Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 12:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja, onze verantwoordelijkheid blijft. Klopt. En dan daarboven de belofte dat God niet loslaat wat Zijn hand begonnen is. |
Helemaal waar Jol
En gelukkig maar..moest het van ons afhangen?
Ik kan er soms alleen maar een potje van maken Heb ook spijt dat ik jou persoonlijk hebt fout gedaan ergens..
Vergeef het me..
Juist omdat we 1 in geloof en vertouwen behoren te zijn hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 12:46
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Helemaal waar Jol
En gelukkig maar..moest het van ons afhangen?
Ik kan er soms alleen maar een potje van maken Heb ook spijt dat ik jou persoonlijk hebt fout gedaan ergens..
Vergeef het me..
Juist omdat we 1 in geloof en vertouwen behoren te zijn hier. |
Was bij voorbaat al vergeven Heide. Maar bij deze alsnog zwart op wit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 13:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Was bij voorbaat al vergeven Heide. Maar bij deze alsnog zwart op wit. |
En zie hier ook een vrouw, met koninklijk bloed, een dochter, een prinses van de allergrootste koning: god
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 15:47
|
|
|
LIES146 schreef: | En zo is het. Mooie woorden! God alleen kent ieder mens door en door en kan er over recht spreken.Is de van oorsprong Hervormde christen die zn naaste niet liefheeft daadwerkelijk beter dan de van oorsprong roomse die zich inzet voor haar medemens? Laten we niet oppervlakkig op naampjes gaan wegstrepen. Vooral niet, omdat God een God van liefde is!
En nu terug naar het onderwerp: We hebben een prachtige koningin gehad en in mijn optiek heeft ze plaatsgemaakt voor een even prachtig koningspaar. Ik vond het prachtig om te zien gisteren hoe het haast leek alsof de last letterlijk van Beatrix afviel, ze weer kon ontspannen, oma voor haar kinderen kon zijn. Ik vond het ook mooi om door de hele dag heen de kleine liefdesbetuigingen in het hele gezin te zien: de handen die elkaar vasthielden met een extra kneepje, de knipoogjes hier en daar, de armen om de kinderen heen. We hebben een mooi Koningshuis. |
Ook ik kan instemmen met jouw woorden... Heb er gisteren ook zo van genoten!!!...
En zo dacht ik: ""Waar liefde woont gebied de Heere Zijn zegen""
|
|
Naar boven |
|
|