Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 19:45
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens! |
Ik vind het jammer Tess, maar tijd voor jezelf is zekers belangrijk !! Het ga je goed ! Liefs van mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 21:29
|
|
|
Hallo Tess
Ook ik vind het jammer dat je niet verlengt want je wist toch wel vaak de juiste dingen te zeggen. Iniedergeval heel veel plezier en GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 09:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens! |
tuurlijk zullen we je missen tess we zien je gewoon na de feestagen weer als alle drukte voorbijh is wens je een fijne rusttijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 21:26
|
|
|
Nog een paar uurtjes en dan ga ik op grijs...
Latersss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 21:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog een paar uurtjes en dan ga ik op grijs...
Latersss |
Veel geluk nog Tessybear .. grtjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 21:30
|
|
|
Latersss |
Heel veel plezier in je verdere leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 21:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heel veel plezier in je verdere leven. |
Is er dan leven buiten CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:01
|
|
|
Latersss |
We zullen je missen Tess, heel veel geluk, en vast wel tot ziens hier of elders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:14
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | We zullen je missen Tess, heel veel geluk, en vast wel tot ziens hier of elders |
Soms is het goed Tes even tijd voor jezelf we zien je gauw weer Kom eerst in de rust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:04
|
|
|
Kerstgroeten van Zinga672,
Voor alle lieve, leuke en aardige luitjes van wie ik nog geen afscheid heb kunnen nemen.
Het ga jullie goed, veel liefs, fijne feestdagen en Gods zegen in 2011!
GrZing!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 25 december 2010, 14:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:39
|
|
|
Kerstevangelie in twitter/facebook/Android-stijl
http://www.youtube.com/watch?v=GkHNNPM7pJA
even los van de vraag of dit wel kan, is het meesterlijk in elkaar gezet.
wel een beetje off-topic, maar dat zijn we hier op CM inmiddels wel gewend
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 25 december 2010, 14:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 00:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Kerstgroeten van Zinga672,
Voor alle lieve, leuke en aardige luitjes van wie ik nog geen afscheid heb kunnen nemen.
GrZing! |
Fijn om iets van je te horen Zinga, groetjes terug en tot .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 14:57
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Kerstevangelie in twitter/facebook/Android-stijl
http://www.youtube.com/watch?v=GkHNNPM7pJA
even los van de vraag of dit wel kan, is het meesterlijk in elkaar gezet.
wel een beetje off-topic, maar dat zijn we hier op CM inmiddels wel gewend | Hoi Griffin,
Prachtig gedaan idd. ik geloof zeker dat het kan, iets uit die tijd, vertaald naar onze tijd, knap gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 16:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Kerstgroeten van Zinga672,
GrZing! |
Jij ook goede kerstdagen gewenst Zinga... Kom je nog wel terug hier ? volgens mij mist er nog een gespreksleidster voor de themachat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 18:16
|
|
|
Zonder Zinga = zonder CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 17:35
|
|
|
Heeele lieve mensen! Komende 27 januari loopt mn abo af hier. Ik ga niet verlengen. De afgelopen maand was ik niet meer zo veel hier aanwezig als een aantal maanden geleden maar ik heb het druk met van alles. De komende 4 maanden ga ik naar Engeland en heb dan toch geen tijd voor jullie Toch ga ik sommige van jullie wel missen hoor!! Dikke knuffel! Lielie (alias: Lelie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 17:56
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Heeele lieve mensen! Komende 27 januari loopt mn abo af hier. Ik ga niet verlengen. De afgelopen maand was ik niet meer zo veel hier aanwezig als een aantal maanden geleden maar ik heb het druk met van alles. De komende 4 maanden ga ik naar Engeland en heb dan toch geen tijd voor jullie Toch ga ik sommige van jullie wel missen hoor!! Dikke knuffel! Lielie (alias: Lelie)
|
lielie ik wens je vanaf hier het allerbeste en dat je een gezegende tijd in engeland mag hebben,zal je zeker missen liefs en knuf Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 20:33
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Heeele lieve mensen! Komende 27 januari loopt mn abo af hier. Ik ga niet verlengen. De afgelopen maand was ik niet meer zo veel hier aanwezig als een aantal maanden geleden maar ik heb het druk met van alles. De komende 4 maanden ga ik naar Engeland en heb dan toch geen tijd voor jullie Toch ga ik sommige van jullie wel missen hoor!! Dikke knuffel! Lielie (alias: Lelie)
|
Een hele fijne tijd in Engeland. We zullen je missen.
ook de groetjes van Muischje Muisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:20
|
|
|
Goodbye Lielie
Veel succes ermee bij de Engelsen Snoep geen Engelse drop
Bye bye
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:24
|
|
|
[quote=MARISKA601]Een hele fijne tijd in Engeland. We zullen je missen.
ook de groetjes van Muischje Muisch[/quote
]
Fijne tijd daar Lielie en GODS Zegen!
Liefs van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 23:30
|
|
|
|
heey Lielie....
Misschien tot ziens..en een fijne tijd in Engeland toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 04:40
|
|
|
|
hey lie je gaat me dus zomaar verlaten mooi is dat zeg wens je heel veel sterkte daar in engeland
groetjes duck&marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:35
|
|
|
HENDUK927 schreef: | hey lie je gaat me dus zomaar verlaten mooi is dat zeg wens je heel veel sterkte daar in engeland
groetjes duck&marian |
Ach Duckje, je bent niet meer alleen dus kan ik dat nu met een gerust hart doen
Ik ga echt sommige van jullie heel erg missen maar ook mn tijd in Engeland zal een gezegende tijd zijn. God laat niet los wat zijn hand ooit begonnen is.. Over een paar maanden kom ik vast nog weleens buurten hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 05:22
|
|
|
|
Jammer Lie, Je was er inderdaad niet zoveel meer, maar we zullen je toch missen, (ook op de komende picknick)...Maar ook ik wens jou een hele goede en gezegende tijd toe in Engeland en natuurlijk hopen we nog es wat van je te horen! Dikke knuffel uit Gouda!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:39
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:52
|
|
|
Zit je ergens mee Gert?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:21
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Zit je ergens mee Gert? | Ikke Jou wens ik in ieder geval het aller allerbeste, voor nu en in de toekomst
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op dinsdag 25 januari 2011, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:33
|
|
|
GERT856 schreef: | Ikke Jou wens ik in ieder geval het aller allerbeste, voor nu en in de toekomst |
Dankje Gert, dat waardeer ik. Ik wens jou ook alle moois toe!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 08:39
|
|
|
Alle goeds Lellie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 09:45
|
|
|
Lielietje,ik wens je heel veel plezier met wat je in Engeland gaat doen,ik hoop ooit nog eens te horen wat je daar beleefd hebt
Het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|