Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 20:07
|
|
|
GRACE585 schreef: | dierenliefde ik word gek van t gekef |
hoelang nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 20:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dieren zijn vaak liever dan mensen. |
als je mense leert kennen . ga je van dieren houden die teleurstellen je niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 21:21
|
|
|
HANS744 schreef: | als je mense leert kennen . ga je van dieren houden die stellen je niet teleur |
een scheidbaar werkwoord, zoals we dat zo mooi noemen in de Nederlandse taal
weer wat geleerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 23:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | een scheidbaar werkwoord, zoals we dat zo mooi noemen in de Nederlandse taal
weer wat geleerd! |
Schoolmeester toevallig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 13:14
|
|
|
EVA685 schreef: | Schoolmeester toevallig |
nee hoor, ik heb in het recente verleden iemand geholpen met de Nederlandse taal, als onderdeel van haar inburgeringscursus, en daar kwam de term voorbij.
vandaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 15:26
|
|
|
Dadelijk met hondje naar de dierenarts. Hopelijk niks ernstigs. Hopelijk weet ze zich te gedragen daar, en niet zoals de vorige keer.
En ja hoor... Mevrouw hond misdroeg zich weer, helemaal gemuilkoft en in de houtgreep, kon de dierenarts zijn werk nog niet doen.
Nu vrijdag heb ik een afspraak dan word er een biopsie genomen onder volledige narcose.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 11 mei 2010, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 20:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dadelijk met hondje naar de dierenarts. Hopelijk niks ernstigs. Hopelijk weet ze zich te gedragen daar, en niet zoals de vorige keer.
En ja hoor... Mevrouw hond misdroeg zich weer, helemaal gemuilkoft en in de houtgreep, kon de dierenarts zijn werk nog niet doen.
Nu vrijdag heb ik een afspraak dan word er een biopsie genomen onder volledige narcose. |
Ach toch, hondje was gewoon bang. Voor die enge meneer of mevrouw. Het is toch niks ernstigs hopelijk?
Imre, die morgen 3 kwartier in de tandartsstoel moet zitten en daarvoor ook wel volledige narcose zou willen hebben. Of een beetje lachgas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 20:50
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ach toch, hondje was gewoon bang. Voor die enge meneer of mevrouw. Het is toch niks ernstigs hopelijk?
Imre, die morgen 3 kwartier in de tandartsstoel moet zitten en daarvoor ook wel volledige narcose zou willen hebben. Of een beetje lachgas.... |
Dat kan hoor heb je speciale tandartsen voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 20:53
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ach toch, hondje was gewoon bang. Voor die enge meneer of mevrouw. Het is toch niks ernstigs hopelijk?
Imre, die morgen 3 kwartier in de tandartsstoel moet zitten en daarvoor ook wel volledige narcose zou willen hebben. Of een beetje lachgas.... |
Gaan we samen Tandarts is niet erg hoor... Ik lig bij hem om 12 uur op de stoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
Gaan we samen Tandarts is niet erg hoor... Ik lig bij hem om 12 uur op de stoel |
Dan hoop ik al weer thuis te zijn...
(Ik hoop dat mijn tandarts snel met pensioen gaat)...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:11
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dan hoop ik al weer thuis te zijn...
(Ik hoop dat mijn tandarts snel met pensioen gaat)... |
Ik denk dat als de mijne met pensioengaat, zijn zoon het overneemt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:12
|
|
|
Hondje heeft een gezwel bij haar poot zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
Hondje heeft een gezwel bij haar poot zitten. |
Dat is.... dat is..... heel erg zielig.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:30
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat is.... dat is..... heel erg zielig..... |
Mijn vorige hond had ook een keer een gezwel op haar buik.. was het bindweefseltumor. Dat gezwel was iets groter dan een tennisbal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:48
|
|
|
[quote]Zal ik je pootje beet houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 21:52
|
|
|
[quote=MARIO216]
Weet je wel hoe groot een olifantenpoot is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:08
|
|
|
Belt de dieranarts assistente op... mevrouw bent u uw hond kwijt? ik zeg: nee die is beneden. Ow, ga maar kijken of dat klopt zegt ze
nee dus, alweer weggelopen, gevonden....ophalen bij de dieranarts aub... waarom gebeurt dt altijd als ik het al druk hebt, en nooit als ik me verveel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:21
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Belt de dieranarts assistente op... mevrouw bent u uw hond kwijt? ik zeg: nee die is beneden. Ow, ga maar kijken of dat klopt zegt ze
nee dus, alweer weggelopen, gevonden....ophalen bij de dieranarts aub... waarom gebeurt dt altijd als ik het al druk hebt, en nooit als ik me verveel? |
Dat weet ik wel! Als jij het druk hebt, dan heb je minder aandacht voor je huisdieren. De kat gaat slapen, de konijnen kruipen in hun holletje, maar de hond verveelt zich. En loop weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:33
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Belt de dieranarts assistente op... mevrouw bent u uw hond kwijt? ik zeg: nee die is beneden. Ow, ga maar kijken of dat klopt zegt ze
nee dus, alweer weggelopen, gevonden....ophalen bij de dieranarts aub... waarom gebeurt dt altijd als ik het al druk hebt, en nooit als ik me verveel? |
zeker een reu jolan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | zeker een reu jolan |
lol...nee, want dan kon ik het nog begrijpen, maar blijkbaar zijn vrouwen geen haar beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:53
|
|
|
Maris,hoe gaat het met je hondje?Heeft ze pijn? Hopelijk gaat vrijdag alles voorspoedig en is de uitslag gunstig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 13:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maris,hoe gaat het met je hondje?Heeft ze pijn? Hopelijk gaat vrijdag alles voorspoedig en is de uitslag gunstig! |
Pijn heeft ze niet. Ze rent en springt rond of er niks aan de hand is. Wat mij het meeste dwars zit, is haar agressiviteit bij de dierenarts.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 20:15
|
|
|
[quote=MARISKA601]
[quote]Smiley neemt gewoon een takel. Zo voorkom ik een hernia.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 12 mei 2010, 20:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Pijn heeft ze niet. Ze rent en springt rond of er niks aan de hand is. Wat mij het meeste dwars zit, is haar agressiviteit bij de dierenarts. |
Mooi zo,komt vast goed met haar,tis blijkbaar een pittige tante
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:11
|
|
|
Vandaag de uitslag gekregen van het onderzoek. Ik zal jullie alle latijnse benamingen maar besparen. Het kwam hier op neer dat er bij jonge honden wel eens bultjes verschiijnen en na een poosje verdwijnen ze weer. Niets bijzonders dus. Dit bultje had de grote van mijn duimnagel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 23:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Vandaag de uitslag gekregen van het onderzoek. Ik zal jullie alle latijnse benamingen maar besparen. Het kwam hier op neer dat er bij jonge honden wel eens bultjes verschiijnen en na een poosje verdwijnen ze weer. Niets bijzonders dus. Dit bultje had de grote van mijn duimnagel. |
Yesyesyes ik ben blij voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:44
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Vandaag de uitslag gekregen van het onderzoek. Ik zal jullie alle latijnse benamingen maar besparen. Het kwam hier op neer dat er bij jonge honden wel eens bultjes verschiijnen en na een poosje verdwijnen ze weer. Niets bijzonders dus. Dit bultje had de grote van mijn duimnagel. |
Gelukkig maar Maris! Fijn voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 18:36
|
|
|
Dieren zijn lief... maar deze is nog véél liever! (zie foto)
Ik wil ook een kameeeeel!!
GrZing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 19:05
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dieren zijn lief... maar deze is nog véél liever! (zie foto)
Ik wil ook een kameeeeel!!
GrZing |
Ik vind dieren helemaal niet zo lief... Soms heb ik het gevoel alsof ik hier in een hondenkennel zit... geblaf en de ene hond steekt de ander weer aan... pfff... soms begint de hond van de beneden buren al om 5:20 uur s'morgens te blaffen en word ik er soms echt gek van... Of ze hadden hier muren moeten bouwen die niet zo gehorig zouden zijn... Maar ja, zal het de honden maar niet kwalijk nemen, 't zijn vooral de baasjes/ bazinnetjes denk ik... pfff... "foei" hoor je dan, en die hond maar doorgaan alsof er niks is gezegd... Dierenliefhebber ? ja vroeger was ik er 1 ja, maar nu....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 19:23
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind dieren helemaal niet zo lief... Soms heb ik het gevoel alsof ik hier in een hondenkennel zit... geblaf en de ene hond steekt de ander weer aan... pfff... soms begint de hond van de beneden buren al om 5:20 uur s'morgens te blaffen en word ik er soms echt gek van... Of ze hadden hier muren moeten bouwen die niet zo gehorig zouden zijn... Maar ja, zal het de honden maar niet kwalijk nemen, 't zijn vooral de baasjes/ bazinnetjes denk ik... pfff... "foei" hoor je dan, en die hond maar doorgaan alsof er niks is gezegd... Dierenliefhebber ? ja vroeger was ik er 1 ja, maar nu.... |
Heel eerlijk gezegd ben ik ook niet zo blij met de vele katten uit de buurt, die ongevraagd in m'n achtertuin komen. En dan moet ik ze lief vinden? Hmm...... hoe krijg ik ze weg
Ik begrijp wel dat je baalt van zo'n hond die je uit bed blaft, Sussanah. Maar 'k denk inderdaad dat de bazen en bazinnen uiteindelijk verantwoordelijk zijn. 'k Ben eigenlijk wel blij dat m'n buren alleen een konijn hebben.
|
|
Naar boven |
|
|