ChristianMatch
 


Forum

masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 23:35
 
BASTIBRO042 schreef:
Te ver? Waarom dan?

Gelukkig zijn er mensen die transparant zijn(durven zijn).
Dat lijkt me juist helemaal geen kwaad kunnen.
Wie of wat zou dat tegen je willen/kunnen gebruiken?
Jonge kids zul je hier niet vinden en oudere kids weten dat verleden vaak al van hun ouders(als die transpatant zijn wel). De mijne ook.
Seksueel misbruik verandert de beleving van seksualiteit bij slachtoffers al heeft dat niet direct te maken met masturberen.
Nou, ik doe het wel hoor, zo af en toe hoor.
Ik ben nu ruim 4 jaar alleen en het lijkt me erg ongezond wanneer ik het niet zou doen.

"Seksueel misbruik verandert de beleving van seksualiteit bij slachtoffers al heeft dat niet direct te maken met masturberen."

Dat is nu precies wat ik bedoelde te zeggen Bastibro.
Tnx...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 18 mei 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:37
 
Ja en nee sus,
Mag ik het zo zeggen, je gaat er anders mee om, dat wilde ik eigenlijk mee zeggen en daar bevoel ik het mastruberen mee. En dat is mij beleving
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 06:39
 
BASTIBRO042 (46) Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 23:32

Kinderen zouden deze forum wel kunnen vinden door gebruik te maken van google ze kunnen iets in typen wat niks met deze forum te maken heeft maar toch hier terecht komen.
De meeste forums die je wel kan bezoeken maar waar je je niet bij kan aanmelden tenzij jezelf registreed zijn meestal niet alle topics, zoals deze wel, te zien mits dat het geval is.

Als ik het zou doen en er problemen mee zou hebben zou ik het in mijn eigen vertrouwde omgeving zulke dingen bespreken,niet hier.
Als ik het zou doen maar daar geen problemen mee zou hebben dan bespreek ik dat niet hier,dit zou kunnen aanzetten tot en zou voor deze
persoon of personen problemen kunnen op leveren.


Laatst aangepast door
RONNY104
op donderdag 19 mei 2011, 06:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 09:39
 
Hé Ronnie. Als ik jou goed begrijp probeer je (weer) te zeggen dat deze discussie hier niet gevoerd zou moeten worden omdat het een openbaar forum is. Kinderen kunnen inderdaad lezen wat hier op het forum wordt geschreven als ze "bij toeval" de term masturberen invoeren. Maar goed, als ze dat invoeren zullen er nog wel heel wat meer links naar sites boven water komen. In dat geval kun je je afvragen hoe erg het is dat ze ook op deze discussie terecht komen... Misschie is het wel een goed tegenwicht tegen die andere sites. Bovendien: er wordt niet voor niets altijd aangeraden om in de gaten te houden wat kids op internet aan het doen zijn en je kunt bepaalde sites die gevoelig liggen ook blokkeren he...

Anyway, niemand dwingt jou om deel te nemen aan deze discussie. Dus als jij vind dat je dit niet moet bespreken op het forum dan kun je er ook voor kiezen om hier gewoon geen bijdragen op te zetten. In die zin blijf ik me verbazen over het feit dat je dat wel steeds weer doet... maar goed ook dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Enne Basti: complimenten voor je openheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:55
 
Ik ben nog even terug gegaan naar mijn bericht misschien heb ik me vergist,maar nee,je vult nu voor mijn wat ik gezecht zou hebben.
Ik heb nergens gezecht of gesuggereerd dat deze discusie niet gevoerd mag worden,meschien ben ik scheel maar anders moet je maar even die zin van mijn onderstrepen dan weet ik waar je het over hebt.


Laatst aangepast door
RONNY104
op donderdag 19 mei 2011, 13:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:28
 
RONNY104 schreef:
Ik ben nog even terug gegaan naar mijn bericht misschien heb ik me vergist,maar nee,je vult nu voor mijn wat ik gezecht zou hebben.

Nah, ben eigenlijk meer aan het checken of ik jou goed begrepen heb, omdat het me niet helemaal duidelijk was wat je nu eigenlijk bedoelde. Als ik het dus verkeerd heb verwoord in jou ogen, hoop ik dat je me kunt uitleggen wat je nu eigenlijk wel probeerde te zeggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:32
 
lol...was net het bericht aan het editen.
nou wat ik bedoel is dat kinderen het wel kunnen vinden meer niet.
en het is mijn mening meer niet.


Laatst aangepast door
RONNY104
op donderdag 19 mei 2011, 14:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:31
 
Goed, gewoon een vraagje: wie gaat er eigenlijk naar de hoeren? Als we toch bereid zijn al onze intieme details te bespreken hier, is het logisch ook deze vraag erin te betrekken. Naast masturbatie wordt deze mogelijkheid ook benut, bij het gebrek aan een partner...
Als je zelfbevrediging vertaalt als soloseks, heeft het hier niks mee te maken. Maar als je zelfbevrediging omschrijft als seks waarbij het alleen maar gaat om jezelf te bevredigen, kan het er wel mee in passen.

Tweede vraagje: maken jullie wel eens gebruik van speeltjes? Er zijn leuke opblaaspoppen voor mannen, er zijn ook wel dingen voor vrouwen die alleen zijn.

O ja, er zijn ook mensen die een sekspartner hebben. Verder geen relatie, alleen maar seks....
Kortom er zijn vele mogelijkheden...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 19 mei 2011, 18:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:48
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, gewoon een vraagje: wie gaat er eigenlijk naar de hoeren? Als we toch bereid zijn al onze intieme details te bespreken hier, is het logisch ook deze vraag erin te betrekken. Naast masturbatie wordt deze mogelijkheid ook benut, bij het gebrek aan een partner...

PARDON??? Allereerst is de vraag binnen dit topic oorspronkelijk helemaal niet "wie masturbeert er" maar juist meer of je als vrijgezel christen moet kunnen masturberen. Volgens mij is dat overigens inmiddels wel uitvoerig besproken: er zijn mensen die menen dat het moet kunnen en er zijn mensen die menen dat het niet kan. Er zijn ook mensen die zich neutraal opstellen, die geven geen uitgesproken mening. Een ieder die zich geroepen heeft gevoeld om aan te geven of hij of zij het al dan niet doet, is opener dan de meesten van ons willen of kunnen zijn. Volgens mij is daar best een beetje lef voor nodig. Om dan vervolgens de conclusie te trekken dat we al onze intieme details hier bespreken en de vraag te stellen wie er wel eens naar de hoeren gaat, is me een brug te ver. En om heel eerlijk te zijn vind ik de vraag net zo min gepast als wanneer er op dit forum rechtstreeks wordt gevraagd aan iemand of hij wel eens masturbeert. Ik kan me herinneren dat jij dit ook een zeer ongepaste vraag vond, dus in die zin begrijp ik niet waarom je nu zelf deze vraag op het forum ventileert Chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:53
 
Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:58
 
LISA610 schreef:
PARDON??? Allereerst is de vraag binnen dit topic oorspronkelijk helemaal niet "wie masturbeert er" maar juist meer of je als vrijgezel christen moet kunnen masturberen. Volgens mij is dat overigens inmiddels wel uitvoerig besproken: er zijn mensen die menen dat het moet kunnen en er zijn mensen die menen dat het niet kan. Er zijn ook mensen die zich neutraal opstellen, die geven geen uitgesproken mening. Een ieder die zich geroepen heeft gevoeld om aan te geven of hij of zij het al dan niet doet, is opener dan de meesten van ons willen of kunnen zijn. Volgens mij is daar best een beetje lef voor nodig. Om dan vervolgens de conclusie te trekken dat we al onze intieme details hier bespreken en de vraag te stellen wie er wel eens naar de hoeren gaat, is me een brug te ver. En om heel eerlijk te zijn vind ik de vraag net zo min gepast als wanneer er op dit forum rechtstreeks wordt gevraagd aan iemand of hij wel eens masturbeert. Ik kan me herinneren dat jij dit ook een zeer ongepaste vraag vond, dus in die zin begrijp ik niet waarom je nu zelf deze vraag op het forum ventileert Chat.
Leg mij eens uit waarom dit nu in jouw ogen te ver gaat. Een vrouw die hier openlijk beschrijft dat en hoe ze masturbeert vind ik veel te ver gaan. En die voordurende zinspelingen naar persoonlijke verhalen vind ik grof en niet door de beugel kunnen. Maar daar reageer je niet op. Bovendien betitel jij hun bekentenissen als moedig, ik vind ze dom. En ik vind dat het totaal niet bijdraagt aan deze discussie. Het geeft me eerlijk gezegd een gevoel van misselijkheid.
Waarom dan deze vragen? Om aan te geven, dat het veel te ver gaat met deze bijdrages. Ik verwacht dan ook geen antwoord, ik hoef het niet te weten, maar ik hoop dat ze door mijn opmerkingen tenminste een beetje wijzer worden in hun uitingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:58
 
MAUREEN217 schreef:
Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha

Hoezo is een hoer een tweede optie Maureen? Volgens mij is de Bijbel heel duidelijk over hoererij, dus ik denk dat dit helemaal geen optie is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:07
 
ik denk dat ik christenmatch maar ga mailen of ze deze topic aub willen sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:09
 
lijkt me een heeeeeeel goed idee, voor het helemaal smakeloos word, bah
Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:15
 
als je het tever vind gaan,hoef je er niet verder o in tegaan anders voed je het alleen maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE849





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:21
 
LISA610 schreef:
Hoezo is een hoer een tweede optie Maureen? Volgens mij is de Bijbel heel duidelijk over hoererij, dus ik denk dat dit helemaal geen optie is.

Dan kom je dus toch weer op het punt, als het volgens jou in de bijbel genoemd staat als het mag niet dan mag het niet. Zo kun je nog uren hieraan besteden.

Misschien is het voor de één moedig om zijn/haar verhaal te doen, en de ander vind het niet kunnen. Toch denk ik zelf dat het wel een risico heeft.
Dat heet je kwetsbaar opstellen en dat heeft altijd risico s ook dat er behoorlijk misbruik van gemaakt kan worden (let op KAN) en je kan ook behoorlijk in de problemen komen doordat je naief, iets uit.

De meeste christenen of gelovigen plaatsen zichzelf toch in een hokje dat ze beschermd zijn, want God zorgt voor hun, wat kan een mens mij doen?
Een mens kan je maken en breken.

Bepaalde onderwerpen of vragen kun je niet met een simpel ja of nee beantwoorden als dat zo was zou het heel saai zijn op een forum met alleen ja's of nee's.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:26
 
CHATULIEM619 schreef:
Leg mij eens uit waarom dit nu in jouw ogen te ver gaat. Een vrouw die hier openlijk beschrijft dat en hoe ze masturbeert vind ik veel te ver gaan. En die voordurende zinspelingen naar persoonlijke verhalen vind ik grof en niet door de beugel kunnen. Maar daar reageer je niet op. Bovendien betitel jij hun bekentenissen als moedig, ik vind ze dom. En ik vind dat het totaal niet bijdraagt aan deze discussie. Het geeft me eerlijk gezegd een gevoel van misselijkheid.
Waarom dan deze vragen? Om aan te geven, dat het veel te ver gaat met deze bijdrages. Ik verwacht dan ook geen antwoord, ik hoef het niet te weten, maar ik hoop dat ze door mijn opmerkingen tenminste een beetje wijzer worden in hun uitingen.

Nou Chat, ik vind inderdaad dat het van lef getuigt als mensen zo open durven te zijn. Als jij dat dom vind, mag dat natuurlijk ook, it's a free country. Dat van die vrouw heb ik blijkbaar gemist, kan het ook niet terug vinden. Ik vind het absoluut niet nodig dat er allemaal details naar boven komen in een discussie als deze en dat weet je best. Wat ik steeds heb gedaan is uitsluitend een discussie voeren over hetgeen je wel of niet kunt lezen in de Bijbel aangaande dit onderwerp. Maar blijkbaar is het niet mogelijk om op een volwassen manier hierover te praten. Wat ik van jou echter niet begrijp is waarom jij je nu verlaagd tot een niveau waar jij je eerder afwijzend over hebt uitgesproken. Maar goed, wat mij betreft gaat dit topic nu op slot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:27
 
RONNY104 schreef:
als je het tever vind gaan,hoef je er niet verder o in tegaan anders voed je het alleen maar.

Te laat gezien, maar eigenlijk heb je gelijk. Ik laat het hier dan nu ook maar bij. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:02
 
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:16
 
MAUREEN217 schreef:
Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha

Nee Maureen, ik vind dat naar een hoer gaan geen optie is... de discussie was hier "Mag masturberen als vrijgezelle christen". Die discussie is juist interessant omdat er in de bijbel geen verhaal of opmerking te vinden is die dit verbiedt.

Naar de hoeren gaan is duidelijk (althans voor mij) dat dit niet onder Gods wil valt (lijkt mij althans). Dus is het m.i. geen 2e optie en ik vind het jammer dat je dit vergelijkt met waar we het over hebben in dit topic.
Ik vind persoonlijk dat je om je naaste moet geven, niet je naaste gebruiken en ook een hoer is een mens, meestal zit daar een heel verhaal achter...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 19 mei 2011, 20:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE849





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:35
 
MAUREEN217 schreef:
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.


Lieve maureen zoals ik het lees, en gezien de functie van chat, als dominee/Herder. Hij heeft een beschermende taak/functie dat zie je ook in zijn woorden terug, dat hij waarschuwd over de openheid van mensen en het gevaar wat erin (zou kunnen) liggen. Misschien is zijn woordkeus niet altijd even gallant, maar hebben wij daar allemaal wel eens geen last van? Ook jou woorden komen best raak aan, mijn vraag is kan het ook wat milder? (dat geldt voor een ieder!) Kom op een hoge dunk kan niet door een paar woorden de grond ingeboord worden want dan was de dunk ook niet zooo hoog, lijkt mij. Als ik respect voor iemand heb dan heb ik dat om wie hij is, en dat kan niet door een paar verkeerde woorden verdwenen zijn. Iedereen schaatst wel eens op een scheve schaats.

Een onderwerp als deze ligt gevoelig, Dat geldt voor een ieder, want een ieder heeft zijn/haar eigen mening en gevoelens omtrent dit punt.
De één reageerd omdat deze behoefte heeft een ander vind het onzinnig.
Wie ook reageerd en wie niet, laten we in ieder geval trachten op een site als deze om elkaar in zijn/haar waarde te laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:50
 
LISA610 schreef:
Nou Chat, ik vind inderdaad dat het van lef getuigt als mensen zo open durven te zijn. Als jij dat dom vind, mag dat natuurlijk ook, it's a free country. Dat van die vrouw heb ik blijkbaar gemist, kan het ook niet terug vinden. Ik vind het absoluut niet nodig dat er allemaal details naar boven komen in een discussie als deze en dat weet je best. Wat ik steeds heb gedaan is uitsluitend een discussie voeren over hetgeen je wel of niet kunt lezen in de Bijbel aangaande dit onderwerp. Maar blijkbaar is het niet mogelijk om op een volwassen manier hierover te praten. Wat ik van jou echter niet begrijp is waarom jij je nu verlaagd tot een niveau waar jij je eerder afwijzend over hebt uitgesproken. Maar goed, wat mij betreft gaat dit topic nu op slot.
Ik vind er een enorme tegenstrijdigheid in zitten wat je schrijft. Als mensen open zijn over dit onderwerp gaan ze toch automatisch details vertellen? Dus ze zijn heldhaftig en je staat niet te trappelen om te lezen wat ze schrijven. Dit forum is niet de juiste plek om allerlei persoonlijke verhalen te horen, en ik begrijp echt niet waarom je dit zo aanmoedigt. Dit is geen therapiegroep en het forum biedt niet de veiligheid die nodig is voor zulke verhalen.
In dit topic heb ik diverse keren mijn bezorgdheid geuit over deze verhalen. Helaas werd het met de laatste bijdragen alleen maar erger. Ook dat bewuste gevis van mensen naar persoonlijke verhalen heeft mij doen besluiten het maar een op een wat heftigere toon neer te zetten. Verlaag ik me tot hun niveau? Nee, ik geef met mijn opmerkingen aan hoe laag het niveau dreigt te worden als we nog doorgaan.
Tenslotte heb ik genoeg verhalen gehoord hoe sommigen deze uitlatingen gebruiken. Het zou me niet verbazen als deze bekentenissen tot gevolg zullen hebben dat er opeens vreemde mailtjes komen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 20 mei 2011, 00:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:24
 
MAUREEN217 schreef:
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.
Voor zulke bekentenissen heb je een beschermde omgeving nodig. En het is naief te veronderstellen dat het forum deze veiligheid biedt. En je mag wat mij betreft gegriefd zijn en mij van gevoelloosheid betichten, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat er mensen zijn, die staan te popelen om je mee te nemen in hun seksuele fantasieën...Je hebt zelf de deur ervoor opengezet, klaarblijkelijk waren mijn argumenten niet overtuigend genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 23:42
 
MAUREEN217 schreef:
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.


Jouw commentaar is anders ook niet mis Maureen.....als ik er even wat van mag zeggen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:17
 
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik voel mij aangevallen en vind dat ik dat mag zeggen. Iedereen zegt wat hij / zij wilt, dus waarom ik niet? Ik heb Chat mij excuses aangeboden, waarom moet hij dan doorgaan mij te vernederen? Dat isook niet eerlijk. Wat ik had vermeld, ja misschien niet slim, maar nu word ee gezegd dat ik de deuren opengezet heb? Kom nou toch, hoever gaat dit nog door? Hier mag iedereen schijnbaar je vernederen en je moet het maar slikken als zoete koek, dat vind ik niet eerlijk, vooral al omdat ik mijn excuses heb aangeboden en heb toegegeven dat het idd niet zo'n slimme was. En dan toch doorgaan, en constant messen in je rug voelen, en beticht worden dat je harde woorden gebruik, is dat eerlijk, is dat christelijk? Dit is voor de laatste Kee hier op hè forum, want ik vind hier mnsen die niet echt eerlijk zijn, d dingen maar half lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:24
 
MAUREEN217 schreef:
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik voel mij aangevallen en vind dat ik dat mag zeggen. Iedereen zegt wat hij / zij wilt, dus waarom ik niet? Ik heb Chat mij excuses aangeboden, waarom moet hij dan doorgaan mij te vernederen? Dat isook niet eerlijk. Wat ik had vermeld, ja misschien niet slim, maar nu word ee gezegd dat ik de deuren opengezet heb? Kom nou toch, hoever gaat dit nog door? Hier mag iedereen schijnbaar je vernederen en je moet het maar slikken als zoete koek, dat vind ik niet eerlijk, vooral al omdat ik mijn excuses heb aangeboden en heb toegegeven dat het idd niet zo'n slimme was. En dan toch doorgaan, en constant messen in je rug voelen, en beticht worden dat je harde woorden gebruik, is dat eerlijk, is dat christelijk? Dit is voor de laatste Kee hier op hè forum, want ik vind hier mnsen die niet echt eerlijk zijn, d dingen maar half lezen.


Het was maar een opmerking Maureen, geen aanval op jou??????
Laten we het er op houden dat jullie het gewoon niet eens zijn, dat is me wel duidelijk...... Engeltje smiley En dan kan je als mens wel eens doordraven toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:34
 
Maureen:

En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou?


Deze opmerking naar Chatuliem toe is tendentieus, bedoeld of niet. Ontoelaatbaar, en een kwalijke suggestie.


Thomas, vindt dit buiten iedere proportie.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 20 mei 2011, 10:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:41
 
MAUREEN217 schreef:
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik voel mij aangevallen en vind dat ik dat mag zeggen. Iedereen zegt wat hij / zij wilt, dus waarom ik niet? Ik heb Chat mij excuses aangeboden, waarom moet hij dan doorgaan mij te vernederen? Dat isook niet eerlijk. Wat ik had vermeld, ja misschien niet slim, maar nu word ee gezegd dat ik de deuren opengezet heb? Kom nou toch, hoever gaat dit nog door? Hier mag iedereen schijnbaar je vernederen en je moet het maar slikken als zoete koek, dat vind ik niet eerlijk, vooral al omdat ik mijn excuses heb aangeboden en heb toegegeven dat het idd niet zo'n slimme was. En dan toch doorgaan, en constant messen in je rug voelen, en beticht worden dat je harde woorden gebruik, is dat eerlijk, is dat christelijk? Dit is voor de laatste Kee hier op hè forum, want ik vind hier mnsen die niet echt eerlijk zijn, d dingen maar half lezen.
Maureen, je kunt alles naar je toe trekken, maar je bent niet de enige geweest. Ik heb zo in de gauwigheid vier persoonlijke bekentenissen gelezen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 09:33
 
Ik heb besloten hier niet verder op in te gaan, want deze discussie gaat een kant op die ik absoluut niet op wil. Wat mij betreft was het slot van de laatste bijdrage van Joke een prima afsluiter:

Een onderwerp als dit ligt gevoelig, Dat geldt voor een ieder, want een ieder heeft zijn/haar eigen mening en gevoelens omtrent dit punt.
De één reageert omdat deze behoefte heeft, een ander vind het onzinnig.
Wie ook reageert en wie niet, laten we in ieder geval trachten op een site als deze om elkaar in zijn/haar waarde te laten.


Ik wil het daar maar bij laten wat betreft dit onderwerp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 09:55
 
Dit topic gaat op slot. Daar wil ik bij vermelden dat bepaalde opmerkingen niet nodig waren.

Natuurlijk moet een ieder er bewust van zijn dat dit een openbaar forum is en er twee keer bij nadenken wat je wel en niet vertelt. Daar plaats ik wel een kanttekening bij: het was niet nodig leden er op deze respectloze manier op te wijzen, een ieder mag voor zichzelf beslissen wat hij/zij wel of niet wil delen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat deze leden hier een overwogen beslissing in gemaakt hebben. Overigens heb ik geen details gelezen, 'slechts' leden die openlijk voor bepaalde zaken uitkwamen.

De vraag 'wie er naar de hoeren gaat' was dan ook, al begrijp ik op welke manier de vraag bedoeld is, niet op zijn plek.
Daarnaast kunnen de opmerkingen waarin recht op de man gespeeld wordt, zeer zeker niet door de beugel.

Dit topic gaat op slot omdat iedereen zijn zegje heeft gedaan en er weinig aan toegevoegd kan worden. Gezien de zeer verschillende reacties is er bewezen dat dit topic zeker een bestaansrecht had.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 20 mei 2011, 10:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
Pagina 12 van 12