Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Of heeeeeeeeeeeeel veel schrijven in een heeeeeeeeeel kort termijn, hoe lang heb je nog? |
Ehhhhhh tot morgen Maar ik merk het al je wilt van me af is daar ook een boek voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh tot morgen Maar ik merk het al je wilt van me af is daar ook een boek voor |
Kijk ook 's bij bol.com
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kijk ook 's bij bol.com |
Weet weer wie mijn vrienden zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 21:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik lees op het moment van Lynn Austin Eva's dochters erg mooi boek!! |
ja die 's mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 21:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh tot morgen Maar ik merk het al je wilt van me af is daar ook een boek voor |
het grote singleboek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 00:10
|
|
|
Derek Prince Leer bidden / sleutels tot gebedsverhoring
Ben de cursus gaan doen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 20:22
|
|
|
Hier en daar, geschreven door Henk Binnendijk. Een mooi thema!
'Je zult daar zijn wat God hier van je heeft kunnen maken'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 20:25
|
|
|
de bevrijder Neil. T. Anderson
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 20:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | het grote singleboek |
Dan heb je vast nog een half jaar tijd om een recensie te schrijven.
Thomas, is benieuwd want iedereen had een mening zonder het boek gelezen te hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 22:45
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dan heb je vast nog een half jaar tijd om een recensie te schrijven.
Thomas, is benieuwd want iedereen had een mening zonder het boek gelezen te hebben. |
ik wacht ook in spanning....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ik wacht ook in spanning.... |
Oke dan ben benieuwd Ik heb net een schitterend boek uit van Francine Rivers "moeders hoop"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 18:39
|
|
|
De nieuwe Anna Enquist, De Verdover.....een boek over ethiek en visies op het leven......Een aanrader!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke dan ben benieuwd Ik heb net een schitterend boek uit van Francine Rivers "moeders hoop" |
vond ik ook mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 14:14
|
|
|
Net het rijtje van Francine Rivers gelezen, nu begonnen aan "Tegen de stroom in" van Lynn Austin. Heeft iemand het boek al gelezen? Of andere boekentips??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 19 februari 2012, 14:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 16:34
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Net het rijtje van Francine Rivers gelezen, nu begonnen aan "Tegen de stroom in" van Lynn Austin. Heeft iemand het boek al gelezen? Of andere boekentips?? |
De boomgaard van Lynn Austin is erg mooi heb ik zelf tja en de boeken van Karen kingbury zijn het lezen zeer zeker waard net als idd Francine rivers!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 12:27
|
|
|
ik heb net het boek uit van Willem Ouweneel "geloof, zekerheid en groei" weer een geweldig boek voor je wandel met de Heer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 19:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | De boomgaard van Lynn Austin is erg mooi heb ik zelf tja en de boeken van Karen kingbury zijn het lezen zeer zeker waard net als idd Francine rivers! |
Ook 'Vuurdoop' van Jeanette Windle vind ik erg mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 13:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ook 'Vuurdoop' van Jeanette Windle vind ik erg mooi | Ja idd!. Het geeft m.i. ook wel een duidelijk beeld van de cultuurverschillen tussen het westen en de harde (drugs-)wereld van rijk en arm in Zuid-Amerika. Boeiend om te lezen, vond ik.
Eerlijk gezegd liggen Niemandsland en die boeken over Afghanistan hier nog te wachten om gelezen te worden
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 21 februari 2012, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja idd!. Het geeft m.i. ook wel een duidelijk beeld van de cultuurverschillen tussen het westen en de harde (drugs-)wereld van rijk en arm in Zuid-Amerika. Boeiend om te lezen, vond ik.
Eerlijk gezegd liggen Niemandsland en die boeken over Afghanistan hier nog te wachten om gelezen te worden |
Stuur ze ff door als je ze uit hebt???? Veel leesplezier!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 14:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Stuur ze ff door als je ze uit hebt???? Veel leesplezier!! |
Hahahahaha, dat zal nog ff duren, maar ik zal er aan denken Eerst verder met Lynn Austin haar Tegen de stroom in....
En jullie??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahaha, dat zal nog ff duren, maar ik zal er aan denken Eerst verder met Lynn Austin haar Tegen de stroom in....
En jullie?? |
Hebben sommige nog wel tijd om te lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hebben sommige nog wel tijd om te lezen... |
Ikke wel zat tijd Lees wekelijks wel een of meerdere boeken uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ikke wel zat tijd Lees wekelijks wel een of meerdere boeken uit |
...de libelle, Privé en Story zijn geen boeken hoor We hebben het hier over een ernstig onderwerp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...de libelle, Privé en Story zijn geen boeken hoor We hebben het hier over een ernstig onderwerp. |
JE mag dan een jaar ouder zijn geworden maar niet wijzer Ik lees die bladen niet alleen bij de tandarts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...de libelle, Privé en Story zijn geen boeken hoor We hebben het hier over een ernstig onderwerp. |
Maar Frank, wat ben jij aan het lezen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar Frank, wat ben jij aan het lezen???? |
Wel ik ben 'Trappistenleven' aan het lezen. Dat boekje werd door Godfried Bomans geschreven. Dat schreef hij naar aanleiding van het 50 jarig bestaan van de stichting van de abdij van Zundert. Zijn broer, ooit mijn medebroeder, was daar kloosterling.
Hij vertelt in dat boekje de gebeurtenissen die er plaats vonden in de abdij.
Omdat het een jubileum-editie was zijn er niet zoveel boekjes verschenen maar enkele maanden geleden vond ik het op een rommelmarkt in Rotterdam. Slechts 3 euro. Dat boekje heb ik in het verleden meermaals gelezen én het lag ook aan de basis van mijn kloosterleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 17:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel ik ben 'Trappistenleven' aan het lezen. Dat boekje werd door Godfried Bomans geschreven. Dat schreef hij naar aanleiding van het 50 jarig bestaan van de stichting van de abdij van Zundert. Zijn broer, ooit mijn medebroeder, was daar kloosterling.
Hij vertelt in dat boekje de gebeurtenissen die er plaats vonden in de abdij.
Omdat het een jubileum-editie was zijn er niet zoveel boekjes verschenen maar enkele maanden geleden vond ik het op een rommelmarkt in Rotterdam. Slechts 3 euro. Dat boekje heb ik in het verleden meermaals gelezen én het lag ook aan de basis van mijn kloosterleven. |
Even off topic maar waren daar vroeger ook geen tv uitzendingen over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 20:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Even off topic maar waren daar vroeger ook geen tv uitzendingen over? |
Er was ooit een uitzending in 1970. Ik was toen nog een klein en veel liever Frankje van 6 jaar jong. Die uitzending werd door de NRCV gemaakt en heette 'Bomans in triplio' denk ik. Want er was ook een boek naar aanleiding van die uitzending en dat boek heette, en dat weet ik zeker, 'Bomans in Triplio'. Godfried had toen gesprekken met zijn broer Arnold en zijn zus Wally, die beide kloosterling waren. In die uitzending zei toen broer Arnold, die kloosterling was, daar wil ik begraven worden. Onder die boom...en inderdaad, toen de Heer broer Arnold riep werd hij in 1997 onder die boom op die plek begraven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LENNEKE002
|
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:23
|
|
|
ben in twee boeken bezig, en beide zeer aan te raden! heb vertrouwen van Mitch Albom subtitel is: 'een ontroerend verhaal over de troost van het geloof' en dat is het inderdaad. boek 2 van de zomer gekocht en voor de tweede keer aant lezen: Day/Night/Dawn van Elie Wiesel. Indrukwekkend vooral
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 22:11
|
|
|
Bijzonder boek vond ik ook ' Zwerfkind ' van Ingeborg Jacobs. Is een waargebeurd verhaal van een Duits meisje van 7jr. die rondzwierf in Pruisen vanaf 1945. Een indrukwekkend verhaal.
|
|
Naar boven |
|
|