Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 19:13
|
|
|
Bedankt he Gij maakt een mens jaloers maar goedhet zij je gegunt hoor Ons mooie weer komt eraan (hoop ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 21:04
|
|
|
Tot 20 centimeter sneeuw in Italië
ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen.
In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog.
In de regio's Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.
Zeg Mario, heb je ook winterkleren aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 21:13
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Tot 20 centimeter sneeuw in Italië
ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen.
In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog.
In de regio's Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.
Zeg Mario, heb je ook winterkleren aan |
Ik heb geen sneeuw gezien, ja in de bergen de eeuwige sneeuw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 22:00
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Het is droog!!!!!!!!!!!!! Thanks visser dat je dat deelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 22:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Het is droog!!!!!!!!!!!!! Thanks visser dat je dat deelt |
Nu pas?????????
Maar even wat anders: Wie kan mij uitleggen hoe het komt dat het aan het water altijd langer licht is ? Nu , 22.25uur is het hier thuis zo goed als donker en als ik op de webcam -boulevard kijk,(zie link hier eerder geplaatst) daar is het nog volop licht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 12:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Genoeg andere mogelijkheden om nat te worden, desnoods spring ik in de schelde. Andersom zijn de mogelijkheden stúkken minder |
Hey, Visser, er schijnt hier buiten een vreemd, fel, maar toch vrolijk licht...weet jij wat dat zou kunnen zijn..... .....lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 12:27
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Hey, Visser, er schijnt hier buiten een vreemd, fel, maar toch vrolijk licht...weet jij wat dat zou kunnen zijn..... .....lol |
De buitenverlichting bij je voordeur misschien ... maar goed ik ben Visser niet ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 13:01
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Hey, Visser, er schijnt hier buiten een vreemd, fel, maar toch vrolijk licht...weet jij wat dat zou kunnen zijn..... .....lol |
Is het kermis in de wijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 13:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is het kermis in de wijk? |
nee, dát kan het niet zijn.....het vreemde licht geeft nog warmte af ook....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 25 juli 2011, 13:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 13:13
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | nee, dát kan het niet zijn.....het vreemde licht geeft nog warmte af ook.... |
Ik moest even op je profiel spieken waar je ongeveer woont. Midden van het land....op de grens van regen en droog weer. Ik dacht eersst , misschien dat je de open haard aan hebt? Maar dat klopt dan weer niet met dat vreemde licht. Ik zou het niet weten.
Visser wordt écht benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 14:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik moest even op je profiel spieken waar je ongeveer woont. Midden van het land....op de grens van regen en droog weer. Ik dacht eersst , misschien dat je de open haard aan hebt? Maar dat klopt dan weer niet met dat vreemde licht. Ik zou het niet weten.
Visser wordt écht benieuwd. |
Probeer k ´es een natuurverschijnsel wetenschappelijk te benaderen, zoals door sommigen op deze site nadrukkelijk geadviseerd wordt.....noppes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 14:40
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Probeer k ´es een natuurverschijnsel wetenschappelijk te benaderen, zoals door sommigen op deze site nadrukkelijk geadviseerd wordt.....noppes.... |
Stom,stom,stom .........natuuuuuuuuuuuuurlijk. Zelfde regio als erika en daar heb ik gisteren om 18.55 uur een paar zonnestralen naar toe gestuurd. Dat visser daar niet eerder op kon komen zeg . Maar als ik het goed begrijp doet ie het nog steeds?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 16:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Stom,stom,stom .........natuuuuuuuuuuuuurlijk. Zelfde regio als erika en daar heb ik gisteren om 18.55 uur een paar zonnestralen naar toe gestuurd. Dat visser daar niet eerder op kon komen zeg . Maar als ik het goed begrijp doet ie het nog steeds? |
Hij deed het nog steeds nu regent het weer Maarre toch bedankt he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 16:27
|
|
|
de zon was hier vannochtend volop aanwezig .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 16:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de zon was hier vannochtend volop aanwezig . |
Woon je ook in die regio?
Volgens mij woont er in die regio meer CM-leden dan in héél Zeeland bij elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 16:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Woon je ook in die regio?
Volgens mij woont er in die regio meer CM-leden dan in héél Zeeland bij elkaar. |
we wonen in elkaars regio
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 11:57
|
|
|
CMregio bestaat wel hoor we zijn dus bij elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:32
|
|
|
Aan de ene kant komt de zon het huis lekker in maar aan de andere kant een zeer zwarte lucht en het onweerd tja wat gaat het nu worden het ken weer vriezen en dooien blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:49
|
|
|
Vandaag bloedheet weer , ff lekker in de zon gezeten broodje eten en delen met de asielkindertjes, dan is het leven heel even simpel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 18:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aan de ene kant komt de zon het huis lekker in maar aan de andere kant een zeer zwarte lucht en het onweerd tja wat gaat het nu worden het ken weer vriezen en dooien blijkbaar |
het is uiteindelijk gaan regenen en het onweert nog steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 18:16
|
|
|
Bij jullie regen??? In Zeeland schijnt een mager zonnetje... Ik vermoed dat we het mooie weer toch weer tegemoet gaan... En ik..jaja...maandag weer werken.... Soms weet je hier in nederland niet meer wanneer je vakantie moet inplannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 18:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aan de ene kant komt de zon het huis lekker in maar aan de andere kant een zeer zwarte lucht en het onweerd tja wat gaat het nu worden het ken weer vriezen en dooien blijkbaar |
Hier veel zon lekkere temp , hebben net bbq op werk gehad , was erggg gezellig , ga zo nog effe lopen genieten van het mooie weer hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 19:04
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Hier veel zon lekkere temp , hebben net bbq op werk gehad , was erggg gezellig , ga zo nog effe lopen genieten van het mooie weer hier | Tjonge, is het bij jou ook mooi weer? Hier ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 20:06
|
|
|
Liters regen, een lichtflits, een harde knal...en weg was mijn internet gelukkig maar voor even. Gelukkig hadden we vandaag wel heel mooi weer hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 20:14
|
|
|
het regende hier doperwten vroeg in de avond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 20:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het regende hier doperwten vroeg in de avond. |
er moet iets met je lenzen zijn, Maris...eerst mistbanken en nu weer erwten...misschien ben je ook wel algerisch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er moet iets met je lenzen zijn, Maris...eerst mistbanken en nu weer erwten...misschien ben je ook wel algerisch... |
ik wil er mee zeggen dat de regendruppels zo groot waren en ja ik had ze ook op mijn bord liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:01
|
|
|
tjonge...het weer is niet misselijk in Holland! Weet je wat??? Wij gaan lekker uit eten vandaag.....en lekker buiten eten natuurlijk!!! Hier is het weer goed..........en het wordt nog beter!!! Als jullie meewillen............even bellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:07
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | tjonge...het weer is niet misselijk in Holland! Weet je wat??? Wij gaan lekker uit eten vandaag.....en lekker buiten eten natuurlijk!!! Hier is het weer goed..........en het wordt nog beter!!! Als jullie meewillen............even bellen... |
Geef mij je nummer maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:18
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | tjonge...het weer is niet misselijk in Holland! Weet je wat??? Wij gaan lekker uit eten vandaag.....en lekker buiten eten natuurlijk!!! Hier is het weer goed..........en het wordt nog beter!!! Als jullie meewillen............even bellen... |
Zitten zeker nog in Oostenrijk
|
|
Naar boven |
|
|