Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als mijn geografisch me niet in de steek laat is Ede best een heel eind van Vlissingen. Dan moeten we haast onderweg ergens overnachten...
ik zal wel bij de AH een appelflap kopen... |
ha ha ha, nou ik haal wel een fryske sûkerbole en overnacht gewoon lekker in mijn eigen huis
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:25
|
|
|
JLIN990 schreef: | Beetje triest om af te knappen op een snor of baard.
Dit kan voor die man in kwestie erg belangrijk zijn, zoals bijvoorbeeld langhaar voor vrouwen.
Het straalt namelijk mannelijkheid uit! |
Nou sorry hoor JLIN... in mijn beleving zijn mannen zonder snor of baard minstens zo mannelijk als met. En ik hoef geen lang haar te hebben om vrouwelijkheid uit te stralen hoor..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wie aan mn snor komt komt aan mij... |
Hmm dat klinkt bijna als een uitdaging chat.. neem de eerstvolgende keer dat we elkaar ergens tegenkomen wel een scheermes voor je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:28
|
|
|
LISA610 schreef: | Mocht je willen. Ik ga na de picknick op tijd terug naar t Noorden, want 's avonds is er een concert van Kees Kraayenoord iin Leeuwarden. http://www.keeskraayenoord.nl/ |
't gaat er niet om wat je na de picknick gaat doen , maar ervoor . Kom je voor de picknick om bolussen of niet? Denk dat Madelief je dan met open armen welkom heet in Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu is het ver gekomen. Visser zit op te scheppen over zijn bolussen en ons erg nieuwsgierig en nog meer waterachtig te maken en moeten we de bolussen zelf gaan halen, zelf betalen en waarschijnlijk nog zelf opeten ook.
Het leven kan toch hard zijn... |
Moet je misschien anders zien Frank: als iets daadwerkelijk de moeite waard is mag je ook iets voor over hebben om het te verkrijgen.. Of dat met bolussen zo is, dat is natuurlijk de vraag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:53
|
|
|
LISA610 schreef: | Moet je misschien anders zien Frank: als iets daadwerkelijk de moeite waard is mag je ook iets voor over hebben om het te verkrijgen.. Of dat met bolussen zo is, dat is natuurlijk de vraag |
Ohja, alsof het nog niet erg genoeg is zorg jij ook nog voor een dilema: de bolussen zelf gaan halen of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:17
|
|
|
met een benzineprijs van € 1.76 de liter (BP Ultimate 98) is de keuze snel gemaakt: ik laat ze staan. is nog beter voor de lijn ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | met een benzineprijs van € 1.76 de liter (BP Ultimate 98) is de keuze snel gemaakt: ik laat ze staan. is nog beter voor de lijn ook. |
Dit is wel grappig dat jij dat zegt als busdriver: De auto laten staan want dat is beter voor de lijn.
De Lijn is in Vlaanderen een busmaatschappij zoals Connexxion in Nederland. Even reclame tussendoor kan nooit kwaad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dit is wel grappig dat jij dat zegt als busdriver: De auto laten staan want dat is beter voor de lijn.
De Lijn is in Vlaanderen een busmaatschappij zoals Connexxion in Nederland. Even reclame tussendoor kan nooit kwaad |
met dat verschil dat Connexxion (voor het oog, althans) betere bussen heeft. met alle respect, de bussen van De Lijn die ik gezien heb toen ik mijn Saab ophaalde, waren regelrecht bagger...zouden zó RDW-afgekeurd worden, hier.
'ze' in mijn eerste bericht slaat overigens op 'de bolussen', niet op mijn auto.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:27
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | met een benzineprijs van € 1.76 de liter (BP Ultimate 98) is de keuze snel gemaakt: ik laat ze staan. is nog beter voor de lijn ook. |
Daar knap ik dus op af, niet op een man of vrouw, maar op die hoge benzineprijzen .... (gelukkig is het hier nog niet zo duur ..... € 1.59 de liter (Amigo))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Daar knap ik dus op af, niet op een man of vrouw, maar op die hoge benzineprijzen .... (gelukkig is het hier nog niet zo duur ..... € 1.59 de liter (Amigo)) |
gelukkig rijd ik niet zoveel, dus met die 90 euro aan benzine die ik er laatst inknikkerde, heb ik een best tijdje gedaan. Al was het niet de beste kwaliteit benzine, met als gevolg dat Saabje kortademig is bij 3000 tr/m. 1x raden aan welke kant van de 3000 tr/m mijn toerenteller nu het meest staat
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 16:09
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | gelukkig rijd ik niet zoveel, dus met die 90 euro aan benzine die ik er laatst inknikkerde, heb ik een best tijdje gedaan. Al was het niet de beste kwaliteit benzine, met als gevolg dat Saabje kortademig is bij 3000 tr/m. 1x raden aan welke kant van de 3000 tr/m mijn toerenteller nu het meest staat |
doet ie ut wel goed boven de 3000 toeren dan griff?
of is dit weer een blonde opmerking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:32
|
|
|
Ach als je auto 1 op 20 rijd valt t best hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:37
|
|
|
LISA610 schreef: | Ach als je auto 1 op 20 rijd valt t best hoor... |
ik knap af van mezelf omdat ik helemaal niets van auto's ken terwijl sommige vrouwen er wel iets van afweten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik knap af van mezelf omdat ik helemaal niets van auto's ken terwijl sommige vrouwen er wel iets van afweten... |
Nou Frank... maak je geen illusies. Ik pretendeer geen verstand van auto’s te hebben, maar weet wel dat mijn huidige auto heel zuinig rijd.. o ja.. en dat ie zilvergrijs van kleur is.. volgens mij weet ik als vrouw dan alles wat ik weten moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:47
|
|
|
LISA610 schreef: | Ach als je auto 1 op 20 rijd valt t best hoor... |
De mijn haalt met pijn en moeite de helft. Maar 't is dan ook een andere klasse auto...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:49
|
|
|
LISA610 schreef: | Nou Frank... maak je geen illusies. Ik pretendeer geen verstand van auto’s te hebben, maar weet wel dat mijn huidige auto heel zuinig rijd.. o ja.. en dat ie zilvergrijs van kleur is.. volgens mij weet ik als vrouw dan alles wat ik weten moet. |
Wel dat is al heel veel en daarom mag jij om die bolussen rijden. Ik hoorde onlangs iets van een Bolse Bosch of Bolse bol of zoiets, dat moet ook heel lekker zijn.
Frank en Floshke (die alleen maar de wagen kent om op te slapen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat is al heel veel en daarom mag jij om die bolussen rijden. Ik hoorde onlangs iets van een Bolse Bosch of Bolse bol of zoiets, dat moet ook heel lekker zijn.
Frank en Floshke (die alleen maar de wagen kent om op te slapen) |
Bosche Bol is het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | De mijn haalt met pijn en moeite de helft. Maar 't is dan ook een andere klasse auto... |
Ha ha ha.. klopt. De mijne is wat jij een fantasieloze sleetogenbak noemt.. maar hij rijd wel lekker hoor.. en zuinig dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat is al heel veel en daarom mag jij om die bolussen rijden. Ik hoorde onlangs iets van een Bolse Bosch of Bolse bol of zoiets, dat moet ook heel lekker zijn.
Frank en Floshke (die alleen maar de wagen kent om op te slapen) |
Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:42
|
|
|
LISA610 schreef: | Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ??? |
Naar Normandië/Bretagne wellicht? Voor een glas goede Calvados en een flink stuk 'Far Breton'. (da's dus niks voor Hannah... )
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 20:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:55
|
|
|
LISA610 schreef: | Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ??? |
laat maar weten hoelaat de koffie klaar moet staan, hoor lisa; gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 20:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | laat maar weten hoelaat de koffie klaar moet staan, hoor lisa; gezellig! |
Ook weer geregeld......bij Hannah om de koffie , kan ze bij visser blijven eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 13:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook weer geregeld......bij Hannah om de koffie , kan ze bij visser blijven eten. |
zo kom je nog eens ergens....
en dan? door naar de Belse Cm-ers?
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 11 april 2011, 13:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 18:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo kom je nog eens ergens....
en dan? door naar de Belse Cm-ers? |
Nee, want anders is het niet meer de moeite om naar Ede te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 18:31
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo kom je nog eens ergens....
en dan? door naar de Belse Cm-ers? |
In Bels zijn maar enkele CM-ers en den braafste Bels woont dan nog in Nederland
Maar wat wordt het nu en waar het gebeurt het allemaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 20:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In Bels zijn maar enkele CM-ers en den braafste Bels woont dan nog in Nederland
Maar wat wordt het nu en waar het gebeurt het allemaal... |
Nou voorlopig ga ik zaterdag eerst maar eens naar Ede..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 20:57
|
|
|
[quote=HANNAH810]laat maar weten hoelaat de koffie klaar moet staan, hoor lisa; gezellig![/quote
Thx meid, dat houd ik graag tegoed.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op maandag 11 april 2011, 20:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 22:02
|
|
|
LISA610 schreef: | Nou voorlopig ga ik zaterdag eerst maar eens naar Ede.. |
Ja, ik ook want ik heb het reisschema naar Ede al uit mijn hoofd geleerd. Plots ergens anders naartoe moeten rijden zou voor onaangename verrassingen kunnen zorgen. Ik zie me al mijn dekentje uitrollen in de tuin van Kwien in London.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 22:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik ook want ik heb het reisschema naar Ede al uit mijn hoofd geleerd. Plots ergens anders naartoe moeten rijden zou voor onaangename verrassingen kunnen zorgen. Ik zie me al mijn dekentje uitrollen in de tuin van Kwien in London. |
Of bij de zeehonden bij W-tje.
|
|
Naar boven |
|
|