Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | ROFL |
Wat betekent ROFL? Is dit geheimtaal......?Je zit hier op een openbaar forum, dus s.v.p. enige explicatie........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:41
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Wat betekent ROFL? Is dit geheimtaal......?Je zit hier op een openbaar forum, dus s.v.p. enige explicatie........ |
Net zoiets als "LOL"(lots of laughs) Sola,geen belediging,een brede lach zeg maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:48
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | ik ben het helemaal met je eens solafide. Hou je verre van dingen als waarzegerij. Sommige mensen willen dat soort dingen toch doen,ze zijn zoekende het is van hun niet verkeerd bedoeld en wil zeker niet de indruk wekken hun te willen veroordelen. |
Het gaat niet om iemand te veroordelen. Dat is hier helemaal niet aan de orde.
Het gaat om voor deze duistere zaken krachtig te waarschuwen.
De Enige die alleen kan veroordelen, zijn niet wij mensen, maar God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Net zoiets als "LOL"(lots of laughs) Sola,geen belediging,een brede lach zeg maar |
En wat betekent ROFL dan? LOL is niet wat er staat volgens mij....Dus kun je exact ziijn s.v.p....? Bij voorbaat dank.
Wie heeft het hier over een belediging?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:56
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | En wat betekent ROFL dan? LOL is niet wat er staat volgens mij....Dus kun je exact ziijn s.v.p....? Bij voorbaat dank.
Wie heeft het hier over een belediging? |
Rolling On Floor Laughing(msn taal )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Rolling On Floor Laughing(msn taal ) |
Dank je Leanne....weer wat geleerd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:18
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je vraagt hoe jouw stelling overkomt, nou op mij persoonlijk vind ik je standpunt voor een nuchtere diepfries, niet getuigen van enige (bijbelse)realiteitszin. Oftewel, ik vind je standpunt onbijbels. Lees Handelingen 16 vers 16 maar eens..... 16 Een andere keer, toen we weer op weg waren naar de gebedsplaats, kwamen we een jonge slavin tegen die bezeten was door een geest en zo de toekomst kon voorspellen. Met haar waarzeggerij verdiende ze veel geld voor haar eigenaars. (NBV) En speciaal voor jou Thomas ..... 16 En it barde, do’t wy hinne gyngen ta it gebet, dat in tsjinstfaem ús tomiette kaem, dy’t in wiersizzende geast hie, en mei hjar wiersizzen hjar hearen gâns gewin brocht. |
Ja....en vergeet niet, wat er in ves 18 staat....hoe Paulus er mee omging....... hij gooide er EEN GEEST uit IN NAAM VAN JEZUS CHRISTUS en zo vervolgt de tekst......."En op datzelfde moment ging de geest uit haar weg." Waarmee hier toch bewezen is, dat het hier om een GEEST ging door wie die vrouw haar waarzeggerijpraktijken bedreef.
Handelingen 16 : 16 Een andere keer, toen we weer op weg waren naar de gebedsplaats, kwamen we een jonge slavin tegen die bezeten was door een geest en zo de toekomst kon voorspellen. Met haar waarzeggerij verdiende ze veel geld voor haar eigenaars. 17 Terwijl ze achter Paulus en ons aan liep, schreeuwde ze aan één stuk door: ‘Deze mensen zijn dienaren van de allerhoogste God en verkondigen u hoe u gered kunt worden!’ 18 Dat ging verscheidene dagen zo door. Toen Paulus er genoeg van kreeg, sprak hij de geest als volgt toe: ‘Ik beveel je in de naam van Jezus Christus: verlaat haar!’ En op datzelfde moment ging de geest uit haar weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:26
|
|
|
IMKE917 schreef: | Amen!!
Efeziërs 6: 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen.
Dit is de strijd die er gaande is. |
Zeer mee eens Imke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 19:46
|
|
|
[da's niet hoe we met elkaar omgaan hier]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 maart 2010, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 19:58
|
|
|
MIEKE364 schreef: | [da's niet hoe we met elkaar omgaan hier] |
Ik geef eerlijk toe dat ik Solafide ook wel eens een kip zonder kop heb genoemd. Maar ja, toen praatte ze ook als n kip zonder kop dus was het feitelijk geen schelden..
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 maart 2010, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik geef eerlijk toe dat ik Solafide ook wel eens een kip zonder kop heb genoemd. Maar ja, toen praatte ze ook als n kip zonder kop dus was het feitelijk geen schelden.. |
ROFL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:15
|
|
|
En je weet het Mieke.....JEZUS HEEFT JE ZEER LIEF........HIJ ALLEEN KAN JE REINIGEN VAN ALLES WAT NIET VAN HEM IS,..........en....Hij wacht op je Mieke... Gods zegen lieverd Ik hou van je hoor, omdat Jezus van je houdt!
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 maart 2010, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:18
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | [da's niet hoe we met elkaar omgaan hier]
En je weet het Mieke.....JEZUS HEEFT JE ZEER LIEF........HIJ ALLEEN KAN JE REINIGEN VAN ALLES WAT NIET VAN HEM IS,..........en....Hij wacht op je Mieke... Gods zegen lieverd Ik hou van je hoor, omdat Jezus van je houdt! |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
jij denkt wel heel gemakkelijk he.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:21
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik geef eerlijk toe dat ik Solafide ook wel eens een kip zonder kop heb genoemd. Maar ja, toen praatte ze ook als n kip zonder kop dus was het feitelijk geen schelden.. |
Pieter de maat/norm van alle dingen ..........ik kan me inderdaad niet aan je maat meten............Ben maar een falend mens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:47
|
|
|
MIEKE364 schreef: | [da's niet hoe we met elkaar omgaan hier] |
Plaats eens een goede en positieve bijdrage aan de topic hier. Je verliest je in bijzaken. [da's niet hoe we met elkaar omgaan hier]
Jezus houdt van je....en ik ook.......
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 maart 2010, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAAIKEA509
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:54
|
|
|
Jammer dat er zover van het onderwerp wordt afgedwaald. Zo'n discussie lijkt mij niet zo nodig onder dit topic. Om er een bijbeltekst bij te halen: Christus zelf leert ons om eendrachtig te strijden tegen het kwade.
Maar on topic: ik ben heel blij dat ik op een christelijke school werk, waar ik open over God kan en mag vertellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:56
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 8 maart 2010, 15:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:10
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hebben jullie daar wel eens over nagedacht? En hoe komt dat bij jullie over?
Waarzeggerij is volstrekte flauwekul. Termen als occult en duister om het te bestrijden, zijn zelfs helemaal overbodig. Ik schreef het al eerder wat ironisch: voor domheid moet worden betaald. Waarzeggen past in het hoofdstukje horoscooplezen en is niet meer dan een glimlachrubriekje. Een fopmiddel bij onzekerheid. Aardig om te lezen, maar meer ook niet. Als je waarzeggerij serieus neemt, ben je niet goed bij je hoofd.
Thomas, nuchtere diepfries. |
thomas, als het helemaal niets voor zou stellen, waarom zou God dan zo heftig en fel waarschuwen? dat vraag ik me dan af; dat is dan toch niet nodig??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:13
|
|
|
MAAIKEA509 schreef: | Jammer dat er zover van het onderwerp wordt afgedwaald. Zo'n discussie lijkt mij niet zo nodig onder dit topic. Om er een bijbeltekst bij te halen: Christus zelf leert ons om eendrachtig te strijden tegen het kwade.
Maar on topic: ik ben heel blij dat ik op een christelijke school werk, waar ik open over God kan en mag vertellen! |
MAAIKEA509 schreef: | Christus zelf leert ons om eendrachtig te strijden tegen het kwade.! | Zo is het Maaikea..........
Ja, het is fijn, dat je open over Christus kunt praten in je werk. Heb je op die christelijke school dan van deze dingen geen last of merk je daar ook soms wat van?
Harry Potter is bijv. heel erg populair en misschien wel ook doorgedrongen tot de jeugd in christelijke kringen, hetgeen je natuurlijk niet hoopt...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:19
|
|
|
JILL658 schreef: | Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster of helderziende toe? Of waarom spreken mensen met entiteiten of zeggen ze dat ze beschermt worden door deze entiteiten? Waarom zijn er droomvangers? Wat beweegt mensen om dit te gaan doen? Waarom is daar zoveel op de tv nu van doen? Films, gesprekken ,bovennatuurlijke gesprekken met baby`s enz enz
Hoe reageren jullie als mensen met hun verhalen komen dat er entiteiten in hun huis zijn, die voor hun zorgen of even bij moeten tanken bij dat gezin? Dat ze antwoorden krijgen die niemand weet, alleen hun zelf?
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht? En hoe komt dat bij jullie over?
Graag wil ik hier een discussie die gericht is op dit onderwerp en hoe wij hier mee om kunnen gaan.
Shaloom Jill |
Jill, ik denk dat je verschillende dingen aanhaalt die in min of meerdere mate ernstig genomen kunnen worden. Wij zijn vertrouwd met de Heilige Geest. Mensen die niet geloven in God, de Zoon en de Heilige Geest kunnen misschien wel door Hem worden geleid zonder dat ze het kunnen duiden en zullen er dan een naam aan geven die voor hun logisch lijkt. Waarzeggerij zoals wij die kennen in de krant en blaadjes in de vorm van horoscopen en zo is nogal onschadelijk lijkt me. Het oproepen van geesten en 'entiteiten' lijkt me niet veilig en zeker ook gevaarlijk. Goede en kwade engelen strijden met elkaar staat in de bijbel en we zullen allemaal wel eens innerlijke strijd hebben moeten voeren. Die machten zijn er. We kunnen altijd de hulp van engelen en de Heilige Geest inroepen als we innerlijke strijd voeren. Er nuchter tegenover staan is jezelf beschermen en er niet op in gaan zodat er geen vat op je te krijgen is, een probaat middel.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op zondag 7 maart 2010, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | thomas, als het helemaal niets voor zou stellen, waarom zou God dan zo heftig en fel waarschuwen? dat vraag ik me dan af; dat is dan toch niet nodig?? |
Met ons verstand kunnen we dit soort onzin het beste bestrijden. Je moet mensen duidelijk maken dat alles wat met waarzeggerij te maken heeft in strijd is met gezond verstand. Waarzeggerij en daarin geloven berust nergens op en het is dus volstrekte domheid om er in te geloven. In de bijbelse tijden zal de gemiddelde bevolking in de verste verte niet zo ontwikkeld zijn geweest als nu en zeker in een tijd waarin mensen weinig aan gezondheid konden veranderen en sociale verhoudingen veelal onderdrukkend waren vestigde men de hoop hier wat op. Als mensen dat nu nog steeds doen moet je dat ontkrachten. Het is ronduit belachelijk dat mensen met alle kennis die er nu is, hier nog echt in zouden geloven. Als je hele horoscoopgedoe als een grappig spelletje ziet is er niks aan de hand. Als je het gelooft ben je niet goed wijs. Reclameverkopende televisiebeeldenverkopers zullen er wel op inspelen als er geld aan te verdienen valt. Met verstand schop je al deze onzin zo omver en hoef je niet bang te zijn voor deze commerciele onzin wat het dus ook al was in de tijd van handelingen. Mooie parallel trouwens, haar eigenaren verdienden er aan. Commercielen verdienen ook aan mensen die dit soort waanzin uitkramen. Wat ik beweer is dat we als we ons verstand gebruiken met zijn allen niet zo bang hoeven te zijn. Het voorziet kennelijk nog steeds in een behoefte. Ik maak in mijn omgeving niet mee dat mensen er in geloven en dat bevalt me wel. Wie met God leeft, heeft dit al helemaal niet nodig.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 7 maart 2010, 22:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:26
|
|
|
Hoe reageren jullie als mensen met hun verhalen komen dat er entiteiten in hun huis zijn, die voor hun zorgen of even bij moeten tanken bij dat gezin? Dat ze antwoorden krijgen die niemand weet, alleen hun zelf?
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht? En hoe komt dat bij jullie over?
Graag wil ik hier een discussie die gericht is op dit onderwerp en hoe wij hier mee om kunnen gaan.
Shaloom Jill
ha jill mensen die God niet van nabij kennen zijn vaak moeilijk te overtuigen wat betreft de duistere machten in de lucht, is mijn ervaring; het voelt immers zo goed........
ik geef ze vaak de tip mee vooral te bidden om een zegen; want met Gods zegen ben je veilig. verder laat ik t onderwerp dan rusten, en ga liever door over hoe God je leven kan en wil veranderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:39
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Zo is het Maaikea..........
Ja, het is fijn, dat je open over Christus kunt praten in je werk. Heb je op die christelijke school dan van deze dingen geen last of merk je daar ook soms wat van?
Harry Potter is bijv. heel erg populair en misschien wel ook doorgedrongen tot de jeugd in christelijke kringen, hetgeen je natuurlijk niet hoopt...? |
O jee.. 'k Heb vandaag deel 6 gekeken, met mijn oudste kinderen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:40
|
|
|
JILL658 schreef: | Gelukkig Pieter dat je het goed heb begrepen. Ik ben zeker niet met deze dingen bezig , maar ik kom deze vragen en getuigenissen van niet christenen tegen. Die zijn er vol van wat zo`n helderziende of waarzegger tegen hun heeft gezegd. De eerste keer stond ik met een mond vol tanden, alleen te zeggen daar geloof ik niet in.
Maar hoe onderbouw je het voor die mensen die niet geloven en niets weten over de geesteswereld die wij wel kennen. Hoe kun je hun overtuigen op een eenvoudige manier dat dit niet goed is. Want ze zijn ervan overtuigd dat het witte magie is.
Ik ben dus heel benieuwd hoe jullie daar mee om gaan en wat jullie doen in zo`n situatie.
Shaloom Jill |
Waarzeggerij, is dat ook niet omdat mensen in een onzekerheid leven en willen weten wat hen te wachten staat ? Ik geloof dat dit niet goed is, denk zelf dat het duidelijk is dat God ons vraagt om alleen op Hem te vertrouwen. Dat andere is denk ik een schijnwereld en ik denk wel dat je met vuur speelt als je je inlaat daarmee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAAIKEA509
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:59
|
|
|
Quote: | SOLAFIDE630 schreef: Zo is het Maaikea..........
Harry Potter is bijv. heel erg populair en misschien wel ook doorgedrongen tot de jeugd in christelijke kringen, hetgeen je natuurlijk niet hoopt...?
O jee.. 'k Heb vandaag deel 6 gekeken, met mijn oudste kinderen.. Engeltje smiley Knipoog smiley |
Ik denk dat je er op een christelijke school wel minder van merkt, maar je merkt het soms wel. Wat Harry Potter betreft: ik vind niet dat dat per definitie slechte boeken zijn. Ik kan mij wel voorstellen dat sommigen daar wat tegen hebben, maar ik heb er zelf geen moeite mee. Ik denk dat er soms echt een laag ergens in kan worden gelegd, ook al is dat niet altijd zo bedoeld. Ik vind wel dat je op moet passen met dat soort boeken.
Laatst aangepast door
|
MAAIKEA509
|
op zondag 7 maart 2010, 21:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:14
|
|
|
MAAIKEA509 schreef: | Ik denk dat je er op een christelijke school wel minder van merkt, maar je merkt het soms wel. Wat Harry Potter betreft: ik vind niet dat dat per definitie slechte boeken zijn. Ik kan mij wel voorstellen dat sommigen daar wat tegen hebben, maar ik heb er zelf geen moeite mee. Ik denk dat er soms echt een laag ergens in kan worden gelegd, ook al is dat niet altijd zo bedoeld. Ik vind wel dat je op moet passen met dat soort boeken. |
Dat soort als Harry?? Ze zijn geweldig vind ik !! Alles wat een spannend boek nodig heeft zit er in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:21
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Met ons verstand kunnen we dit soort onzin het beste bestrijden. Je moet mensen duidelijk maken dat alles wat met waarzeggerij te maken heeft in strijd is met gezond verstand. Waarzeggerij en daarin geloven berust nergens op en het is dus volstrekte domheid om er in te geloven. In de bijbelse tijden zal de gemiddelde bevolking in de verste verte niet zo ontwikkeld zijn geweest als nu en zeker in een tijd waarin mensen weinig aan gezondheid konden veranderen en sociale verhoudingen veelal onderdrukkend waren vestigde men de hoop hier wat op. Als mensen dat nu nog steeds doen moet je dat ontkrachten. Het is ronduit belachelijk dat mensen met alle kennis die er nu is, hier nog echt in zouden geloven. Als je hele horoscoopgedoe als een grappig spelletje ziet is er niks aan de hand. Als je het gelooft ben je niet goed wijs. Reclameverkopende televisiebeeldenverkopers zullen er wel op inspelen als er geld aan te verdienen valt. Met verstand schop je al deze onzin zo omver en hoef je niet bang te zijn voor deze commerciele onzin wat het dus in de tijd van handelingen. Wat ik beweer is dat we als we ons verstand gebruiken met zijn allen niet zo bang hoeven te zijn voor deze onzin.
Thomas. |
Hou eens op met deze blauw gemaakte kwalificaties thomas........Druk je a.u.b. in het vervolg iets voorzichtiger uit, als het kan.
En mag ik jou eens vragen....heb jij ervaringen met deze zaken? Heb jij ervaringen met duistere geesten gehad? Nou ik wel.....
Ik denk eerder Thomas dat jij niet weet, met al jouw veronderstelde verstand, waar jij het over hebt. Het spijt me zeer dit te moeten zeggen.
Dergelijke zaken zijn alleen geestelijk te beoordelen, lees nogmaals maar eens \Handelingen 16 : 16 - 18. En als jij dat als hopeloos verouderd aanmerkt nou....dan vraag ik mij af of jij niet behoorijk blind bent, geestelijk gesproken dan.
En nogmaals....ik hoop, dat je je wat beter en voorzichtiger in het vervolg wilt uitdrukken in je kwalificaties, want echt ik krijg er wel een beetje genoeg van, dat mensen zich allerlei slordige opmerkingen hier laten ontvallen, maar meteen in de bovenste tak zitten als ze diezelfde kwalificaties terug ontvangen. Want dan gillen ze meteen moord en brand en wordt je overladen met allerlei felle en verontwaardigde verwijten...
Wordt eens volwassen en geef geen aanleiding....dat is pas verstandig!
Wat je niet wilt, wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Paulus sprak overigens alleen maar van dingen, die hij zelf had ervaren en niet alleen maar van horen zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:29
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Hou eens op met deze blauw gemaakte kwalificaties thomas........Druk je a.u.b. in het vervolg iets voorzichtiger uit, als het kan.
En mag ik jou eens vragen....heb jij ervaringen met deze zaken? Heb jij ervaringen met duistere geesten gehad? Nou ik wel.....
Ik denk eerder Thomas dat jij niet weet, met al jouw veronderstelde verstand, waar jij het over hebt. Het spijt me zeer dit te moeten zeggen.
Dergelijke zaken zijn alleen geestelijk te beoordelen, lees nogmaals maar eens \Handelingen 16 : 16 - 18. En als jij dat als hopeloos verouderd aanmerkt nou....dan vraag ik mij af of jij niet behoorijk blind bent, geestelijk gesproken dan.
En nogmaals....ik hoop, dat je je wat beter en voorzichtiger in het vervolg wilt uitdrukken in je kwalificaties, want echt ik krijg er wel een beetje genoeg van, dat mensen zich allerlei slordige opmerkingen hier laten ontvallen, maar meteen in de bovenste tak zitten als ze diezelfde kwalificaties terug ontvangen. Want dan gillen ze meteen moord en brand en wordt je overladen met allerlei felle en verontwaardigde verwijten...
Wordt eens volwassen en geef geen aanleiding....dat is pas verstandig!
Wat je niet wilt, wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Paulus sprak overigens alleen maar van dingen, die hij zelf had ervaren en niet alleen maar van horen zeggen. |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Sorry dat ik het zeg,maar als ik dit zo allemaal lees, dan gaat er bij een nare gedachten door mijn hoofd. En het lijkt me verstandig dat ik die niet plaats.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:37
|
|
|
wat een laag nivo zeg op deze site. Ik vind dat sola helemaal geen ego-probleem heeft. Ze schtrijft best lange stukken soms,die zijn verhelderend, lees ze niet of gedeltelijk of geheel,maar laat sola gewoon in haar waarde graag.
|
|
Naar boven |
|
|