Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:37
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | nou Robben heeft zijn gevaar laten zien. 3-1 voorspelling van je....bijna goed
het lijkt wel of je t volgt?
Hoe kijken vrouwen trouwens naar het voetbal...net zo fanatiek als mannen?? Ik vraag dit omdat in het algemeen mannen meer met voetbal hebben dan mannen, dus graag wat vrouwen reacties !! |
Met een half oog, maar das meer dan genoeg om het helemaal te kunnen volgen Echt fanatiek ben ik denk ik ook niet te noemen, al is het blijkbaar nog steeds niet tot me doorgedrongen dat die gasten me toch echt niet kunnen horen daar aan de andere kant van het schermpje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:14
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:18
|
|
|
HENK710 schreef: |
|
Vandaag had ik op m.n vrijwilligerswerk een gesprek met een vrouw over het voetballen. Vreselijk vond ze Christenen, die naar zoiets konden kijken, gevloek gescheld en winnen. Tsjaaaa dacht ik, zit iets in, maar we mogen toch ook genieten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:24
|
|
|
tja....wat vinden vrouwen van voetbal??? Deze vrouw vind er helemaal niets aan,volg het niet,hoor het vanzelf op het journaal. Wel leuk vind ik al die versierde straten en de mega gezellige sfeer op straat ( eh.....zolang Nederland wint natuurlijk ).
Van mij mag Nederland wel doorgaan trouwens want ik heb nog een aantal oranje artikelen in de winkel die ik graag verkocht zie worden !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 18:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Van mij mag Nederland wel doorgaan trouwens want ik heb nog een aantal oranje artikelen in de winkel die ik graag verkocht zie worden ! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 18:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Van mij mag Nederland wel doorgaan trouwens want ik heb nog een aantal oranje artikelen in de winkel die ik graag verkocht zie worden ! |
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op woensdag 30 juni 2010, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 18:55
|
|
|
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op woensdag 30 juni 2010, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:42
|
|
|
Dit ligt al in de kast klaar voor ons Adolfje
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op woensdag 30 juni 2010, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 21:42
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dit ligt al in de kast klaar voor ons Adolfje
|
Hebben die ook ein Damesmannschaft, die geven zeker ook nooit op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 21:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hebben die ook ein Damesmannschaft, die geven zeker ook nooit op |
de duitse voetbaldames zijn regerend wereldkampioen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 08:41
|
|
|
Vandaag is het de dag ik vind het heel spannend. NL heeft in jaren nog niet zoveel kans gemaakt het van Brasil te winnen. Laten we de halve finale van '98 over doen en nu eens een keer winnen. De kwaliteit van de spelers, de ervaring van de spelers en de mentaliteit van de spelers zullen de doorslag geven vanmiddag. Het is vandaag "der Tod oder die Gladiolen" zoals een ex bondscoach opmerkte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vandaag is het de dag ik vind het heel spannend. NL heeft in jaren nog niet zoveel kans gemaakt het van Brasil te winnen. Laten we de halve finale van '98 over doen en nu eens een keer winnen. De kwaliteit van de spelers, de ervaring van de spelers en de mentaliteit van de spelers zullen de doorslag geven vanmiddag. Het is vandaag "der Tod oder die Gladiolen" zoals een ex bondscoach opmerkte. |
Ik help het je hopen, maareh...ben bang dat we vanavond de gladiolen water mogen gaan geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:52
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Hoe kijken vrouwen trouwens naar het voetbal...net zo fanatiek als mannen?? Ik vraag dit omdat in het algemeen mannen meer met voetbal hebben dan mannen, dus graag wat vrouwen reacties !! |
Als het ergens om gaat, vind ik het zeker leuk om naar te kijken. Dus een achtste/kwart/halve of hele finale, vind ik spannend. Maar dan moeten ze wel winnen, want bij een (grote) achterstand is de lol er voor mij af. Ik ga er zeker niet helemaal in op en ben er van tevoren niet uren/dagen druk mee (vind ik ook niet gezond), dus kijk vast minder fanatiek dan bepaalde mannen. Een aantal wedstrijden heb ik ook niet kunnen zien vanwege werk, een familiedag en een erg mooi concert van Mark Knopfler/Dire Straits. Er zijn dus dingen die voorgaan, wat ik helemaal niet erg vind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:25
|
|
|
Wij hebben hier vandaag een feestje in de straat, en vanmiddag word er begonnen met gezamelijk voetbal kijken in de tot feestzaal verbouwde koeienstal van de buurman, op groot scherm natuurlijk. Best grappig aangezien we de enige nederlanders hier in de straat zijn.
Ik heb zelf niet zo heel veel met voetbal, ik kijk er zelden naar, enkel ek en wk vind ik wel leuk om te kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:28
|
|
|
Nederland verliest met 3-0
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nederland verliest met 3-0 |
Dat vind ik wel heel pessimistisch hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij hebben hier vandaag een feestje in de straat, en vanmiddag word er begonnen met gezamelijk voetbal kijken in de tot feestzaal verbouwde koeienstal van de buurman, op groot scherm natuurlijk. Best grappig aangezien we de enige nederlanders hier in de straat zijn.
Ik heb zelf niet zo heel veel met voetbal, ik kijk er zelden naar, enkel ek en wk vind ik wel leuk om te kijken. |
Wat leuk zeg!!!, om op deze manier gezamenlijk voetbal te kijken.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 2 juli 2010, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:48
|
|
|
nsbèr!
als we deze winnen, is de finale 99% zeker. gewoon ons eigen spel blijven spelen.
oooraaaaaaaanje BOOOOOVEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 10:53
|
|
|
DAVID923 schreef: | nsbèr!
als we deze winnen, is de finale 99% zeker. gewoon ons eigen spel blijven spelen.
oooraaaaaaaanje BOOOOOVEN! |
Laatst vroeg iemand in een privechat of ik een nsb-er was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:09
|
|
|
DAVID923 schreef: | nsbèr!
oooraaaaaaaanje BOOOOOVEN! |
Nou nou, toe maar! En dat allemaal om een potje voetbal
Vraag me af wat er zou gebeuren als we vanmiddag alle Oranjespelers met een andere etnische achtergrond naar de gaskamer zouden leiden in de rust, i.p.v. naar de kleedkamers!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 2 juli 2010, 13:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:15
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij hebben hier vandaag een feestje in de straat, en vanmiddag word er begonnen met gezamelijk voetbal kijken in de tot feestzaal verbouwde koeienstal van de buurman, op groot scherm natuurlijk. Best grappig aangezien we de enige nederlanders hier in de straat zijn.
Ik heb zelf niet zo heel veel met voetbal, ik kijk er zelden naar, enkel ek en wk vind ik wel leuk om te kijken. |
Leuk Annet..... en nou maar hopen dat Holland gaat winnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:17
|
|
|
Mariska ...je mag wel een BEETJE positiever zijn hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:36
|
|
|
volgens mijn glazen bolletje blijft het 0-0 tot de 90e minuut, daarna verlenging en daarin word het 1-1 uiteindelijk verliest nl met strafschoppen, tenzij frank de boer en clarence seedorf niet meedoen, dan is er n kansje..
zo, en nu eerst een biertje in mn glazen bolleke gieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | volgens mijn glazen bolletje blijft het 0-0 tot de 90e minuut, daarna verlenging en daarin word het 1-1 uiteindelijk verliest nl met strafschoppen, tenzij frank de boer en clarence seedorf niet meedoen, dan is er n kansje..
zo, en nu eerst een biertje in mn glazen bolleke gieten
|
Pieter... als Nederland wint ga je wel heel hard juichen heh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:42
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pieter... als Nederland wint ga je wel heel hard juichen heh? |
Natuurlijk doet hij dat!!!, al zal hij dat ons waarschijnlijk niet vertellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:44
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk doet hij dat!!!, al zal hij dat ons waarschijnlijk niet vertellen. |
Euh...hij zit dan tussen 15 duitsers.....is juichen dan veilig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Euh...hij zit dan tussen 15 duitsers.....is juichen dan veilig? |
Haha, daar heb jij gelijk in. Stel.....er komt een finale tussen Duitsland en Nederland, kijken jullie dan ook met z'n allen? Of doet Pieter dan net of hij voor de Duitsers is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:54
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha, daar heb jij gelijk in. Stel.....er komt een finale tussen Duitsland en Nederland, kijken jullie dan ook met z'n allen? Of doet Pieter dan net of hij voor de Duitsers is |
Die doet niet eens niet als of joh Ik verwacht mn buurman (duitser) vanmiddag overigens wel braaf met oranje opblaaskroon op hoor, zo stond hij bij de vorige wedstrijd ook voor de deur.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op vrijdag 2 juli 2010, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Euh...hij zit dan tussen 15 duitsers.....is juichen dan veilig? |
Je mag toch opkomen voor je vaderland
En zo bang is Pietje toch niet uit gevallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die doet niet eens niet als of joh Ik verwacht mn buurman (duitser) vanmiddag overigens wel braaf met oranje opblaaskroon op hoor, zo stond hij bij de vorige wedstrijd ook voor de deur. |
Grrrrrrrrr........
Wel heel aardig van die Duitser! Of eh......is hij bang voor Pieter?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 2 juli 2010, 14:15
|
|
Naar boven |
|
|