Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:03
|
|
|
Veel te koud nu, tijd om in bed te liggen, lekker warm en pas eruit komen als de zon volop schijnt. Maybe een lange slaapsessie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:27
|
|
|
Mag ik mee doen.......heerlijk lang slapen??
Ben daar nu wel aan toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 23:06
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Mag ik mee doen.......heerlijk lang slapen??
Ben daar nu wel aan toe. |
mag van mij hoor, bij deze alle slapers uitgenodigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 00:26
|
|
|
Oeps...lag iedereen er al veel vroeger in dan ik....dus kon ik niet meeslapen...(Had een verjaardag...70 km verderop)
Maar weet je...ik mag zo graag nog even laat in alle stilte van de nacht...mijn dag overdenken...
Maar mag ik gelukkig weer zeggen...
Hij overlaat mij dag aan dag...met Zijne gunstbewijzen... Maar het ging over het weer he??? Koud..hier in Zeeland, maar gelukkig geen regen van betekenis...paar druppies. Maandag weer mooier weer...ik gun het iedereen die vakantie krijgt..of nog heeft, maar ik had ook zo graag een zonnetje MEER gehad. Maandag weer aan de arbeid...het zij zo....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 11:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oeps...lag iedereen er al veel vroeger in dan ik....dus kon ik niet meeslapen...(Had een verjaardag...70 km verderop)
Maar weet je...ik mag zo graag nog even laat in alle stilte van de nacht...mijn dag overdenken...
Maar mag ik gelukkig weer zeggen...
Hij overlaat mij dag aan dag...met Zijne gunstbewijzen... Maar het ging over het weer he??? Koud..hier in Zeeland, maar gelukkig geen regen van betekenis...paar druppies. Maandag weer mooier weer...ik gun het iedereen die vakantie krijgt..of nog heeft, maar ik had ook zo graag een zonnetje MEER gehad. Maandag weer aan de arbeid...het zij zo.... |
Stuur maandag wel wat zon naar je toe als ik uitgeslapen ben, mijn bed ligt zoooo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 11:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Stuur maandag wel wat zon naar je toe als ik uitgeslapen ben, mijn bed ligt zoooo lekker |
Zon nodig? Nou... hier is de zon al aanwezig hoor.
http://www.zeelandnet.nl/weer/webcam_boulevard_vlissingen.html
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 31 juli 2011, 11:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 12:21
|
|
|
wist wel dat de zon daar weer érgens was , kijk wel via je link naar de zon oke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:00
|
|
|
Tuurlijk het zal Zeeland weer eens niet zijn Hij probeert hier wel zijn best te doen erdoor te komen, maar Visser is nog te hebberig denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:34
|
|
|
Zon....wat is dat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:37
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Zon....wat is dat..... |
Ik zag voor tv dat de zon die gele bal is die boven in de lucht hangt. Maar ik kan die bal niet zien. Er zit een grijze laag omheen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:38
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Zon....wat is dat..... |
Het blijkt zo'n geelrond ding aan de hemel te zijn die maakt dat de lucht lekker warm is Maar heb het al een tijd niet gezien dus weet het ook niet zeker hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 16:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tuurlijk het zal Zeeland weer eens niet zijn Hij probeert hier wel zijn best te doen erdoor te komen, maar Visser is nog te hebberig denk |
hier hebben we al wat van de zon van Visser gekregen, dus weet ff weer hoe de zon eruit ziet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 17:07
|
|
|
YELNIN491 schreef: | hier hebben we al wat van de zon van Visser gekregen, dus weet ff weer hoe de zon eruit ziet. |
sow zjaloerz...heh... ....heeft Visser lievelingetjes....dus!!! Vind k niet kunnen ...Visser!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 17:25
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | sow zjaloerz...heh... ....heeft Visser lievelingetjes....dus!!! Vind k niet kunnen ...Visser!! |
morgen krijg jij wat hoor, maar vandaag hadden we het hier ff nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 18:20
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | sow zjaloerz...heh... ....heeft Visser lievelingetjes....dus!!! Vind k niet kunnen ...Visser!! |
tsssssssss......ik zal nooit meer wat op het forum zetten Het is ook noooooit goed. Dacht ik met die link wat zonnestralen te delen.....weer niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 10:05
|
|
|
Het zonnetje schijnt al heerlijk Eindelijk weer eens een daggie lekker buiten doorbrengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 10:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zonnetje schijnt al heerlijk Eindelijk weer eens een daggie lekker buiten doorbrengen |
Zeker weten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 10:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zeker weten? |
JA ikke weet het zeeeeeeeeeeeeer zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 11:03
|
|
|
mijn woonplaats ligt in zonnige zuiden ik zat vanmorgen ontbijten in de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 11:17
|
|
|
HAHA.....Visser ik leef met je mee..(ahum) Zeeland (nee niet mezelf) maar onze provincie wordt nog steeds als een vergeten plekje gezien he??? Ze denken achtergebleven gebied... Misschien komt er niet veel uit Zeeland.. Maar wat er vandaan komt is gewoon....GOED!!!
Inderdaad hier al de hele morgen mooi weer... Jammer dat nu net mijn vakantie voorbij is... Ik hoop nog even te genieten(na 5 uur)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 13:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | tsssssssss......ik zal nooit meer wat op het forum zetten Het is ook noooooit goed. Dacht ik met die link wat zonnestralen te delen.....weer niet goed. |
Ach Visser, het is altijd wat met de vrouwen van tegenwoordig. Ze hebben ook altijd zo van die aparte redenen om hun raar gedrag te verantwoorden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 13:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach Visser, het is altijd wat met de vrouwen van tegenwoordig. Ze hebben ook altijd zo van die aparte redenen om hun raar gedrag te verantwoorden... |
tsssssssss zeg was de zon daar ook al aanwezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 14:13
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tsssssssss zeg was de zon daar ook al aanwezig |
Het is veel te warm. Een beetje regen en een frisse wind zou zeker geen kwaad kunnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 15:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is veel te warm. Een beetje regen en een frisse wind zou zeker geen kwaad kunnen... |
komt er aan frank... boven jouw huis... voor goede ventilatie zal je dak wegwaaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 17:13
|
|
|
het was aangenaam vertoeven in de tuin helaas ontbreekt het mij aan een container voor 1000kg voor tuinafval.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 17:37
|
|
|
zoveel?????? hoe groot is je tuin eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 17:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is veel te warm. Een beetje regen en een frisse wind zou zeker geen kwaad kunnen... |
Dat is de gewoonte van de Zeeuwse mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | HAHA.....Visser ik leef met je mee..(ahum) Zeeland (nee niet mezelf) maar onze provincie wordt nog steeds als een vergeten plekje gezien he??? Ze denken achtergebleven gebied... Misschien komt er niet veel uit Zeeland.. Maar wat er vandaan komt is gewoon....GOED!!!
Inderdaad hier al de hele morgen mooi weer... Jammer dat nu net mijn vakantie voorbij is... Ik hoop nog even te genieten(na 5 uur) |
Precies ....GOED. Met jou kan ik praten Zeeland. Was afgelopen za. in Ede en toen zeiden ze ook : Het is wel lang in de auto zitten he visser. Ik dacht bij mn eigen, ja best wel, bijna net zo lang als zondags in de kerk. En dan denk ik maar weer...... Wat je van ver haalt, ............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:38
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is de gewoonte van de Zeeuwse mannen |
Je bent helemaal geen zeeuw , man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 1 augustus 2011, 18:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Precies ....GOED. Met jou kan ik praten Zeeland. Was afgelopen za. in Ede en toen zeiden ze ook : Het is wel lang in de auto zitten he visser. Ik dacht bij mn eigen, ja best wel, bijna net zo lang als zondags in de kerk.En dan denk ik maar weer...... Wat je van ver haalt, ............ |
twee diensten van een dag aan elkaar zeker
|
|
Naar boven |
|
|