Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 17 mei 2010, 22:00
|
|
|
Het weer in ede op 22 mei
kans op
18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 17 mei 2010, 22:05
|
|
|
beste mede picknikkers er moet me even wat van het hart Ik hoor steeds geluiden over het meebrengen van alcoholische dranken graag zou ik u eraan willen herinneren dat de picknik in 1e instantie gepland was voor alleenstaande met kinderen en dat daarnaast ook alle anderen zeer van harte welkom zijn, toch zou ik graag het verzoek willen doen om geen alcoholische dranken mee te brengen met het oog op de kinderen .ik hoop dat men hierin respect heeft voor kinderen en de ouders onder ons. hoop niemand bij deze voor het hoofd gestoten te hebben maar dit is dus mijn mening en verzoek,dank u.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 17 mei 2010, 22:08
|
|
|
bovendien: je gaat normaal gesproken toch niet midden op de dag tijdens een lunch aan de alcohol???
ik niet, althans.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 17 mei 2010, 22:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bovendien: je gaat normaal gesproken toch niet midden op de dag tijdens een lunch aan de alcohol???
ik niet, althans. |
Alleen en uitsluitend: Smurfenbier voor mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 07:42
|
|
|
GRACE585 schreef: | beste mede picknikkers er moet me even wat van het hart Ik hoor steeds geluiden over het meebrengen van alcoholische dranken graag zou ik u eraan willen herinneren dat de picknik in 1e instantie gepland was voor alleenstaande met kinderen en dat daarnaast ook alle anderen zeer van harte welkom zijn, toch zou ik graag het verzoek willen doen om geen alcoholische dranken mee te brengen met het oog op de kinderen .ik hoop dat men hierin respect heeft voor kinderen en de ouders onder ons. hoop niemand bij deze voor het hoofd gestoten te hebben maar dit is dus mijn mening en verzoek,dank u. |
natuurlijk is het een alcoholvrije picknick nogal wiedes!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 09:03
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ook lielie zou nog graag vervoer hebben vanuit moerkapelle en omstreken....
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........
het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken? verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 09:10
|
|
|
er komen misschien nog twee single dames zonder kinders mee.... en misschien nog één met twee kinderen.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 18 mei 2010, 09:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 09:12
|
|
|
Nou, ziet er goed uit!
Mocht er toevallig iemand uit de omgeving van Spijkenisse mee gaan en nog twee plekken over hebben in de auto dan willen wij ook wel mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 09:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........
het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken? verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!! |
ik kom zonder de kids in mn up.. Chatuliem gaf gisteren aan niet te komen ivm voorbereiding 1e pinksterdag
heb dr zin in!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 10:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad?
en tessybear zoekt nog een taxi vanuit spijkenisse en omstreken
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 18 mei 2010, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 11:06
|
|
|
+/- 56 volwassenen en 35 kinderen zoals ik ze nu tel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 11:41
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | +/- 56 volwassenen en 35 kinderen zoals ik ze nu tel |
nou, t wordt nog steeds een grotere koppel; mn nichtje gaat mee, en die neemt haar vriendin nog weer mee, hahahah hellup; t wordt nog een volledige familie-reuni!!
op hoeveel kom je dan uit mariek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 11:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, t wordt nog steeds een grotere koppel; mn nichtje gaat mee, en die neemt haar vriendin nog weer mee, hahahah hellup; t wordt nog een volledige familie-reuni!!
op hoeveel kom je dan uit mariek? |
ik gok uiteindelijk op een groep van 80 mensen hannah incl de kids natuurlijk!
Nu het weer nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:24
|
|
|
Joepie !!!! Ik heb der zin en neem mijn hangmat ook mee. Tot Zaterdag !!! Mochten jullie willen proeven van de overheerlijke poffert schuif dan aan er is genoeg voor iedereen.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:47
|
|
|
ANITA324 schreef: | Joepie !!!! Ik heb der zin en neem mijn hangmat ook mee. Tot Zaterdag !!! Mochten jullie willen proeven van de overheerlijke poffert schuif dan aan er is genoeg voor iedereen.
Shalom, |
bewaar een stukje voor me als je wilt, anita??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 18:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bewaar een stukje voor me als je wilt, anita?? |
Is goed Hanna, Welke met rozijnen of zonder rozijnen?
Liefs,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:24
|
|
|
ANITA324 schreef: | Is goed Hanna, Welke met rozijnen of zonder rozijnen?
Liefs, |
Als ik even brutaal mag zijn Anita...met rozijnen graag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:19
|
|
|
Het weer voor 22 mei:
18
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 18 mei 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het weer voor 22 mei:
[ |
Waarom kom jij niet Maris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 21:00
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waarom kom jij niet Maris? |
Ach het heeft zo zijn redenen. Niet waardig om het hier neer te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 22:20
|
|
|
Ik heb ondertussen een lift aangeboden gekregen Tot zaterdag iedereen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad? vriend van dtje 40 jr?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!! |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 19 mei 2010, 12:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:47
|
|
|
Heb ws. ook vervoer...nog ff afwachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:44
|
|
|
Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
Nooit zal ik jullie real-life ontmoeten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:49
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
|
Geef toe,je durft gewoon niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Geef toe,je durft gewoon niet! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:52
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
|
Trek gewoon je stoute schoenen aan anders komt het er nooit van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:12
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Trek gewoon je stoute schoenen aan anders komt het er nooit van |
Ik mag niet.... ik noem verder geen namen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:22
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik mag niet.... ik noem verder geen namen.... |
De enige die daarover gaat ben jezelf, Imre Dus gewoon laten roepen...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 19 mei 2010, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|