Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 13:57
|
|
|
1.00 uur. 5 uur op het strand gezeten met mn zoon , helemaal voor noppes , geen visje te bekennen . Met 29 man 14 visjes gevangen . Om 1.00 uur dus eindelijk het eindsignaal, wegwezen en voorlopig niet meer terugkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 14:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | 1.00 uur. 5 uur op het strand gezeten met mn zoon , helemaal voor noppes , geen visje te bekennen . Met 29 man 14 visjes gevangen . Om 1.00 uur dus eindelijk het eindsignaal, wegwezen en voorlopig niet meer terugkomen. |
Had je zoon een viswedstrijd? Dan ben je wel een aardige vader toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 14:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Had je zoon een viswedstrijd? Dan ben je wel een aardige vader toch? |
Ja, mn zoon en ik allebei zijn lid van de visclub. mn zoon nog iets fanatieker dan mij en die wilde tot het eind toe blijven, zelf was ik het allang beu. En zelfs de frikandellen bleven onaangeroerd.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 11 september 2010, 14:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 14:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja, mn zoon en ik allebei zijn lid van de visclub. mn zoon nog iets fanatieker dan mij en die wilde tot het eind toe blijven, zelf was ik het allang beu. En zelfs de frikandellen bleven onaangeroerd. |
Oei, dat wil wat zeggen.......ik ben ook in het bezit van een fanatieke visser zoon......Vroeger moest je dan om vijf uur op zaterdagochtend hem wegbrengen! Gelukkig is hij nu volwassen maar vist nog steeds...... En als ik hem daar weer op ging halen zaten ze inderdaad aan de kroketten en de fricandellen............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 15:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | 1.00 uur. 5 uur op het strand gezeten met mn zoon , helemaal voor noppes , geen visje te bekennen . Met 29 man 14 visjes gevangen . Om 1.00 uur dus eindelijk het eindsignaal, wegwezen en voorlopig niet meer terugkomen. |
ik denk toch dat ik maar een paar lekkerbekken - of toch tongetjes - bij de visboer vandaan haal, Visser. Een echte visser vist toch niet alleen voor de vis?
Thomas, lust het op vrijdag maar ook op zaterdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 15:14
|
|
|
Mijn kinders vrolijk en ondeugend door de tuin rennend wat is Gods schepping toch mooi En het straalende weer spande de kroon natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 15:58
|
|
|
ik denk toch dat ik maar een paar lekkerbekken - of toch tongetjes - bij de visboer vandaan haal, Visser. Een echte visser vist toch niet alleen voor de vis?
Thomas, lust het op vrijdag maar ook op zaterdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 16:05
|
|
|
THOMAS968 schreef: | ik denk toch dat ik maar een paar lekkerbekken - of toch tongetjes - bij de visboer vandaan haal, Visser. Een echte visser vist toch niet alleen voor de vis?
Thomas, lust het op vrijdag maar ook op zaterdag. |
Nee, dat klopt. Maar we hadden dus afgelopen nacht een wedstrijd en iedereen, ja, ik ook , probeer dan toch zo goed mogelijk te scoren. En als je dan niks weet te vangen dan is dat best wel balen , om het nog maar netjes uit te drukken. En vis? Visser geeft niet zoveel om vis, zeker als ie ze zelf eerst nog moet schoonmaken ook.
Visser, die liever kibbeling en vissticks eet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, dat klopt. Maar we hadden dus afgelopen nacht een wedstrijd en iedereen, ja, ik ook , probeer dan toch zo goed mogelijk te scoren. En als je dan niks weet te vangen dan is dat best wel balen , om het nog maar netjes uit te drukken. En vis? Visser geeft niet zoveel om vis, zeker als ie ze zelf eerst nog moet schoonmaken ook.
Visser, die liever kibbeling en vissticks eet |
Had je wel goed voer bij je? En wel goed rond gestrooid op je stek?En niet te vergeten....had je wel de goede smaak voer bij je? Vrouwen hebben er ook wel verstand van dat merk je wel he?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 september 2010, 18:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:22
|
|
|
mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.
en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl; ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:35
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.
en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl; ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind. |
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:45
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.
en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl; ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind. |
Wow Grace. Wat een dapper meissie!
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Had je wel goed voer bij je? En wel goed rond gestrooid op je stek?En niet te vergeten....had je wel de goede smaak voer bij je? Vrouwen hebben er ook wel verstand van dat merk je wel he? |
Is er een zoon/man/buurman/neef of zo die je dit heeft ingefluisterd? Ik vis niet maar maak ze wel klaar. Ze zijn niet voor niks gestorven tenslotte, dat blijkt maar weer.
Smulsmurf, lust op maandag ook wel vis en het eten ervan was ook wel een mooi moment.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 13 september 2010, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 19:00
|
|
|
Whoow......wat gaaf zeg !!! Van dit getuigenis kunnen wij stil worden en leren, wat een Gods vertrouwen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 21:58
|
|
|
Grace, wat een geweldige uitslag en een fantastische reactie van je dochter! Echt gaaf! Wat kunnen wij toch veel leren van kinderen!
Alle dank aan God!
Knuf, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:05
|
|
|
het mooiste moment voor mij was dat ik vandaag een een zeer pijnlijke spuit in mijn schouder kreeg , en hoop binnen een week van de pijn af te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:05
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was dat de werkdag voorbij was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:06
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was dat de werkdag voorbij was |
Kan een heerlijk gevoel zijn hè. Herkenbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:18
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan een heerlijk gevoel zijn hè. Herkenbaar! |
Vandaag naar de kaakchirurg geweest en heb mijn kies uitlaten trekken. De pijn valt mee gelukkig.
Ineke.
Dus een spannende dag gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 22:53
|
|
|
KATJA065 schreef: | Vandaag naar de kaakchirurg geweest en heb mijn kies uitlaten trekken. De pijn valt mee gelukkig.
Ineke.
Dus een spannende dag gehad. |
Nou.............mooi moment zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:45
|
|
|
Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:51
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig |
He dat is goed nieuws Annette
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 10:52
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik dacht gisteravond en vannacht dat ik vanmorgen bij slechtste moment van de dag kon gaan schrijven dat ik hele nacht wakker had gelegen van de pijn in mn buik. Maar toen ik vanmorgen toch maar even naar de dokter ging voor de veiligheid bleek onze kleine dwarsligger zich eindelijk omgedraait te hebben en keurig de juiste houding aangenomen te hebben, Geen keizersnede meer nodig |
Goed zo Annette ... flinke jongen of meid hé ..... een geruststelling voor jou nu toch .... raar , maar ik volg je zwangerschap precies zowat op ... hahaha , ik heb nogal interesse in bolle zwangere buikjes had ik altijd , vind vrouwen zelfs op hun mooist zo .... Wens je na een slechte nacht , nu een héél aangename dag toe ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 14:16
|
|
|
Wow!! Geweldig! Kusje voor de kleine. Goed gedaan ukkepuk liefs Loes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 19:57
|
|
|
LOES550 schreef: | Wow!! Geweldig! Kusje voor de kleine. Goed gedaan ukkepuk liefs Loes |
Mooooiii bericht Annette
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:01
|
|
|
Waren wij maar allemaal zo als een kind Je mag trots op haar zijn Grace, knuffel voor haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 22:39
|
|
|
Kijk kijk!!! dat is mooi om te horen!! weet je nog wat ik zei??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 00:00
|
|
|
Heb mn vlees voor morgen al lekker gebraden. Alleen jammer dat morgen de helft er al van verteerd is.
Visser , die er met z'n tengels weer niet van af kon blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 09:19
|
|
|
Het mooiste moment vandaag is:
zonder pijn wakker worden
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 15 september 2010, 09:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 15:57
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was dat een leerling me vanmorgen - na een dagje vrij geweest te zijn en m'n verjaardag gevierd te hebben - enthousiast feliciteerde. Toen ze hoorde dat ik 41 geworden was, zei ze heel verbaasd en spontaan '41??? dat kun je toch echt niet geloven zeg!, u lijkt veel eerder 30.' Toen reageerde ik heel enthousiast: meid, mijn dag kan echt niet meer stuk zeg!
CM-ers die me persoonlijk kennen, please....laat me maar in deze waan.
|
|
Naar boven |
|
|