Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 20:02
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | -------------------------------------------------------------------------------------
soms heb je wel es van die opmerkingen ja, waarvan ik denk, hoe moet ik dat zien/opvatten? maja, iedere gek zijn gebrek luid het gezegde. |
tja dat denk ik ook wel eens maar goed je hoeft ook niet alles te snappen he en hoe de dingen opgevat worden is voor iedereen weer anders dus vat het op zoals jij wilt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 01:20
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja dat denk ik ook wel eens maar goed je hoeft ook niet alles te snappen he en hoe de dingen opgevat worden is voor iedereen weer anders dus vat het op zoals jij wilt |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
dus zoals ik ze opvat mag ik zlef weten, mag ik ook zelf weten hoe ik de uit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 11:46
|
|
|
euhm mijn bescheide mening is dat het ff euhm nergens over gaat. Bedoel ruzie zoeken en maken is zo gedaan. Maar een hand reiken of opelkaar letten.... Want we gaan weer vrolijk verder met het in mijn ogen "verzieken" van hier een beetje minder opgefokt en normaal doen lijkt me ook wel ergens gepast.Naar de ander wijzen is makkelijk maar kijk eens naar je eigen? zitten daar misschien ook geen dingen die anders kunnen? (kijk ik ook tevens in me eigen spiegel)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 12:07
|
|
|
wat me verbaast is dat mensen helemaal geen idee meerlijken te hebben over zondebesef. als ik een rotopmerking maak,weet ik heel goed dat ik dat gedaan heb,zeker als anderen me erop hebben aangesproken. vervelende dingen zeggen is volkomen normaal geworden,dat vind ik zorgelijk.
Laatst aangepast door
|
JEANFRITS816
|
op zondag 7 maart 2010, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 12:18
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | wat me verbaast is dat mensen helemaal geen idee meerlijken te hebben over zondebesef. als ik een rotopmerking maak,weet ik heel goed dat ik dat gedaan heb,zeker als anderen me erop hebben aangesproken. vervelende dingen zeggen is volkomen normaal geworden,dat vind ik zorgelijk. |
Mensen.. we houden het gezellig heh? Enne JF heb jij nog hout over voor een schapenstalletje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:33
|
|
|
Vele verschillende vijvers De ene groot de ander klein Waar je bij die vijver Een diepe duik maakt of er liever bij weg blijft Soms vaak erg eenzaam en alleen Andere keer van heej ik hoor erbij Gaat erom dat we allemaal ons hart op Jezus Christus houden Het oog omhoog gericht Staande blijven op die Rots Woorden van waarheid Antwoorden in onze Vader Laat de Bijbel spreken Daarom zitten we in die Leerschool Ja allemaal als we dat ook willen Op die voet verder
Stap voor stap, dag na dag, wil ik Jezus volgen. Hand in hand, heel de weg wil ik gaan met Hem. Als ik struikel staat Hij klaar. Hij is bij mij in `t gevaar. Dus: Stap voor stap, hand in hand wil ik gaan met Hem.
Hartelijke groet, Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 19:25
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm mijn bescheide mening is dat het ff euhm nergens over gaat. Bedoel ruzie zoeken en maken is zo gedaan. Maar een hand reiken of opelkaar letten.... Want we gaan weer vrolijk verder met het in mijn ogen "verzieken" van hier een beetje minder opgefokt en normaal doen lijkt me ook wel ergens gepast.Naar de ander wijzen is makkelijk maar kijk eens naar je eigen? zitten daar misschien ook geen dingen die anders kunnen? (kijk ik ook tevens in me eigen spiegel) | Het grote probleem hier, is dat men niet tot zelfreflectie komt. Het ligt altijd aan de ander. En men zoekt steun bij anderen om dit vol te houden. Ik denk dat een aantal mensen gewoon boter op hun hoofd hebben. En daar is niks aan te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het grote probleem hier, is dat men niet tot zelfreflectie komt. Het ligt altijd aan de ander. En men zoekt steun bij anderen om dit vol te houden. Ik denk dat een aantal mensen gewoon boter op hun hoofd hebben. En daar is niks aan te doen. | Dat bedoel ik net chat kijk eens eerst naar je eigen waar je je eigen gedrag in kan veranderen... (niet negatief bedoeld overgens) iedereen heeft wel dingen waa rdie aan kan werken.... EN leerde Jezus zelf niet van kijk eerst naar de balk in je eigen oog voor je de splinter bij de ander eruit kan halen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 22:39
|
|
|
ik heb geen geschikt hout over carien.groet jf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 23:25
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | ik heb geen geschikt hout over carien.groet jf |
Das jammer JF, maar niks aan te doen. Volgende keer beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 16:57
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Das jammer JF, maar niks aan te doen. Volgende keer beter. |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
carien, dat schapenhok, is dat een verbeterpunt voor c-m?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:44
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
carien, dat schapenhok, is dat een verbeterpunt voor c-m? |
ja, want hoe vaker ze bij haar schapen zit, des te minder tijd heeft ze om hier te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja, want hoe vaker ze bij haar schapen zit, des te minder tijd heeft ze om hier te zijn |
Zo...... daar ben ik weer Pietertje Mijn schaapjes liggen weer heerlijk dik int stro, de lammetjes hun buikje weer vol. En Pieter is nog niet van mij af haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:51
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
carien, dat schapenhok, is dat een verbeterpunt voor c-m? |
Owja....het ging over verbeterpunten bij cm
Solly Roeltje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:51
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Zo...... daar ben ik weer Pietertje Mijn schaapjes liggen weer heerlijk dik int stro, de lammetjes hun buikje weer vol. En Pieter is nog niet van mij af haha |
wel dus katrientje mn abo is morgen voorbij... (en DAT is pas n verbeterpunt he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 17:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | wel dus katrientje mn abo is morgen voorbij... (en DAT is pas n verbeterpunt he ) |
Ach... dat meen je niet...en Annet gaat ook al weg. Ik hoop dat jullie wel terug komen hoor.(Annet dan heh) Wie moet ons dan op de hoogte houden van de zwangerschap? Of moet ik weer ff flink bonje gaan maken, dan blijf je wel haha(uit nieuwsgierigheid uiteraard)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 19:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | wel dus katrientje mn abo is morgen voorbij... (en DAT is pas n verbeterpunt he ) |
Dat wordt saai zeg! Ik heb nog tot 16 maart, dus daarna lever ik mijn aandeel in 'verbeterpunten op cm'. Beetje jammer van het geld, om nu al weg te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 00:07
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat wordt saai zeg! Ik heb nog tot 16 maart, dus daarna lever ik mijn aandeel in 'verbeterpunten op cm'. Beetje jammer van het geld, om nu al weg te gaan. | -------------------------------------------------------------------------------------
wat heb je aan geld? dat spul stinkt. en mis je iets als je weg gaat? maja wat is een verbeter punt op c-m?
misschien kunnen ze in de chatbox een knopje maken waar mee je mensen kunt blokken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 08:36
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | -------------------------------------------------------------------------------------
wat heb je aan geld? dat spul stinkt. en mis je iets als je weg gaat? maja wat is een verbeter punt op c-m?
misschien kunnen ze in de chatbox een knopje maken waar mee je mensen kunt blokken. |
Waarom wil je dat Roeltje? Ik vind dat niet nodig hoor. De mensen zijn allemaal aardig, dus geen reden om iemand te blokkeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 08:44
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waarom wil je dat Roeltje? Ik vind dat niet nodig hoor. De mensen zijn allemaal aardig, dus geen reden om iemand te blokkeren. |
Dat vind ik ook, Carien. Mocht ik behoefte hebben om iemand in de chatbox te blokkeren, wat zelden voorkomt, dan ga ik zelf weg. Volgende keer beter en gezelliger, denk ik dan. Het is ook nog mogelijk om iemand privé aan te spreken of, als het heel erg is, CM te mailen. Als iemand vaak de behoefte heeft een ander te blokkeren, moet je denk ik eerst heel kritisch naar jezelf kijken. Dus voor mij hoeft zo'n knop ook niet hoor. 't Is ook nog lastig voor de anderen, want je weet niet of iedereen elkaars opmerkingen kan lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 10:43
|
|
|
misschien kunnen ze in de chatbox een knopje maken waar mee je mensen kunt blokken. |
dan zegt niemand meer wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 11:59
|
|
|
RELLOK036 schreef: | dan zegt niemand meer wat |
Gaan we 'stommetje' spelen, krijgen we ook geen ruzie.
Laten we het maar lekker bij het oude houden hoor! 't Is meestal gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 15:47
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | ik heb geen geschikt hout over carien.groet jf |
Ik heb nog veel hout hier liggen hoor Carien..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 15:52
|
|
|
Jammer dat jullie weggaan Annet en Pieter. Zoals Carien al zei wie houd ons op de hoogte van de zwangerschap?????????
Ik wens jullie een gezegende tijd toe en dat alles goed mag gaan met de baby,
Veel zegen Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 03:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat een aantal mensen gewoon boter op hun hoofd hebben. En daar is niks aan te doen. |
Jawel, uit de zon blijven! Anders smelt de boter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 11:56
|
|
|
IMRE695 schreef: | Jawel, uit de zon blijven! Anders smelt de boter. |
Lekker eitje bakken Imre
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 12:21
|
|
|
JILL658 schreef: | Lekker eitje bakken Imre |
'Met lekkere spekjes enzo', zou ds. Gremdaat zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:34
|
|
|
JILL658 schreef: | Jammer dat jullie weggaan Annet en Pieter. Zoals Carien al zei wie houd ons op de hoogte van de zwangerschap?????????
Ik wens jullie een gezegende tijd toe en dat alles goed mag gaan met de baby,
Veel zegen Jill |
We hebben hier veel mensen die we ook op andere manieren dan via cm spreken, dus die gaan jullie vast wel op de hoogte houden hoor! En voordat ons kleintje geboren word zijn we vast wel weer een keertje lid geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:58
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ergens snap ik het hele verhaal groepjes vorming niet... Want ik zie nergens groepjes vorming of wat dan ook maar... En al helemaal niet dat mensen bij een bepaald kamp willen horen of dat er bij worden gehaald... Beetje jammer dat dit dan wel gezien wordt. Overal waar mensen zijn zul je hebben dat sommige mensen je wel liggen en anderen niet, en er zullen altijd mensen zijn die je in meer of mindere mate liggen. Dan is er niet sprake van groepsvorming... Dan zijn het gewoon mensen die elkaar liggen... En net als wat Arjan ookal aangaf, ik zie dat kliekjes vormen niet zo gebeuren.... En wat mezelf betreft ik hoor niet bij een kliekje, ik ben geen kliekje en ik ben gewoon mezelf.... Niet altijd handig in men uitspraken en ook niet altijd even netjes, maar doe dat omdat ik ik ben... |
Mooi verwoord Doessie ... Ik wil er nog wat aan toevoegen ... weet nog dat ik in december 2008 een mail kreeg van een vrouw die het idee had van groepjesvorming, maar ik heb haar gezegd dat ze welkom was op de Christmas Party die destijds gehouden werd ... dat heeft ze gedaan en ze hoort er helemaal bij. Het komt misschien over soms als groepjesvorming, maar ik hoop binnen C.M. maar 1 groep te zien, namelijk de groep van mensen die gelooft in het offer van Jezus Christus, dat is toch uiteindelijk wat ons samenbindt ... of niet dan ? En ja ... ik ervaar zelf ook dat ik met de een beter op kan schieten dan de ander of dat je met sommige mensen meer gemeen hebt dan anderen ... volgens mij is dat gezond, dat heeft elk mens. Eerlijk gezegd Chat vind ik jouw verhaal over groepsvorming erg negatief ...wat ik al eerder schreef .... volgens mij is er ruimte voor een ieder, maar dat wil nog niet zeggen dat je het dan ook eens bent met een ieder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 00:04
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | We hebben hier veel mensen die we ook op andere manieren dan via cm spreken, dus die gaan jullie vast wel op de hoogte houden hoor! En voordat ons kleintje geboren word zijn we vast wel weer een keertje lid geweest |
Want ik wil wel weten hoor of het een jongen of meisje is geworden
Shaloom Jill
|
|
Naar boven |
|
|