

Alhoewel....... wat een lekker uitziende chickies! Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 26 mei 2014, 22:47
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 06:23

JOL252 schreef:

oh Jol, wat onlief Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 08:12

FFT360 schreef:

en heb je genoeg tijd om ondertussen effe een frikadel ofzo te bakken.... of effe te barbecuen....
ha ha, ik herinner me die tijd ook nog, als je dan honger kreeg, effe een frikadelletje bakte, moest je snel lezen om bij te houden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 08:59

ANNA415 schreef:
oh Jol, wat onlief Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Duiveltje smiley idd erg heel onlief...nu vertel ik nooit meer wat, voila
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 11:46

PETRA373 schreef:
en heb je genoeg tijd om ondertussen effe een frikadel ofzo te bakken.... of effe te barbecuen....
ha ha, ik herinner me die tijd ook nog, als je dan honger kreeg, effe een frikadelletje bakte, moest je snel lezen om bij te houden. Lachende smiley

Ja, dat was mooi toen. Het eerste wat je deed na het inloggen was naar het forum gaan om bij te lezen.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 27 mei 2014, 11:47
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:20

FFT360 schreef:
Duiveltje smiley idd erg heel onlief...nu vertel ik nooit meer wat, voila

Volgens mij....... hebben we dat vaker gehoord/gelezen Knipoog smiley Dus valt het ongetwijfeld weer mee, Voila!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 15:37

Gedaan vandaag???

Naar de pijpenstelen gekeken....de sombere lucht en de hele dag lichhies aan...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:07

STEENTJE178 schreef:
Volgens mij....... hebben we dat vaker gehoord/gelezen Knipoog smiley Dus valt het ongetwijfeld weer mee, Voila!

Dat verhaal komt toch elk jaar rond juni tevoorschijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Omdat Boze smiley dan naar de picknick wil maar omdat Boze smiley dan de hei niet kan vinden moet tie achter iemand aanrijden.. en dan bied iemand Boze smiley een lekker boutje aan en dan moppert tie nog Geschokte, onthutste smiley

Wat heb ik gedaan?? Nou gewoon mijn huishouden, beetje haken, beetje chatten een gewone dag dus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:35

ERIKA732 schreef:
Dat verhaal komt toch elk jaar rond juni tevoorschijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Omdat Boze smiley dan naar de picknick wil maar omdat Boze smiley dan de hei niet kan vinden moet tie achter iemand aanrijden.. en dan bied iemand Boze smiley een lekker boutje aan en dan moppert tie nog Geschokte, onthutste smiley

Wat heb ik gedaan?? Nou gewoon mijn huishouden, beetje haken, beetje chatten een gewone dag dus Knipoog smiley

Oei, een vast patroontje dus eigenlijk.....
Coole smiley met zonnebril Misschien handig om hem dan tevoren een routebeschrijving in het Belgenlands toe te sturen? En natuurlijk de uitdrukkelijke waarschuwing dat kippenboutjes ernstig lekker maar ook ernstig heet kunnen zijn.....
Naar boven

Auteur Bericht
IJSJE204

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:10

Stukjes forum gelezen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:27

IJSJE204 schreef:
Stukjes forum gelezen.

Ik ook, en nu maar es beginnen.....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:37

weer eens inglogd op CM. Kreeg zo maar 7 dagen kado omdat ik een enquette heb ingevuld Lachende smiley
Dus hallo allemaal I am back Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:37

ROELANDE345 schreef:
weer eens inglogd op CM. Kreeg zo maar 7 dagen kado omdat ik een enquette heb ingevuld Lachende smiley

Hey Roelande.. haha ze strooien met enquêtes zo te lezen alleen is de mij beloofde dagen nog niet gegeven dacht dat ik vandaag al niet meer in kon loggen maar ben er nog tot vanavond of zo...

Las dat je de liefde hebt gevonden veel liefde en geluk samen!!!

Wat heb ik gedaan?? De boodschappen verder nog niet zoveel even energie sparen voor vanavond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:49

ROELANDE345 schreef:

gezellig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:51

ERIKA732 schreef:
Hey Roelande.. haha ze strooien met enquêtes zo te lezen alleen is de mij beloofde dagen nog niet gegeven dacht dat ik vandaag al niet meer in kon loggen maar ben er nog tot vanavond of zo...

Las dat je de liefde hebt gevonden veel liefde en geluk samen!!!

Wat heb ik gedaan?? De boodschappen verder nog niet zoveel even energie sparen voor vanavond Knipoog smiley

Oh Smiley die vol vragen zit Nou word ik nieuwsgierig...wat ga jij vanavond doen????
Petra die grieperig is, dus wat op pc hangt en ook energie spaart voor vanavond, dan komen twee kleinkinderen van me logeren Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIEKE000

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 15:01

ROELANDE345 schreef:

Leuk !!!!....Ik ook .....lekker snuffelen op de site !!
Heel verrassend Lachende smiley wie je allemaal nog tegenkomt ..hier!!
Dankjewel CM.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 22:17

PETRA373 schreef:
Oh Smiley die vol vragen zit Nou word ik nieuwsgierig...wat ga jij vanavond doen????
Petra die grieperig is, dus wat op pc hangt en ook energie spaart voor vanavond, dan komen twee kleinkinderen van me logeren Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Haha die reactie verwachte ik al Clown smiley
Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint Knipoog smiley
250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 07:25

ERIKA732 schreef:
Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint Knipoog smiley
250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld Lachende smiley

Dat is saai.... ik zat in spanning..... en dan... pfffffffffff Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 16:51

ERIKA732 schreef:

Zo jonge meid....wat goed van jou.......je kan het.......je bent een super vrouw........ik moedig je even aan , dat begrijp je wel ...........kom op je kan het....je bent een kanjer.....

zo nu is het voor vandaag genoeg geweest.......morgen zal ik je verder ondersteunen..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wat heb ik vandaag gedaan, niet zoveel, maar wel genoeg...... Lachende smiley

Laatst aangepast door
ZWALUWTJE610
op maandag 2 juni 2014, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE408

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 20:38

Hard gewerkt na vier dagen vrij te zijn geweest dan ligt er weer een hoop werk te wachten maar het was weer reuze gezellig op het werk!
Nu met een bakkie koffie achter de pc. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 15:35

ERIKA732 schreef:

Leuk, hier begint vanavond me kleine zoontje de tweede dag aan de 5 km Lachende smiley
ben wel blij dat zijn papa mee loopt Lachende smiley ik ben de aanmoediger, is iets minder vermoeiend.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 19:58

PETRA373 schreef:
Leuk, hier begint vanavond me kleine zoontje de tweede dag aan de 5 km Lachende smiley
ben wel blij dat zijn papa mee loopt Lachende smiley ik ben de aanmoediger, is iets minder vermoeiend.....

Ook hier heeft de wandel koorts toegeslagen....
wat ben ik blij dat ik niet meer mee hoef......heb heel wat km achter mn hakken....
laaaaaaater.....als er kleinkinderen zijn, sta ik aan de lijn... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 20:49

MARIANNE338 schreef:
Ook hier heeft de wandel koorts toegeslagen....
wat ben ik blij dat ik niet meer mee hoef......heb heel wat km achter mn hakken....
laaaaaaater.....als er kleinkinderen zijn, sta ik aan de lijn... Lachende smiley

ha ha , die moet je ook niet met hakken lopen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 22:35

ZWALUWTJE610 schreef:
Zo jonge meid....wat goed van jou.......je kan het.......je bent een super vrouw........ik moedig je even aan , dat begrijp je wel ...........kom op je kan het....je bent een kanjer.....

zo nu is het voor vandaag genoeg geweest.......morgen zal ik je verder ondersteunen..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wat heb ik vandaag gedaan, niet zoveel, maar wel genoeg...... Lachende smiley

Dank u dank u hahaha

Ondertussen zitten twee avonden erop wel heel anders op startburo zitten of lopen maar zeker leuk Lachende smiley En al twee dagen heerlijk weer al komt het nu met bakken naar beneden Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 20:59

ERIKA732 schreef:
Dank u dank u hahaha

Ondertussen zitten twee avonden erop wel heel anders op startburo zitten of lopen maar zeker leuk Lachende smiley En al twee dagen heerlijk weer al komt het nu met bakken naar beneden Twijfelende smiley

Hier liepen kinderen door stromende regen, onweer, de fanfare speelde gewoon door en je zag kinderen springend lopen door diepe plassen,
alleen al die blijdschap van die kinderen zien, maakt je heel blij. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juni 2014, 22:58

Samen gekookt, gezellig en even de hondjes uit gelaten, die zijn nu aan het dollen in het huis......!
Ik geniet ervan...... Lachende smiley
Dat zijn de kleine mooie momenten...........
Slaap lekker ...... Slapende smiley

Laatst aangepast door
ZWALUWTJE610
op donderdag 5 juni 2014, 23:19
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 10:24

Na een paar slechte dagen....alle moed weer bijeen geraapt...
Go girl!!!

Omdat het de komende dagen mooi weer gaat worden...de witte tornado aanzwengelen voor mijn toko...

Moeder (Oma) gebeld...en haar uitgenodigd voor de BBQ ...2e Pinksterdag..

87 jaar...nog altijd druk...maar...""Nee hoor dan heb ik niks...ik kom...gezellig""
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 ... 122 Volgende
Pagina 115 van 122