Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 22:13
|
|
|
MARIO216 schreef: | Of bij de zeehonden bij W-tje. |
Die zeehonden vind ik zo erg nog niet maar W...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 12 april 2011, 05:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 23:25
|
|
|
Ik knap af op mensen die hun eigen fouten NIET in WILLEN zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 23:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik knap af op mensen die hun eigen fouten NIET in WILLEN zien. |
ben ik helemaal met jou eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:37
|
|
|
Ben ik ook helemaal mee eens. Op eerlijkheid is veel gebaseerd trouw zit er ook aan vast.als je iemand op een leugen betrapt, is het vertrouwen ook beschadig, en hoe ga je daar mee om, dat vind ik moeilijk, j realatie heeft een flink deuk gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik ook want ik heb het reisschema naar Ede al uit mijn hoofd geleerd. Plots ergens anders naartoe moeten rijden zou voor onaangename verrassingen kunnen zorgen. Ik zie me al mijn dekentje uitrollen in de tuin van Kwien in London. |
Je bent dan wel dicht bij Cully En weet jij veel, misschien word je zomaar op de tea gevraagd..........en dan komen er vast heel veel leuke dienstertjes langs.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 20:10
|
|
|
Ik vind vrouwen die erg wispelturig zijn niet leuk. Vrouwen die zich heel bewust zijn van de materiachale maatschappij én daar dan ook naar handelen zijn niet echt aangenaam.
Net zoals sommige vrouwen bepaalde mannelijke beharing niet mooi vinden, afstotelijk vinden, zo vind ik ook bepaalde vrouwelijke beharingen afstotelijk.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 13:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind vrouwen die erg wispelturig zijn niet leuk. Vrouwen die zich heel bewust zijn van de materiachale maatschappij én daar dan ook naar handelen zijn niet echt aangenaam.
Net zoals sommige vrouwen bepaalde mannelijke beharing niet mooi vinden, afstotelijk vinden, zo vind ik ook bepaalde vrouwelijke beharingen afstotelijk.
Frank |
En iedereen M/V rent nu naar de Trekpleister, Etos of welke drogisterij er maar in de buurt is, om Wilkinson Sword te kopen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 13:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En iedereen M/V rent nu naar de Trekpleister, Etos of welke drogisterij er maar in de buurt is, om Wilkinson Sword te kopen .... |
ze kunnen toch een dinges gebruiken, een vuurmaker... Ik bedoel een aansteker. Ik moest er over nadenken hoe dat alweer heette
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 22 april 2011, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ze kunnen toch een dinges gebruiken, een vuurmaker... Ik bedoel een aansteker. Ik moest er over nadenken hoe dat alweer heette |
ge denkt toch niet dat vrouwen ne briquet gebruiken om haar te laten verdwijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:11
|
|
|
XABIA794 schreef: | ge denkt toch niet dat vrouwen ne briquet gebruiken om haar te laten verdwijnen |
Nou ja, de vrouw die ik gisteren zag zie ik er anders toe in staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nou ja, de vrouw die ik gisteren zag zie ik er anders toe in staat |
wat kom jij toch allemaal tegen van rariteiten echte afknappers ... nou, als je eens met de benen langs de uitlaat van men motor schuurt ben je gelijk onthaard EN gevild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:16
|
|
|
nou, frank, dan ben je er NU dus uit hoe de belgische lady's zich ontharen....... nu de gentleman nog.......goed voorbeeld doet goed volgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, frank, dan ben je er NU dus uit hoe de belgische lady's zich ontharen....... nu de gentleman nog.......goed voorbeeld doet goed volgen... |
moet hij wel eerst achterop mee willen op een motor en dat ziet hij nu net niet zitten... maare hannah???? mannen die zich ontharen is dat bedoeld voor de nieuwe man? want daar knap ik dan weer zelf op af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:21
|
|
|
frank had het over heren met overmatige haargroei...... vraag het hem, xabia......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:15
|
|
|
vraag de wielrenners maar wat ze altijd scheren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank had het over heren met overmatige haargroei...... vraag het hem, xabia...... |
ahum...ik had het wel degelijk over behaarde vrouwen hoor Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Net zoals sommige vrouwen bepaalde mannelijke beharing niet mooi vinden
|
o ja, frank?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 22 april 2011, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:04
|
|
|
[quote=HANNAH810]o ja, frank?
oké, jij hebt gewonnen... Hoe komt dat eigenlijk dat ik hier op CM terecht gekomen ben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, frank, dan ben je er NU dus uit hoe de belgische lady's zich ontharen....... nu de gentleman nog.......goed voorbeeld doet goed volgen... |
Neen, ik begrijp nu hoe Belgische ladies mannen willen behandelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:07
|
|
|
XABIA794 schreef: | wat kom jij toch allemaal tegen van rariteiten echte afknappers ... nou, als je eens met de benen langs de uitlaat van men motor schuurt ben je gelijk onthaard EN gevild |
Rariteiten tegen komen is nu eenmaal mijn lot. Dat offer draag ik in waardigheid...maar het mag nu ook wel eens iets anders zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vraag de wielrenners maar wat ze altijd scheren.... |
...dat doen ze voor hun collega's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Rariteiten tegen komen is nu eenmaal mijn lot. Dat offer draag ik in waardigheid...maar het mag nu ook wel eens iets anders zijn... |
hmm; dus nu laat je de rariteiten jou tegen komen?
(sorry frank; ik ben in een plaagbui; en jij mag het even ontgelden..... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:33
|
|
|
XABIA794 schreef: | moet hij wel eerst achterop mee willen op een motor en dat ziet hij nu net niet zitten... maare hannah???? mannen die zich ontharen is dat bedoeld voor de nieuwe man? want daar knap ik dan weer zelf op af |
Het hoort bij de moderne man Xabia, van top tot teen alle haren weg....................Als je van een gladde kikker houdt is het waarschijnlijk heel erg lekker................Dus neem Frank maar mooi mee achterop de motor....
Dan zijn de rariteiten ook weer wat beter verdeeld......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 23:01
|
|
|
DINI968 schreef: | Het hoort bij de moderne man Xabia, van top tot teen alle haren weg....................Als je van een gladde kikker houdt is het waarschijnlijk heel erg lekker................Dus neem Frank maar mooi mee achterop de motor....
Dan zijn de rariteiten ook weer wat beter verdeeld...... |
Is ie al een dikkopje geweest dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 23:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is ie al een dikkopje geweest dan? |
neen, ik ben nooit ontwikkeld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 23:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, ik ben nooit ontwikkeld... |
nee, snap ik , dat deden ze alleen met filmrolletjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 09:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | nee, snap ik , dat deden ze alleen met filmrolletjes. |
In België zijn ze blij met de digitale camera, nu krijgen ze tenminste ook eens te zien wat ze hebben gefotografeerd.
In de tijd van het filmrolletje, gingen ze eerst de negatieven bekijken om te zien of de foto's wel waren gelukt .... Je stuurt toch geen filmrolletje op, om te laten ontwikkelen, als er een paar mislukte foto's bij waren. Das geld uitgeven voor Jan met de korte achternaam, en dan ook nog zeggen, "dien Ollanders bent wel eel zuunig"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 12:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, ik ben nooit ontwikkeld... |
het is inderdaad opmerkelijk als je een foto ziet van jou naast een koe dan valt onmiddelijk de inteligente blik op in de ogen van de koe................. nog even een plaagje nu het nog kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 12:39
|
|
|
DINI968 schreef: | het is inderdaad opmerkelijk als je een foto ziet van jou naast een koe dan valt onmiddelijk de inteligente blik op in de ogen van de koe................. nog even een plaagje nu het nog kan |
Nou ja Dini......wat doe je onaardig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 12:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou ja Dini......wat doe je onaardig...... |
Dit is een liefdesverklaring ..wat heel gebruikelijk is in België.
Dus ga alvast het bruidsboeket maken joepie
|
|
Naar boven |
|
|