ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 ... 231 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:57

PIETER649 schreef:
het maakt mij geen fluit uit waar het georganiseerd word.
zolang het afzetmateriaal maar bij mij gekocht word..

ieder jaar weer n leuke april-omzet.

en de giro en de tour de france komen de komende jaren ook weer in holland, dus lang leve de evenementen!! Lachende smiley

Aha , da's beter nieuws. Dan hoop ik dat ze wéér hier over de rijksweg komen. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:44

VISSER278 schreef:
Moet je blij mee zijn ja. Vorig jaar was Wemeldinge aan de beurt , hier een km. of 8 vandaan.
Sjonge, hoeveel dui-zen-den euri's dat heeft gekost. En dat voor dat ene uurtje dat ze geweest is.
En maar belasting betalen. En van degenen die er geweest zijn is er maar een klein percentage die ze daadwerkelijk gezien hebben. Huilende smiley, smiley in tranen

He Visser, niet zo mopperen hoor.....Het is toch het Koningshuis en een traditie....
Zo krijg je geen antwoorden op je mailtjes als daar de toon ook zo mopperig is Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:45

Net thuis gekomen uit het werk: krijg ik een telefoontje dat mijn portemonnee gevonden is.....

Een plaatsgenoot, heeft deze gevonden en is de hele dag druk geweest om de eigenaar te vinden.... Geschokte, onthutste smiley
't was een minder begaafde dame maar zo eerlijk als GOUD.
Geweldig zulke mensen!
Ben haar dan ook super DANKBAAR!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 23:02

WILLEMIJN232 schreef:
He Visser, niet zo mopperen hoor.....Het is toch het Koningshuis en een traditie....
Zo krijg je geen antwoorden op je mailtjes als daar de toon ook zo mopperig is Verraste, verbaasde smiley

'k zal het niet meer doen w-tje.
Fijne dag he , die koninginnedag. Heerlijke dag om te werken. Wordt tenminste voor 200% uitbetaald. Daar moesten we er veeeel meer van hebben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 23:11

VISSER278 schreef:
Fijne dag he , die koninginnedag. Heerlijke dag om te werken. Wordt tenminste voor 200% uitbetaald. Daar moesten we er veeeel meer van hebben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

optie: alleen werken in het weekend en op feestdagen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 23:25

VISSER278 schreef:

Oh ja Smiley die vol vragen zit Dan moet je niet in het onderwijs zitten. Ik werk al jaren op Koninginnedag, maar krijg er niet extra voor betaald. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 00:41

COOTJE711 schreef:
Net thuis gekomen uit het werk: krijg ik een telefoontje dat mijn portemonnee gevonden is.....

Een plaatsgenoot, heeft deze gevonden en is de hele dag druk geweest om de eigenaar te vinden.... Geschokte, onthutste smiley
't was een minder begaafde dame maar zo eerlijk als GOUD.
Geweldig zulke mensen!
Ben haar dan ook super DANKBAAR!

Geweldig dat er nog zulke eerlijke mensen zijn he??
Maar was er helemaal niets te ontdekken in je portemonnee waardoor ze je naam of adres hadden kunnen vinden???
Zelf heb ik er ook eens een gevonden, jaren geleden...
Bij terug bezorgen vertelde de eigenaresse dat het de derde keer al was in een jaar ..en bekende ze enorm slordig te zijn...
""Laat mijn man het maar niet weten"" zei ze...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:45

Eigenlijk gisteren al ...

Bijbelstudie (TAB http://issuu.com/vbgbethel/docs/tab_2011-2012/1 )

In de koffiepauze kom ik aan de praat met een jonge jongen, schat rond de 20 jaar, die heel enthousiast over zijn persoonlijk geloof begint te praten. Hij vertelde hoe hij tot geloof was gekomen en hoe hij nu in het leven staat, dat hij de Liefde van Jezus wil uitdragen, en dat dat zijn belangrijkste doel is in zijn leven ... WOW, rond de 20 jaar zijn, en dan zo omgaan met je geloof, ben best wel jaloers ... Verlegen lachende smiley

Nog een mooi moment ... mocht iemand een "aai over de bol" geven ... Lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 12 oktober 2011, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:13

CROSSROAD317 schreef:
Eigenlijk gisteren al ...

Bijbelstudie (TAB http://issuu.com/vbgbethel/docs/tab_2011-2012/1 )

In de koffiepauze kom ik aan de praat met een jonge jongen, schat rond de 20 jaar, die heel enthousiast over zijn persoonlijk geloof begint te praten. Hij vertelde hoe hij tot geloof was gekomen en hoe hij nu in het leven staat, dat hij de Liefde van Jezus wil uitdragen, en dat dat zijn belangrijkste doel is in zijn leven ... WOW, rond de 20 jaar zijn, en dan zo omgaan met je geloof, ben best wel jaloers ... Verlegen lachende smiley

Nog een mooi moment ... mocht iemand een "aai over de bol" geven ... Lachende smiley

..

Mooi Cross, die getuigenis van die jongen. Herken ik, dat je weleens jaloers op iemand kunt zijn. Volg jij die studie?
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:40

ZEELAND736 schreef:
Geweldig dat er nog zulke eerlijke mensen zijn he??
Maar was er helemaal niets te ontdekken in je portemonnee waardoor ze je naam of adres hadden kunnen vinden???
Zelf heb ik er ook eens een gevonden, jaren geleden...
Bij terug bezorgen vertelde de eigenaresse dat het de derde keer al was in een jaar ..en bekende ze enorm slordig te zijn...

Het adres in rijbewijs was oud en dat adres bestaat inmiddels niet meer.
Onze 'goede' politie wilde haar niet helpen Gefrustreerde smiley

Vervolgens is ze er achter gekomen via de apotheek Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:43

ZEELAND736 schreef:
Bij het terug bezorgen vertelde de eigenaresse dat het de derde keer al was in een jaar ..en bekende ze enorm slordig te zijn...

Da's gelukkig nog niet zo Clown smiley
Enne m'n man heb ik het ook niet verteld Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Vond hoe prachtig hoe ze alles vertelde...
10 maal benadrukt dat ze het absoluut niet aan een ander zou afgegeven hebben..... Vandaag ging ze het in de apotheek vertellen dat alles goed afgelopen is.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:34

COOTJE711 schreef:
Enne m'n man heb ik het ook niet verteld Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

10 maal benadrukt dat ze het absoluut niet aan een ander zou afgegeven hebben..... Vandaag ging ze het in de apotheek vertellen dat alles goed afgelopen is.... Clown smiley

Vind het wel enorm slordig van de Politie zeg die konden het toch natrekken en jou haar adres geven??
Dat ze jou adres niet mogen geven kan ik me nog wel wat van indenken, stel dat het iemand waas die zich onnozel voordeed ze geven jou het adres en dan komt ze met een paar man aan denken dat er wat te halen valt bij jou!
Moet je toch ook niet aan denken of wel!
Maar de politie had jou portemonee in moeten nemen nachecken en jou bellen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:58

ERIKA129 schreef:
Vind het wel enorm slordig van de Politie zeg die konden het toch natrekken en jou haar adres geven??
Dat ze jou adres niet mogen geven kan ik me nog wel wat van indenken, stel dat het iemand waas die zich onnozel voordeed ze geven jou het adres en dan komt ze met een paar man aan denken dat er wat te halen valt bij jou!
Maar de politie had jou portemonee in moeten nemen nachecken en jou bellen Gefrustreerde smiley

Blijkbaar doet de politie dat tegenwoordig. Zo werden wij pas gebeld dat pieter gestolen paspoort (je weet wel, iets met blond en je tas vergeten uit de auto te halenn bij de picknick in ede Verlegen lachende smiley) teruggevonden was, ook door de degene die hem gevonden had. En in je paspoort staat geen telefoonnummer, dus de enige manier dat hij het nummer had gekregen is inderdaad de politie.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 12 oktober 2011, 15:59
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:08

COOTJE711 schreef:

Geweldig toch???
Maakt dat je eigen gevoel minder scherp en dom is he???
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 18:02

MARYAN401 schreef:
Mooi Cross, die getuigenis van die jongen. Herken ik, dat je weleens jaloers op iemand kunt zijn. Volg jij die studie?

Ja ... Lachende smiley

Ja ... Lachende smiley

Ja ... Lachende smiley

(scheelt weer 3 mails ... grijns)

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 12 oktober 2011, 18:03
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 18:41

CROSSROAD317 schreef:
Ja ... Lachende smiley

Ja ... Lachende smiley

Ja ... Lachende smiley

..

Krent van een vent Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Oeps das geen mooi moment van de dag maar kon het ff niet laten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 22:41

Mooiste moment........die chocoladekleurige meneer van verdieping 6 waar ik onverwacht moest zijn........WOW! Verlegen lachende smiley En niet alleen mooi om naar te kijken maar ook nog aardig,spraakzaam en intelligent.......
Ik ga morgen weer de post halen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 22:54

CROSSROAD317 schreef:
Ja ... Lachende smiley

Ja ... Lachende smiley

Ja ... Lachende smiley

..

Hap ... Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

(moet ik toch eens afleren ... zucht) Twijfelende smiley Verlegen lachende smiley

Maar leuk, dat je die studie doet!
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 22:57

LEANNE226 schreef:
Mooiste moment........die chocoladekleurige meneer van verdieping 6 waar ik onverwacht moest zijn........WOW! Verlegen lachende smiley En niet alleen mooi om naar te kijken maar ook nog aardig,spraakzaam en intelligent.......
Ik ga morgen weer de post halen Knipoog smiley

Joh, ik voel me toch een jaloezie opborrelen. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 23:09

MARYAN401 schreef:
Joh, ik voel me toch een jaloezie opborrelen. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

"Leuker kunnen we het niet maken"
Klopt helemaal Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:55

ERIKA129 schreef:

Klopt, volgens haar was de enige reactie van de politie: het zijn officiële documenten dus kunnen we nix mee...
Ze mocht ze persoonlijk brengen maar dan had ze een taxi moeten regelen.
Zelfs haar naam en tel. nummer werd niet gevraagd om te noteren voor het geval dat de dader zich op het politiebureau meld... Gefrustreerde smiley

erica schreef:
dat er wat te halen valt bij jou!
Er valt bij mij nix te halen.... alleen giften kunnen gestort worden voor m'n hypotheek Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:30

naar huis gaan en een lage mist over de weilanden zien hangen en een veel belovende zon er boven...... How great Thou art....

Laatst aangepast door
TINK100
op donderdag 13 oktober 2011, 19:30
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:03

COOTJE711 schreef:
Klopt, volgens haar was de enige reactie van de politie: het zijn officiële documenten dus kunnen we nix mee...
Ze mocht ze persoonlijk brengen maar dan had ze een taxi moeten regelen.
Zelfs haar naam en tel. nummer werd niet gevraagd om te noteren voor het geval dat de dader zich op het politiebureau meld... Gefrustreerde smiley

Er valt bij mij nix te halen.... alleen giften kunnen gestort worden voor m'n hypotheek Knipoog smiley

Wel mijn naam goed schrijven he Huilende smiley, smiley in tranen Het is EriKa
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:06

ERIKA129 schreef:
Wel mijn naam goed schrijven he Huilende smiley, smiley in tranen Het is EriKa

sorry sorry Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley zal het nooit meer doen Erika Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:08

COOTJE711 schreef:
sorry sorry Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley zal het nooit meer doen Erika Engeltje smiley

Dank u dat bezorgt me weer een mooi moment van de dag Lachende smiley
Die alweer mooi was dankzij het mooie weer en weer voor het eerst sinds een week buiten geweest Lachende smiley
Het was gewoon heerlijk in de zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 16:47

'k Heb net verlengd en ben officieel CM-lid (zonder beperkingen), heb nu vakantie, ga een weekje naar zee en het zonnetje schijnt heerlijk! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:09

Vanmiddag een half uurtje eerder vrij van werk,thuiskomen en daar al een glas wijn aantreffen,lekker buiten met de kinderen opgedronken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 09:26

Mijn abo loopt bijna weer af maar ik wil graag nog 1 schitterend moment met jullie delen waarin (voor mijn gevoel) God duidelijk liet merken dat hij bij me was..........

Ik was al zo lang aan het solliciteren dat de moed me in de schoenen zonk,tot ik een vacature zag die helemaal bij me paste.Ik heb gesolliciteerd maar na de eerste 2 rondes bleek dat de studie die er bij hoort een stukje boven mijn niveau lag,de twijfel sloeg toe........gelukkig zagen die mensen mijn potentie en ik mocht door.Op een ochtend verwachtte ik het verlossende telefoontje,mocht ik beginnen?......10 minuten voor die tijd belde de transplantatie arts(mijn man was orgaandonor),hij vertelde dat het met de 5 getransplanteerde mensen goed ging en hij had een brief ontvangen van de man die de longen ontvangen had.......hij was 30 jaar ziek geweest,kon geen trap lopen en nu had hij een bergwandeling gemaakt........
Toen wist ik dat het goed was Lachende smiley

Ondertussen ben ik bijna aan het einde van de studie,nog 1 zenuwslopende toetsenronde,als ik het haal wordt mijn contract verlengd en mag ik het werk blijven doen dat ik helemaal geweldig vind Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:39

LEANNE226 schreef:
Mijn abo loopt bijna weer af maar ik wil graag nog 1 schitterend moment met jullie delen waarin (voor mijn gevoel) God duidelijk liet merken dat hij bij me was..........

Ik was al zo lang aan het solliciteren dat de moed me in de schoenen zonk,tot ik een vacature zag die helemaal bij me paste.Ik heb gesolliciteerd maar na de eerste 2 rondes bleek dat de studie die er bij hoort een stukje boven mijn niveau lag,de twijfel sloeg toe........gelukkig zagen die mensen mijn potentie en ik mocht door.Op een ochtend verwachtte ik het verlossende telefoontje,mocht ik beginnen?......10 minuten voor die tijd belde de transplantatie arts(mijn man was orgaandonor),hij vertelde dat het met de 5 getransplanteerde mensen goed ging en hij had een brief ontvangen van de man die de longen ontvangen had.......hij was 30 jaar ziek geweest,kon geen trap lopen en nu had hij een bergwandeling gemaakt........
Toen wist ik dat het goed was Lachende smiley

Ondertussen ben ik bijna aan het einde van de studie,nog 1 zenuwslopende toetsenronde,als ik het haal wordt mijn contract verlengd en mag ik het werk blijven doen dat ik helemaal geweldig vind Lachende smiley

Wat ontzettend mooi om allemaal te horen Leanne.
Bijzonder dat je man op deze manier toch een beetje voortleeft.
Zo zie je hoe mooi het is om orgaandonor te zijn en hoe belangrijk.
Helaas is bij mijn vader twee maal de transplantatie niet goed gegaan, maar er waren dus wel twee mensen die hun organen hadden afgestaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:44

Geweldig...wat mooi om dit te horen...(lezen)
Als dat geen mooi moment is...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 ... 231 Volgende
Pagina 107 van 231