Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 09:16
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee...moet ik toch eens beter opletten...niet alleen thuis, maar ook in de chat, heb ik gemerkt.
ik werd namelijk laatst 'uitgescholden' voor SCHAT...
alleen: door wie...
(of iemand zit me te jennen) |
heeft het je hart zo hart geraakt griff de tijd zal het je vertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:25
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | heeft het je hart zo hart geraakt griff de tijd zal het je vertellen |
I sit and wait...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:28
|
|
|
Sinds gisteren staat er bij mij achter het gebedstopic "geen reactie's geplaatst" en terwijl het topic zelf aangeeft van wel, kan ik de laatste reactie's niet lezen...
Is dit bij jullie ook het geval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:32
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sinds gisteren staat er bij mij achter het gebedstopic "geen reactie's geplaatst" en terwijl het topic zelf aangeeft van wel, kan ik de laatste reactie's niet lezen...
Is dit bij jullie ook het geval? |
Bij mij ook, maar je kan gewoon doorklikken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | I sit and wait... |
so you can just wait till you're weight is gone..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 12:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | so you can just wait till you're weight is gone.......... |
nou, in elk geval tot ik weer op de 80kg zit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 13:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sinds gisteren staat er bij mij achter het gebedstopic "geen reactie's geplaatst" en terwijl het topic zelf aangeeft van wel, kan ik de laatste reactie's niet lezen...
Is dit bij jullie ook het geval? |
zie pv mail tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 13:14
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | zie pv mail tess |
gezien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:54
|
|
|
storm : vandaag boom omgewaaid hier in de straat, belande op 4 auto's
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:57
|
|
|
Zing, hoe vond je het onweer vanavond?? Was weer gaaf he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 23:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zing, hoe vond je het onweer vanavond?? Was weer gaaf he |
Onweer? Onweer?? Waar?!?! t was een paar minuutjes donker geloof ik, maar verder stelde t niet veel voor. Heb je alles weer voor jezelf gehouden?!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 23:50
|
|
|
tjongejonge... ik hoor de hond van de buren weer blaffen... als dat maar niet weer de hele nacht zo doorgaat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 23:54
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | tjongejonge... ik hoor de hond van de buren weer blaffen... als dat maar niet weer de hele nacht zo doorgaat... |
Gewoon gaan slapen dan hoor je die hond ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 00:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gewoon gaan slapen dan hoor je die hond ook niet. |
Nou! Wat een oplossing!
Daar heeft ze vast zelf nog niet aan gedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 09:37
|
|
|
Goeiemorgen zonnetjes!!!
De zon straalt,de wind zucht door de bomen,mijn vakantie duurt nog weeeeeeken en de koffie is weer overheerlijk,life is beautyful
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 09:48
|
|
|
Eindelijk afkoeling in huis. Raam open en de deur open. Een frisse wind waait door het huis.
En ik heb zin in koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 09:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Eindelijk afkoeling in huis. Raam open en de deur open. Een frisse wind waait door het huis.
En ik heb zin in koffie. |
Ik heb gisteren geshopt en een terrasje gepakt in jouw durrepie Maris,was jaren geleden dat ik er was,is in positieve zin veranderd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 10:31
|
|
|
Heerlijk hè, die frisse lucht in je huis! Wel een groot nadeel.....krijg ineens de energie om wat te gaan doen in huis, opruimen, wassen, strijken Ga maar even in een hoekje zitten en wacht tot dit overgaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 11:20
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heerlijk hè, die frisse lucht in je huis! Wel een groot nadeel.....krijg ineens de energie om wat te gaan doen in huis, opruimen, wassen, strijken Ga maar even in een hoekje zitten en wacht tot dit overgaat! |
Ik hoop dat het niet besmettelijk is....... ga snel in quarantaine Carin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 11:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik hoop dat het niet besmettelijk is....... ga snel in quarantaine Carin! |
Zucht, het is al te laat voor mij, heb het halve huis inmiddels gedaan en de wasmachine draait op volle toeren! Hellup......nu wil ik ook nog gaan strijken , waar is mn stoel gebleven, dit wordt te eng ! Niet meer gezond dit, waar zijn de zomerse temperaturen gebleven? ik wil ze terug!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 12:11
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zucht, het is al te laat voor mij, heb het halve huis inmiddels gedaan en de wasmachine draait op volle toeren! Hellup......nu wil ik ook nog gaan strijken , waar is mn stoel gebleven, dit wordt te eng ! Niet meer gezond dit, waar zijn de zomerse temperaturen gebleven? ik wil ze terug! |
Je mag best wat van mijn energie lenen hoor...die heb k namelijk niet!
Vandaag is niet een goeie dag geloof k...ik ga zo nog ff lekker van de gelegenheid gebruik maken dat zoonlief bij papa is... nog ff lekker een paar uurtjes bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 14:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Je mag best wat van mijn energie lenen hoor...die heb k namelijk niet!
Vandaag is niet een goeie dag geloof k...ik ga zo nog ff lekker van de gelegenheid gebruik maken dat zoonlief bij papa is... nog ff lekker een paar uurtjes bij |
Heerlijk hè Tess, heb ik ook gedaan hoor! Je hebt tijdens de warme zwoele nachten zoveel slaaptekort opgebouwd dat je het nu kunt inhalen! Slaap lekker
ennuh.......mn energie is langzamerhand weer op het gewone niveau hoor, gelukkig maar! Best schrikken van dat werken,brrr, ik had toch vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:30
|
|
|
hoe doe je dat ook alweer: vakantie vieren?
ben al twee weken 'vrij' en heb me alleen nog maar te pletter gewerkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:35
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hoe doe je dat ook alweer: vakantie vieren?
ben al twee weken 'vrij' en heb me alleen nog maar te pletter gewerkt |
Mot je maar minder bakken schat!
(ik hoop dat je nog tijd overhoudt om te gaan genieten Jolan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:37
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hoe doe je dat ook alweer: vakantie vieren?
ben al twee weken 'vrij' en heb me alleen nog maar te pletter gewerkt |
Men neme de wekker en gooit deze in het verste hoekje van de kelderkast.( heeft men geen kelder dan is een diepe linnenkast ook een goede keuze). Nadat men heeft geslapen tot je uit jezelf wakker wordt zet men eerst een goede bak koffie. Men kijke om zich heen, ziet de rommel en besluit ergens anders te gaan koffiedrinken,het liefste rond een uur of 11 zodat de lunch bijna al geregeld is. Daarna kome men thuis, ziet de rommel weer en besluit zich af te gaan zonderen met dat ene prachtige boek totdat de maag begint te rommelen en het tijd is voor een overheerlijke zak chips. Daarna vlijt men zich op de bank en sluit de ogen voor onbepaalde tijd toe. Voor het avondeten nodigt men zich uit bij andere vrienden en bij latere thuiskomst vlijt men zich, moe maar zeer voldaan, in bed. Let wel op dat men de volgorde van vrienden regelmatig afwisselt zodat hier geen vast patroon in ontstaat. Fijne vakantie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik hoop dat het niet besmettelijk is....... ga snel in quarantaine Carin! |
Leanne, ik maak me zorgen over je, je bent toch NIET aan de schoonmaak gegaan hè ! Kom gauw terug naar je pc en maak het jezelf gemakkelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:45
|
|
|
CARIN303 schreef: | Leanne, ik maak me zorgen over je, je bent toch NIET aan de schoonmaak gegaan hè ! Kom gauw terug naar je pc en maak het jezelf gemakkelijk! |
Vrees niet,ik ben niet thuis,als ik hier vertrek wordt er achter mn kont schoongemaakt Misschien heeft mn buuf wel net zo'n tik als jij en kom ik in een brandschoon huis thuis?(dream on)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vrees niet,ik ben niet thuis,als ik hier vertrek wordt er achter mn kont schoongemaakt Misschien heeft mn buuf wel net zo'n tik als jij en kom ik in een brandschoon huis thuis?(dream on) |
Oh, wat heerlijk,zucht, waar woon je? Kom ik aan de andere kant van je wonen, ik wil ook zo`n buurvrouw!! Maar gelukkig ben je niet thuis, hoef ik me geen zorgen over je te maken! Voor mij is het al te laat, mn hele huis is schoon, alleen de ramen moeten nog maar er komt gelukkig regen ( laat het zure regen zijn, weekt het vuil er makkelijker vanaf!). Dus ik hang nu heerlijk op de bank voor Oprah.....wat is vakantie toch fijn hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | Oh, wat heerlijk,zucht, waar woon je? Kom ik aan de andere kant van je wonen, ik wil ook zo`n buurvrouw!! Maar gelukkig ben je niet thuis, hoef ik me geen zorgen over je te maken! Voor mij is het al te laat, mn hele huis is schoon, alleen de ramen moeten nog maar er komt gelukkig regen ( laat het zure regen zijn, weekt het vuil er makkelijker vanaf!). Dus ik hang nu heerlijk op de bank voor Oprah.....wat is vakantie toch fijn hè! |
FF tussen neus en lippen door, voor de Oprah fans .......
Oprah Winfrey - Talk show host, actrice, uitgever, CEO Harpo Productions - Geboren: 1954 VS Jaar: € 190886000 Maand: € 15907167 Week: € 3817720 Dag: € 763544
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | FF tussen neus en lippen door, voor de Oprah fans .......
Oprah Winfrey - Talk show host, actrice, uitgever, CEO Harpo Productions - Geboren: 1954 VS Jaar: € 190886000 Maand: € 15907167 Week: € 3817720 Dag: € 763544 |
Kopietje van je bankrekening?Daten Cross?
|
|
Naar boven |
|
|