Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 01:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Frank, je bent gewoon mens |
Zou het kunnen zijn dat ik teveel-mens ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 22:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen |
Ik vind je toch aardig sterk want je weet nog steeds de knoppen te vinden . Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 07:54
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ik vind je toch aardig sterk want je weet nog steeds de knoppen te vinden . Sjalom Martin |
Inmiddels is Frank grijs geworden...hijs dus geen lid meer..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIEN579
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 14:25
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Inmiddels is Frank grijs geworden...hijs dus geen lid meer.. |
Laatst aangepast door
|
MARTIEN579
|
op zaterdag 27 november 2010, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 14:28
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | Ik ben of was maar gewoon een meelezer van dit forum maar ik vond de Belg best wel grappig en soms to the point op andere topics. Waarom hij er niet meer is weet ik niet en eigenlijk ben ik daar wel geinteresseerd in. De achterliggende gedachten die gekoppeld zijn aan een belissing zijn altijd leerrijk.
Ik merkte wel dat het (denk ik) dat het ergens fout liep. Maar waar dan?
|
Neem maar van mij aan dat het nergens fout gelopen is, en dit een weloverwogen beslissing is van Frank zelf...al word hij zeker gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 21:09
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Inmiddels is Frank grijs geworden...hijs dus geen lid meer.. |
Ja, en vroeger was ie blond.
Mannenkwaaltje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA934
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 14:41
|
|
|
Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm. Misschien tot een volgende keer.
Groetjes Rebecca
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:17
|
|
|
REBECCA934 schreef: | Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm. Misschien tot een volgende keer.
Groetjes Rebecca |
Jammer Rebecca, we zullen je missen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:26
|
|
|
Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid. |
Gezellig Marijan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:06
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid. |
Jaja, je kunt ons natuurlijk niet missen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:26
|
|
|
Goed zo!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:09
|
|
|
Dat vind ik wel jammer maar ik begreep dat hij ook de heen en weer zit hahaha. Sjalom.Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:11
|
|
|
REBECCA934 schreef: | Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm. Misschien tot een volgende keer.
Groetjes Rebecca |
Wel jammer maar mischien wel weer tot een volgende keer. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:13
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jaja, je kunt ons natuurlijk niet missen. |
Dat denk ik ook. Sjalom martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:50
|
|
|
Over 2 weken dan is het 15 december zoals ik al eerder heb aangekaart verleng ik mijn abbonnee niet. Zo wil ik meer tijd voor de Heere besteden en tijd maken voor mijn omgeving waar ik leef. Want ik geloof des te meer dat als God het wil is dat het op Zijn tijd diegene komt op mijn levensweg en zo niet dan alleen samen met mijn hemelse Vader dan ben ik ook niet alleen want Hij geeft mij kracht ten alle dagen die ik leef mag ik dankbaar en gelukkig zijn. Mijn ogen en ziel op Heere God gericht.
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 21:13
|
|
|
ANITA324 schreef: | Over 2 weken dan is het 15 december zoals ik al eerder heb aangekaart verleng ik mijn abbonnee niet. Zo wil ik meer tijd voor de Heere besteden en tijd maken voor mijn omgeving waar ik leef. Want ik geloof des te meer dat als God het wil is dat het op Zijn tijd diegene komt op mijn levensweg en zo niet dan alleen samen met mijn hemelse Vader dan ben ik ook niet alleen want Hij geeft mij kracht ten alle dagen die ik leef mag ik dankbaar en gelukkig zijn. Mijn ogen en ziel op Heere God gericht.
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita |
Het zal je goed gaan Anita !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 01:20
|
|
|
ANITA324 schreef: | Over 2 weken dan is het 15 december zoals ik al eerder heb aangekaart verleng ik mijn abbonnee niet. Zo wil ik meer tijd voor de Heere besteden en tijd maken voor mijn omgeving waar ik leef. Want ik geloof des te meer dat als God het wil is dat het op Zijn tijd diegene komt op mijn levensweg en zo niet dan alleen samen met mijn hemelse Vader dan ben ik ook niet alleen want Hij geeft mij kracht ten alle dagen die ik leef mag ik dankbaar en gelukkig zijn. Mijn ogen en ziel op Heere God gericht.
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita |
jammer...
je hebt veel lange berichten geplaatst, soms een beetje te lang... ik probeer een beetje te zoeken, wat heb je zoal geschreven? Ik ontdek het verhaal van... de dode gemeente, een pracht verhaal. Zie 8 februari 2009... als ik het wel heb.
ik probeer te zoeken, hoe lang ben je al lid. Ik raak in de war. een bericht van 3 december, dat helemaal achteraan staat... dat kan toch niet, dat is vandaag, dat is morgen, dat is... dat is... een jaar geleden?! Oh... een mijlpaal.
voor ik al je berichten heb doorgelezen, ben ik een jaar verder. dan kan ik niet meer reageren... jammer... dan zal ik in ieder geval in de spiegel blijven kijken, ik ben er nog !
P.S. dit berichtje kan je als lezer alleen begrijpen, als je jouw berichtje van 8 februari 2009 leest... en héééééél misschien, als jij ook in die spiegel kijkt, blijf je wel gewoon?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:08
|
|
|
Over een paar dagen verloopt mn abonnement en wil jullie daarom het beste toewensen.
groet Klaproos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 07:57
|
|
|
over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en ben het niet van plan te verlengen wens daarom ook ieder hier veel plezier geluk en sterkte toe
groeten erik 390
Laatst aangepast door
|
ERIK390
|
op zaterdag 4 december 2010, 07:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:42
|
|
|
ERIK390 schreef: | over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en ben het niet van plan te verlengen wens daarom ook ieder hier veel plezier geluk en sterkte toe
groeten erik 390 |
Jammer Erik. Ik wens jou ook het allerbeste, hoop dat je eens de ware zult vinden, en vond het fijn je te leren kennen! Alvast fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toegewenst! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:02
|
|
|
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita |
Een hartelijke groet van mij en GODs zegen. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:04
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Over een paar dagen verloopt mn abonnement en wil jullie daarom het beste toewensen.
groet Klaproos |
Jullie ook een gezegende tijd met elkaar verder. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:04
|
|
|
ERIK390 schreef: | over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en ben het niet van plan te verlengen wens daarom ook ieder hier veel plezier geluk en sterkte toe
groeten erik 390 |
En jij ook uiteraart. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:35
|
|
|
Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 12 december 2010, 13:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:48
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens! |
Alsof ik jou met rust ga laten...
Ik help je wel focussen; benk héél goed in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:03
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Tot ziens! |
Misschien tot ooit weer Tess! Ik zal je missen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 19:22
|
|
|
Doeg Tess!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 19:24
|
|
|
Tot ziens! |
Jammer Tess! Maar wel begrijpelijk! Het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|