Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | NEeeeeeeeee zeg hij is aangekomen Niet te geloven |
De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!! |
Ook niet zo vreemd eigenlijk als je nagaat dat tie naar het ziekenhuis werdt gestuurd, wie heeft daar nu zin in zelfs een kaart niet blijkt nu wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 12:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!! |
Het is ook een kaart van Frank hè, die is ook steevast van de kaart en de weg kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 13:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is ook een kaart van Frank hè, die is ook steevast van de kaart en de weg kwijt |
Nu stuur ik je niets meer en zijn die dropjes ook aangekomen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 13:20
|
|
|
In Nederland wordt de post te voet gebracht...vanuit Hoeven naar dinges is toch al 100 km...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 13:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu stuur ik je niets meer en zijn die dropjes ook aangekomen??? |
Die dropjes zou je toch zelf komen brengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 13:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoop voor je dat je naar huis mag Jose |
Hoop ik ook zodat ze weer kan stotzuigen, boodschappen doen, afwassen, dweilen, eten maken en opeten en dat zo'n paar keren per dag...dan is ze minder aan de computer en word ik niet zo erg en veel geplaagt
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 5 september 2011, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 14:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoop ik ook zodat ze weer kan stotzuigen, boodschappen doen, afwassen, dweilen, eten maken en opeten en dat zo'n paar keren per dag...dan is ze minder aan de computer en word ik niet zo erg en veel geplaagd |
Wat ben je toch weer lief hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 14:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat ben je toch weer lief hè |
Pfff, ze zeggen toch dat ik nors kijk op de foto...wel dan zal ik ook zo maar, tegen mijn natuur in, me gedragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 14:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff, ze zeggen toch dat ik nors kijk op de foto...wel dan zal ik ook zo maar, tegen mijn natuur in, me gedragen... |
als ik de foto links van je bericht zie, frank, dan vind ik dat je POESLIEF kijkt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 15:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik de foto links van je bericht zie, frank, dan vind ik dat je POESLIEF kijkt!! |
Wat een schatje is het toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 15:18
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat een schatje is het toch |
Dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 15:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik de foto links van je bericht zie, frank, dan vind ik dat je POESLIEF kijkt!! |
Ik ben ook poes lief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 16:04
|
|
|
of zoals Herman Finkers het wel eens stelt:
kindgericht, diervriendelijk en plantaardig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 16:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | of zoals Herman Finkers het wel eens stelt:
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 16:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben ook poes lief... |
moet je niet snel gaan verwisselen van profiel-foto, hé, frank!! ik vond die foto van floske juist zo snoeze-poezig, en nu zie ik jou zelf ineens op die stoel zitten!!
(oke, oke; het ziet er nog steeds aangenaam uit......... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 16:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | moet je niet snel gaan verwisselen van profiel-foto, hé, frank!! ik vond die foto van floske juist zo snoeze-poezig, en nu zie ik jou zelf ineens op die stoel zitten!!
(oke, oke; het ziet er nog steeds aangenaam uit......... ) |
Haha, slim istie ook nog
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 5 september 2011, 16:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 17:05
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | of zoals Herman Finkers het wel eens stelt:
|
Dat ben ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 19:51
|
|
|
het heeft even geduurd, maar hier dan toch het laatste nieuws:
de ontstekingswaarden zijn verder gedaald en da's heel gunstig. Echter is mijn hb ook weer gezakt, maar niet zover dat ik weer een zakje bloed nodig heb. Wel moet ik aan de medicijnen daarvoor en natuurlijk qua voeding het nodige. Hm...verplicht biefstuk eten
Inmiddels ben ik voorzien met een grote lijst met instructies en mag ik morgen dan toch echt naar huis!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 5 september 2011, 20:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 20:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | het heeft even geduurd, maar hier dan toch het laatste nieuws:
de ontstekingswaarden zijn verder gedaald en da's heel gunstig. Echter is mijn hb ook weer gezakt, maar niet zover dat ik weer een zakje bloed nodig heb. Wel moet ik aan de medicijnen daarvoor en natuurlijk qua voeding het nodige. Hm...verplicht biefstuk eten
Inmiddels ben ik voorzien met een wachtlijst aan instructies en mag ik morgen dan toch echt naar huis! |
Dat is allemaal goed nieuws dan eigenlijk. Vergeet je mijn kaart niet mee naar huis te nemen? Of ligt ze al in de prullemand ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 20:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | het heeft even geduurd, maar hier dan toch het laatste nieuws:
Inmiddels ben ik voorzien met een wachtlijst aan instructies en mag ik morgen dan toch echt naar huis! |
Super mooi nieuws meid! En die biefstuk beter dan droppies moet Frank je wat anders komen brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 20:45
|
|
|
Wat fijn voor je, Josina, wat zul je blij zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 20:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is allemaal goed nieuws dan eigenlijk. Vergeet je mijn kaart niet mee naar huis te nemen? Of ligt ze al in de prullemand ? |
Jouw kaart in de prullemand...kzou niet durven
Maar het is zeker goed nieuws, alhoewel ik er nog lang niet ben. Heb nog een aantal weken revalidatie voor de boeg en uiteraard ook vooral een tijd nodig om mijn conditie van voor mijn 1e operatie weer terug te zien krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 20:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Super mooi nieuws meid! En die biefstuk beter dan droppies moet Frank je wat anders komen brengen |
da's nog 's ff een idee
En aangezien ik nog geen huishoudelijk werk mag doen, ook niet mag koken....graag medium en ik kruidenboter gebakken, Frank Dank u beleefd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 21:01
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Wat fijn voor je, Josina, wat zul je blij zijn! |
Zeker te weten!
Een mens knapt altijd beter op in de eigen omgeving! Ik heb nog wel heel wat weken voor de boeg, zeker gezien die lage hb, maar alles beter dan in het ziekenhuis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 21:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zeker te weten!
Een mens knapt altijd beter op in de eigen omgeving! Ik heb nog wel heel wat weken voor de boeg, zeker gezien die lage hb, maar alles beter dan in het ziekenhuis! |
Groot gelijk, dat is bij mij ook herstel van mijn hand duurt paar maanden. Lekker thuis op de bank hangen en de schoonmaakploeg zorgt voor mijn huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 21:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In Nederland wordt de post te voet gebracht...vanuit Hoeven naar dinges is toch al 100 km... |
Heb je er een Nederlandse of een Belgische postzegel opgeplakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 21:35
|
|
|
Inmiddels ben ik voorzien met een grote lijst met instructies en mag ik morgen dan toch echt naar huis! |
Geen nieuws is goed nieuws maar goed nieuws is beter nieuws Josina!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 21:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geen nieuws is goed nieuws maar goed nieuws is beter nieuws Josina! |
Mooi gezegd, Visser, dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 22:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jouw kaart in de prullemand...kzou niet durven
Maar het is zeker goed nieuws, alhoewel ik er nog lang niet ben. Heb nog een aantal weken revalidatie voor de boeg en uiteraard ook vooral een tijd nodig om mijn conditie van voor mijn 1e operatie weer terug te zien krijgen. |
en je moet nog een pn meemaken...
|
|
Naar boven |
|
|