Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik wil even zeggen dat ik geen pc-problemen heb. Wat nu? |
Ik nog steeds wél. Tenminste...met m'n mail. Het probleem wat ik hier gepost heb op 14 juni 22.34uur is nog steeds niet opgelost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:26
|
|
|
Je gebruikt zeker windows 7 als browser?
Wie weet liggen jouw browser en je mailbox wel met elkaar overhoop.
Heb het volgende gevonden....
E-MAILDATABASE OVERZETTEN NAAR WINDOWS 7
Zoals bekend is Windows 7 niet uitgerust met een standaard e-mailprogramma. Stapt u over naar dit nieuwe besturingssysteem dan zult u dus gebruik moeten maken van een alternatief programma zoals Windows Live Mail of Outlook. Bij Windows Live Mail kan het archief eenvoudig worden geïmporteerd: open het e-mailprogramma, kies ALT-Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6 en selecteer de databaselocatie waar de e-mailberichten zijn opgeslagen. Bij Outlook werkt het helaas niet zo simpel want hoewel het programma wel een optie bevat om het archief van Outlook Express te importeren, werkt deze niet (het is namelijk niet mogelijk naar de opslaglocatie van het archief te verwijzen)... Dit probleem kan worden opgelost door het e-mailarchief van Outlook Express reeds op de Windows XP-computer in Outlook te importeren om vervolgens het zojuist aangemaakte Outlook-archief naar de Windows 7-computer over te zetten. Is dat niet meer mogelijk (bijvoorbeeld omdat de oude Windows XP-computer niet meer beschikbaar is), dan kan als tussenstap nog worden geprobeerd Windows Mail (het standaard e-mailprogramma van Windows Vista) onder Windows 7 aan de praat te krijgen. Is het OE-archief eenmaal in Windows Mail geïmporteerd (via Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6, selecteer de databaselocatie), dan kan het aangemaakte archief alsnog vrij eenvoudig in Outlook worden geïmporteerd (via Bestand, Importeren en exporteren, Internet-e-mail en -adressen importeren, Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x of Windows Mail.
(Ook wel eens de neiging de computer het raam uit te gooien? Schrijf dan nu in op de gratis SchoonePC Nieuwsbrief en download een GRATIS HANDLEIDING voor het optimaal afstellen van Windows...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je gebruikt zeker windows 7 als browser?
Zoals bekend is Windows 7 niet uitgerust met een standaard e-mailprogramma. Stapt u over naar dit nieuwe besturingssysteem dan zult u dus gebruik moeten maken van een alternatief programma zoals Windows Live Mail of Outlook. Bij Windows Live Mail kan het archief eenvoudig worden geïmporteerd: open het e-mailprogramma, kies ALT-Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6 en selecteer de databaselocatie waar de e-mailberichten zijn opgeslagen. Bij Outlook werkt het helaas niet zo simpel want hoewel het programma wel een optie bevat om het archief van Outlook Express te importeren, werkt deze niet (het is namelijk niet mogelijk naar de opslaglocatie van het archief te verwijzen)... Dit probleem kan worden opgelost door het e-mailarchief van Outlook Express reeds op de Windows XP-computer in Outlook te importeren om vervolgens het zojuist aangemaakte Outlook-archief naar de Windows 7-computer over te zetten. Is dat niet meer mogelijk (bijvoorbeeld omdat de oude Windows XP-computer niet meer beschikbaar is), dan kan als tussenstap nog worden geprobeerd Windows Mail (het standaard e-mailprogramma van Windows Vista) onder Windows 7 aan de praat te krijgen. Is het OE-archief eenmaal in Windows Mail geïmporteerd (via Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6, selecteer de databaselocatie), dan kan het aangemaakte archief alsnog vrij eenvoudig in Outlook worden geïmporteerd (via Bestand, Importeren en exporteren, Internet-e-mail en -adressen importeren, Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x of Windows Mail.
(Ook wel eens de neiging de computer het raam uit te gooien? Schrijf dan nu in op de gratis SchoonePC Nieuwsbrief en download een GRATIS HANDLEIDING voor het optimaal afstellen van Windows...) |
Sinds wanneer is windows 7 een browser Mariska?
Een webbrowser (ook wel (internet)browser of bladerprogramma genoemd) is een computerprogramma om webpagina's te kunnen bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome. Minder bekende, alternatieve browsers zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey. Het gebruik van een browser is in de volksmond synoniem aan surfen op het internet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:53
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sinds wanneer is windows 7 een browser Mariska?
Een webbrowser (ook wel (internet)browser of bladerprogramma genoemd) is een computerprogramma om webpagina's te kunnen bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome. Minder bekende, alternatieve browsers zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey. Het gebruik van een browser is in de volksmond synoniem aan surfen op het internet. |
een klein foutje mijnerzijds..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 23:46
|
|
|
router herkent lappie niet en omgekeerd lijken ze elkaar ook niet te herkennen...wat nu gedaan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 23:50
|
|
|
TINK100 schreef: | router herkent lappie niet en omgekeerd lijken ze elkaar ook niet te herkennen...wat nu gedaan??? |
Heb je lappie net gekocht, is dat nieuw? XP of Vista?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 23:51
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je lappie net gekocht, is dat nieuw? XP of Vista? |
XP of Vista .. ??
Windows 7 denk ik eerder aan bij een nw lappie ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:00
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | XP of Vista .. ??
Windows 7 denk ik eerder aan bij een nw lappie ... |
oude lappie met KPN router.... geen idee wat er op staat.... contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:03
|
|
|
TINK100 schreef: | oude lappie met KPN router.... geen idee wat er op staat.... contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt.... |
Hannah heeft daar haar "eigen mannetjes" wel voor Tink
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:12
|
|
|
TINK100 schreef: | oude lappie met KPN router.... geen idee wat er op staat.... contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt.... |
Hmm eventueel wel de WLAN toets aan staan Tink?
Welk merk en type laptop?
Besturingsversie is wat minder van belang.....
Sommige routers kun je de WLAN functie per knop uit zetten...
Hoop... dat je er wat mee kunt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:18
|
|
|
Balen voor Hannah Heeft ze wel op tijd betaald voor telefoon- en internetverbinding? Internetten via mobieltelefoon is veel simpeler.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:24
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Balen voor Hannah Heeft ze wel op tijd betaald voor telefoon- en internetverbinding? Internetten via mobieltelefoon is veel simpeler. |
Gelukkig dat er toch mannen zijn in deze ICT wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hannah heeft daar haar "eigen mannetjes" wel voor Tink |
hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!!
enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!!
enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........ |
Welkom terug Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Welkom terug Hannah |
Volgens mij heb je last van een zonnesteek ofzo Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Balen voor Hannah Heeft ze wel op tijd betaald voor telefoon- en internetverbinding? Internetten via mobieltelefoon is veel simpeler. |
Maar ook duurder, dude...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:37
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Volgens mij heb je last van een zonnesteek ofzo Herman |
LOL!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:39
|
|
|
TINK100 schreef: | router herkent lappie niet en omgekeerd lijken ze elkaar ook niet te herkennen...wat nu gedaan??? |
Tja, das natuurlijk wiedes. Als de herkenning omgekeerd ook uitblijft dan herkennen ze elkaar niet, duh... Logica...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!!
enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........ |
Precies, mannetjes die verstand van computers hebben! Christian Match, glas helder!
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:43
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | XP of Vista .. ??
Windows 7 denk ik eerder aan bij een nw lappie ... |
Windhoos Vista? Yuk! Geef mij dan nog maar eerder XP!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je gebruikt zeker windows 7 als browser?
(Ook wel eens de neiging de computer het raam uit te gooien? Schrijf dan nu in op de gratis SchoonePC Nieuwsbrief en download een GRATIS HANDLEIDING voor het optimaal afstellen van Windows...) |
Volgens mij kan dit simpeler. Men make een Hotmail account aan. Men installere Outlookconnector en stelle onze zojuist aangemaakte Hotmail account in in Outlook via Outlookconnector. Bovendien: wat je binnen je Hotmail acount doet word op de server van Hotmail gezet zodat je altijd met een gerust hart Outlook kan herinstalleren, etc... Je contacten, afspraken, enz. zijn dan altijd weer terug te halen. Works like a charm!
Have fun!
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:57
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je lappie net gekocht, is dat nieuw? XP of Vista? |
Nee gozer! XP heeft een baard van 10 jaar oud en Vista kwam ergens in 2006 uit. So, both are stone aged!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Chrome, Internet Explorer, Firefox, Morzella |
Morzella? Ik heb ff gekeken op Google maar jij mag mij de link geven dan, want ik heb niks gevonden. Wel mozarella, maar das Italiaanse kaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:07
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.
Voor jou dus Bladerprogramma.... |
Joh, wat knap van jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mariska, ik heb chrome en internet explorer........ |
Als ik je een serieus advies mag geven: Google Chrome. Die is betrouwbaarder en lekker snel. Firefox is ook een goeie optie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik hier veel nonsens gelezen. Als IE het probleem is, zou elke PC die IE gebruikt er last van hebben. En gezien de reacties lijkt het probleem daar niet te liggen. Chrome zou deze problemen niet hebben? Ook dat is niet waar. Het ligt gewoon aan de manier waarop de browser ingesteld is, of dat nu Fireworks is of IE of in mijn geval Opera. Heb alledrie browsers geprobeerd, en voor de verbinding met CM maakt niks uit welke je gebruikt. |
Ja, Opera is een mooie en luxe browser. Maar echt geschikt voor CM vind ik 'm niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:27
|
|
|
BEUN656 schreef: | Als ik je een serieus advies mag geven: Google Chrome. Die is betrouwbaarder en lekker snel. Firefox is ook een goeie optie. |
Gelijk...Google Chrome is goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:37
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sinds wanneer is windows 7 een browser Mariska?
Een webbrowser (ook wel (internet)browser of bladerprogramma genoemd) is een computerprogramma om webpagina's te kunnen bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome. Minder bekende, alternatieve browsers zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey. Het gebruik van een browser is in de volksmond synoniem aan surfen op het internet. |
Kijk, dat is nog eens echt goeie informatie! En ja, Safari is ook mooi, snel en betrouwbaar. Die alternatieve browsers overigens gebruiken vaak de engine van IE en die komt van Microshit. En wat Microshit maakt lekt. Om maar nog maar te zwijgen over de lags. Vandaar al die kneuzerige updates en patches enzo die onze vriend Willem Gaatjes bedenkt met Nabal Ballmer in z'n kielzog. Want Windhoos is alles behalve betrouwbaar enzo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gelijk...Google Chrome is goed... |
Precies, gewoon lekker Chrome gebruiken. Die jongens van Google weten het wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:43