Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:22
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hahaha....heel nederland is Oranje...
http://www.buienradar.nl/
een heel klein rood stipje gaat over het land, maar het land erachter is en blijft oranje.....
zou het een voorteken zijn ???
enne Carin....het is zo weer voorbij hoor.... t komt goed !! |
Fijn dat heel Nederland oranje is maare.....gaat het rode stipje weg? Oh wacht....het wordt hier ineens licht, wie heeft de lamp aangedaan?
Eh...Oranje slaat zeker op het weer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | het WK gaat aan mij voorbij. mijn tv heeft kuren: het kleurenkanon is op z'n retour. en laat dat nou nèt het duurste onderdeel van de hele televisie zijn....
zèlfs een tv van Bang & Olufsen heeft een Achilleshiel. ik moet er wel bij vermelden dat-ie de afgelopen ruim 10 jaar probleemloos heeft gefunctioneerd. dus nu op zoek naar een 'tussenpaus', want een B&O moet er wel weer komen, alleen is Bruintje op het moment niet zo sterk dat-ie dat kan trekken... |
radio aan Grif? daar heb je geen kleurencanon voor nodig toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:27
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | radio aan Grif? daar heb je geen kleurencanon voor nodig toch? |
Of de stad in, hier staan overal tv schermen in het centrum. Ik hoef niet eens tv te kijken hoor het wel aan de lawine van gejoel op straat!
Tips genoeg Griffin om een nieuwe televisie uit te sparen, doe je voordeel ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:28
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | radio aan Grif? daar heb je geen kleurencanon voor nodig toch? |
jah, dat is een idee, maar dan moet ik wel even kijken of dat digitenne-geval op mijn radio aangesloten kan worden (KPN enigszins kennende zal dat wel weer niet kunnen). maar goed, ik heb nog even de tijd voordat ze achter de bal gaan rennen, geloof ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:28
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mario, HARDER blazen, hier begint het te onweren stuur maar naar Zinga toe, die vind het leuk en ik niet,grrrr |
Ik heb nog aan je gedacht Carin... ik zat gister nog tot heel laat buiten op een terrasje in Nijmegen... en onweren.. pfff... ik dacht aan Carin... t'is maar goed dat ze hier niet is ff later begon het te regenen... wij naar binnen... pfff... wat een knallen... bliksem en donder op gelijke tijd... Maar ik vond het niet erg hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:29
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | jah, dat is een idee, maar dan moet ik wel even kijken of dat digitenne-geval op mijn radio aangesloten kan worden (KPN enigszins kennende zal dat wel weer niet kunnen). maar goed, ik heb nog even de tijd voordat ze achter de bal gaan rennen, geloof ik... |
internet een idee ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik heb nog aan je gedacht Carin... ik zat gister nog tot heel laat buiten op een terrasje in Nijmegen... en onweren.. pfff... ik dacht aan Carin... t'is maar goed dat ze hier niet is ff later begon het te regenen... wij naar binnen... pfff... wat een knallen... bliksem en donder op gelijke tijd... Maar ik vond het niet erg hoor... |
Wat lief Suus, maar het is hier ook behoorlijk tekeer gegaan. En net weer,gelukkig maar kort, nu regent het,scheelt mij weer bloemetjes water geven !
Mario...bedankt hè!!Blazen kun je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | internet een idee ? |
het zal daar wel storm (...) lopen, denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | jah, dat is een idee, maar dan moet ik wel even kijken of dat digitenne-geval op mijn radio aangesloten kan worden (KPN enigszins kennende zal dat wel weer niet kunnen). maar goed, ik heb nog even de tijd voordat ze achter de bal gaan rennen, geloof ik... |
Heb je geen leuke buurvrouw die ook graag voetbal kijkt dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:34
|
|
|
valt er me bakken uit weer onweer trekt weg maar het regent behoorlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:38
|
|
|
in hoevelaken gaan de bomen over de weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:38
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Heb je geen leuke buurvrouw die ook graag voetbal kijkt dan? |
ehh, nee....zou ik bij de buuv gaan kijken als ik..ehm....eeh.....nou ja, you get the picture (ik niet, want mijn tv is ziek, weet je nog?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:40
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat lief Suus, maar het is hier ook behoorlijk tekeer gegaan. En net weer,gelukkig maar kort, nu regent het,scheelt mij weer bloemetjes water geven !
Mario...bedankt hè!!Blazen kun je |
hi, maar wij zaten eerst in het Kronenburgerpark (Nijmegen) en later op een terrasje... volgens mij kun je dan maar beter binnen zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ehh, nee....zou ik bij de buuv gaan kijken als ik..ehm....eeh.....nou ja, you get the picture (ik niet, want mijn tv is ziek, weet je nog?) |
I get the picture twice, ya know
Hoor overigens net wel dat zoonlief bij een vriendje voetbal wil kijken...das dat word een eenzame wedstrijd voor mij
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 11 juli 2010, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:42
|
|
|
1 van mn favo songs van MWS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:48
|
|
|
Incoming!!
Bukken, dames!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 11 juli 2010, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:52
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=nXfm_VKtjaA&feature=PlayList&p=BB7FE6248B4EB4C5&playnext_from=PL&playnext=1&index=33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 19:53
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | valt er me bakken uit weer onweer trekt weg maar het regent behoorlijk |
hier bloedje heet en benauwd maar geen onweer of regen te bekennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 09:24
|
|
|
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/zonnen][/url]
de temperatuur loopt al weer lekker op rustig aan doen dus vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:51
|
|
|
Het is hier zwaar bewolkt, het regent en de donder laat zich ook alweer horen...best wel lekker effe!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 12 juli 2010, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het is hier zwaar bewolkt, het regent en de donder laat zich ook alweer horen...best wel lekker effe!
|
De regen komt hier met bakken uit de lucht vallen, het is bloedje heet, en zo nu en dan rommelt het. Vannacht was het ook slecht weer.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:43
|
|
|
MARY052 schreef: | De regen komt hier met bakken uit de lucht vallen, het is bloedje heet, en zo nu en dan rommelt het. Vannacht was het ook slecht weer.
Mary |
Het is hier heeeeeeeeeeerlijk,heb lekker alleen door de regen en het onweer gewandeld........ben kleddernat maar dik tevreden terug gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 14:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is hier heeeeeeeeeeerlijk,heb lekker alleen door de regen en het onweer gewandeld........ben kleddernat maar dik tevreden terug gekomen |
Wat heerlijk Le, zo kan het ook geweldig zijn dit weer toch?
Het is wel heel erg geweest in de achterhoek...wat verschrikkelijk! Drama's bij het terrein van de zwarte cross
ik ben blij dat de zon hier weer schijnt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:00
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Wat heerlijk Le, zo kan het ook geweldig zijn dit weer toch?
Het is wel heel erg geweest in de achterhoek...wat verschrikkelijk! Drama's bij het terrein van de zwarte cross
ik ben blij dat de zon hier weer schijnt! |
Ben je daar geweest Marieke ? haha... 't voordeel van de regen is wel dat de temperatuur nu wat aangenamer is dan de hitte... vind het niet erg als het zo warm is, maar s'nachts mag het van mij wel afkoelen...
mijn excuses dat ik het niet besefte, heb blijkbaar ergens overheen gelezen
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 12 juli 2010, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:03
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ben je daar geweest Marieke ? haha... 't voordeel van de regen is wel dat de temperatuur nu wat aangenamer is dan de hitte... vind het niet erg als het zo warm is, maar s'nachts mag het van mij wel afkoelen... |
Nee suus, ik was er niet, maar het is overal op het nieuws...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:03
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | het zal daar wel storm (...) lopen, denk ik |
Ligt eraan waar denk ik... ik heb zelf via internet de voetbalwedstrijd gekeken... ging goed hoor... alleen de eindstand niet...
|
|
Naar boven |
|
|