ChristianMatch

Forum

Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 21:48

Het sausje kan ook bekeken worden als uiteindelijke smaakmaker.

Ik denk dat je dit misschien iets beter had kunnen verwoorden.
Met een vriendelijke groet van mij.
martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 11:13

de vroege kerk werd vervolgt door de regering, laat staat deelnemen!
en de kerk groeide juist hard, en alleen de echte christenen bleven over.
maar 300 later toen het door keizer constatijn een rijksgeloof werd wou iedereen een christen worden, om higer op te komen. en toen begon de ellende.

en waarom zijn we zo verbaasd dat de christelijke invloed in de politiek gering is en minder word? we zitten in de eindtijd, ze houden van de zonde en het duister en haten het licht. als we populair worden, moeten we eens goed achter de oren krabben.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 10:22

DAVID923 schreef:
de vroege kerk werd vervolgt door de regering, laat staat deelnemen!
en de kerk groeide juist hard, en alleen de echte christenen bleven over.
maar 300 later toen het door keizer constatijn een rijksgeloof werd wou iedereen een christen worden, om higer op te komen. en toen begon de ellende.

en waarom zijn we zo verbaasd dat de christelijke invloed in de politiek gering is en minder word? we zitten in de eindtijd, ze houden van de zonde en het duister en haten het licht. als we populair worden, moeten we eens goed achter de oren krabben.

misschien duurt het nog wel 389 jr voordat Jezus komt....of wel 752 jr.
wat is het probleem dat we onze christelijke identiteit naar buiten brengen? en ik weet zeker dat als de voltallige bevolking zich aan deze normen zou houden het heel anders zou zijn in dit land. En dan moeten we ons achter ons oren krabben??
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 16:04

wat ik bedoel beste jonathan; is dat deze wereld de zonde lief heeft, ik volg veel debatten en hou het nieuws in de gaten, en er is veel weerstand tegen de christelijke idealelen onder de niet gelovigen, hun bepalen immers zelf wel of ze abortus plegen, op zondag winkelen en hoe ze met sex, rolverdeling man/vrouw en homoseksualiteit omgaan.
ze leven in het duister en haten het licht, de Bijbel zegt het (is eigenlijk al einde discussie) en de praktijk.

Dus als iedereen ineens sgp of christen unie stemt (cda tel ik niet mee, de c is daar nietszeggend) en het dus met het progamma eens is, dan is er of een grote opwekkign en bekering, en dat kan volgens 2tess2 niet want in de eindtijd is er eerder een grote afval.

om een lang verhaal kort te maken, dit principe bedoel ik:

Luc 6,26
Wee u, wanneer alle mensen wèl van u spreken; immers, op dezelfde wijze hebben hun vaderen met de valse profeten gehandeld.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 16:11

DAVID923 schreef:
wat ik bedoel beste jonathan; is dat deze wereld de zonde lief heeft, ik volg veel debatten en hou het nieuws in de gaten, en er is veel weerstand tegen de christelijke idealelen onder de niet gelovigen, hun bepalen immers zelf wel of ze abortus plegen, op zondag winkelen en hoe ze met sex, rolverdeling man/vrouw en homoseksualiteit omgaan.
ze leven in het duister en haten het licht, de Bijbel zegt het (is eigenlijk al einde discussie) en de praktijk.

Dus als iedereen ineens sgp of christen unie stemt (cda tel ik niet mee, de c is daar nietszeggend) en het dus met het progamma eens is, dan is er of een grote opwekkign en bekering, en dat kan volgens 2tess2 niet want in de eindtijd is er eerder een grote afval.

Luc 6,26
Wee u, wanneer alle mensen wèl van u spreken; immers, op dezelfde wijze hebben hun vaderen met de valse profeten gehandeld.

Ik voelde me even aangesproken, dacht heb k nou weer gedaan Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Maar ik ben het zeker met je stelling eens dat we in de eindtijd leven en dat in het grotere geheel wij als christenen weinig kunnen betekenen in de voorkoming van de val van de wereld.
Maar toch denk ik wel dat we als christenen zeker van ons moeten laten horen! We mogen Hem niet verloochenen en dat zouden we net zo goed doen wanneer we alles maar gewoon laten gebeuren zonder Zijn naam bekend te maken door ons christenzijn te laten zien Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 19 juni 2010, 16:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 23:49

[quote=TESSYBEAR731]Ik voelde me even aangesproken, dacht heb k nou weer gedaan Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Maar ik ben het zeker met je stelling eens dat we in de eindtijd leven en dat in het grotere geheel wij als christenen weinig kunnen betekenen in de voorkoming van de val van de wereld.
Maar toch denk ik wel dat we als christenen zeker van ons moeten laten horen! We mogen Hem niet verloochenen en dat zouden we net zo goed doen wanneer we alles maar gewoon laten gebeuren zonder Zijn naam bekend te maken door ons christenzijn te laten zien Knipoog smiley[/qu

Ja en dat moeten we zeker doen .
Want dat vraagt HIJ van ons om te getuigen.
Met een vriendelijke groet.
martin
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 01:30

DAVID923 schreef:

Luc 6,26

Weet wel dat in delen van de wereld er grote opwekkingen zijn.
Het is ongeloof te denken dat dit hier niet zou kunnen plaatsvinden, al weet ik ook wel dat er een heeeel groot geloof nodig is om dat te gaan geloven. Maar als God echt de strijd zou aangaan met de machten die het westerse denken in bedwang houden is alles mogelijk.

Daarom des te meer gebed nodig in deze steeds verder in geestelijk verval rakend stukje wereld. Zeker voor de dierbaren om ons heen, dat God ze wil beschermen tegen de invloeden vanuit het rijk der duisternis.

Als er dan aan de politieke kant soms geen tegenstem meer komt, of afbrokkelt, is het jammer dat te moeten zien gebeuren. Daarom deze teleurstelling.

Ik denk dat we juist blij moeten zijn met ieder woord wat gesproken wordt waar nog een woord van bewogen christen zijn in zit. In de politiek, in de media, onderwijs etc.
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 15:01

amen, helemaal met je eens Jonathan.
alleen moeten we als christen wel realistisch zijn, hoe radicaler wij de SCHRIFT belijden, hoe minder water we bij de wijn doen, hoe meer we gehaat worden door de wereld en hoe minder we in het politieke spectrum zullen schijnen. dat bedoelde ik.

vriendelijke groet
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:35

DAVID923 schreef:
amen, helemaal met je eens Jonathan.
alleen moeten we als christen wel realistisch zijn, hoe radicaler wij de SCHRIFT belijden, hoe minder water we bij de wijn doen, hoe meer we gehaat worden door de wereld en hoe minder we in het politieke spectrum zullen schijnen. dat bedoelde ik.

vriendelijke groet

ik vind juist, dat te meer we resoluut voor ons christenzijn uitkomen, en we tegenwerking ervaren. te meer we mogen weten dat we de waarheid in handen hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:34

JONATHAN890 schreef:
ik vind juist, dat te meer we resoluut voor ons christenzijn uitkomen, en we tegenwerking ervaren. te meer we mogen weten dat we de waarheid in handen hebben.

En zo is het helemaal want de duisternis blijft het proberen.
Met een vriendelijke groet van mij.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 08:43

Het gaat lekker met het vormen van een regering zeg. Twijfelende smiley

Wat zouden jullie voor kabinet willen? Persoonlijk ben ik blij dat Paars-plus van de baan is. Begrijpelijk, dat Rutte dat niet ziet zitten. Een middenkabinet vind ik niet verkeerd. Jammer dat Cohen zo moeilijk doet, hij zou iets meer z'n verantwoordelijkheid moeten nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 09:01

MARIJAN072 schreef:
Het gaat lekker met het vormen van een regering zeg. Twijfelende smiley

Wat zouden jullie voor kabinet willen? Persoonlijk ben ik blij dat Paars-plus van de baan is. Begrijpelijk, dat Rutte dat niet ziet zitten. Een middenkabinet vind ik niet verkeerd. Jammer dat Cohen zo moeilijk doet, hij zou iets meer z'n verantwoordelijkheid moeten nemen.

Paars-plus was nu niet echt een goede optie. Programmatisch te diverse kandidaatpartijen en ook nog eens een kabinet van meer dan 3 partijen, wat niet echt bevorderlijk lijkt voor een verzekering van de volle termijn van regeren. Programmatisch is het middenkabinet evenmin een sterke optie.

Nu PvdA het middenkabinet laat lopen, is het mogelijk weer tijd om de eerste, gezien de uitslag en programma's toch ook de beste, optie weer boven tafel te krijgen. De eerste keer heeft CDA hierin de verantwoordelijkheid laten liggen door niet met VVD en PVV aan tafel te willen. De reikende hand van PVV bestaat nog steeds, dus er is nog steeds een kans voor CDA om in te haken voor een kabinet VVD-PVV-CDA.

Mocht het CDA nog steeds niet als derde partij aan de tafel willen, dan zou VVD ook kunnen proberen om eerst met CDA om tafel te gaan, waarna dan de PVV vanuit de voortgang van de gesprekken alsnog aan zou kunnen sluiten (hoewel dit dus wel zeer vertragend werkt), of de PVV zou, bij vasthoudendheid van CDA om niet met PVV te willen regeren, gevraagd kunnen worden de minderheidsregering VVD-CDA te gedogen, wat echter wel zeer bijzonder te noemen is, aangezien gedogen bij een zetelaantal van meer dan 10 niet echt gebruikelijk is...

Natuurlijk kunnen VVD en PVV vanuit een minderheidsakkoord ook proberen CDA mee te krijgen als gedogende partij, maar die kans lijkt zeer gering door de terughoudendheid van CDA richting PVV.

Een van deze opties lijkt toch de meest voor de hand liggende voor een kabinet in Nederland dat de meerderheid van de kiezers het beste vertegenwoordigt en enige overlevingskans heeft. Mocht dit er niet van komen, dan zal mogelijk de bal van de formatie naar het PvdA gespeeld worden, wat hoe dan ook zal leiden tot een formatie met meer dan 3 partijen, wat de houdbaarheid van een kabinet niet ten goede komt.

Laatst aangepast door
HENK710
op woensdag 23 juni 2010, 09:05
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 09:28

HENK710 schreef:
Paars-plus was nu niet echt een goede optie. Programmatisch te diverse kandidaatpartijen en ook nog eens een kabinet van meer dan 3 partijen, wat niet echt bevorderlijk lijkt voor een verzekering van de volle termijn van regeren. Programmatisch is het middenkabinet evenmin een sterke optie.

Nu PvdA het middenkabinet laat lopen, is het mogelijk weer tijd om de eerste, gezien de uitslag en programma's toch ook de beste, optie weer boven tafel te krijgen. De eerste keer heeft CDA hierin de verantwoordelijkheid laten liggen door niet met VVD en PVV aan tafel te willen. De reikende hand van PVV bestaat nog steeds, dus er is nog steeds een kans voor CDA om in te haken voor een kabinet VVD-PVV-CDA.

Mocht het CDA nog steeds niet als derde partij aan de tafel willen, dan zou VVD ook kunnen proberen om eerst met CDA om tafel te gaan, waarna dan de PVV vanuit de voortgang van de gesprekken alsnog aan zou kunnen sluiten (hoewel dit dus wel zeer vertragend werkt), of de PVV zou, bij vasthoudendheid van CDA om niet met PVV te willen regeren, gevraagd kunnen worden de minderheidsregering VVD-CDA te gedogen, wat echter wel zeer bijzonder te noemen is, aangezien gedogen bij een zetelaantal van meer dan 10 niet echt gebruikelijk is...

Natuurlijk kunnen VVD en PVV vanuit een minderheidsakkoord ook proberen CDA mee te krijgen als gedogende partij, maar die kans lijkt zeer gering door de terughoudendheid van CDA richting PVV.

Een van deze opties lijkt toch de meest voor de hand liggende voor een kabinet in Nederland dat de meerderheid van de kiezers het beste vertegenwoordigt en enige overlevingskans heeft. Mocht dit er niet van komen, dan zal mogelijk de bal van de formatie naar het PvdA gespeeld worden, wat hoe dan ook zal leiden tot een formatie met meer dan 3 partijen, wat de houdbaarheid van een kabinet niet ten goede komt.
Uiteindelijk zal dan de kiezer de verliezer zijn. De PvdA heeft immers verloren...Het zou een schande zijn voor de democratie, en het zal de aversie tegen de politiek alleen maar doen toenemen.
Zelf vind ik dat het dan tijd wordt om CDA en VVD, de natuurlijke bondgenoten samen met de hervormers een agenda moeten samenstellen. Dat zou veel meer recht doen aan de tendens van het land. Hervormingen hebben we nodig, niet pappen en nathouden.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:18

CHATULIEM619 schreef:
Uiteindelijk zal dan de kiezer de verliezer zijn. De PvdA heeft immers verloren...Het zou een schande zijn voor de democratie, en het zal de aversie tegen de politiek alleen maar doen toenemen.
Zelf vind ik dat het dan tijd wordt om CDA en VVD, de natuurlijke bondgenoten samen met de hervormers een agenda moeten samenstellen. Dat zou veel meer recht doen aan de tendens van het land. Hervormingen hebben we nodig, niet pappen en nathouden.

Merkwaardige redenering, Chat. Als deelname van de twee zetels verliezende PVDA een schande zou zijn voor de democratie waarom is deelname van het CDA, met een verlies dat tien keer zo groot is, dat dan niet? De vraag is nu veeleer of er een stabiele meerderheid te vormen is.
En ook al zijn combinaties in eerste instantie afgeketst, die zijn daarmee niet definitief van de baan. Er zal toch een regering gevormd moeten worden. Jammer alleen dat geen enkele combinatie op veel enthousiasme kan rekenen.

We mogen al blij zijn dat er nog een kabinet komt, als ik al de (on-)mogelijkheden bekijk. Als je recht wilt doen aan de tendens in het land, dan zou de PVV mee moeten doen. Of dat wijs is, valt nog te bezien. En die hervormingen komen er echt wel, maak je geen zorgen. De vraag is hooguit voor wie het slecht uitpakt en of juist de hogere inkomens worden ontzien of niet. Daarin maken jij en ik verschillende keuzes.

Thomas, die een rollator en schone luiers voor Beppe in het verpleegtehuis belangrijker vindt dan meer bestedingsvrijheid voor mensen die het toch al goed hebben.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 23 juni 2010, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 14:04

pvv+vvd+?

als het maar rechts is, weg met de linkse naieve hippies! Boze smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:31

DAVID923 schreef:
pvv+vvd+?

als het maar rechts is, weg met de linkse naieve hippies! Boze smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Waar slaat dit nu weer op
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:47

MARTIN695 schreef:

op zich heeft David groot gelijk hoor... een linkse of zelfs een centrumlinkse regering zou een zeer groot drama worden voor het land.
links heeft de aangeboren handicap andermans geld te herverdelen voordat het verdiend is.
sinterklaasje spelen kan niet meer, er moet nu keihard GEWERKT worden om de welvaart nog enigszins te behouden in dit land.
dusse... IEDEREEN de armpjes uit de mouwen!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:57

PIETER649 schreef:
op zich heeft David groot gelijk hoor... een linkse of zelfs een centrumlinkse regering zou een zeer groot drama worden voor het land.
links heeft de aangeboren handicap andermans geld te herverdelen voordat het verdiend is.
sinterklaasje spelen kan niet meer, er moet nu keihard GEWERKT worden om de welvaart nog enigszins te behouden in dit land.
dusse... IEDEREEN de armpjes uit de mouwen!!

En jij maar lachen en Duitsland Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 09:49

MARTIN695 schreef:

pieter nam me al de woorden uit de mond, maar ook rechts als het gaat over zaken als veiligheid op straat en immigratie, niet alleen de economie, te veel om op te noemen.

RECHTS FOR THE WIN!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:11

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de PVV al zo gauw buitengesloten wordt van regeren?
Ik ben zelf geen PVV voorstander maar dit gaat me eigenlijk te snel en te ver.
Ze hebben wel de grootste winst gehaald en ik vind dat ze dan ook het "recht"hebben van mee regeren.
Nu sluit de VVD en het CDA ze eigenlijk al van te voren uit.

Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, heb geen verstand van politiek maar dit komt mij allemaal erg vreemd over.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:28

Het is uiteindelijk de ideologie van de partij die niet strookt met de 'normale'partijen. Dus zijn het proteststemmen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:29

MARIO216 schreef:
Het is uiteindelijk de ideologie van de partij die niet strookt met de 'normale'partijen. Dus zijn het proteststemmen.

Maar het zijn toch 1.5 miljoen Nederlanders en daar moet je wel rekening mee houden, vind ik!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:37

CARIN303 schreef:
Maar het zijn toch 1.5 miljoen Nederlanders en daar moet je wel rekening mee houden, vind ik!

Dus zal je dat moeten proberen om te buigen, en dat is moeilijk ja. Uiteindelijk wordt dat spel beslist in Den Haag.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:04

CARIN303 schreef:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de PVV al zo gauw buitengesloten wordt van regeren?
Ik ben zelf geen PVV voorstander maar dit gaat me eigenlijk te snel en te ver.
Ze hebben wel de grootste winst gehaald en ik vind dat ze dan ook het "recht"hebben van mee regeren.
Nu sluit de VVD en het CDA ze eigenlijk al van te voren uit.

Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, heb geen verstand van politiek maar dit komt mij allemaal erg vreemd over.

de pvv word als fascistisch gezien dus besluiten de overige partijen tot een fascistische actie....
gevalletje potten die ketels iets verwijten dus
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:47

de pvv uitsluiten is anti-democratie. niet dat ik voor democratie ben, maar dit is gewoon een joke. hun zijn de grootste winnaar, en die linkse bende gaat gewoon zonder hun verder, zelfs het CDA, die walgelijke, lauwe partij die GIGANTISCH heeft verloren, mag aanschuiven...

ik stem CU, dus mijn stem treft het niet, maar ik vind het wel schandelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:49

DAVID923 schreef:
de pvv uitsluiten is anti-democratie. niet dat ik voor democratie ben, maar dit is gewoon een joke. hun zijn de grootste winnaar, en die linkse bende gaat gewoon zonder hun verder, zelfs het CDA, die walgelijke, lauwe partij die GIGANTISCH heeft verloren, mag aanschuiven...

er zijn nog steeds veel mensen die cda hun vertrouwen hebben gegeven, dus enig recht om te regeren hebben ze gewoon wel.

enne, zowel cu als cda hebben hun hoofdkantoor in laodicea hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 22:49

DAVID923 schreef:

PVV is niet uitgesloten maar heeft zich uitgesloten door ondemocratisch te zijn.
Democratie is toch dat de partijen met de meeste zetels het meest recht hebben te regeren. Zij mogen kiezen met wie ze willen regeren. Meerderheid van stemmen dus. Hoeveel PVV en D 66 ook percentueel gewonnen hebben, ze hebben slechts 10 zetels verworven. Ziehier uw democratie......Vergeet niet hoeveel goed werk het CDA heeft gedaan met het opruimen van de puinhopen van paars.....En de 'crisis' heeft deze demissionaire regering vrijwel geruisloos aan ons burgers voorbij laten gaan. De kosten ervan zullen in de komende tientallen jaren gefaseerd aan een ieder worden gepresenteerd. Ik hoop op een zo fair en sociaal mogelijke manier.
Het CDA na deze megaklus walgelijk en lauw noemen vind ik ronduit beledigend en getuigt van respectloosheid en gebrek aan inzicht.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 08:30

MIEKE364 schreef:
PVV is niet uitgesloten maar heeft zich uitgesloten door ondemocratisch te zijn.
Democratie is toch dat de partijen met de meeste zetels het meest recht hebben te regeren. Zij mogen kiezen met wie ze willen regeren. Meerderheid van stemmen dus. Hoeveel PVV en D 66 ook percentueel gewonnen hebben, ze hebben slechts 10 zetels verworven. Ziehier uw democratie......Vergeet niet hoeveel goed werk het CDA heeft gedaan met het opruimen van de puinhopen van paars.....En de 'crisis' heeft deze demissionaire regering vrijwel geruisloos aan ons burgers voorbij laten gaan. De kosten ervan zullen in de komende tientallen jaren gefaseerd aan een ieder worden gepresenteerd. Ik hoop op een zo fair en sociaal mogelijke manier.
Het CDA na deze megaklus walgelijk en lauw noemen vind ik ronduit beledigend en getuigt van respectloosheid en gebrek aan inzicht.

de pvv ondemocratisch noemen.... DAT getuigt pas van grote inzicht Gefrustreerde smiley
en sorry.. als ik kijk naar de uitwassen van christelijk rechts dan zie ik voornamelijk hele dure regeringsfouten waar niet over gesproken mocht worden van het CDA.

ik zal me inhouden en maar 3 voorbeelden noemen:
- de schandalige wijze waarop die regering is omgegaan met een overduidelijk NEEN op het referendum over de europese grondwet.
"we geven het een nieuwe naam en vinden het niet wenselijk wederom een referendum te houden..."
- binnen een maand na aantreden moest zonodig een generaal pardon worden afgekondigd voor 25.000 UITGEPRODUCEERDE asielzoekers.
in mijn opinie is een uitgeproduceerde asielzoeker niets meer dan een gelukszoeker die de rechter niet kon verleiden.
enig idee wat dit ons land gekost heeft?
- op elk vlak heeft de regering de kosten niet kunnen beteugelen, ieder departement heeft schandalige kostenoverschrijdingen gemeld.
dit getuigd niet van goed bestuur.
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 09:49

Quote:
Vergeet niet hoeveel goed werk het CDA heeft gedaan met het opruimen van de puinhopen van paars.....

lol.... en nu schuiven ze aan voor een paars +???
zucht......

no comment..
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 09:50

PIETER649 schreef:
de pvv ondemocratisch noemen.... DAT getuigt pas van grote inzicht Gefrustreerde smiley
en sorry.. als ik kijk naar de uitwassen van christelijk rechts dan zie ik voornamelijk hele dure regeringsfouten waar niet over gesproken mocht worden van het CDA.

ik zal me inhouden en maar 3 voorbeelden noemen:
- de schandalige wijze waarop die regering is omgegaan met een overduidelijk NEEN op het referendum over de europese grondwet.
"we geven het een nieuwe naam en vinden het niet wenselijk wederom een referendum te houden..."
- binnen een maand na aantreden moest zonodig een generaal pardon worden afgekondigd voor 25.000 UITGEPRODUCEERDE asielzoekers.
in mijn opinie is een uitgeproduceerde asielzoeker niets meer dan een gelukszoeker die de rechter niet kon verleiden.
enig idee wat dit ons land gekost heeft?
- op elk vlak heeft de regering de kosten niet kunnen beteugelen, ieder departement heeft schandalige kostenoverschrijdingen gemeld.
dit getuigd niet van goed bestuur.

HEAR HEAR! Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4