ChristianMatch

Forum

in het verkeerde lichaam...
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:21

ALFAROMEO918 schreef:
Er staat ook,het is beter dat U nooit geboren was,als God de Schalen van de Gramschap uitstort,in zijn TOORN VAN HET LAM.

Denk na.

Ik denk na,

De gramschap is niet voor de Heiligen welke gewassen zijn door Zijn bloed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:24

ik kan wel wat met de tekst uit Joh. 9 vers 2 Zijn leerlingen vroegen: ‘Rabbi, hoe komt het dat hij blind was toen hij geboren werd? Heeft hij zelf gezondigd of zijn ouders?’ 3 ‘Hij niet en zijn ouders ook niet,’ was het antwoord van Jezus, ‘maar Gods werk moet door hem zichtbaar worden. (NBV)

Jezus deed vele wonderen ook in zijn tijd, maar niet iedereen werd door Hem genezen. Jezus deed die wonderen om Zijn Koninkrijk onder de aandacht te brengen en te laten zien welke mooie toekomst er ligt.

Gods laat zijn werk soms zichtbaar worden, door genezingen heen. Soms heeft God alleen iets anders op t oog.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:30

JONATHAN890 schreef:
ik kan wel wat met de tekst uit Joh. 9 vers 2 Zijn leerlingen vroegen: ‘Rabbi, hoe komt het dat hij blind was toen hij geboren werd? Heeft hij zelf gezondigd of zijn ouders?’ 3 ‘Hij niet en zijn ouders ook niet,’ was het antwoord van Jezus, ‘maar Gods werk moet door hem zichtbaar worden. (NBV)

Jezus deed vele wonderen ook in zijn tijd, maar niet iedereen werd door Hem genezen. Jezus deed die wonderen om Zijn Koninkrijk onder de aandacht te brengen en te laten zien welke mooie toekomst er ligt.

Gods laat zijn werk soms zichtbaar worden, door genezingen heen. Soms heeft God alleen iets anders op t oog.

Mijn ervaring is dat genezing soms op een andere manier plaats vindt dan je in je gebed gevraagd hebt,dat je dat mag beseffen is een wonder op zich.
Vanwege mijn privacy wil ik daarover niet teveel op het forum zeggen,sorry

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 5 maart 2010, 18:31
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:30

GLENNY451 schreef:
Door Zijn striemen zijn wij genezen.

Als dat letterijk bedoeld was, zouden er nu mensen zijn die meer dan 2000 jaar oud zijn.
Elk mens ervaart dat er geen genezing is, zelfs Paulus.

Laatst aangepast door
MAR907
op vrijdag 5 maart 2010, 18:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 19:27

LEANNE226 schreef:
Dan zijn we het eens Mary Knipoog smiley

Wist ik wel Leanne Knipoog smiley
Naar boven