Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 17:02
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm ik is weer terug dus vraaaaaag uw vragen en euhm dan sja ik antwoord he enne euhm ik was er albijna toen jij plaatste carien.... |
en? weer blikschade aan oewe oto?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 17:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | en? weer blikschade aan oewe oto? | niks nada nopes alleen een beetje ff verkeerd gereden bij Joure.... sorry does en henk..... enne ik had iemand in de auto die werd een beetje ziekjes maar alles goed gekomen en gegaan naar ik dacht zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 19:30
|
|
|
RELLOK036 schreef: | niks nada nopes alleen een beetje ff verkeerd gereden bij Joure.... sorry does en henk..... enne ik had iemand in de auto die werd een beetje ziekjes maar alles goed gekomen en gegaan naar ik dacht zo... |
Jahoor alles is goei gekomen En Doesje heeft het je ook vergeven hoor al werd ie een beetje Maar no hard feelings Tnx voor alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 19:37
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Jahoor alles is goei gekomen En Doesje heeft het je ook vergeven hoor al werd ie een beetje Maar no hard feelings Tnx voor alles | sja wie gaat er dan ook gamen? als ier niet echt tegen kan?... maar alles is goed gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 20:56
|
|
|
euhm verder nog vraagjes of dingen die belicht moeten worden hetzij met een zaklamp of bouwlamp? of wat dan ook? gewoon iets wat nadere(on)zinige toelichting nodig heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:34
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm verder nog vraagjes of dingen die belicht moeten worden hetzij met een zaklamp of bouwlamp? of wat dan ook? gewoon iets wat nadere(on)zinige toelichting nodig heeft? |
Iets wat jij wel weet denk ik , want het is jou vak tenslotte.
Als je scheuren in de muur heb, dat gekomen is door trillingen en verkeer, hoe kun je die nu zo mooi mogenlijk afwerken ofzo?
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:40
|
|
|
JILL658 schreef: | Iets wat jij wel weet denk ik , want het is jou vak tenslotte.
Als je scheuren in de muur heb, dat gekomen is door trillingen en verkeer, hoe kun je die nu zo mooi mogenlijk afwerken ofzo?
Jill |
Nieuwbouw elders plegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:42
|
|
|
HENK710 schreef: | Nieuwbouw elders plegen |
Nee ik blijf zitten waar ik zit en ik verroer me niet Maar ik wil wel een antwoord.............
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Nee ik blijf zitten waar ik zit en ik verroer me niet Maar ik wil wel een antwoord............. |
Het was maar een optie Nu is het toch aan de echte vakman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 17:56
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm verder nog vraagjes of dingen die belicht moeten worden hetzij met een zaklamp of bouwlamp? of wat dan ook? gewoon iets wat nadere(on)zinige toelichting nodig heeft? |
Waar ben je nu??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 17:57
|
|
|
HENK710 schreef: | Het was maar een optie Nu is het toch aan de echte vakman |
Opsporing verzocht!!!!!!
Wie weet waar Rellok is gebleven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 18:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Opsporing verzocht!!!!!!
Wie weet waar Rellok is gebleven? |
Ik denk in een huis met een dak er op in Limboland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 10:42
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik denk in een huis met een dak er op in Limboland |
Ff reageren ,want Rel zakt zover naar beneden ik ben bang dat Chrisje hem dan helemoal vergeet
Die man (Christian) heeft zoveel aan zn hoofd met al zn kindjes hier, je zal maar van die ondeugende kids hebben. En dan op die leeftijd!! (je kindertjes dan heh?) wees maar blij Chris dat het digitale kids zijn het zal je kind maar wezen jeh...jeh.. jeh.. jeh is toch een liedje van?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 2 maart 2010, 12:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 11:58
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ff reageren ,want Rel zakt zover naar beneden ik ben bang dat Chrisje hem dan helemoal vergeet
Die man (Christian) heeft zoveel aan zn hoofd met al zn kindjes hier, je zal maar van die ondeugende kids hebben. En dan op die leeftijd,wees maar blij Chris dat het digitale kids zijn het zal je kind maar wezen jeh...jeh.. jeh.. jeh is toch een liedje van? |
nou idd wel een hele grote kleuterklas he heb het af en toe echt met hem te doen en als je nog hulp nodig hebt chris........... sorry moet je niet bij mij zijn ben ik bang hoewel ik je best wil helpen hoor maar ja ik ben zelf 1 van de grootste kleuters ben ik bang dus denk niet dat je er veel aan zult hebben wat een zelfreflectie he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 12:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Iets wat jij wel weet denk ik , want het is jou vak tenslotte.
Jill |
mag ik even inspringen tijdens de afwezigheid van rel, jill? er is behangvlies verkrijgbaar bij de vakschilder niet te zuinig gebruiken, en daaroverheen kun je dan behangen.
je kunt ook afsmeren/plamuren, en dan behangen. risico is dan wel, dat je plamuur gaat brokkelen, wanneer de scheur breder wordt op termijn.
nadelen van een ouder huis, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 16:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mag ik even inspringen tijdens de afwezigheid van rel, jill? er is behangvlies verkrijgbaar bij de vakschilder niet te zuinig gebruiken, en daaroverheen kun je dan behangen.
je kunt ook afsmeren/plamuren, en dan behangen. risico is dan wel, dat je plamuur gaat brokkelen, wanneer de scheur breder wordt op termijn.
nadelen van een ouder huis, he? |
------------------------------------------------------------------------------------- hannah, jij wil ook een 100.000 poot zijn he. alles regelen,proberen recht te zetten,commentaar op geven enz. heb je christ al gevraagd om de ban van rel op te heffen?
en ik heb mijns inzien een beter idee voor jill
als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 18:37
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | ------------------------------------------------------------------------------------- hannah, jij wil ook een 100.000 poot zijn he. alles regelen,proberen recht te zetten,commentaar op geven enz. heb je christ al gevraagd om de ban van rel op te heffen?
als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken. |
(beweegbare delen in een gescheurde muur?)
nee roel; dat hoef ik ook niet te vragen aan chris, want chris is een volwassen man, die prima in staat is om zijn eigen beslissingen te nemen.... naar zijn eigen inzichten te handelen..... voor zijn eigen site...
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 2 maart 2010, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 18:42
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | ------------------------------------------------------------------------------------- hannah, jij wil ook een 100.000 poot zijn he. alles regelen,proberen recht te zetten,commentaar op geven enz. heb je christ al gevraagd om de ban van rel op te heffen?
als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken. |
ik zou gewoon de muur eruit breken heb je last geen last van scheuren meer maar ja wie ben ik he
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 2 maart 2010, 18:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 19:03
|
|
|
als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken.
hannah (beweegbare delen in een gescheurde muur?)
---------------------------------------------------------------------------------- ik had het over beweegbare delen, dus een muur die opscheurt is.
idd kunnen er beweegbare delen in een muur zitten. wat denk je van oud metselwerk gezien monumentele panden? en zolang het staat staat het er. het is een oplossing voor jill's vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 19:22
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken.
---------------------------------------------------------------------------------- ik had het over beweegbare delen, ik heb ook allemaal beweegbare delen in de muur. bij ons noemen ze dat een deur dus een muur die opscheurt is.
idd kunnen er beweegbare delen in een muur zitten. wat denk je van oud metselwerk gezien monumentele panden? en zolang het staat staat het er. het is een oplossing voor jill's vraag. |
en als het er niet meer staat heb je mijn oplossing zo dom was het dus niet uiteindelijk
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 2 maart 2010, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 00:46
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken.
---------------------------------------------------------------------------------- ik had het over beweegbare delen, dus een muur die opscheurt is.
idd kunnen er beweegbare delen in een muur zitten. wat denk je van oud metselwerk gezien monumentele panden? en zolang het staat staat het er. het is een oplossing voor jill's vraag. |
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op woensdag 3 maart 2010, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEKE155
|
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 08:40
|
|
|
Rel kom is trerug hier?Het is ongezellig zonder je XXXXXXXXXXXxxxxxxx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 09:09
|
|
|
Idd broertje we missen je wijze raad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 21:49
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Idd broertje we missen je wijze raad |
Komt tijd, komt raad! Gewoon geduld hebben... ...en de vragenlijst verzamelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:15
|
|
|
kan ook maar denk de verzakking is er niet mee opgelost tis een lap middel denk of verhuizen of achterhalen waarom het huis zakt en de gene aansprakelijk stellen. Verder die verzakking proberen te stoppen op kosten van de veroorzaker. en dan idd acrylaatkit. Oke siliconen is elastichser maar heetf als groot nadeel dat het niet overschilderbaar is. Maar fix en finch hmmm waarom niet gewoon glasvezelbehang? is ook ietr rek baar kan scheuren en gaten goed bedekken dat je er niks van ziet... dus er zijn meerdere oplossingen maar de beste is toch verhuizen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:22
|
|
|
RELLOK036 schreef: | kan ook maar denk de verzakking is er niet mee opgelost tis een lap middel denk of verhuizen of achterhalen waarom het huis zakt en de gene aansprakelijk stellen. Verder die verzakking proberen te stoppen op kosten van de veroorzaker. en dan idd acrylaatkit. Oke siliconen is elastichser maar heetf als groot nadeel dat het niet overschilderbaar is. Maar fix en finch hmmm waarom niet gewoon glasvezelbehang? is ook ietr rek baar kan scheuren en gaten goed bedekken dat je er niks van ziet... dus er zijn meerdere oplossingen maar de beste is toch verhuizen |
hij is er weer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 20:01
|
|
|
eeey, welkom terug rello ... op vakantie geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 20:04
|
|
|
heeeeeeee rell welkom terug ben blij dat je er weer bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 20:28
|
|
|
ja ik was op vakantie heb veel dvd's gekeken een ganse stapel was ook eens lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:31