Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...hier ook droog....
Heb die regenbui naar het noorden gestuurd.... Scheelt vanavond weer...geen planten water geven... |
En bedankt, Zee. Het begon hier gisteravond te plénzen.... Gelukkig was ik binnen, maar wie dat niet was, raakte in no time doorweekt...... Gelukkig kunnen de plantjes (en het onkruid ) er weer ff tegen.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 6 juli 2012, 11:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En bedankt, Zee. Het begon hier gisteravond te plénzen.... Gelukkig was ik binnen, maar wie dat niet was, raakte in no time doorweekt...... Gelukkig kunnen de plantjes (en het onkruid ) er weer ff tegen. |
Tja ze zeggen wel eens je krijgt wat je toekomt Hier op dat ene buitje van gisteravond na geen spatje meer gevallen. En mijn plantjes smachten er dus nog wel naar Dus een bui mag nog steeds hoor al is het wel frisser geworden beter zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja ze zeggen wel eens je krijgt wat je toekomt Hier op dat ene buitje van gisteravond na geen spatje meer gevallen. En mijn plantjes smachten er dus nog wel naar Dus een bui mag nog steeds hoor al is het wel frisser geworden beter zo |
Hm, hier dreigt momenteel weer vanalles, zal ik het jouw kant op blazen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:35
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, hier dreigt momenteel weer vanalles, zal ik het jouw kant op blazen? |
En dan zij weer naar Zeeland zeker??? Daarnet scheen warempel het zonnetje...nu alweer niet meer, maar koud is het helemaal niet...
Heeft het zin??? Ramen zemen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:37
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, hier dreigt momenteel weer vanalles, zal ik het jouw kant op blazen? |
...blazen??? het gat in de ozon is al groot genoeg door al die vervuilingen. Laat het daar in Friesland maar eens flink stormen...
Hier hebben we de zon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...blazen??? het gat in de ozon is al groot genoeg door al die vervuilingen. Laat het daar in Friesland maar eens flink stormen...
Hier hebben we de zon... |
Heerlijk windje en fiks koeler, dit meissie leeft weer helemaal op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:09
|
|
|
Hier schijnt de zon volop verkeerd gebliest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 16:13
|
|
|
Een heerlijke zon hier...het is echt de moeite om nu naar de AH te gaan en niet alleen om te proeven maar ook om te kijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 19:42
|
|
|
de hemelsluizen gingen weer open vanmorgen......tis nix gedaan buiten zitten met koffie, werd een slap bakkie.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 20:26
|
|
|
TINK100 schreef: | de hemelsluizen gingen weer open vanmorgen......tis nix gedaan buiten zitten met koffie, werd een slap bakkie..... |
Woon jij ook in verkeerd gebied Tis hier lekker buiten zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:47
|
|
|
Oke oke ik wilde een beetje regen voor mn planten Maar de sluizen mogen echt wel weer dicht alle mensen wat ken er veel valle in pakweg 8 uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke oke ik wilde een beetje regen voor mn planten Maar de sluizen mogen echt wel weer dicht alle mensen wat ken er veel valle in pakweg 8 uur |
Huhh.... je doet net of het regent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huhh.... je doet net of het regent? |
ja dat lijkt maar joh tis pure aandachttrekkerij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ja dat lijkt maar joh tis pure aandachttrekkerij |
een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:11
|
|
|
TINK100 schreef: | een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer???? |
Mee eens Tink dit is geen zomer zo Als ik denkal al de mensen die nu op een camping zitten brrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:33
|
|
|
TINK100 schreef: | een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer???? |
...je gaat toch zoals alle rijke mensen naar het zuiden van Frankrijk. Wel daar zal je wel goed weer hebben.
Hier heeft het niet geregend...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je gaat toch zoals alle rijke mensen naar het zuiden van Frankrijk. Wel daar zal je wel goed weer hebben.
Hier heeft het niet geregend...voila |
bij mij 3 druppels...ben maar weer binnen gaan zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:09
|
|
|
TINK100 schreef: | bij mij 3 druppels...ben maar weer binnen gaan zitten |
zou ik ook doen als het 3 druppels regent...en de verwarming zou ik ook aanzwengelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zou ik ook doen als het 3 druppels regent...en de verwarming zou ik ook aanzwengelen |
nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:27
|
|
|
TINK100 schreef: | nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje....... |
...spreek met niet over geroosterde dingen...ik ben dat verplichte kippeboutje van jou nog niet vergeten...als het maar eten is bij jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...spreek met niet over geroosterde dingen...ik ben dat verplichte kippeboutje van jou nog niet vergeten...als het maar eten is bij jou... |
het is dat we er niet bij zijn op 4 augustus...maar anders......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:58
|
|
|
TINK100 schreef: | het is dat we er niet bij zijn op 4 augustus...maar anders...... |
Blijf maar lekker in Frankrijk...ik ben er ook niet op 4 augustus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:02
|
|
|
Het begint te donderen hier...er is ook regen...echt zomerweer dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het begint te donderen hier...er is ook regen...echt zomerweer dus |
Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook. |
Wel het onweer en regen heeft hooguit een kwartier geduurd...het is nu weer stil en droog...ik woon dus echt in het goede plekje van Nederland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:50
|
|
|
TINK100 schreef: | nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje....... |
Mijn idee...ik gooi er wel eens in de koffie...JAMMIE!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook. |
En hoe verklaar je dan dat het hier ook weer hoost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En hoe verklaar je dan dat het hier ook weer hoost |
Dat was een bui waar de zeeuwen niks mee te maken hadden. Dus ja , 'k zou zeggen ...... bel Piet Paulusma maar even.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat was een bui waar de zeeuwen niks mee te maken hadden. Dus ja , 'k zou zeggen ...... bel Piet Paulusma maar even. |
Pffffffffffff mijn nichtje zei paar jaar geleden al we gaan op vakantie naar een ander land, waar gingen ze heen ZEELAND tis echt een ander en bijzonder land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffffffffffff mijn nichtje zei paar jaar geleden al we gaan op vakantie naar een ander land, waar gingen ze heen ZEELAND tis echt een ander en bijzonder land |
Heb ik ook eens meegemaakt .........Waar gaat de reis heen? Naar Gelderse rookworstland . Ze bedoelde vast Gelderland.
|
|
Naar boven |
|
|