ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 31 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 08:13

MAJARO438 schreef:
hai allemaal, bedankt voor de felicitaties, errug lief! Mijn boer stond hier ingeschreven onder de naam Karel390, niet te verwarren met de karel die nog actief is. Sinds november aan het mailen en nu dus een paar keer elkaar ontmoet waarbij de pijl van cupido ons heeft geraakt begeleid door de hand van God! Ben echt stomverbaasd dat ik iemand heb gevonden die zo bijzonder, lief, leuk, humorostisch, grappig, stoer, gevoelig, eh ik draaf door....... Ben een beetje boel verliefd gVerlegen lachende smiley gr majaro oow en nee het is niet bio-boer, hij woont idd in de Flevopolder.

Majaro en Karel wat leuk te horen. Ik wens jullie heel veel geluk, humor, grappigheid, verliefdheid en een leuke tijd toe.

Veel liefs, Sweet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 08:27

MAJARO438 schreef:
hai allemaal, bedankt voor de felicitaties, errug lief! Mijn boer stond hier ingeschreven onder de naam Karel390, niet te verwarren met de karel die nog actief is. Sinds november aan het mailen en nu dus een paar keer elkaar ontmoet waarbij de pijl van cupido ons heeft geraakt begeleid door de hand van God! Ben echt stomverbaasd dat ik iemand heb gevonden die zo bijzonder, lief, leuk, humoristisch, grappig, stoer, gevoelig, eh ik draaf door....... Ben een beetje boel verliefd gVerlegen lachende smiley gr majaro oow en nee het is niet bio-boer, mijn boer woont idd in de Flevopolder.

majaro van harte gefeliciteerd jullie saampies
wens jullie veel geluk en zegen toe
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 09:35

MARIJAN072 schreef:
En.......heeft iemand nog gekeken? Knipoog smiley

Volgens mij waren er niet veel verrassingen. 'k Ben trouwens wel benieuwd of Femke en Gijsbert het gaan redden, vooral ook praktisch bekeken. 'k Denk dat Annemarie niet voor Harrie gaat, want ze hebben beiden een boerderij waar ze het liefst willen blijven. Zal 't dan toch Adriaan gaan worden? Hij heeft iets meer pit, wat misschien wel nodig is voor haar. 'k Praat even haar broer na. Lachende smiley En Richard, tja.............. Twijfelende smiley En Marcel, 'k vind 'm een griezel die alles tot in de details zit te analyseren. Word er een beetje moe van. En wat betreft Frank, ik vind het sneu voor de studente dat ze het waarschijnlijk - om de reden dat ze studeert (vind het wel mooi om te zien, dat ze haar studie niet - omwille van Frank - opgeeft. ze is wel standvastig.) - niet gaat worden.

Ik heb net even uitzending gemist gekeken en vond het wel een mooie aflevering.......Mooi om te zien dat Gijsbert, ondanks het eisenpakket dat hij van tevoren had, niet te ver weg, geen vrouw met een kind toch kiest voor Femke en dat hij -zoals hij dat zegt- kiest voor zijn gevoel.......mooi toch....En Femke voor hem uiteraard terwijl zij zich ook goed realiseert dat het niet altijd makkelijk zal zijn.......
Wel even een vrouwending: ik snap niet dat ze haar haar niet in een knotje doet als ze op de boerderij aan het werk is...... Verraste, verbaasde smiley

Ben ook benieuwd waar Annemarie en Frank voor kiezen....voor eht gevoel of het verstand?????
Ik hoop dat Annemarie Adriaan kiest, dan krijgt ze nog een beetje tegengas.......en Harrie zag ik -volgens mij- voor het eerst van zijn leven de supermarkt ingaan.....en dat anno 2011.....! Maar ja, als ze voor Harrie kiest kan ze wel zorgen he.....

Marcel, brrr, een griezel......je zal er maar naast wakker worden..... Verraste, verbaasde smiley

En Richard met zijn kleine probleem???? ben benieuwd hoe het daar afloopt, maar het lijkt er op dat hij het wel gezellig op de boerderij heeft......

Wordt vervolgd......en heerlijk om het zo even te evalueren...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:56

WILLEMIJN232 schreef:
Wordt vervolgd......en heerlijk om het zo even te evalueren...... Knipoog smiley

Morgen weer...... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 17:56

MARIJAN072 schreef:
Morgen weer...... Knipoog smiley Lachende smiley

Ik heb avonddienst.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:11

IMKE917 schreef:
Ik heb avonddienst.... Huilende smiley, smiley in tranen

Je zou het bijna bij het slechtste moment van de dag zetten Knipoog smiley En er is nog wel het keuze moment Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:28

WILLEMIJN232 schreef:
Je zou het bijna bij het slechtste moment van de dag zetten Knipoog smiley En er is nog wel het keuze moment Verraste, verbaasde smiley

Ja morgen maar doen he.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:28

WILLEMIJN232 schreef:

Gelukkig is er 'Uitzending gemist'!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:29

INEZ910 schreef:
Gelukkig is er 'Uitzending gemist'!! Clown smiley

HOERAAAA......lang leve uitzending gemist.... Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:32

[quote=IMKE917]Ja morgen maar doen he.... Twijfelende smiley[/quo
Wie zullen Frank en Annemarie iezen....wat denken jullie? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:39

[quote=WILLEMIJN232]

Frank gaat voor het geluk nu denk ik.. dus gaat hij niet voor Anita maar voor?? hoe heet ze..

En Annemarie: voor Adriaan als ze praktisch blijft denken, Harrie heeft zelf een bedrijf tenslotte..de vraag is mijns inziens vooral of Adriaan haar wel wil?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:40

[quote=WILLEMIJN232]

Bij Frank kan ik het niet goed inschatten, maar Annemarie gaat denk ik toch voor Harry........alhoewel........nu ik er weer denk aan zijn eigen boerderij Smiley die vol vragen zit .......hahaha........we wachten nog maar ff af Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 21:58

[quote=IMKE917]

Wat is het toch spannend he? Knipoog smiley ik vind Adriaan wel een lieverd dus ik hoop dat ze die kiest maar volgens mij vind ze in haar hart Harry leuker....maar ja, de praktische kanten he....
Is dat nu liefde anno 2011? Eerst kijken wat praktisch gezien belangrijk is?
Zo komt het wel een beetje over, ook bij Frank......
Gijsbert niet, die gaat voor de vrouw op zich........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 22:51

[quote=INEZ910]

Frank, die arme kerel gaat voor zijn blonde fee, wat een prachtig stel achter de geitenk......, wat een samenwerking....en dan die blikken en die glimlachjes. En ach de bittere tranen van de studente, wat een verdriet en een ontgoocheling maar bezint eer ge begint, die studie zou later of parttime ook kunnen of zoiets....tsja of ga ik nou achter de emoties aan?? Ben ik te romantisch en te weinig praktisch? Hij heeft het zo moeilijk, he....wie hield het droog of lagen er een paar dubbel.....ja biecht maar op...

Annemarie gaat voor de spierballen van Adriaan hoewel ze Harry wel heel gezellig vindt, als twee mannen zou mogen, zou ze het wel weten volgens mij, of is dat mijn dirty mind? En ja, Harry's bedrijf staat voor hem nummer 1; duidelijk....

Ik ben eruit dames.....of wordt het toch weer heel anders???? nog twee nachtjes....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:06

[quote=MIEKE364]

Maar, naar ik begreep, is Adriaan wel gelovig en daar heb ik bij Annemarie nog niet veel over gehoord......Ben benieuwd of dat nog een rol gaat spelen......... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:30

Ik blijf het een hele vreemde formule vinden........stel!!! dat een man op cm je mailt dat je op zijn lijstje met 10 voorkeuren staat en dat hij je volgende week laat weten of je op zijn shortlist van 3 vrouwen mag........dat je dan een week zijn huis en hem mag verzorgen en onderling moet strijden om zijn voorkeursvrouwtje te worden ....... jij gooit je natuurlijk voor zijn voeten,verklaard hem je liefde en zorgt dat door wat ellebogenwerk de concurrentie huilend vertrekt.......ondertussen wikt en weegt hij je voor- en nadelen.......kan ze nog een elftal baren?kan ze goed soppen en het huishouden plannen?(en stiekem vindt hij al die vrouwtjes om van te kwijlen)

Zou je trots zijn op je overwinning als je door zijn keuring zou komen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:36

LEANNE226 schreef:
Ik blijf het een hele vreemde formule vinden........stel!!! dat een man op cm je mailt dat je op zijn lijstje met 10 voorkeuren staat en dat hij je volgende week laat weten of je op zijn shortlist van 3 vrouwen mag........dat je dan een week zijn huis en hem mag verzorgen en onderling moet strijden om zijn voorkeursvrouwtje te worden ....... jij gooit je natuurlijk voor zijn voeten,verklaard hem je liefde en zorgt dat door wat ellebogenwerk de concurrentie huilend vertrekt.......ondertussen wikt en weegt hij je voor- en nadelen.......kan ze nog een elftal baren?kan ze goed soppen en het huishouden plannen?(en stiekem vindt hij al die vrouwtjes om van te kwijlen)

Zou je trots zijn op je overwinning als je door zijn keuring zou komen? Knipoog smiley

Het blijkt toch wel te werken...... Knipoog smiley Enne...je moet er niet te kritisch naar kijken Leanne, gewoon heerlijk op zondagavond een uurtje voor de buis en en het dan heerlijk evalueren met je vriendinnen......hoezo laagcomplex???????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 11:40

WILLEMIJN232 schreef:
Het blijkt toch wel te werken...... Knipoog smiley Enne...je moet er niet te kritisch naar kijken Leanne, gewoon heerlijk op zondagavond een uurtje voor de buis en en het dan heerlijk evalueren met je vriendinnen......hoezo laagcomplex???????? Verraste, verbaasde smiley

Ik lig vanavond klaar hoor Knipoog smiley
Het is eigenlijk wel lekker commentaar op een ander te hebben Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:18

Quote:
Maar, naar ik begreep, is Adriaan wel gelovig en daar heb ik bij Annemarie nog niet veel over gehoord......Ben benieuwd of dat nog een rol gaat spelen......... Verraste, verbaasde smiley

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ook toen het over samenwonen ging, waar Annemarie een groot voorstander van is, keek hij nogal bedenkelijk. Wordt 't niks tussen die twee, dan komt Adriaan misschien nog wel op CM! Knipoog smiley Dat zou wat zijn zeg, leest hij het BZV-topic.Verraste, verbaasde smiley (Ach, eigenlijk best positief over 'm) We wachten het af.....

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 februari 2011, 12:42
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:14

MARIJAN072 schreef:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ook toen het over samenwonen ging, waar Annemarie een groot voorstander van is, keek hij nogal bedenkelijk. Wordt 't niks tussen die twee, dan komt Adriaan misschien nog wel op CM! Knipoog smiley Dat zou wat zijn zeg, leest hij het BZV-topic.Verraste, verbaasde smiley (Ach, eigenlijk best positief over 'm) We wachten het af.....

Offfff..........Annemarie kan helemaal niet kiezen en kapt ze er mee.
Wie weet ...........Annemarie op CM Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:22

VISSER278 schreef:

Eh....ik dacht bij Adriaan, niet aan mezelf hoor. 'k Vind Annemarie wel een beetje jong voor jou. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ach.....wat is ook eigenlijk 10 jaar verschil in leeftijd. Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 februari 2011, 16:22
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:30

VISSER278 schreef:

Kijk jij ook Visser???? Verraste, verbaasde smiley Kunnen we het ook even doorpraten met jou.....Jij bekijkt het weer vanuit de mannenkant he? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:40

WILLEMIJN232 schreef:
Kijk jij ook Visser???? Verraste, verbaasde smiley Kunnen we het ook even doorpraten met jou.....Jij bekijkt het weer vanuit de mannenkant he? Knipoog smiley

Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Knipoog smiley Is logica... Lachende smiley 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Knipoog smiley Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:44

MARIJAN072 schreef:
Eh....ik dacht bij Adriaan, niet aan mezelf hoor. 'k Vind Annemarie wel een beetje jong voor jou. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ach.....wat is ook eigenlijk 10 jaar verschil in leeftijd. Twijfelende smiley

Weet ik veel hoe oud ze is?
Maar ik dacht als ze nou op Cm komt , kan ze heel het jaar het BZV-topic bijhouden met al haar belevenissen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:51

MARIJAN072 schreef:
Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Knipoog smiley Is logica... Lachende smiley 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Knipoog smiley Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je.

misschien.............als het niet té emotioneel wordt vanavond. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
WADRIAAN370

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:28

Ja die beste boer kwam wel binnen in onderbroek en sokken maar wat dacht je van de dames in ochtend jas in bed was het daar Verlegen lachende smiley zo koud ?of is dat een gewoonte daar ?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:01

WADRIAAN370 schreef:
Ja die beste boer kwam wel binnen in onderbroek en sokken maar wat dacht je van de dames in ochtend jas in bed was het daar Verlegen lachende smiley zo koud ?of is dat een gewoonte daar ?

Heb ik niet eens gezien Wadriaan, mijn blik ging naar die boer in zijn boxer en sokken....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:03

MARIJAN072 schreef:

Klopt, mannen zien het wat anders he? Visser, wat vind jij nu van boer Richard en zijn avonturen?????Belicht het eens van de mannenkant..... Smiley die vol vragen zit En vind jij Femke bij boer Gijsbert passen???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:19

WADRIAAN370 schreef:

Denk dat de dames voor discretie gingen, drie dames topjes.......kon Marcel vast niet aan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:33

MARIJAN072 schreef:

Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert!
Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr.
Helemaal bij boer FRANK, die huilt wat af en we zetten allemaal EEN MAN MAG NIET HUILEN POM POM op want O O O het is zo moeilijk he. Hij heeft al lang voor de blonde JUDITH gekozen en over vier jaar weet NIEMAND meer dat ANITA dan is afgestudeerd en dan eeeeeeh.
Boerin ANNEMARIE heeft geen mannenvlees maar stiekem wel en moet kiezen tussen een stevige man als ADRIAAN met andere principes of HARRY die zo goed is in de supermarkt dat ze er waarschijnlijk het gevoel van over houdt dat ze er een KOE om te verzorgen bij krijgt. Als ADRIAAN haar vraagt mag ik je kussen dan zegt ze heb je zelf geen kussen, het is toch wel erg!. Maar als er nog maar EEN MAN is kan ze haar gevoelen eindelijk tonen en dat komt de BERIN in haar los hoor.
En dan die glimmende oogjes van XENIA, nou nou die spreken BOEKDELEN. Sommigen zouden wakker worden naast MARCEL een nachtmerrie lijken, iedereen wel, maar XENIA lust er wel PAP van zou boer MARCEL zeggen. De andere, veel completere dame, heeft het NAKIJKEN. En Boer RICHARD krijgt de harde zakenvrouw ANNEMIEK die hij wilde, want ze kwam terug en ze koos met haar mooie bruine ogen eieren en duizend koeien voor haar geld!

Thomas, gelooft soms zichzelf niet Engeltje smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 13 februari 2011, 20:34
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 31 Volgende
Pagina 12 van 31