Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 23:29
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Leuk hoor, maar Harry Jekkers ken ik niet, ook een comedian ? |
Ken jij Harry Jekkers niet? Is een Hagenees. Al iets ouder... Deed: de lachende piccolo. Misschien staat ie wel op you tube. Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 07:47
|
|
|
1 van de mooiste woorden van de Nederlandse taal... 't begint met een W.... en eindigt op ...end!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 07:53
|
|
|
ZINGA672 schreef: | 1 van de mooiste woorden van de Nederlandse taal... 't begint met een W.... en eindigt op ...end! |
ja klopt!! WERKEND schitterend woord!!!
nu zullen er wel weer zuurpruimen zijn die beweren dat het er een ander woord werd bedoeld, maar dat kan niet! Als je niet WERKEND bent, heb je ook niets aan je WEEKEND want dan is iedere dag hetzelfde. en werken is voor mij bijvoorbeeld gewoon mn hobby!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 07:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja klopt!! WERKEND schitterend woord!!!
nu zullen er wel weer zuurpruimen zijn die beweren dat het er een ander woord werd bedoeld, maar dat kan niet! Als je niet WERKEND bent, heb je ook niets aan je WEEKEND want dan is iedere dag hetzelfde. en werken is voor mij bijvoorbeeld gewoon mn hobby! |
Helemaal mee eens, moet er niet aan denken om geen baan te hebben ( sorry,voor diegene die wel willen werken maar niet kunnen of werkeloos zijn). Weet je hoe fijn het is om een keer geen wekker te hoeven zetten,zucht,lang leve de vakantie en het weekend natuurlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:35
|
|
|
CARIN303 schreef: | Helemaal mee eens, moet er niet aan denken om geen baan te hebben ( sorry,voor diegene die wel willen werken maar niet kunnen of werkeloos zijn). Weet je hoe fijn het is om een keer geen wekker te hoeven zetten,zucht,lang leve de vakantie en het weekend natuurlijk! |
vakantie (en weekend) is pas echt leuk als je het vooruitzicht hebt om erna weer te gaan werken... daar kan ik over meepraten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 16 juli 2010, 15:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 16:02
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja klopt!! WERKEND schitterend woord!!!
nu zullen er wel weer zuurpruimen zijn die beweren dat het er een ander woord werd bedoeld, maar dat kan niet! Als je niet WERKEND bent, heb je ook niets aan je WEEKEND want dan is iedere dag hetzelfde. en werken is voor mij bijvoorbeeld gewoon mn hobby! |
Jij verdient de hoofdprijs!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 19:32
|
|
|
Mag ik dan mee in mijn Bavaria-jurkje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 19:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mag ik dan mee in mijn Bavaria-jurkje |
zolang het jurkje tot je enkels is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | zolang het jurkje tot je enkels is |
We willen geen behaarde voeten cq enkels zien hoor Mario. ( ieuw) Je bezit vele talenten, onweer wegblazen, zwak voor jurkjes van oranje, wat kunnen we nog meer van je verwachten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:34
|
|
|
CARIN303 schreef: | We willen geen behaarde voeten cq enkels zien hoor Mario. ( ieuw) Je bezit vele talenten, onweer wegblazen, zwak voor jurkjes van oranje, wat kunnen we nog meer van je verwachten? |
Mario..... we moeten dit niet willen joh....
laten we gewoon lekker gaan voetballen, vissen, sport kijken, kroeg opzoeken....zonder vrouwen.
Heerlijk....enne die vrouwen zoeken ons vanzelf wel weer een keer op.
Misschien komen we wel zo'n leuk cluppie dames tegen die met z'n allen een vrouwen avondje wilde hebben.
Dus mijn voorstel...we gaan een avondje poolbiljarten...alleen voor mannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:55
|
|
|
Nog iets meer dan 50 bezoekers en ik heb er 1000 op de teller staan ( iets meer dan 2 maanden over gedaan ) En nee.....voor de slimmeriken onder ons, het is dus minder dan 3 maanden,ik heb ze niet geteld over een paar jaar duhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:17
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nog iets meer dan 50 bezoekers en ik heb er 1000 op de teller staan ( iets meer dan 2 maanden over gedaan ) En nee.....voor de slimmeriken onder ons, het is dus minder dan 3 maanden,ik heb ze niet geteld over een paar jaar duhh |
je doet wel veel moeite he...whahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:19
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nog iets meer dan 50 bezoekers en ik heb er 1000 op de teller staan ( iets meer dan 2 maanden over gedaan ) En nee.....voor de slimmeriken onder ons, het is dus minder dan 3 maanden,ik heb ze niet geteld over een paar jaar duhh |
jongens... 't gaat om de kwaliteit... (niet om de kwantiteit)...
maar goed, Suus die een dolletje op zijn tijd ook wel snapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:31
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Mario..... we moeten dit niet willen joh....
laten we gewoon lekker gaan voetballen, vissen, sport kijken, kroeg opzoeken....zonder vrouwen.
Heerlijk....enne die vrouwen zoeken ons vanzelf wel weer een keer op.
Misschien komen we wel zo'n leuk cluppie dames tegen die met z'n allen een vrouwen avondje wilde hebben.
Dus mijn voorstel...we gaan een avondje poolbiljarten...alleen voor mannen. |
Leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:33
|
|
|
CARIN303 schreef: | We willen geen behaarde voeten cq enkels zien hoor Mario. ( ieuw) Je bezit vele talenten, onweer wegblazen, zwak voor jurkjes van oranje, wat kunnen we nog meer van je verwachten? |
Volgens ingewijden bezit in ongekende talenten dus oppassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:34
|
|
|
Ga nu een lekker bakkie zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 10:09
|
|
|
ZINGA: Het gaat vandaag weer onweren dus the show go's on
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 10:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | ZINGA: Het gaat vandaag weer onweren dus the show go's on |
Oh ja??? Bedankt voor de tip ga direct de buienradar aanzetten euh bekijken.
Beetje lief zijn nu hè; niet alles vasthouden daar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:23
|
|
|
Ik bedacht net hoe heerlijk het zou zijn als je in het echte leven ook eens lekker offtopic kon gaan........maar dan dient zich het volgende probleem/onderwerp al snel weer aan
trekt u zich maar niets van mijn stemming aan,mijn tijd in het stille bos zit er op,mijn taken wachten thuis op mij
voor Imre(die vast wel nog wel eens meeleest)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 18 juli 2010, 13:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik bedacht net hoe heerlijk het zou zijn als je in het echte leven ook eens lekker offtopic kon gaan........maar dan dient zich het volgende probleem/onderwerp al snel weer aan
voor Imre(die vast wel nog wel eens meeleest)
trekt u zich maar niets van mijn stemming aan,mijn tijd in het stille bos zit er op,mijn taken wachten thuis op mij |
Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:26
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe! |
Whoops, las net dat het voor Imre was bedoeld, sorry hoor ( als je meeleest) Maar misschien zou hij dit ook gezegd hebben??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:30
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe! |
Ik heb mijn berichtje al gewijzigd,alleen die zoen was voor Imre
Ik kan alles wat je me toewenst gebruiken,dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb mijn berichtje al gewijzigd,alleen die zoen was voor Imre
Ik kan alles wat je me toewenst gebruiken,dank je! |
Was die zoen voor Imre ,nou zal al die mailtjes naar mn CM vrienden terug moeten roepen dus, dacht dat die voor ons allemaal waren Die Imre is maar een bofkont, ik vind dat tie nu maar weer CMer moet gaan worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:46
|
|
|
CARIN303 schreef: | Was die zoen voor Imre ,nou zal al die mailtjes naar mn CM vrienden terug moeten roepen dus, dacht dat die voor ons allemaal waren Die Imre is maar een bofkont, ik vind dat tie nu maar weer CMer moet gaan worden! |
Baal maar niet,het was er eentje zonder passie maar op vriendschappelijke basis,op die andere moet ik zuinig zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Baal maar niet,het was er eentje zonder passie maar op vriendschappelijke basis,op die andere moet ik zuinig zijn |
Ach...wat jammer nou, de onverbeterlijke koppelaar kwam in mij naar boven! Maar Imre.....als ik de reactie`s zo eens goed lees wordt je hier wel gemist hoor, ik ken je niet maar misschien moet je toch eens overwegen om weer bij de club te komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:41
|
|
|
Waar o waar kan ik het Liedje Barcelona van F. Murcury downloaden? behalve van ITunes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:47
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waar o waar kan ik het Liedje Barcelona van F. Murcury downloaden? behalve van ITunes? |
Queen Greatest Hits CD3. no 3 Ik heb em op mijn pc staan. Je kan emule downloaden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Queen Greatest Hits CD3. no 3 Ik heb em op mijn pc staan. Je kan emule downloaden. |
Waar is de link , wil/moet barcalona hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|