ChristianMatch

Forum

Maandag 7 juni/Dagelijkse bemoediging
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:24

Zondag 27 juni:

LAAT GELD BUITEN BESCHOUWING!

Meet succes nooit af naar geldelijk voordeel.
Dat is niet in de geest van MIJN KONINKRIJK.
Je succes wordt bepaald naar de mate, waarin
je MIJN wil en gedachten aan de mensen om
je heen hebt geopenbaard.
Je succes wordt bepaald naar de mate, waarin je omgeving
de uitwerking van MIJN wil in jouw leven heeft gezien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:41

Maandag 28 juni:

WIJSHEID!

IK heb beloofd, dat je voor elke dag van je leven de kracht zult ontvangen, die je nodig hebt, vrees niet.

Zie elke moeilijkheid onder ogen en wees ervan overtuigd, dat je hiervoor wijsheid en kracht zult ontvangen.

Maak daar aanspraak op.

Vertrouw, dat IK MIJN gedane belofte zal houden, in hemel en op aarde is voor elke taak, die IK èèn

van MIJN kinderen opdraag, alles klaargezet wat nodig is voor het volbrengen van die taak.

Waarom zou je dan vrezen?

Waarom twijfelen?
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:29

Dinsdag 29 juni:

BEGRIJP DE ANDER!

Neem overal blijdschap met je mee, je hebt heel veel zegen ontvangen, je wordt zeer gezegend.
Stromen van zegen staan je in de komende maanden en jaren te wachten, geef iedere zegen door.
Liefde kan de wereld rond gaan en gaat de wereld ook rond, op de Godsstroom doorgegeven van de èèn naar de ander.
Breng een beetje zonneschijn in het hart van de èèn of ander, zodat die het dan verheugd doorgeeft.
Zo gaat MIJN leven en blijdschap gevende boodschap verder.
Wees in deze tijd blijde - boodschappers, heb lief en lach!
Maak allen blij, heb allen lief, tracht altijd de ander te begrijpen en dan kan het niet anders of je gaat van hen houden.
Zie MIJ in de mensen, die saai zijn, niet interressant, zondig, kritisch,
ellendig, zie MIJ in de lach van kinderen en in de mildheid van de ouderdom, in de moed van de jeugd en in het geduld van de
volwassen man en vrouw.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 23:29

Woensdag 30 juni:

BERGEN VAN KWAAD!

Geloof en gehoorzaamheid zullen bergen verzetten, bergen van kwaad, bergen van moeilijkheden.
Maar geloof en gehoorzaamheid moeten hand in hand gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 19:12

Donderdag 1 juli:

BESTRIJD DE VREES!

Leer dagelijks de belangrijke les om te midden van de storm te vertrouwen en kalm te zijn, wat voor verdriet of moeilijkheid die dag ook mag brengen.
MIJN liefdevolle opdracht is voor jouw nog steeds dezelfde:
Heb lief en lach!
Liefde en een lach, niet een droevig berusten, zijn kenmerkend voor het werkelijk aanvaarden van MIJN wil, laat het zo zijn, dat een ieder, die een ontmoeting met je heeft gehad, moediger en gelukkiger verder gaat.
Tegenover kinderen of jongeren, tegenover middelbare leeftijd of ouderdom, ten opzichte van verdriet en zonde, ja bij alles wat je in anderen kunt aantreffen, moet dit je houding zijn; heb lief en lach!
Vrees niet, bedenk hoe IK in de woestijn de duivel tegemoet ben getreden en hoe IK heb overwonnen met het zwaard van de Geest, dat het Woord van GOD is.
Ook jij hebt je antwoord klaar voor elke vrees, waarmee de boze tot je kan komen - een antwoord van geloof en vertrouwen in MIJ.
Zeg het hardop als dat mogelijk is!
Het gesproken woord heeft macht, bezie iedere vrees, niet als een zwakheid van jouw kant, tengevolge van ziekte of zorg, maar als een zeer wezenlijke verzoeking, die bestreden moet worden en waarop de overwinning moet worden behaald.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2