Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:33
|
|
|
EVA685 schreef: | Kijken jullie zondags ook naar voetbal |
ik kijk altijd naar voetbal ook op zondag dus ff lekker relaxen de uitslagen weet ik dan toch al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:36
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | zo weer een voor op de zwarte lijst ... whahhahaha
hoop dat je toch zwaar ongelijk krijgt met dat 020 |
ik heb altijd gelijk en als ik geen gelijk heb dan stiekem toch dus heb jij dan automatisch ongelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:41
|
|
|
EVA685 schreef: | Jij bent zeker voetbalfanaat?
Ik kijk zondags naar Nederland zingt en family7 ken je die zender?
Ach....ook wel andere programma.s hoor, maar geen sport.
Tja......waarom eigenlijk niet |
hihi ... ik ? voetbalfanaat ??? nou heb er geen hekel aan, maar ik kan wel iets leukers bedenken hoor ... maar ja .. als een ander het nou leuk vindt, gun ik diegene zijn (soms haar ) plezier. Vind het wel leuk en spannend bij WK en EK ... maar voor de rest valt het mee hoor ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:04
|
|
|
Net een wedstrijd gezien tussen Bayern en Manchester. Leuke wedstrijd, verrassend einde. 2-1. Zie uit naar volgende week. Maar eerst nog Arsenal- Barcelona. Smullen deze week!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 14:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Net een wedstrijd gezien tussen Bayern en Manchester. Leuke wedstrijd, verrassend einde. 2-1. Zie uit naar volgende week. Maar eerst nog Arsenal- Barcelona. Smullen deze week!!!! |
ach ja, een kinderhand is snel gevuld .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RINGO975
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:30
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ach ja, een kinderhand is snel gevuld ..... |
een ander diens hobby gunnen is erg lastig zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:39
|
|
|
EVA685 schreef: | Jij bent zeker voetbalfanaat?
Ik kijk zondags naar Nederland zingt en family7 ken je die zender?
Ach....ook wel andere programma.s hoor, maar geen sport.
Tja......waarom eigenlijk niet | waarom wel omdat het de dag des Heren is en op deze manier doen wij aan zondag.s heiliging 1 extra dag in de week .ons bezinnen en te laaten voeden door zijn woordt en liederen.zondag is rustdag dan doe je geen dingen die niet met geloof te maaken hebben.o ja zondag heeft 24u .s.morgens kerk en daarna klussen of terasje pakken daar is de zondag niet voor.geniet op zo dag van de schepping en de schepper
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:49
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hahaha Eva ... wat kijk je sip ... Als je het niet bevalt ga je toch iets anders doen ... je eigen hobby ofzo ? Een idee ?? | sip ze schrikt nooit van zondagsheiliging gehoordt dat zou de hobby van alle christene moete zijn.en geen wereldsvermaak op de dag des Heren .valt ons tegen op een christelijke sitte hoe julli over zondag denke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 20:21
|
|
|
Kunnen we het weer over voetbal hebben? Als alle zuurpieten nu eens anderen een pleziertje gunnen. Discussies over zondag kun je een nieuw topic over beginnen. Ik denk er over een jaarabbo te nemen op FC Groningen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kunnen we het weer over voetbal hebben? Als alle zuurpieten nu eens anderen een pleziertje gunnen. Discussies over zondag kun je een nieuw topic over beginnen. Ik denk er over een jaarabbo te nemen op FC Groningen. |
als je een jaarabbo neemt kun je beter eentje nemen van een goede club ajax dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:21
|
|
|
HANS744 schreef: | sip ze schrikt nooit van zondagsheiliging gehoordt dat zou de hobby van alle christene moete zijn.en geen wereldsvermaak op de dag des Heren .valt ons tegen op een christelijke sitte hoe julli over zondag denke |
oeps ... nou Hans, ik denk dat het mag hoor ... ontspannen voetbal kijken op tv en ja .. ook op zondag ... Als je dat niet zou mogen, zou je dan wel een boek mogen lezen ??? en wat mag je nog meer niet ??? ... dacht dat de sabbath er voor de mens was en niet de mens voor de sabbath ... ik zie er geen kwaad in ... kan toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:25
|
|
|
RENSKE067 schreef: | als je een jaarabbo neemt kun je beter eentje nemen van een goede club ajax dus |
moest pas ergens een antwoord geven,.....waar ik nooit dood gevonden zou willen worden...... t antwoord weet je dan wel ...020
ben er 2x geweest ... wedstrijd van nederlands elftal....gebukt naar binnen, zie je dat logo tenminste niet, wel constructief (haha...interesse vanwege mijn werk) maar wat een afgrijselijke acoustiek.....
er is maar 1 stadion in t land en 1 club..... ben niet alleen maar fan vanwege t voetbal, anders zou ik voor geen enkele nederlandse club zijn, doe mij dan maar Barcelona, Arsenal, Manchester, Liverpool of zoiets....dan hebben we t over voetbal.
Voor mij is t emotie, beleving dus in Nederland is t feijenoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:32
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | moest pas ergens een antwoord geven,.....waar ik nooit dood gevonden zou willen worden...... t antwoord weet je dan wel ...020
ben er 2x geweest ... wedstrijd van nederlands elftal....gebukt naar binnen, zie je dat logo tenminste niet, wel constructief (haha...interesse vanwege mijn werk) maar wat een afgrijselijke acoustiek.....
er is maar 1 stadion in t land en 1 club..... ben niet alleen maar fan vanwege t voetbal, anders zou ik voor geen enkele nederlandse club zijn, doe mij dan maar Barcelona, Arsenal, Manchester, Liverpool of zoiets....dan hebben we t over voetbal.
Voor mij is t emotie, beleving dus in Nederland is t feijenoord. |
ach ik zal het je maar niet kwalijk nemen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:37
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Voor mij is t emotie, beleving dus in Nederland is t Sc Heerenveen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:47
|
|
|
RINGO975 schreef: | een ander diens hobby gunnen is erg lastig zeker? |
Yep, iets op tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Voor mij is t emotie, beleving dus in Nederland is t Sc Heerenveen |
gek .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen had toch Feijenoord geschreven..
heereveen twente en utrecht zijn ook heel leuke ploegen die met passie en inzet spelen...... ze zitten op de reserve-bank........
een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen .... hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:38
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | gek .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen had toch Feijenoord geschreven..
heereveen twente en utrecht zijn ook heel leuke ploegen die met passie en inzet spelen...... ze zitten op de reserve-bank........
een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen .... hahaha |
Ajax????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ajax???? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:51
|
|
|
hoe oud ben je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:58
|
|
|
Kom je uit Rotterdammer ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:59
|
|
|
Ik heb geen verstand van voetbal, maare dat ajax...........heeft wel een waanzinnig stadion, niet waar???
(ik wil ook ff meekletsten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 00:10
|
|
|
IMKE917 schreef: | Kom je uit Rotterdam ofzo |
Ken je dat hore dan?
Nee hoor, geboren Zevenhuizen , paar jaar Rdam gewoond, maar nu spijkenisse, maar altijd 010 minded
nou vanavond heeft Feijenoord t potje waterballet tegen Vitesse ook weer afgemaakt. Twee weken geleden gestaakt vanwege de zware regenval.... t was vanavond niet veel beter. Toch de punten weer behaald.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:10
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ken je dat hore dan?
Nee hoor, geboren Zevenhuizen , paar jaar Rdam gewoond, maar nu spijkenisse, maar altijd 010 minded
|
Ik heb me ooit laten vertellen van de moeite die mensen uit de 010 regio hebben met de naam van die andere voetbalclub en daarom in de getallen blijven hangen, het wordt hier prachtig bevestigd jatochnietdan
Maar jullie kletsen maar lekker verder over voetjebal k heb er geen verstand van, veel plezier !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:43
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | gek .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen had toch Feijenoord geschreven..
een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen .... hahaha | Twente en passie? Nee, Twente en angst. Er is maar één ploeg die me in extase kan brengen met haar voetbal. Dat is Ajax. Er zijn van die wedstrijden waarin je ziet hoe mooi voetbal kan zijn, hoe intelligent men met de bal kan spelen, hoe techniek voetbal tot grote hoogtes brengt. Wat ik mis af en toe is de Amsterdamse schoffies, die met hun brutaliteit gerenommeerde tegenstanders een nederlaag toe brachten. Die de bal aan een touwtje mee kunnen zeulen opeens tot geniale ingaven komen en durven het spel naar zich te trekken. Dat is beter dan de afwachtende houding van Twente, loerend op een kans.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 1 april 2010, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 10:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Twente en passie? Nee, Twente en angst. Er is maar één ploeg die me in extase kan brengen met haar voetbal. Dat is Ajax. Er zijn van die wedstrijden waarin je ziet hoe mooi voetbal kan zijn, hoe intelligent men met de bal kan spelen, hoe techniek voetbal tot grote hoogtes brengt. Wat ik mis af en toe is de Amsterdamse schoffies, die met hun brutaliteit gerenommeerde tegenstanders een nederlaag toe brachten. Die de bal aan een touwtje mee kunnen zeulen opeens tot geniale ingaven komen en durven het spel naar zich te trekken. Dat is beter dan de afwachtende houding van Twente, loerend op een kans. |
hedde gij noeits beej VVV in de koel gekehe des pas moei... dus zing ik oet volle borst: http://www.youtube.com/watch?v=86TkYESdoYE&feature=related
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op donderdag 1 april 2010, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 13:39
|
|
|
Heehee, dr is maar 1 cluppie en dat is PSV!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:40
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Heehee, dr is maar 1 cluppie en dat is PSV! |
Doe mij onze plaatselijke voetbalvereniging maar, al weet ik zo gauw de naam niet. Heerlijk toch, dat mensen - van jong tot oud - voor hun plezier voetballen en niet voor het grote geld. 'k Heb de club gisteren nog ondersteund, door een krentenbrood te kopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:41
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Yep, iets op tegen |
Ik had je toch socialer ingeschat, Cross.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:57
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Yep, iets op tegen |
Hihi.... nou.... laat al die mensen maar lekker voetballen hoor..... wel tegen de bal aan schoppen en natuurlijk niet tegen elkaars schenen.....
Zo dan.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op donderdag 1 april 2010, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 16:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Doe mij onze plaatselijke voetbalvereniging maar, al weet ik zo gauw de naam niet. Heerlijk toch, dat mensen - van jong tot oud - voor hun plezier voetballen en niet voor het grote geld. 'k Heb de club gisteren nog ondersteund, door een krentenbrood te kopen. |
Jaaaa ik ook,ik ben erg grote fan van onze vereniging en ga elke zaterdag met een groep jongens van 12 en 13 jaar op stap.Dan sta ik langs de lijn allemaal motiverende dingen te roepen en wat zegt mijn zoon dan terug???
"Ik schaam me rot voor je!"
|
|
Naar boven |
|
|