Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wat zou de aanleiding daarvoor kunnen zijn? Strikt genomen is het een leuk onzintopic.
Thomas, vergaderboer. |
Wat moet ik me nu voorstellen bij een vergaderboer?????? Boer Richard hield symposia op zijn boerderij, zoiets???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:32
|
|
|
IMKE917 schreef: | Nee joh...tuuuurlijk niet!!!!!
Wij blijven lekker on-toppic.....geven geen sneren weg........wij zij gewoon gezellig.......toch ?? |
ja, ik vind het een leuk no nonsens topic....... én je kan het uitgebreid even evalueren, heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ja, ik vind het een leuk no nonsens topic....... én je kan het uitgebreid even evalueren, heerlijk! | no nonsense? Ik zie daar een heleboel raakvlakken met een datingsite. De dames worden geselecteerd op foto en brief... Het onwennige van het elkaar leren kennen... Komt er een klik of komt ie niet... Hoe dan verder,........
Allemaal actuele vragen die je hier ook tegen komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat moet ik me nu voorstellen bij een vergaderboer?????? Boer Richard hield symposia op zijn boerderij, zoiets??? |
Dat laatste had nog zin in tegenstelling tot de activiteit waartoe ik soms gedwongen word. Vergaderen is vaak een volmaakte vorm van zinloosheid.
Thomas, die soms wel eens denkt dat hij zal vergaderen tot hij vergaderd wordt......
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 5 februari 2011, 15:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | no nonsense? Ik zie daar een heleboel raakvlakken met een datingsite. De dames worden geselecteerd op foto en brief... Het onwennige van het elkaar leren kennen... Komt er een klik of komt ie niet... Hoe dan verder,........
Allemaal actuele vragen die je hier ook tegen komt. |
Maar CM is niet leuk om met anderen te evalueren......Chatuliem, het is heerlijk om over la die boeren even van gedachten te wisselen.... Doen we toch niet over jou??? En daar zit het verschil.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 23:14
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dat laatste had nog zin in tegenstelling tot de activiteit waartoe ik soms gedwongen wordt. Vergaderen is vaak een volmaakte vorm van zinloosheid.
Thomas, die soms wel eens denkt dat hij zal vergaderen tot hij vergaderd wordt......
|
Soms, heel soms, is een vergadering nog weleens zinvol. Zo'n vergadering had ik vanavond.
Marijan, voor wie vergaderen ook geen hobby is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 15:19
|
|
|
ik vind het alleen erg jammer dat dit jaar zoveel in de media al verklapt word voor het uberhaupt op tv is geweest. Eerst al met boer richard en nu weer van boer gijsbert wat wel mysterieus blijft wat er aan de hand is maar goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 19:00
|
|
|
TALIET435 schreef: | ik vind het alleen erg jammer dat dit jaar zoveel in de media al verklapt word voor het uberhaupt op tv is geweest. Eerst al met boer richard en nu weer van boer gijsbert wat wel mysterieus blijft wat er aan de hand is maar goed |
Wat weet jij dan van boer Gijsbert Ik hoorde vandaag wel op mijn werk dat de poolse vrouw van marcel al zwanger is............maar ja, of dat waar is?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 20:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat weet jij dan van boer Gijsbert Ik hoorde vandaag wel op mijn werk dat de poolse vrouw van marcel al zwanger is............maar ja, of dat waar is????? |
watttt? oh dat heb ik dan weer niet gehoord. Maar weet niet precies wat er aan de hand is bij Gijsbert want het word heel vaag gehouden in het nieuwsbericht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 21:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Soms, heel soms, is een vergadering nog weleens zinvol. Zo'n vergadering had ik vanavond.
Marijan, voor wie vergaderen ook geen hobby is. |
En.............over welke boer(in) werd er vergaderd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 21:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat weet jij dan van boer Gijsbert Ik hoorde vandaag wel op mijn werk dat de poolse vrouw van marcel al zwanger is............maar ja, of dat waar is????? |
Ooooooh ............duurt maar 9 maanden hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 23:25
|
|
|
Boer zoekt vrouw ..... en vind CM vrouw
Hij; 46 jaar jong, 185 cm, slank sportief 85 kg, middenblond, passie voor motor- en paardrijden.
Zij; 43 jaar jong, 169 cm, 65 kg, blond en hele mooie (zwijmel) ogen, passie-vlinders en motorrijden.
geplaatst met toestemming van haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 21:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Boer zoekt vrouw ..... en vind CM vrouw
Hij; 46 jaar jong, 185 cm, slank sportief 85 kg, middenblond, passie voor motor- en paardrijden.
Zij; 43 jaar jong, 169 cm, 65 kg, blond en hele mooie (zwijmel) ogen, passie-vlinders en motorrijden.
geplaatst met toestemming van haar |
Wie en wie?
begrijp hier niets van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 21:35
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wie en wie?
begrijp hier niets van... |
Toch is het niet zo moeilijk te begrijpen denk ik Marian. Ik vermoed dat het een boer is die of te weinig mailtjes had om in de uitzending te komen, of het een boer is van 1 van de vorige series, die een vrouw heeft ontmoet (en gevonden ), die hier ook op C.M. zit. Verder vermoed ik dat Crossroad deze vrouw kent, daar hij haar toestemming heeft om het hier op het forum te plaatsen.
Het kan dat ik het mis heb hoor, maar zo vat ik het op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 21:46
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]Toch is het niet zo moeilijk te begrijpen denk ik Marian. Ik vermoed dat het een boer is die of te weinig mailtjes had om in de uitzending te komen, of het een boer is van 1 van de vorige series, die een vrouw heeft ontmoet (en gevonden ), die hier ook op C.M. zit. Verder vermoed ik dat Crossroad deze vrouw kent, daar hij haar toestemming heeft om het hier op het forum te plaatsen.
Ik vermoed dat je vermoedens juist zijn...
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 6 februari 2011, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 00:50
|
|
|
[quote=MARIAN519]
Je kunt het ook aan Cross zelf vragen, bijv. in een C.M. mailtje. Dan weet je zeker wat hij ermee bedoelt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 11:45
|
|
|
een oud cm-er die boer is en hier een vrouw heeft gevonden??
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 15:16
|
|
|
MAJARO438 schreef: | een oud cm-er die boer is en hier een vrouw heeft gevonden??
gr majaro |
Ja, en 43 jaar , blond haar en hele mooie (zwijmel)ogen ....volgens Cross.
Kan jij ons uit de brand helpen , Majaro want we worden zeeeeeeeeer benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:41
|
|
|
yep, ik heb 'mijn" boer gevonden, of liever hij vond mij eerst hihihi. Sooooooooooooooooooooooooooooooo happy
groetjes majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:45
|
|
|
MAJARO438 schreef: | yep, ik heb 'mijn" boer gevonden, of liever hij vond mij eerst hihihi. Sooooooooooooooooooooooooooooooo happy
groetjes majaro | Hartelijk gefeliciteerd Majaro. Ben blij voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hartelijk gefeliciteerd Majaro. Ben blij voor je. |
ik ook chat; maar als vrouw ben ik natuurlijk helemaaaaal niet nieuwsgierig naar de naam van die boer........
gefeliciteerd majaro!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:11
|
|
|
En.......heeft iemand nog gekeken?
Volgens mij waren er niet veel verrassingen. 'k Ben trouwens wel benieuwd of Femke en Gijsbert het gaan redden, vooral ook praktisch bekeken. 'k Denk dat Annemarie niet voor Harrie gaat, want ze hebben beiden een boerderij waar ze het liefst willen blijven. Zal 't dan toch Adriaan gaan worden? Hij heeft iets meer pit, wat misschien wel nodig is voor haar. 'k Praat even haar broer na. En Richard, tja.............. En Marcel, 'k vind 'm een griezel die alles tot in de details zit te analyseren. Word er een beetje moe van. En wat betreft Frank, ik vind het sneu voor de studente dat ze het waarschijnlijk - om de reden dat ze studeert (vind het wel mooi om te zien, dat ze haar studie niet - omwille van Frank - opgeeft. ze is wel standvastig.) - niet gaat worden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 7 februari 2011, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DAYSPRING826
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:15
|
|
|
Wat leuk, Majaro, gefeliciteerd!
(ben ook helemáál niet nieuwsgierig naar de gelukkige boer )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:17
|
|
|
MAJARO438 schreef: | yep, ik heb 'mijn" boer gevonden, of liever hij vond mij eerst hihihi. Sooooooooooooooooooooooooooooooo happy
groetjes majaro |
Gefeliciteerd!!!!!!! Ik hoop dat jullie samen wat moois mogen opbouwen!
Ik doe een gokje.......Noord nederland.......boer.........Bioboer????
heb ik gelijk? heb ik gelijk? heb ik gelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:36
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En.......heeft iemand nog gekeken?
Volgens mij waren er niet veel verrassingen. 'k Ben trouwens wel benieuwd of Femke en Gijsbert het gaan redden, vooral ook praktisch bekeken. 'k Denk dat Annemarie niet voor Harrie gaat, want ze hebben beiden een boerderij waar ze het liefst willen blijven. Zal 't dan toch Adriaan gaan worden? Hij heeft iets meer pit, wat misschien wel nodig is voor haar. 'k Praat even haar broer na. En Richard, tja.............. En Marcel, 'k vind 'm een griezel die alles tot in de details zit te analyseren. Word er een beetje moe van. En wat betreft Frank, ik vind het sneu voor de studente dat ze het waarschijnlijk - om de reden dat ze studeert (vind het wel mooi om te zien, dat ze haar studie niet - omwille van Frank - opgeeft. ze is wel standvastig.) - niet gaat worden. |
Ja Marijan, ik heb wel gekeken, maar net als jij zegt....niet veel verrassingen. Ik vond het zelfs een beetje een saaie aflevering. En idd....omdat Harry zelf ook een boerderie heeft en de opvolger daarvan zal zijn, lijkt me dat erg lastig te combineren. Maar...Annemarie vond wel dat hij een mooie kop had met prachtige bruine ogen...dussssss...maar ja.... ze vond Adriaan een knuffelbeer...... (zoiets toch?)
Verder kan ik me goed vinden in jou analyse......we wachten maar weer af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:40
|
|
|
groetjes majaro |
Is het echt Bioboer??? Ik had hem nogwel geadviseerd om volgend jaar mee te doen wanneer het hier niet zou lukken............hoeft dus niet meer !!
Gefeliciteerd Majaro en je boer natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:36
|
|
|
groetjes majaro |
oke dan. Was nieuw voor mij dat de boer ook op C.M. gezeten heeft (dat las ik er niet uit ). En ik wist ook niet of het een 'onbekende' boer was of dat ie zich bijv. eerder al opgegeven had voor BZV, maar dat laatste hoeft natuurlijk helemaal niet. In elk geval van harte gefeliciteerd Majaro !! Leuk voor je !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:42
|
|
|
groetjes majaro |
En het is je zo gegund...!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gefeliciteerd!!!!!!! Ik hoop dat jullie samen wat moois mogen opbouwen!
Ik doe een gokje.......Noord nederland.......boer.........Bioboer????
heb ik gelijk? heb ik gelijk? heb ik gelijk? |
Nee, tis midden-nederland ....
(of is het nog net zuid-nederland)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 7 februari 2011, 23:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 01:11
|
|
|
hai allemaal, bedankt voor de felicitaties, errug lief! Mijn boer stond hier ingeschreven onder de naam Karel390, niet te verwarren met de karel die nog actief is. Sinds november aan het mailen en nu dus een paar keer elkaar ontmoet waarbij de pijl van cupido ons heeft geraakt begeleid door de hand van God! Ben echt stomverbaasd dat ik iemand heb gevonden die zo bijzonder, lief, leuk, humoristisch, grappig, stoer, gevoelig, eh ik draaf door....... Ben een beetje boel verliefd g gr majaro oow en nee het is niet bio-boer, mijn boer woont idd in de Flevopolder.
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op dinsdag 8 februari 2011, 08:13
|
|
Naar boven |
|
|