Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | ach als een man mij behandelt als een prinses, ben ik de koningin te rijk |
een holbewoner dat verwacht je van een holbewoner keep on dreaming.... of kijk es ver der , dan alleen na holbewoners
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:35
|
|
|
PETRA373 schreef: | een holbewoner dat verwacht je van een holbewoner keep on dreaming.... of kijk es ver der , dan alleen na holbewoners |
Geloof jij niet in...holbewonerprinsessen en koninginnen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geloof jij niet in...holbewonerprinsessen en koninginnen???? |
Ikke wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geloof jij niet in...holbewonerprinsessen en koninginnen???? |
Holbewoner denk ik toch aan een behaarde man, die zeer barbaars en primitief is, zijn vrouw inzet bij dobbelen De halve dag in het bos zit te jagen en dan zelf het zwijn slacht en op het spit doet, boeren latend dat hele ding op eet Nee kan er geen prinsessen gedoe bij voorstellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:40
|
|
|
PETRA373 schreef: | Holbewoner denk ik toch aan een behaarde man, die zeer barbaars en primitief is, zijn vrouw inzet bij dobbelen De halve dag in het bos zit te jagen en dan zelf het zwijn slacht en op het spit doet, boeren latend dat hele ding op eet Nee kan er geen prinsessen gedoe bij voorstellen |
Mooi toch dat iedereen anders is? GROM GRAUW. Ja de één houdt van veel haar en de ander gruwelt al van een donsje in iemands neus of oor
En weer een ander valt op bomen van mannen van 2meter hoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:45
|
|
|
Ha ha Anna droomt vast over zo,n soort mel gibson van brave heart Hol bewoner. Zucht das wel gaaf En daar loop Anna op de heide. En wie komt er aan op zijn paard om haar te schaken? Zucht... Zwemel In zijn Schotse rok zonder onderbroek Tilt haar op, zet haar op zijn paard
Best toch romantisch een holbewoner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:47
|
|
|
Bij kabouter plop kan ik me moeilijker enige romantiek voorstellen....... Ma ja ook kabouters zouden zo wel hun charme hebben denk ij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:54
|
|
|
PETRA373 schreef: | Bij kabouter plop kan ik me moeilijker enige romantiek voorstellen....... Ma ja ook kabouters zouden zo wel hun charme hebben denk ij |
Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw
Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:09
|
|
|
KLUS667 schreef: | Kabouters bewaren dat voor de enige leuke vrouw
Hmmmm straks denken mensen nog dat ik tussen m'n foto's nog diegene in m'n kabouter kluspak heb staan. Maar die houdt ik privé |
Hoe ziet een kabouter kluspak er dan uit, nu ben ik wel nieuwschierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:39
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ha ha Anna droomt vast over zo,n soort mel gibson van brave heart Hol bewoner. Zucht das wel gaaf En daar loop Anna op de heide. En wie komt er aan op zijn paard om haar te schaken? Zucht... Zwemel In zijn Schotse rok zonder onderbroek Tilt haar op, zet haar op zijn paard
Best toch romantisch een holbewoner |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:48
|
|
|
waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:55
|
|
|
BAPPI605 schreef: | waarom is een prins op een witte paard zo een ideale man... dat is nou ook een vooroordeel ... misschien gedraagt hij zich wel als een holbewoner ... of verwacht men als vrouw dat een arts of advocaat garantie is voor een goed leven... wat is er mis met een werkeloze of... ik noem iets geks... een rolstoeler! |
Ik hoef ook geen prins op een wit paard.... Helemaal niet...
Ook geen advocaat...en geen dokter... Zelfs geen luxe leven... Eenvoud en ECHTE liefde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58
|
|
|
Maar bij echte liefde.... Zucht Zwemel
Voel je je toch als een prinses langs hem......
Of hij nou werkloos is, geen paard, of weet ik veel wat
Als hij na jou lacht, pluk je sterren, zweef je over de aarde, en als hij je hand pakt, of je een kus geeft
Zwemel...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | Maar bij echte liefde.... Zucht Zwemel
Voel je je toch als een prinses langs hem......
Of hij nou werkloos is, geen paard, of weet ik veel wat
Als hij na jou lacht, pluk je sterren, zweef je over de aarde, en als hij je hand pakt, of je een kus geeft
Zwemel........... |
*kriebels*
|
|
Naar boven |
|
|