Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 14:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het hemelwater valt hier met kilo's ter aarde...donkere sombere wolken zo ver het oog reikt...het is gezellig binnen-blijf-weer...
Gelukkig bleef ik droog toen ik met de fiets naar de AH reed... |
Het meeste viel toch naast je...gelukkig maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:11
|
|
|
Het is zonnige koninginnedag Is de zon nu al in oranje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:07
|
|
|
Gisteren zonnige dag
en vandaag regen en koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:14
|
|
|
ja is nederland he 4 seizoenen in 1 week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Gisteren zonnige dag
en vandaag regen en koud |
Hoe kom je daar nou bij. Het is helemaal niet koud en het zonnetje schijnt. De was is al bijna droog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe kom je daar nou bij. Het is helemaal niet koud en het zonnetje schijnt. De was is al bijna droog. |
Ik kom net uit de zon...ik zie al bruin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kom net uit de zon...ik zie al bruin... |
Ik ga zo de korte broek maar eens uit de kast halen. Het zweet gutst van mn lijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ga zo de korte broek maar eens uit de kast halen. Het zweet gutst van mn lijf. |
Als het hier zo warm blijft rij ik wel effe naar het midden des lands om wat frisheid op te zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:55
|
|
|
Doe maar niet Frank het is hier toch al zo broeierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:02
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Doe maar niet Frank het is hier toch al zo broeierig |
Whahaha, ik zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:11
|
|
|
Het stortregent hier,waarom krijgt de koningin wel mooi weer en wij niet.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het stortregent hier,waarom krijgt de koningin wel mooi weer en wij niet......... |
Omdat jij geen koningin bent zeker...nouja, wel de koningin van CM maar dan moet je ook maar een feest geven en dan zal het wel mooi weer zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Doe maar niet Frank het is hier toch al zo broeierig |
...misschien heeft dat iets met de leeftijd te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Whahaha, ik zeg |
...als je niets zegt kan je beter ook je vingers laten zwijgen en niet tikken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 16:38
|
|
|
yeah, het is tijd na deze dag van arbeid naar huis te gaan en het .... regent niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als je niets zegt kan je beter ook je vingers laten zwijgen en niet tikken... |
Heb mij vanmiddag keurig gedragen, heb genoten van het heerlijke weer buiten
Jaja, OOK in Utrecht was het lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...misschien heeft dat iets met de leeftijd te maken? |
ja dat komt er ook nog bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 10:21
|
|
|
Beetje miezerregen maar hoorde net dat het 5 km. verderop waar we vanmiddag moeten zijn , stortregent. Afijn , aangezien het nog géén middag is..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:28
|
|
|
Wouw, een kwartier geleden een hoosbui op mn dak en nu, nu schijnt de zon weer.
Buienradar heeft er op het ogenblik ook niet veel weet van is mijn idee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:33
|
|
|
Hoe moet dat nu Visser???
Zelf zo leuk gezaaid...het is allemaal opgekomen, maar niets kan de tuin in... Ja kunnen wel, maar ik laat die lieve plantjes toch niet verzuipen???
Wat denk je van de zonnebloemen, die willen zon... Ook de tomatenplantjes... Het is droevig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hoe moet dat nu Visser???
Zelf zo leuk gezaaid...het is allemaal opgekomen, maar niets kan de tuin in... Ja kunnen wel, maar ik laat die lieve plantjes toch niet verzuipen???
Wat denk je van de zonnebloemen, die willen zon... Ook de tomatenplantjes... Het is droevig... |
Och heden , er heeft weer iemand advies nodig. Nou , komt ie dan.....zonnebloemen , lekker laten doen . Strooi de pitten in je tuin , de vogels zijn er dol op. Tomatenplanten , zet ze op zolder , verwarming 4 weken wat hoger zetten en je wordt verdacht van wietkwekerij. Komen ze ze vanzelf opruimen. Opgelost? Wat ik zou doen in jouw geval ......... Graaf , ol laat iemand een groot gat graven in je tuin en je hebt deze zomer mooi een zwembad bij je huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hoe moet dat nu Visser???
Wat denk je van de zonnebloemen, die willen zon... Ook de tomatenplantjes... Het is droevig... |
en het advies van Visser is nog droeverigerder dan droevugst! hij weet niets van de moestuin, zeeland; lekker laten kletsen die kerel!!! is jouw sla al opgekomen? mijn rucola begint al hoor en mijn maggi ook!!
(als ie nou nog maar wel zeeuwse bolussen meeneemt op 16 juni als ik zo op-em loop te katten!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 20:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en het advies van Visser is nog droeverigerder dan droevugst! hij weet niets van de moestuin, zeeland; lekker laten kletsen die kerel!!! is jouw sla al opgekomen? mijn rucola begint al hoor en mijn maggi ook!!
(als ie nou nog maar wel zeeuwse bolussen meeneemt op 16 juni als ik zo op-em loop te katten!!) |
Wordt er om advies gevraagd , geef ik advies...... weer niet goed.
En maggi zit in een flesje hoor, niet in de tuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:40
|
|
|
Hannah...IK...ben niet eigenwijs...(ik ben ook niet in Zeeland geboren...haha)
Want...Ineke weet WEL...wat een maggiplant is...zeker te weten!!! Het is echt Visser....geloof me....
En voor bolussen...op zaterdagmorgen...zijn de winkels heeeeeeeeel vroeg open...Das een gewoonte...zaterdagmorgen een bolus bij de koffie!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 10 mei 2012, 22:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hannah...IK...ben niet eigenwijs...(ik ben ook niet in Zeeland geboren...haha)
Want...Ineke weet WEL...wat een maggiplant is...zeker te weten!!! Het is echt Visser....geloof me.... |
je zit hem toch niet te flessen, hé zeeland??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:45
|
|
|
Nou ja zeg ....... dat spul groeit hier alleen tussen de stoeptegels . Nooit geweten dat ze daar maggi van maakten. Hier verdwijnt het altijd in de kliko.
Unox ? Ben je helderziende ofzo? ......................... lekker joh ....vooral mèt curry.
Bakker? Welke bakker? Maar ondertussen heeft het wel bijna heel de avond hard geregend
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 10 mei 2012, 22:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hannah...IK...ben niet eigenwijs...(ik ben ook niet in Zeeland geboren...haha)
Want...Ineke weet WEL...wat een maggiplant is...zeker te weten!!! Het is echt Visser....geloof me....
En voor bolussen...op zaterdagmorgen...zijn de winkels heeeeeeeeel vroeg open...Das een gewoonte...zaterdagmorgen een bolus bij de koffie!!! |
Een gewoonte????????? Het is maar goed dat Hannah niet in Zeeland woont . Ik denk dat het dan meer een verslaving zou zijn. Ik kan me nog van één keer herinneren hoeveel ze er op at. Wouwwwwwwwwwww. En dan ook nog vragen of er over zijn voor de volgende dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:55
|
|
|
EEN BOLUSBAKKER.......VISSER!!!!
Die en ze toch weh op Krunege???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 09:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een gewoonte????????? Het is maar goed dat Hannah niet in Zeeland woont . Ik denk dat het dan meer een verslaving zou zijn. Ik kan me nog van één keer herinneren hoeveel ze er op at. Wouwwwwwwwwwww. En dan ook nog vragen of er over zijn voor de volgende dag. |
Als (lees dit goed Visser)...als dit waar is wat jij verteld.... Nou...dan huil ik... Want weet je...als ik vertel dat ik ruzie met de weegschaal heb...komt Hannah altijd met van die yoghurtverhalen aan...en over slank zijn... Zou dat dan wel waar zijn??? Ineke die geen bolus hoeft te eten...omdat de weegschaal dan weer boos is...
|
|
Naar boven |
|
|