Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 20:14
|
|
|
Wat een opluchting vanmiddag. Groningen heeft echt weer laten zien hoe goed ze zijn. Mijn keel is schor vanwege het juichen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat een opluchting vanmiddag. Groningen heeft echt weer laten zien hoe goed ze zijn. Mijn keel is schor vanwege het juichen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat een opluchting vanmiddag. Groningen heeft echt weer laten zien hoe goed ze zijn. Mijn keel is schor vanwege het juichen... |
Kies je nou Koning Jezus of koning voetbal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:51
|
|
|
Het schijnt dat jij ook de zondagsrust in ere moet houden, toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:54
|
|
|
Bayern München heeft ook gewonnen helaas Schalke´04 ook
en nog op zaterdag ook!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 22:09
|
|
|
Was het zo,n mooie dienst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 22:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Was het zo,n mooie dienst |
Koning voetbal werd aanbeden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:02
|
|
|
geen voetbalkoningen, geen artiesten die doorbreken....alleen maar rust.....zondagsrust.....en als je s avonds nog effe achter de chat duikt: Glorie halleluja, alleen Hem de eer! Bedankt chattertjes! t was fijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:13
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Kies je nou Koning Jezus of koning voetbal? | daar hoef je niet tussen te kiezen Herman.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het schijnt dat jij ook de zondagsrust in ere moet houden, toch??? | wat heeft dat nu weer met voetbal te maken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | daar hoef je niet tussen te kiezen Herman. |
Dat is de mooiste moment om de Here te loven dan spelers te loven in voetbalstadion.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:21
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is de mooiste moment om de Here te loven dan spelers te loven in voetbalstadion. | Kijken naar een voetbalwedstrijd is heel wat anders dan spelers aanbidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:31
|
|
|
vanavond, glaasje port en hangen op de bank voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kijken naar een voetbalwedstrijd is heel wat anders dan spelers aanbidden. |
Ze lezen wel je postings Chat ... ze reageren zelfs ... en dat nog wel op de zondag ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ze lezen wel je postings Chat ... ze reageren zelfs ... en dat nog wel op de zondag ... |
genoeg tijd voor denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 12:00
|
|
|
Oppasmoeder....wat heb ik een giga mooi beroep....ik houd van zingen, zing dag en nacht, onder het stofzuigen, ramenzemen, maar ook tijdens het babies voederen..... Vandaag is het Hervormingsdag, we denken eraan terug dat Maarten Luther zijn 95 stellingen aan de deur van de slotkapel van Wittemberg timmerde.... Het flesje was leeg, dus effe nog een lied voor het slapengaan: natuurlijk het Luther-lied "een vaste Burcht is onze God"....eer ik het tweede couplet uit had, was het koppie tegen mijn borst in slaap gevallen..... Dat is nou genieten van je werk! Ik denk niet dat er vandaag nog een mooier moment komt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 14:47
|
|
|
Heerlijk die wintertijd! Geen moeite met opstaan, om half 7 vol energie naast mn bed. Om 10 uur heel het huis aan kant en de boodschappen voor een hele week al in huis. De de rest van de dag mn kinderen bezig houden, als volgende week de scholen ook weer beginnen hebt ik het helemaal naar mn zin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 15:21
|
|
|
Yoran komt lekker naar huis vannacht. Heerlijk om ze weer in de buurt te hebben, al is het dan om de beurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 16:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | wat heeft dat nu weer met voetbal te maken??? |
he Chat, een aantal jaren geleden zou ik zo gereageerd hebben: he, op zondag naar een voetbalwedstrijd??? Dat is uit den boze, dat kan echt niet!! Gelukkig denk ik daar nu anders over en begrijp ik veel meer dat je in JEZUS vrij bent en dat het niet gaat om allerlei regels en wetten. Toch zou ik zelf niet snel naar zoiets toe gaan op zondag, maar goed fijn dat jij er van hebt genoten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:18
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ze lezen wel je postings Chat ... ze reageren zelfs ... en dat nog wel op de zondag ... |
En??? Postings lezen mag niet??? Reageren mag ook niet???(Of juist op zondag niet???) Doe ik het effe op maandag...is dat goed??? Hoe je de zondag doorbrengt is voor je eigen verantwoording... Dat je behoefte heb om dan inderdaad een voetbal wedstrijd te zien op zondag...vraag ik me inderdaad af of dat nodig is... Was er dan geen andere nuttiger bezigheid??? En er dan zelf nog bijschrijven(of het waar is weet ik niet) dat je zit te schreeuwen??? Het gaat me te ver...Hoe vol ik ben van de zondag...zal zich meer uitten in het zingen van een lied voor God...wel of niet in de kerk... Daar krijg ik geen schorre stem van...maar wel een blij hart.... Je mag van mij vol zijn van God... Of is het....Ja ik ben vol van God maar ook van de voetbal??? Dan dienen we toch 2 HEREN????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:22
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk die wintertijd! Geen moeite met opstaan, om half 7 vol energie naast mn bed. Om 10 uur heel het huis aan kant en de boodschappen voor een hele week al in huis. De de rest van de dag mn kinderen bezig houden, als volgende week de scholen ook weer beginnen hebt ik het helemaal naar mn zin |
Heerlijk om te lezen... En weet je als ik die hummel dan op je arm zie zitten...denk ik... Waar is de tijd gebleven...hier in huis.... Weet je dat ik er heeeeeeeeeel vaak aan denk??? Een heerlijke tijd...zou het zo over willen doen.. Ach ik zal best zorgjes gehad hebben, maar ze wogen niet op tegen de problemen bij het ouder worden!!!!(van de kinderen)
Ik vond de kindertijd een heerlijke tijd!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Was er dan geen andere nuttiger bezigheid???
|
Ik doe op zondag veel,misschien wel teveel in jouw beleving en ja daar hoort voetbal kijken ook bij.Ik ben nl. 50 uur per week naar mn werk om zelf het inkomen te verdienen voor mij en de kinderen en aangezien ik op zaterdag de boodschappen doe,zoveel mogelijk mijn huis aan kant maak en altijd help/kijk bij de voetbalwedstrijden van mijn zoon kom ik vaak pas op zondag aan de was toe en dan kijk ik tussendoor met mijn zoon een wedstrijd op tv,ik ga bij m moeder koffiedrinken,ik ga verjaardagen af,ik doe spelletjes met ze etc etc. Al die dingen doe ik alleen op zondag als ik er door de week niet aan toe kom..........en ik denk dat God dan wel een oogje dichtknijpt(mocht Hij het uberhaupt een probleem vinden) Helaas hebben de meeste kerken geen hoge pet op van alleenstaande ouders en beseffen ze totaal niet dat een "rust"dag slechts een droom is van de meeste alleenstaande ouders,geloof me,ik wilde het heel graag anders hebben..........
Leanne,is haar frustratie weer kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 18:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik doe op zondag veel,misschien wel teveel in jouw beleving en ja daar hoort voetbal kijken ook bij.Ik ben nl. 50 uur per week naar mn werk om zelf het inkomen te verdienen voor mij en de kinderen en aangezien ik op zaterdag de boodschappen doe,zoveel mogelijk mijn huis aan kant maak en altijd help/kijk bij de voetbalwedstrijden van mijn zoon kom ik vaak pas op zondag aan de was toe en dan kijk ik tussendoor met mijn zoon een wedstrijd op tv,ik ga bij m moeder koffiedrinken,ik ga verjaardagen af,ik doe spelletjes met ze etc etc. Al die dingen doe ik alleen op zondag als ik er door de week niet aan toe kom..........en ik denk dat God dan wel een oogje dichtknijpt(mocht Hij het uberhaupt een probleem vinden) Helaas hebben de meeste kerken geen hoge pet op van alleenstaande ouders en beseffen ze totaal niet dat een "rust"dag slechts een droom is van de meeste alleenstaande ouders,geloof me,ik wilde het heel graag anders hebben..........
Leanne,is haar frustratie weer kwijt | Ik zorg er voor dat de rustdag een RUST...dag is... Ook ik MOET werken...ben OOK een alleenstaande gescheiden vrouw...MET...dochter... Wat dat betreft komen onze levens dus aardig overeen... Als jij er vanuit gaat dat God ogen dichtknijpt..kunnen we dat bij alles wat doen gaan denken....en gaat de dag...die niet voor niets NAAR GODS naam vernoemd is geheel verloren... Dat gebeurd nu al zo heel veel...er zal niet veel van overblijven... Je schreef...dat je het heel graag anders wilde...(???) Iets wat ik graag anders wil...ga ik toch echt proberen... Waar een wil is is een weg... Het gaat er toch niet om wat KERKEN voor een hoge pet van mij ophebben?? Ik heb niet met een kerk te maken...maar met een God...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 31 oktober 2011, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 18:57
|
|
|
Een spontaan én heel fijn-goed-open-verhelderend telefoongesprek, waar ik heel veel mee kan. Bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:50
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een spontaan én heel fijn-goed-open-verhelderend telefoongesprek, waar ik heel veel mee kan. Bedankt! |
Graag gedaan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik zorg er voor dat de rustdag een RUST...dag is... Ook ik MOET werken...ben OOK een alleenstaande gescheiden vrouw...MET...dochter... Wat dat betreft komen onze levens dus aardig overeen... Als jij er vanuit gaat dat God ogen dichtknijpt..kunnen we dat bij alles wat doen gaan denken....en gaat de dag...die niet voor niets NAAR GODS naam vernoemd is geheel verloren... Dat gebeurd nu al zo heel veel...er zal niet veel van overblijven... Je schreef...dat je het heel graag anders wilde...(???) Iets wat ik graag anders wil...ga ik toch echt proberen... Waar een wil is is een weg... Het gaat er toch niet om wat KERKEN voor een hoge pet van mij ophebben?? Ik heb niet met een kerk te maken...maar met een God... |
Ik denk dat onze meningen wel aardig overeenkomen maar dat we het woord "rust" anders zien?Voor mij betekent de zondagsrust tijd nemen voor gesprekken,dingen doen waar je anders te weinig aan toe komt(quality time met de kinderen bijvoorbeeld),mensen bezoeken etc.Op zondag houden we hier zeker "rust" en staan we redelijk stil maar volkomen stilvallen ga ik niet redden,ik ben ook maar een mens. (proberen doe ik volop,en wie weet wanneer die "wil" werkelijkheid wordt )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:27
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Graag gedaan hoor |
Op dat gesprek doelde ik niet hoor.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op maandag 31 oktober 2011, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:28
|
|
|
Dan zou CM ook op zondag op slot moeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:29
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan zou CM ook op zondag op slot moeten |
nee joh, dat kun je de verslaafden niet aandoen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:42