Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:29
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ooowww sorry hoor. maar je had wel gelijk, het vloeide voort uit mijn mooiste moment van de dag, waar anderen op reageerden. Dan ga je er ook vanuit dat juist hier je antwoord wordt gelezen, en niet in andere topics. in dat geval is het ff lastig in welk topic je zo'n bericht dan plaatst denk ik.
net zogoed als deze bijdrage natuurlijk weer helemaal on topic is dan
dus om on topic te blijven.... we hebben vandaag een heerlijk nieuw bed gekocht, aangezien ik met mijn rug van vriendlief niet meer in mn rugverziekende waterbed mag. |
OW wat is die jongen toch verstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:17
|
|
|
Een fijne kerkdienst,mn dochter die belde dat ze het enorm naar haar zin heeft op kamp, lekker lui met een boek op de bank, net een lekkere wandeling gemaakt en een plotseling ontstaan oppasprobleem binnen 3 minuten opgelost, dus eigenlijk geen mooi moment maar gewoon een mooie dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Een fijne kerkdienst,mn dochter die belde dat ze het enorm naar haar zin heeft op kamp, lekker lui met een boek op de bank, net een lekkere wandeling gemaakt en een plotseling ontstaan oppasprobleem binnen 3 minuten opgelost, dus eigenlijk geen mooi moment maar gewoon een mooie dag |
Heerlijk om gewoon te genieten van alles wat de dag brengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:42
|
|
|
Een fijne (avond)kerkdienst n.a.v. het verhaal van de Kananese vrouw.
Een mooie wandeling door de Kroondomeinen, wel een beetje jammer dat een aantal stukken gesloten zijn van 15 sept. t/m 15 dec. Maar wat is de Veluwe mooi zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:45
|
|
|
Ik heb me tijdens een lange autorit goed kunnen vermaken met Ajax-Feyenoord, jammer dat het een gelijk spel werd. (Jammer hé Chat) En op de terugweg heb ik die lange werktrein uit Oostenrijk gezien die langs de A12 stond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb me tijdens een lange autorit goed kunnen vermaken met Ajax-Feyenoord, jammer dat het een gelijk spel werd. (Jammer hé Chat) En op de terugweg heb ik die lange werktrein uit Oostenrijk gezien die langs de A12 stond! |
Even off topic Mario, doe je geen dagelijkse nummers meer????? Ik mis ze al een poosje.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb me tijdens een lange autorit goed kunnen vermaken met Ajax-Feyenoord, jammer dat het een gelijk spel werd. (Jammer hé Chat) En op de terugweg heb ik die lange werktrein uit Oostenrijk gezien die langs de A12 stond! |
sjonge, das wel een heul spannende dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Even off topic Mario, doe je geen dagelijkse nummers meer????? Ik mis ze al een poosje..... |
Dat klopt, dan heb je al heet wat vervelende momenten gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:58
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat klopt, dan heb je al heet wat vervelende momenten gehad |
Had je wel even kunnen aankondigen......had mij een boel vervelende momenten gescheeld.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:34
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat klopt, dan heb je al heet wat vervelende momenten gehad |
Mario.... wel een beetje voor je moedertje zorgen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 22:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mario.... wel een beetje voor je moedertje zorgen he |
Dat noemen ze weg naar volwassenheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 10:41
|
|
|
Het mooiste moment van vandaag zal hopelijk zijn: nieuwe ventilatoren. een maand geleden zouden ze al zijn geweest, maar de afspraak werd iedere keer verzet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 13:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het mooiste moment van vandaag zal hopelijk zijn: nieuwe ventilatoren. een maand geleden zouden ze al zijn geweest, maar de afspraak werd iedere keer verzet. |
En is de stoere man nu eindelijk beter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 14:50
|
|
|
Na 4 weken vertraging toch eindelijk nieuwe ventilatoren in huis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Na 4 weken vertraging toch eindelijk nieuwe ventilatoren in huis... |
Nee zeg tis niet waar he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb me tijdens een lange autorit goed kunnen vermaken met Ajax-Feyenoord, jammer dat het een gelijk spel werd. (Jammer hé Chat) En op de terugweg heb ik die lange werktrein uit Oostenrijk gezien die langs de A12 stond! | Je hebt gelijk dat Feyenoord eigenlijk had moeten winnen. Ze waren gewoon beter, mijn irritatie was meer dat Ajax zo belabberd speelde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je hebt gelijk dat Feyenoord eigenlijk had moeten winnen. Ze waren gewoon beter, mijn irritatie was meer dat Ajax zo belabberd speelde. |
speelde alleen Ajax belabberd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:34
|
|
|
Wakker worden met het besef dat ik vandaag even helemaal niks "moet". Niet meer studeren, niet werken vandaag, geen gejakker gewoon even helemaal niks. Tsssss, wat kan een mens te vreden zijn met niks
Gr Majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 10:51
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Wakker worden met het besef dat ik vandaag even helemaal niks "moet". Niet meer studeren, niet werken vandaag, geen gejakker gewoon even helemaal niks. Tsssss, wat kan een mens te vreden zijn met niks
Gr Majaro |
Als je tijd over hebt...........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 12:11
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Wakker worden met het besef dat ik vandaag even helemaal niks "moet". Niet meer studeren, niet werken vandaag, geen gejakker gewoon even helemaal niks. Tsssss, wat kan een mens te vreden zijn met niks
Gr Majaro |
Heb je examen gedaan ?? geslaagd ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 12:19
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Heb je examen gedaan ?? geslaagd ?? |
nou, ik ben de eeuwige optimist en ondanks dat het een lastig examen was ga ik er vanuit van wel. zal een domper zijn als het niet zo is , maar heey, ik kan nu in elk geval een paar dagen van het gevoel genieten dat dat klaar is hihihi.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 14:25
|
|
|
Ik ben geslaagd...........ik ben geslaagd ..........ik ben geslaagd IK BEN GESLAHAAGD!!!!!!!!!!
Morgen mn contract halen!
Ik ben best wel een klein beetje blij
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 14:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben geslaagd...........ik ben geslaagd ..........ik ben geslaagd IK BEN GESLAHAAGD!!!!!!!!!!
Ik ben best wel een klein beetje blij |
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 14:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben geslaagd...........ik ben geslaagd ..........ik ben geslaagd IK BEN GESLAHAAGD!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd, leuker konden ze het niet maken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 15:16
|
|
|
Ik ben best wel een klein beetje blij | Kunnen we dan ff over mijn aangifte praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 15:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kunnen we dan ff over mijn aangifte praten? |
Box 3 zeker?Tuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 15:52
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Leanne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 16:48
|
|
|
Congratulations !!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 16:51
|
|
|
Zie je wel wist wel dat je het kon Gefeliciteerd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:25
|
|
|
Lieflieflief! Gek hoor,ik ben zoveel jaren mantelzorger geweest en ineens is de kans op studie en een baan er en geniet ik volop van het leven! God is goed
|
|
Naar boven |
|
|